Vakencorner
|
Blockera Ip Adresser&Jewish Federation
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag vet inte om ni är bekanta med program som peerguardian? Som blockerar olika IP adresser från regeringar FBI och andra skumma typer som vill kontrollera vad du gör på nätet.
Men i alla fall grejen är den att jag har svårt att ladda ner IP listor utan att använda nån typ av proxy det verkar som regeringen inte vill att du ska ha den här listan. http://peerguardian.sourceforge.net/lists/ Jag hittade bland annat den här ipn på den senaste listan Jewish Federation 1:216.130.35.216-216.130.35.223.Vad är egentligen Jewish Federation vad står dom för?
Posted on: 2008/1/12 13:11
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
|
Re: Blockera Ip Adresser&Jewish Federation
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Visste inte jewish federation som ska promota judendomen sysslar med att spana in vad folk gör på nätet det är ju väldigt bra reklam det.
Posted on: 2008/1/12 21:33
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Trust_no1!
Jag ber allra ödmjukast att du tar bort affischen eller förminskar den du har som banners i dina inlägg. Det tar upp onödigt med plats för text som annars kunde skrivits och jag upplever att sambandet i dialogen mellan de olika inläggen blir svårtolkade. Kan du inte istället skapa en specifik tråd om innehållet på denna affisch. Jag vet inte om du klarar att tillmötesgå detta utan att ta det personligt men det är absolut ingen kritik av det du skriver. Wiseguy är föredömlig och fattade direkt att det inte var den smidigaste lösningen att låta bilder ta upp väsentlig plats där informativ dialog annars kunde finnas. Tack på förhand! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ja om till och med jag fattar det, då måste det vara enkelt. LOL
Posted on: 2008/1/13 9:19
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login