vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »

Anonym
efterlysning!! moral hos dom vakna..!
jag har precis förtått vad infokriget handlar om för eliten hos dom "vakna"..

cencur, murande, raderande och straff är som vad är på den här administrationens agenda..

skämms ni inte att köra samma race som illuminati..?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: efterlysning!! moral hos dom vakna..!

See User information
Quote:

spinndoktorn skrev:
jag har precis förtått vad infokriget handlar om för eliten hos dom "vakna"..

cencur, murande, raderande och straff är som vad är på den här administrationens agenda..

skämms ni inte att köra samma race som illuminati..?

Bara saken(illusionen) "verkar" "god" helgar ändamålet medlen, ochså hyckleri, lögner, och förföljelse av misshagliga personer gör sig väl, vi kan ju inte ha en värld, som inte följer den store ledaren (han med lösenordet till servern) Han har all makt, och härligheten. Amen.

Själv tror jag inte ens dom inser detta, men jag vet att många som postar här inser detta, och är väl medvetna om den dolda agendan, och hur man blir bassad av Fuhrern, om man inte snällt leds i rätt fålla. Patetiskt, precis som om man skulle låta sig ledas, jag dör heller för min egen sak, än låter mig ledas av blinda.

Och sen har vi ju det där "busswordet" vaken, ha ha ha ha, man garvar, vakna! vakna! sieg! sieg!

Frågan är hur man kan veta om man har gjort det, marig fråga, står inget på Glogle om den, och då finns det väl inte ens? Man måste väl ha referenser på "nätet" för att kunna "komma" med nåt?

Vaken är ett radioprogram i Sveriges radio även känt under namnet "Vaken med P3 och P4".
http://sv.wikipedia.org/wiki/Vaken

är det detta som menas, nån som har ett tips?

Posted on: 2008/1/13 12:54
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
http://www.cantbustme.com

denna proxy är något för öppen för vakenfriheten..

Banna min tjejs konto nu oxå ödmjuka DarthVOID'er!!

fortsätta sjuta er själva i foten och radera erat förtroende till alla andra, i samma takt ni raderar mina ord..

Posted on: 2008/1/13 13:22
I DON'T MIND =)

Anonym
Du skriver ju bara hat/hån/attacker/gliringar/lögner/smuts/skräp/vill förstöra/vill bråka/vill trasha etc. Varför ska sådant behöva finnas på vaken.se:s forum?

See User information
void'rr skev : /bla/bla/bla.

smaken är som baken, ska alla följa din bak nu eller vad menar du ?

Posted on: 2008/1/13 13:28
I DON'T MIND =)

Anonym
Vänligen registera ett eget konto och använd inte andras.

Återvänd till vaken.se med syftet att skapa någonting istället för att göra det som jag skrev ovan. Vilket är det enda du gör med varje inlägg du gjort senaste åren. Du har aldrig visat ett tecken på att göra något, utan bara vill förstöra.

See User information
void, det existerar ingenting i din makt förutom dina mörka val som du så gärna missbrukar, glöm inte bort karma nu eller mina ord för dom är mer verkliga än din lilla vaken.se tripp som du är på nu.

jag verkligen längtar till att få träffa dig irl och leva ut ditt lilla infowar..

Posted on: 2008/1/13 13:37
I DON'T MIND =)

See User information
Quote:

donya skrev:
void, det existerar ingenting i din makt förutom dina mörka val som du så gärna missbrukar, glöm inte bort karma nu eller mina ord för dom är mer verkliga än din lilla vaken.se tripp som du är på nu.

jag verkligen längtar till att få träffa dig irl och leva ut ditt lilla infowar..

jag ser att ni har en liten schism osså, vad för kul åsiktskiljeaktligheter hade ni tillsammans då? Jag har blivit kallad narcisist, fick du ochså en diagnos? LOL Vi kan ju dela med oss av våra erfarenheter, så vi kan komma på samma avdelning allihopa i slutändan, hehe

Posted on: 2008/1/13 14:03
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

Anonym
Quote:

Vad betyder det? Jag spar det iaf på ett par sätt så det finns dokumenterat. Har ju även tidigare sådana meddelanden sparade från dig. Är det ett hot så är det jävligt töntigt iaf.

Anonym
Quote:
Donya: ... jag verkligen längtar till att få träffa dig irl och leva ut ditt lilla infowar..

Alla på det här forumet är ju läskunniga och det är inte svårt att se vem det är som är primadonnan i rosa balettklänning i det här dramat!

Void har ju sagt åt dig att regga dig och komma med nåt vettigt! Att du svarar på det sättet visar bara att du är rädd för att förlora ansiktet eftersom du tydligen inte har något vettigt att tillföra!

Kom igen nu! Shape up!

Anonym
Defekto när blir nästa rättegång ?

Anonym
Är Donya den gamle prEFEKTEN?

Det förklarar kanske en del, men inte allt. Så kom igen nu Donya/Efekto, svara på min fråga om varför du inte visar dina kort istället för att mörka och passa bakåt hela tiden!

Med all den tid du ägnat åt forumet så måste du väl ha nån form av information som inte handlar om att du blivit förorättad eller känner dig överkörd. Snacka om att inte se utanför sin egen person och att göra sig själv till ett offer som du vill att folk skall tycka synd om.

Kom igen nu! Info please!

Anonym
Donya är efektos flickvän (förhoppningsvis ingen svensk kvinna)
Så nu har han tagit över hennes konto

See User information
hyckleriet tangeras ännu än gång, ska jag regga mig igen när jag är ipbannad och dom fått dom senaste 20 nicken raderade senaste 3 månaderna..
hur går det ihop för dig..??

ljuger du för oss eller bara dig själv nu igen jag antar dte senare..

Hur kan du ljuga för dig själv så här void konstant hela tiden?

maggot och kalkonen, skäms ni inte att sparka på dom som redan ligger ner?

eran verklighets uppfattaning känns en smula smått alkoliserad, kom inte och försök tala mig till vett nu igen era fd, frimurare..

Posted on: 2008/1/13 17:03
I DON'T MIND =)

Anonym
Ska jag vara ärlig så ser jag mest emot fram att höra domen från din rättegång kan det bli långt fängelsestraff ?

Sedan så mår jag riktigt bra när jag läser detta och vet att du snart är IP-Bannad och blir skitarg över det.

Rena julafton.
När skulle du lämna sverige var det du sa ?
Den dagen ska det firas tror jag får köpa hem hela bolaget

Anonym
Efekto!

Intala inte mig att du ligger ner! Du har balls! Använd dem på ett bra sätt istället för att grina!

Personligen spyr jag på Micros lama personlighet och tycker att hans efternamn kunde vara Dubbelmoral men inte fan hackar jag om det hela tiden för det.

Erkänn att du inom dig vet att du har mer att ge än det du just nu visar! Ring upp den där Void eller ta kontakt med honom så tror jag att du löser detta enkelt. Vad fan skall du ägna mer energi åt meningslösheter för. Vem tjänar på det tror du?

Anonym
Du raderas för att du är inte välkommen här och för att du gör följande saker:

1. För du ständigt bryter mot forumreglerna på alla sätt.
2. Nu har du tagit någon annans konto tom, vilket inte är okej.
3. Du hånar, attacker, förstör,.
4. Du sprider lögner om både mig och micro.
Jag kan fortsätta hur länge som helst med dessa punkter eg.

Hade du försökt regga en användare som inte innehåller attacker eller hån mot vaken.se / micro / mig så hade du kanske haft seriösa ambtioner. Hur kan du förvänta dig att du är välkommen om du bara förstör, attackerar, hånar, ljuger och nu senast även hotar. Jag har även tidigare hot från dig under andra användare sparade på olika sätt samt loggar med text från dig.

Admins kommer fortsättningsvis radera de konton du registerar tills du visar tecken på att du vill göra något positivt och skapa förståelse istället för att förstöra vilket är det enda du gjort senaste åren.

Anonym
Efektos en släkting som lixom du hotar att bränna sitt pass
http://83.233.144.133/tankefrihet/topic.php?id=49

Jag kan bara hoppas han och du talar sanning

See User information
4. Att i alla lägen behålla sinnesfriden är lovvärt
19. Att avstå från hån är lovvärt.
23. Att i alla lägen behålla sin värdighet är lovvärt.

Posted on: 2008/1/13 17:13
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Radera hans konto för fan nu då void!

See User information
4. Att i alla lägen behålla sinnesfriden är lovvärt
15. Att visa aktning för äldre är lovvärt.
19. Att avstå från hån är lovvärt.
23. Att i alla lägen behålla sin värdighet är lovvärt.

Varför lägga tid på gamla grejer, historia...

Är det inte bättre att släppa, och att försöka följa goda principer... istället för pubertala saker.

Posted on: 2008/1/13 17:16
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
yea, jag tycker du redan strechat fuhrerns order om att radera alla mina ord från hans vardagsrum..

btw, det här är inte ens mitt eget konto.

oooppss.. blev det en krash i tankeproceduren nu, hos fuhrerns städande BoT'ar..

BTW jag har inget konstruktivt att bidra med till Vaken.se, bara till var och en personligen.

jag vill inte vara en del av något gäng/kollektiv varken officiellt eller inofficiellt..

Hur kommer det sig att ni är så känsliga för kritik sen..?

tror ni att ni blir av med kritik genom att systematiskt radera den..

att frukta något är väl det sista man vill..?

Posted on: 2008/1/13 17:26
I DON'T MIND =)

Anonym
Har du det senaste halvåret startat någon tråd som inte handlar om hur hemska void och micro var och deras samarbete med alla rånazister på detta forum ?

Varför blir du bannad tro

See User information
allt jag skriver raderas systematiskt direkt på special VIP order från fuhrer...

Det roligaste är att han inte kan radera mina ord på nästa föredrag han kommer att hålla i..

det ska bli kul å se han svälla upp som en röd tomat som han gör varje gång jag ser honom nuför tiden.

så Göm er bakom era kalkylerande maskiner bara, så länge ni bara kan era stackars ledsna kräk..

Posted on: 2008/1/13 17:38
I DON'T MIND =)

(1) 2 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper