vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 3 4 5 (6) 7 8 9 10 »

Re: HAARP och vädret

See User information
Quote:

wikhall skrev:
Hallå där lite...

Om inte ordet "Scalar" ingår i Zinks vetenskapliga vokabulär (vilket det i och för sig kanske gör) så ingår i varje fall inte ord som "Orgone".

Strålningen som HAARP genererar räcker inte till för att påverka hela världens väder. Punkt slut. Och Chemtrails och andra elektriska installationer har inget med saken att göra. Så klart.

Lite nyheter hemifrån:

http://www.alingsastidning.se/sokresu ... isa.asp?id=897&sokstrang=åska&sidnamn=VISA%20SOKRESULTAT&offset=

EN åsksmäll. Jag hörde den tydligt trots att jag bor 2,5 mil från stan. Alla säger att det lät som en atombomb.

Och vad beror det på? Koldioxid? Solen? Hacke Hackspett?

Jag tror svenska militären sitter och lajjar med sin HAARP anläggning i HÖRBY.

Posted on: 2008/1/11 11:11
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

wiseguy skrev:
ZINK!
Varför har du snöat fast på att HAARP skulle användas för att kontrollera vädret?

Detta är inte HAARPS bästa användning, utan till att kontrollera vädret används scalar interferometer teknik, den av Teslas föregångare utvecklade Woodpecker radar tekniken, sk standing wave technology. Som fanns på 60 talet, denna teknik snodde väst från Soviet, i Estonia katastrofen.

Se Tom Beardens film soviet weather engineering over north america.

HAARP har mest med mindcontrol att göra enligt mig, även jordbävnings, och vulkan utbrotts divisionen har nytta av HAARP! men man KAN ochså manipulera vädret, men det finns som sagt bättre metoder för det!

Så be inte mig bevisa detta, eftersom jag redan berättat att HAARP fungerar på vilken höjd som helst, och kan värma, vilken luftmassa som helst, på vilken höjd somhelst. Och därigenom kan påverka vädret.

Ytterligare en sak jag kom att tänka på, dom kanske skall föda Project Bluebeam satteliterna med HAARP, reläa projektions energin, dom skall visa sitt Antikrist skådespel med? Men det borde dom ju ha käärnreaktorer i satteliterna till?

Teslas apparater och uppfinningar har alla handlat om elektricitet i någon form. Att Tesla försökte kontrollera vädret myten kommer från en enda händelse.

http://www.tfcbooks.com/teslafaq/q&a_013.htm

Du har INTE med några mätningar bevisat att HAARP kan värma luftlager så fram med det för de bevisen. Att någon i en skrift påstått att HAARP värmer upp atmosfären är bara en teori. Bevis är mätningar som bekräftar denna teori. Så inga mätningar är en lika med en obekräftad teori i detta fall då värme är mätbart.

Mindcontrol fungerar inte:

Quote:

En del säger, att om man inte kan förstå att man är utsatt för mindcontrol, är man helt under dess kontroll.

Detta är ologiskt så det sjunger.

1. Om man inte förstår att man är påverkad av mindcontrol är man det.

2. Om man förstår att man är påverkad av mindcontrol är man inte påverkad.

Det gör att mindcontrol är kopplat till var man förstår eller inte förstår och inte till några signaler i luften.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Dessutom är mindcontrol ett sådant brett ämne.

Allt ifrån "must kill kennedy" till "måste köpa cola istället för pepsi"

Vad ÄR det ni menar med mindcontrol egentligen?

Posted on: 2008/1/11 13:36
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Quote:

zink skrev:

Detta är ologiskt så det sjunger.

1. Om man inte förstår att man är påverkad av mindcontrol är man det.

2. Om man förstår att man är påverkad av mindcontrol är man inte påverkad.

Det gör att mindcontrol är kopplat till var man förstår eller inte förstår och inte till några signaler i luften.

Om du förnekar det är du under det, det är så jag menar, svaret var personligt, inte generellt, generellt gäller om man förnekar det, är man totalt kontrollerad.
alla är kontrollerade av en struktur vi inte vet vad den kommer ifrån, ta tex spräket, som innehåller ord och fraser de flesta inte vet vad de betyder.

Ta färger och symboler som används i samhället och som påverkar vårt undermedvetna utan att vi vet det, detta är mindcontrol, utförd av dem som vet vad dessa färger och symboler, ord och ritualer betyder för oss andra.

En del kan inte förstå detta, jag vet det, men bara för att man inte förstår, betyder inte detta att det inte är sant ZINK!

Jag visade hur HAARP kan manipulera vädret, nån kommentar ZINK?

Posted on: 2008/1/11 13:47
Resized Image

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Dessutom är mindcontrol ett sådant brett ämne.

Allt ifrån "must kill kennedy" till "måste köpa cola istället för pepsi"

Vad ÄR det ni menar med mindcontrol egentligen?

Mindcontrol är allt som görs för att styra vårt psyke, som genomför med en agenda.

Färger, språk,symboler, radio, tv, elektromagnetisk strålning, subliminala meddelanden. propaganda, osv osv osv

Posted on: 2008/1/11 13:48
Resized Image

See User information
Det är fantastiskt hur zink kan debunka alla dessa lagar, artiklar och undersökningar, patentansökningar med att allt är teoretiskt och bara för att han inte tror på det så finns det inte!?

Dessutom så har ju inte vi bevisat detta genom att utföra egna experiment, så då kan vi heller inte bevisa nåt, trots att dokumenten kommer från regeringshåll!?!

Då vill jag se att zink med ett eget experiment bevisar att man inte kan hetta upp jonosfären med HAARP..

När ska du komma in i matchen, ska det vara så förbannat svårt att inse? Eller har du betalt för att blunda, ljuga och spela dum?

wiseguy, styr upp måtten på din långa banner, den ställer till det i varje tråd du skriver i..

Posted on: 2008/1/11 15:56
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Quote:

TeBe skrev:

Då vill jag se att zink med ett eget experiment bevisar att man inte kan hetta upp jonosfären med HAARP..

Tror sanningen ligger nära det här, han kanske funderar om han kan göra allt detta, och kommer inte på nåt. Då går det inte liksom.

Märkligt att skrivna ord, det presenterar han själv, som bevis, och till och med länkar, ja kanske också bilder.

Men gör man samma sak, till och med släpar fram det från hästens egen mun, ja då är det teorier.

hehe

Posted on: 2008/1/11 16:00
Resized Image

Anonym
Quote:

TeBe skrev:
Det är fantastiskt hur zink kan debunka alla dessa lagar, artiklar och undersökningar, patentansökningar med att allt är teoretiskt och bara för att han inte tror på det så finns det inte!?

Dessutom så har ju inte vi bevisat detta genom att utföra egna experiment, så då kan vi heller inte bevisa nåt, trots att dokumenten kommer från regeringshåll!?!

När ska du komma in i matchen, ska det vara så förbannat svårt att inse? Eller har du betalt för att blunda, ljuga och spela dum?

wiseguy, styr upp måtten på din långa banner, den ställer till det i varje tråd du skriver i..

Jag har redan gjort det. Ingen vädersattelit har visat att HAARP värmer upp atmosfären så där har jag fått hjälp av dem att bevisa min åsikt om HAARP.

Nu är det din tur att komma med bevis på motsatsen.

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

TeBe skrev:

Jag har redan gjort det. Ingen vädersattelit har visat att HAARP värmer upp atmosfären så där har jag fått hjälp av dem att bevisa min åsikt om HAARP.

Nu är det din tur att komma med bevis på motsatsen.

Har du egna vädersatteliter du? Tyvärr har jag ingen egen HAARP så jag antar att vi inte kommer nån vart, eftersom du inte godkänner de fakta som alla är överens om, att HAARP är en antenn med mycket stor effekt, och att alla antenner, värmer luften med sin strålning.

Men det där är ju bara teorier, fast det är klart, solen fungerar ju på samma sätt, den sänder strålning, som påverkar allt som finns i solsystemet, men solsystemet, det är ju bara teorier, man kan inte bevisa det, innan man kan åka runt i det själv, inte sant? Alltså finns det inte...

Har du varit i Australien föresten? Tror du att Mongoliet existerar, fast du aldrig varit där? Hur har du det med allt du inte kunnat verifiera själv, måste vara jobbigt att tro att allt är en teori, fast det är ju ochså bara en teori. personligen tror jag inte du på allvar tänker på detta sätt, men du kan ju bevisa om jag har rätt eller fel.

Posted on: 2008/1/13 10:51
Resized Image

Anonym
Egna satelliter? Inte illa.

Hur är vädret idag annars inne på FMV, Zink? Knastertorrt och elektriskt som vanligt?

Anonym
Quote:

Hur går det ihop med ditt co2-nonsense?

Anonym
Quote:

wiseguy skrev:

Har du egna vädersatteliter du? Tyvärr har jag ingen egen HAARP så jag antar att vi inte kommer nån vart, eftersom du inte godkänner de fakta som alla är överens om, att HAARP är en antenn med mycket stor effekt, och att alla antenner, värmer luften med sin strålning.

Men det där är ju bara teorier, fast det är klart, solen fungerar ju på samma sätt, den sänder strålning, som påverkar allt som finns i solsystemet, men solsystemet, det är ju bara teorier, man kan inte bevisa det, innan man kan åka runt i det själv, inte sant? Alltså finns det inte...

Har du varit i Australien föresten? Tror du att Mongoliet existerar, fast du aldrig varit där? Hur har du det med allt du inte kunnat verifiera själv, måste vara jobbigt att tro att allt är en teori, fast det är ju ochså bara en teori. personligen tror jag inte du på allvar tänker på detta sätt, men du kan ju bevisa om jag har rätt eller fel.

Naturligtvis har jag inga egna vädersatteliter men om HAARP förändrar på vädret på ett tydligt sätt skulle man se något börja i Alaska på vädersatteliternas bilder men det gör man inte.

Nu kommer väl ett konspirationssvar om vädersatteliter.

Jag har varit i både Australien och Mongoliet så jag vet hur de ser ut i båda dessa länder.

Jag har om jag räknat rätt varit i ca 25 länder. Varför det är ca beror på när man ska räkna antalet länder före eller efter murens fall.

Ska bli intressant att se vad det blir för konstigt svar på detta.

Anonym
Quote:

Anonym
Quote:

Al-CIAda skrev:
Quote:

Om man inte förstår vad vetenskapen säger om CO2 så kan jag tyvärr inte göra något åt det. Du får tycka vad du vill om CO2 men CO2 gas hjälper till att värma upp atmosfären enligt sedan lång tid tillbaka kända fysikaliska principer. Om du vill skriva om fysiken så vars så god. Nobelpriset ligger och väntar om du lyckas.

Jag måste undra är allt som påstås av vetenskap, offentligt samhälle och politik misstänksamt

Jag brukar säga till mina vänner att många på detta forum är anti-”allt vad majoriteten av samhället påstår”

Alltså

Mot den globala uppvärmningen.

Mot den allmänna uppfattningen om contrails.

Mot den allmänna uppfattningen om 911.

Mot den allmänna uppfattningen om NWO och frimurarorden.

Mot den allmänna uppfattningen om andra världskriget.

Anonym
Så, Zink, du skrev:

Jag måste undra är allt som påstås av vetenskap, offentligt samhälle och politik misstänksamt

Jag brukar säga till mina vänner att många på detta forum är anti-”allt vad majoriteten av samhället påstår”

Alltså

Så, på fråga ett svarar vi ett rungande:

JA!
De är alla grenar på ett och samma träd med en mycket rutten rot. Det är vad allt handlar om. Det finns mycket material att ta del av som påstår detta om inte själva livserfarenheten har visat på detta faktum.

På påstående nummer två, vad du brukar säga till dina vänner, sär svaret: BRA! För det är helt rätt.

Sedan:

- Mot den globala uppvärmningen.

Mot den massmediala versionen av den ja. Den globala uppvärmingen berör hela Solsystemet. Konstigt, va?

- Mot den allmänna uppfattningen om contrails.

Finns en sådan? Hur många tittar upp på himlen?
Chemtrails kallas de som ligger kvar.

- Mot den allmänna uppfattningen om 911.

Ja. Hade inte över 5000 pers dödats så hade jag skrattat mig fördärvad över denna fars. Vilken kalkonfilm.

- Mot den allmänna uppfattningen om NWO och frimurarorden.

Och vilken är det? Frimurare är snälla människor? Bush är en god man som vill alla väl?

- Mot den allmänna uppfattningen om andra världskriget.

Segraren skriver alltid historia...

See User information
zink skrev:

Naturligtvis har jag inga egna vädersatteliter men om HAARP förändrar på vädret på ett tydligt sätt skulle man se något börja i Alaska på vädersatteliternas bilder men det gör man inte.

Temperaturen stiger kraftigt i Alaska, har du missat detta? Sen kan man påverka områden långt ifrån Alaska med HAARP, eftersom man kan studsa strålningen mot atmosfären, som AM radiosändningar, som går långt bortom horisonten, känner du inte till detta, eller gör du dig bara dum?

Nu kommer väl ett konspirationssvar om vädersatteliter.

Vädersattelitbilder, visar vad de som äger satteliterna, vill visa, försår du inte detta? Har du inga egna satteliter att kolla mot, kan du inte vara säker på att du får alla fakta presenterade, mycket av de som ses i satelliter, är hemligstämplat, editerat mm. visste du inte det?

Ok du har varit i Mongoliet, men du trodde det fanns innan du såg det va? Så du menar att du rent allmänt, accepterar information på nätet och i böcker, som fakta, man kan lita på? Eller måste du åka och kolla att alla länder verkligen existerar, är det därför du reser mycket?

Varför accepterar du inte Vetenskaplig information, på samma sätt?
Är detta för att den rubbar din bekväma "åsikt"

eller blir du skraj?

Posted on: 2008/1/15 9:52
Resized Image

See User information
Det under råkade postas i en anna tråd, kanske det passar bättre här...?
...

Kanske något av det under är repriser?

A Cold Spell Soon to Replace Global Warming

Earth is now at the peak of one of its passing warm spells.

It started in the 17th century when there was no industrial influence
on the climate to speak of and no such thing as the hothouse effect.
The current warming is evidently a natural process and utterly independent of hothouse gases.
The real reasons for climate changes are uneven solar radiation, terrestrial precession
(that is, axis gyration), instability of oceanic currents, regular salinity fluctuations of the
Arctic Ocean surface waters, etc. There is another, principal reason—solar activity and luminosity.
The greater they are the warmer is our climate
LÄS HELA: http://en.rian.ru/analysis/20080103/94768732.html

...

http://www.moderna-myter.se/2007/08/1 ... 998-det-varmaste-ret.html
http://www.moderna-myter.se/2007/10/b ... globala-uppvrmningen.html

"... Vi har sett hur isen i Antarktis nu vuxit till de högsta nivåerna sedan satellit-övervakningen började på 70-talet. Vi har sett hur NASA haft "datafel" - det var 1934 och inte 1998 som var det varmaste uppmätta året i USA. Vi har sett hur medeltemperaturerna i världen visat en rak linje sedan 1998, och hur södra halvklotet blivit kallare under de senaste åren."...

........

In South America, for example, the start of winter last year was one of the coldest ever observed...[...]
In Buenos Aires, it snowed for the first time in 89 years, while in Peru the cold was so intense that
hundreds of people died and the government declared a state of emergency in 14 of the country’s
24 provinces. In August, Chile’s agriculture minister lamented “the toughest winter we have seen in the past 50 years,”...[...]
Johannesburg experienced its first significant snowfall in a quarter-century....
Australia had its coldest ever June. New Zealand’s vineyards lost much of their 2007 harvest when spring temperatures dropped to record lows.
For nearly a decade now, there has been no global warming.
... the global mean temperature has remained flat. That raises some obvious questions about the theory that CO2 is the cause of climate change.
“unexpected bitter cold swept the entire Southern Hemisphere in 2007.”
HELA: Jan 06, 2008 Br-r-r! Where did global warming go?
http://www.boston.com/bostonglobe/edi ... re_did_global_warming_go/

Jan 07, 2008
Ski Areas Nationwide Rejoice over Super Snow Conditions
"This is our best opening since 1977,”...

“This is crazy. It never snows like this.”
“It is spectacular. For the first time in recent history, the industry is up and operating across the country,”...
“It’s been unbelievable,” Sugarloaf spokesman Bill Swain said. “It just keeps coming.”
http://newsok.com/article/3188543/1199569471

There is not doubt the lack of volcanic activity played a major role in the warming trend of the last decade
Just nu överst till vänster här:
http://www.icecap.us/

Powering our future or wrecking the economy?
Monday January 07, 2008
http://www.nzherald.co.nz/section/3/s ... &objectid=10485514&pnum=0

... IPCC... en politisk grupp... en handfull personer som bestämde, osv, utifrån en väldigt evil agenda, som inte handlar om klimat och folkets bästa:

People in Greenhouses Throwing Stones
Jan 07, 2008
http://www.climate-resistance.org/200 ... uses-throwing-stones.html

Från grundaren av The Weather Channel John Coleman
“…It is the greatest scam in history. I am amazed, appalled and highly offended by it…“
By John Coleman, founder of The Weather Channel and now with KUSI, San Diego
"It is the greatest scam in history. I am amazed, appalled and highly offended by it.
Global Warming; It is a SCAM. Some dastardly scientists with environmental and
political motives manipulated long term scientific data...

hehe...
North Pole expedition to monitor Global Warming cancel trip due to severe frostbite...!!
http://newsbusters.org/node/11369

http://epw.senate.gov/public/index.cf ... 00-a9b55ed9489a&Issue_id=

En del av artiklarna ovan hittade jag här:
http://www.icecap.us/

___

http://seoblackhat.com/2007/03/04/glo ... pluto-triton-and-jupiter/

Posted on: 2008/1/15 11:01
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Någon sa att det nu var 55 grader kallt i Nordryssland.
I Iran hade människor inte kunnat flyga från Teheran då det var kallt, flygplatsen kan inte användas, det hade även snöat. Det är annars aldrig minusgrader i Teheran.
Det var 28 minusgrader där någosnatns häromdagen.
Barn undrar vad det är som kommer som är vitt från himlen.
Det har visst också blivit mycket kallt i Irak- det blir svårt för barnen.
Såg denna artikel:

Barnen betalar ett högt pris i krigets Irak
http://www.epochtimes.se/articles/2008/01/14/13988.html

Posted on: 2008/1/15 17:37

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Quote:

wikhall skrev:
Så, Zink, du skrev:

Alltså

Så, på fråga ett svarar vi ett rungande:

JA!
De är alla grenar på ett och samma träd med en mycket rutten rot. Det är vad allt handlar om. Det finns mycket material att ta del av som påstår detta om inte själva livserfarenheten har visat på detta faktum.

På påstående nummer två, vad du brukar säga till dina vänner, sär svaret: BRA! För det är helt rätt.

Sedan:

- Mot den globala uppvärmningen.

Mot den massmediala versionen av den ja. Den globala uppvärmingen berör hela Solsystemet. Konstigt, va?

- Mot den allmänna uppfattningen om contrails.

Finns en sådan? Hur många tittar upp på himlen?
Chemtrails kallas de som ligger kvar.

- Mot den allmänna uppfattningen om 911.

Ja. Hade inte över 5000 pers dödats så hade jag skrattat mig fördärvad över denna fars. Vilken kalkonfilm.

- Mot den allmänna uppfattningen om NWO och frimurarorden.

Och vilken är det? Frimurare är snälla människor? Bush är en god man som vill alla väl?

- Mot den allmänna uppfattningen om andra världskriget.

Segraren skriver alltid historia...

Bra då har du bekräftat att jag säger rätt till mina vänner.

Anonym
Quote:

novax skrev:
I Iran hade människor inte kunnat flyga från Teheran då det var kallt, flygplatsen kan inte användas, det hade även snöat. Det är annars aldrig minusgrader i Teheran.
Såg denna artikel:

Det har nyligen snöat i Bagdad och för ett par decennier sedan i Libyen.

Händelser långt från HAARP i Alaska så de kan inte ha varit framme.

Edited by zink on 2008/1/16 17:50:10

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

novax skrev:
Såg denna artikel:

Det har nyligen snöat i Badad och för ett par decennier sedan i Libyen.

Händelser långt från HAARP i Alaska så de kan inte ha varit framme.

Jag har flera gånger postat om att det blivit kallare på södra halvklotet under senare år. HAARP kan höja tempen, avstånd till anläggningarna är väl utan betydelse.

Posted on: 2008/1/16 17:09

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Quote:

novax skrev:

Jag har flera gånger postat om att det blivit kallare på södra halvklotet under senare år. HAARP kan höja tempen, avstånd till anläggningarna är väl utan betydelse.

Vädret varierar under olika år men för att bevisa en TREND måste du visa att det blivit kallare på södra halvklotet under flera år.

Red Top (Lennart Nyblom som var journalist och kåsör i Dagens Nyheter) om vädret

Ett mannaminne är den tidsrymd som förflyter mellan säsongens första och andra snöstorm.

Jag har läst i alla dina länkar och det verkar vara svårt att skilja på den faktiska medeltemperaturen som är idag, trender och historiska variationer.

1. Det har varit varmare förut på jorden och på dinosaurierna tid var medeltemperaturen 7 grader varmare än idag.
2. Det har också varit varmare än i dag på 700-talet.då man kunde odla vindruvor upp till Stockholmsområdet.
3. Vädret svänger kring en trend så ett år kan de vara varmare än normalt och ett annat år kallare än normalt. Det är först när man jämför med flera år i rad man kan få fram en trend.
4. Jämfört med den förväntade trenden är medeltemperaturen 0,7 grader högre än den borde vara.

I trakter där man ligger på gränsen som vi gör här i norra Sverige märks de varmare vintrarna av direkt. Vi har haft markant varmare vintrar under hela 2000-talet.

HAARP måste för att påverka vädret dels ha en effekt som övervinner kaoset i atmosfären och dels övervinner solens effekt. Detta är fysiskt omöjligt med den effekt HAARP sänder ut.

Från Wikipedia om detta:

“A quick review of Eastlund's patent and HAARP specifications will demonstrate that HAARP cannot deliver enough energy at a low enough frequency to make Eastlund's plan work”

Nu vill jag inte se en massa klipp och klistra från det som PÅSTÅR motsatsen utan nu vill jag se FYSISKA bevis på att HAARP påverkar vädret och sådana har hittills inte dykt upp i denna debatt.

Anonym
Blixtar från ingenstans, mystiska åskknallar, orkaner, brutala värmeböljor och monsunregn i över ett och ett halvt år över skandinavien är kanske inget bevis då, även om det är väldigt jobbigt...

Nå, i vilket fall som helst; talar vi om den amerikanska militären och en eventuell krigföring genom att kontrollera och manipulera vädret för dess del så är det ju inget fel på viljan till att göra det i varje fall!

Deras egna dokument:

http://csat.au.af.mil/2025/volume3/vol3ch15.pdf

Och startsidan http://www.maxwell.af.mil/au/awc/csat/2025/

Anonym
Quote:

wikhall skrev:
Blixtar från ingenstans, mystiska åskknallar, orkaner, brutala värmeböljor och monsunregn i över ett och ett halvt år över skandinavien är kanske inget bevis då, även om det är väldigt jobbigt...

Nå, i vilket fall som helst; talar vi om den amerikanska militären och en eventuell krigföring genom att kontrollera och manipulera vädret för dess del så är det ju inget fel på viljan till att göra det i varje fall!

Deras egna dokument:

http://csat.au.af.mil/2025/volume3/vol3ch15.pdf

Och startsidan http://www.maxwell.af.mil/au/awc/csat/2025/

Detta är ett skolexempel på olika saker kopplas ihop på vaken.se i teorierna.

1. HAARP drivs av Air Force Research Laboratory
2. Till år 2025 ska Air Force försöka få fram utrustning som kan påverka vädret.

Att det står i 2025 dokumentet ”Current technologies that will mature over the next 30 years will offer anyone who has the necessary resources the ability to modify weather patterns and their corresponding effects, at least on the local scale” tas det inte någon notis om.

Hela idén år 2025 bygger på att ny teknologi som inte finns dag då ska finnas.

Although the capability to influence precipitation over the long term (i.e., for more than several days) is still not fully understood. By 2025 we will certainly be capable of increasing or decreasing precipitation over the short term in a localized area.

Detta innebär att vaken.se teorin eller vad man ska kalla den innehåller följande ologiska kopplingar:

1. År 2025 kan Air Force påverka vädret lokalt med ännu ej utvecklad teknologi.
2. HAARP påverkar vädret IDAG globalt.

« 1 ... 3 4 5 (6) 7 8 9 10 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper