vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

(1) 2 3 4 »

EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com

See User information
So ask Eric what he thinks should be done other than investigating online activism, ask him what the solution is yourselves and see what answers he has in terms of HOW to spread ideas or knowledge of what he sees as corruption.

PainfulQuestions@aol.com

Maybe he has some good ideas?

What do you think?

Posted on: 2008/1/14 21:53
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com

See User information
Varför gör du inte det själv om du är så intreserad av det?

Posted on: 2008/1/14 22:07
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

emil322 skrev:

Det var till de som har intresse, som använder reference till honom i förhållande till Jones et al---

Tycker att han, för det mesta vill inte synnas i publiken och vill bara vara NET aktivist, då lägger jag mer trovärdighet på Jones än Huschpfeldt eller vad han nu än heter...

Posted on: 2008/1/15 15:25
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Quote:

The Lorax skrev:
Quote:

emil322 skrev:

Det var till de som har intresse, som använder reference till honom i förhållande till Jones et al---

Tycker att han, för det mesta vill inte synnas i publiken och vill bara vara NET aktivist, då lägger jag mer trovärdighet på Jones än Huschpfeldt eller vad han nu än heter...

Varför UTGÅR du ifrån att bara för att man delar åsikter med en viss person, så har man den som IDOL och LEDARE, känns det så för dig för det mesta? Man kan tänka självständigt, utan HANDLEDARE, pröva. Funkar bra. Alla är sin egen chef, vi behöver ingen polis, eller ledning.

Posted on: 2008/1/15 15:26
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

See User information
Quote:

wiseguy skrev:
Quote:

The Lorax skrev:
Quote:

emil322 skrev:

Varför UTGÅR du ifrån att bara för att man delar åsikter med en viss person, så har man den som IDOL och LEDARE, känns det så för dig för det mesta? Man kan tänka självständigt, utan HANDLEDARE, pröva. Funkar bra. Alla är sin egen chef, vi behöver ingen polis, eller ledning.

Dåligt argument, du påstår vad jag utgår ifrån.

Kolla med Eric då, fråga vad han säger....VAd man ska GÖRA.
Hemmsidor?

Jag snackar om det kreativa..

Posted on: 2008/1/15 16:28
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

See User information
Hade det varit så att jag överhuvud taget hade läst något mer än att skummat igenom hans sida hade jag kunnat maila o fråga, men då borde väll någon som är mer insatt göra det.

Alltid bra med tipps osv..

Posted on: 2008/1/15 16:56

See User information
Jag mailade eric, och frågade honom, och detta var hans svar:

I haven't bothered with 9/11 issues for a couple years. There is a lot of evidence that the towers were blown up with explosives, and that Israel was the primary group responsible.

Most of the people who realize that 9/11 was an Israeli false flag are trying to expose Zionism, and their crimes, such as the Holocaust, the Apollo moon landing, the bombing of the King David Hotel in 1946, and the world wars.

So, if your forum is interested in my opinion, then you could tell them that I suggest they stop worrying about 9/11 and start exposing Zionism. Of course, you're not likely to have much success in Sweden. That country seems to be thoroughly dominated by Jews. Sweden seems to be hopeless.

Fortunately, it doesn't make any difference what the Swedes think. It's a very small country of no importance. I don't say that to be insulting. China, India, Japan, and other more important countries are learning about Zionism, and that's going to change the world.

Men som sagt, detta har ju jag ochså sagt, och ingen vill höra detta, så jag antar att det inte är nåt ni vill höra nu heller.

Posted on: 2008/1/16 8:22
Resized Image

Anonym
Keep it up Wiseguy!

Du bidrar med mycket på detta censur bestyckade forum.

See User information
Just vad är det som skulle vara censur?

Posted on: 2008/1/18 10:48

Anonym
Quote:

wiseguy skrev:

I haven't bothered with 9/11 issues for a couple years. There is a lot of evidence that the towers were blown up with explosives, and that Israel was the primary group responsible.

Most of the people who realize that 9/11 was an Israeli false flag are trying to expose Zionism, and their crimes, such as the Holocaust, the Apollo moon landing, the bombing of the King David Hotel in 1946, and the world wars.

So, if your forum is interested in my opinion, then you could tell them that I suggest they stop worrying about 9/11 and start exposing Zionism. Of course, you're not likely to have much success in Sweden. That country seems to be thoroughly dominated by Jews. Sweden seems to be hopeless.

Fortunately, it doesn't make any difference what the Swedes think. It's a very small country of no importance. I don't say that to be insulting. China, India, Japan, and other more important countries are learning about Zionism, and that's going to change the world.

Men som sagt, detta har ju jag ochså sagt, och ingen vill höra detta, så jag antar att det inte är nåt ni vill höra nu heller.

Inga problem. Jag tål att höra det !!
Men jag tror inte Zionisterna ensamma är skyldiga. Många trivs uppenbarligen bra som hantlangare , bara man har en fet Lön.

När det gäller Regissören så finns det helt klart en Huvudmisstänkt. Jag tror på ett Globalt Nätverk som kontrollerar och äger både det ena och det andra i den här Världen , från Regeringar , Media , Grupperingar inom Säkerhetstjänster Världen över......

" Expriment - landet " Sverige är nog inte så oviktigt som Eric tror.....

Här har man lyckats särskilt bra med Hjärntvätten.

Vem äger och kontrollerar Median i det här landet ??

Men att gå så här långt i sin analys är direkt farligt för personer som kan nå ut till många och som är offentliga , då kan det komma en Duncan O`Finioan och plocka dig.

Folk som är Dom på spåren svärtar man snabbt ner som Rasister och Anti - Semiter.

"Förintelsen" har verkligen tjänat sitt syfte!!!!!!!!

Anonym
Arthrax är här sällan och har nog ingen koll på vad han snackar om. Så om du frågar honom om vad som är cencur så vet han inte, men han kan härma "topics" han ser ibland i senaste inlägg och tror det är cencur, men specificera det kan han nog inte. Exakt vad är det som är så vettigt och borde få komma ut men cencureras här arthrax?

Wiseguy är ute på ett heligt uppdrag tillsammans med hufschmit. De enda i hela denna stora rörelse som kommer till slutsatsen att det enbart är zionisterna, ingen annan gör det i sin forskning och det finns ju inget objektivt ändå som pekar på att zionisterna skulle vara några som är de högsta hönsen och drar i trådarna. Därför är det ganska uppenbart att se vilka "the ranting loonies är..."

Wiseguy: Var det du som var här för ett år sedan och postade trådar om zionism och hade nån blogg. Men aldrig skrev något om dig själv då? DU skrev om zionism i precis var enda tråd och så. Det var väl du? Du postade långa långa långa inlägg om och om igen överallt, tror de flesta minns den perioden. Sen försvann bloggen och den användaren.

Anonym
Vad jag fått befara på min tid här på Vaken så har dels Maggot fått sin beskörda del när han lägger fram frågor om invandring och ett mångkulturellt samhälle. Vad tror du är tanken med den extrema invandringen. Eller jag kanske inte får skriva om den alls?

Emil322. Dom som hängt på vaken vet vad straffet kan bli för att beskriva sina egna teorier om kopplingar till t.ex Zionisterna.

Varför kan vi inte ha ett öppet diskutionsforum där vi hjälper varandra att kritiskt granska teorierna vi kommer i kontakt med? Det skulle betyda att ni (ledningen) avfärdar vissa förgreningar så som invandring osv för att ha koppling till utarmandet av det vi idag kallar Absurdistan och resten av väst. Ni tror på fullt allvar att det inte har koppling till elitens plan. Och om ni tror det, varför får vi då inte snacka om det?

See User information
Jag tycker det finns många trådar om Zionister, och ser inte att dom blir "cencurerade".
Det enda jag sett som tagits bort har varit sådant som bryter mot reglerna, tex person angrepp eller dålig stämmning.

Judar överlag är ju ett rätt hett ämne, så det blir väll mycket bråk i dom trådarna, kanske därför du upplevt att det skulle vara någon form av censur?

Dessutom så är väll mer eller mindre alla på vaken överens om att Zionister är rövhål?

Posted on: 2008/1/18 14:47

Anonym
På den punkten har vi lika åsikter

See User information
Quote:

wiseguy skrev:

Well done!

Ok, so like I have ALSO said, we need to leave 911 behind.

I would like to know WHY and how he believes Sweden to be hopeless....

Posted on: 2008/1/18 19:09
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Just vad är det som skulle vara censur?

Hehe att ens nämna det är att utsättas för debatt, inte kan det förekomma, inte blir nån bannad för sina åsikter inte, nej censur, det är inte att förbjuda ämnen, eller öppet utrycka sin "oro" att nu kommer vi bli exponerade i expo. Tur man inte lyssnar på sånt!

Posted on: 2008/1/19 12:19
Resized Image

See User information
Quote:

The Lorax skrev:

Well done!

Ok, so like I have ALSO said, we need to leave 911 behind.

I would like to know WHY and how he believes Sweden to be hopeless....

Om du kollar noga sskrev han detta:

Of course, you're not likely to have much success in Sweden. That country seems to be thoroughly dominated by Jews. Sweden seems to be hopeless.

Ungefär vad man kan tro om Sverige, om man har det i åtanke, när vi stödjer Eu, Uk, Israel, Usa, Kriget i Iraq, (som anklagas vara ett proxy krig för Israels räkning, zionismen)

Posted on: 2008/1/19 12:22
Resized Image

See User information
Quote:

wiseguy skrev:

Of course, you're not likely to have much success in Sweden. That country seems to be thoroughly dominated by Jews. Sweden seems to be hopeless.

Ungefär vad man kan tro om Sverige, om man har det i åtanke, när vi stödjer Eu, Uk, Israel, Usa, Kriget i Iraq, (som anklagas vara ett proxy krig för Israels räkning, zionismen)

Om du läser detta som du skrev, så säger Huffen att Sverige är dominerat av judar och därför är hoppet ute för oss..

Så med andra ord så tycker Huffen illa om alla judar eller?

Då är han inte bara emot sionism utan han verkar faktiskt vara antisemitisk oxo, förstår du varför man inte sväljer hans info med hull och hår, hur enkelt som helst att anklaga honom för "att vara antisemitisk" och marginalisera honom som nazist eller liknande..

Jag som trodde att Huffen ogillade sionism som ideologi men det verkar ju som om att han tycker illa om alla judar eftersom han drar dom slutsatserna om Sverige, vart står du i denna fråga wiseguy..

Tycker du illa om alla judar eller bara dom som är sionister? Nu kan det ju vara svårt att veta exakt vilka som följer den ideologin så det kanske är lika bra att utgå ifrån att alla judar är sionister, eller?

Börjar du förstå min synpunkt på det som Huffen håller på med och hans åsikt!?

Posted on: 2008/1/19 12:45
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
void skrev:

Wiseguy är ute på ett heligt uppdrag tillsammans med hufschmit. Nej det är mer ett oheligt uppdrag, eftersom zionisterna själva förklarar detta, det är de som är HELIGA!!

Our race is the Master Race. We are divine gods on this planet. We are as different from the inferior races as they are from insects. In fact, compared to our race, other races are beasts and animals, cattle at best. Other races are considered as human excrement. Our destiny is to rule over the inferior races. Our earthly kingdom will be ruled by our leader with a rod of iron. The masses will lick our feet and serve us as our slaves."
— Menachem Begin - Israeli Prime Minister 1977–1983

Resized Image[/quote]

De enda i hela denna stora rörelse som kommer till slutsatsen att det enbart är zionisterna, ingen annan gör det i sin forskning och det finns ju inget objektivt ändå som pekar på att zionisterna skulle vara några som är de högsta hönsen och drar i trådarna.

Blanda inte in mig i nån rörelse, jag är inte med i 9/11 sekten, och du har fel, jag och Hufscmidt är inte de 2 personer som tror att Rotschild griundade zionismen, sen måste man bara fråga sig om Rotschild äger Bank of England (Som äger Pundet) Och om han äger Federal Reserve (Som äger Dollarn) ett bevisat faktum, slåss du med detta faktum om du kan.

Är jag och eric ensamma? Nej vi har zionisterna som själva påstår att de ligger bakom en världskonspiration...Titta vad zionisterna säger själva: stadskupper ÖVERALLT
Resized Image

"Naeim Giladi wrote that Ben Gurion told him Israel will not create a constitution because that would mean they would have to define their borders.

Ben Gurion
Resized Image

Därför är det ganska uppenbart att se vilka "the ranting loonies är..."

Ja det måste ju vara du, och som tror att kärnan av problemet är de som sprängde tre hus i luften,, antagligast cheney ligger bakom allt, en teori som ju måste vara ännu svårare att få ihop, lika svår som Big Bang, men den "tror" ju många på ochså. I detta uttalande ser man Voids prozionistiska position, och hans censur, tror man på att zionismen ligger bakom mycket av problemen i världen, är man en "loonie"
Skrattretande, Ghandi sa en gång, "även om man är i opposition av en, är sanningen alltid sanningen" gör du som flugorna, miljarder kan inte ha fel.....ÄT Sxxx!

Wiseguy: Var det du som var här för ett år sedan och postade trådar om zionism och hade nån blogg. Svar Nej

Men aldrig skrev något om dig själv då? Svar Nej

DU skrev om zionism i precis var enda tråd och så. Lugna ner dig, du kan inte påstå att det är jag, zionismen fick jag insikt om för ca 4 månader sen, kanske lite mer, men jag insåg inget föränn jag läste Rotschilds historia. Då lossnade det, man kan inget förneka längre, men jag antar att du kan.

Det var väl du? Svar NejDu postade långa långa långa inlägg om och om igen överallt,Svar Nej tror de flesta minns den perioden. Sen försvann bloggen och den användaren.[/quote]
Tyvärr inte jag, verkar vara en hit and run, kolla med Säpo! blogg är inte ens vad jag tror på, jag tro inte ens på internet battalj, men jag gör det ändå, i brist på annat för mig. på fritiden, när jag inget har att göra. Så nu kan jag få på käften för det, att man inte är en riktig Sektmedlem i Kraken....oj, jag menar naken, attans....jamenar vaken..

Posted on: 2008/1/19 13:02
Resized Image

See User information
TeBe skrev:

Om du läser detta som du skrev, så säger Huffen att Sverige är dominerat av judar och därför är hoppet ute för oss..

Så med andra ord så tycker Huffen illa om alla judar eller?

Är du dyslektiker? Hur kan du av denna text påstå att han TYCKER ILLA OM JUDAR? Tvärtom, alla Judar är inte zionister, inte ens de flesta, och de flesta "judar" är inga judar, de är Georgier, eller kalla dem Khazarer, så jag tror inte du kan komma dragande med antisemitism. Var är kopplingen "styrt av Judar/Ogillar Judar?" Häpnadsväckande, jag har tidigare erbjudit dig en gratis kurs i läsning, kunde du inte ha tagit denna chans?

Då är han inte bara emot sionism utan han verkar faktiskt vara antisemitisk oxo, förstår du varför man inte sväljer hans info med hull och hår, hur enkelt som helst att anklaga honom för "att vara antisemitisk" och marginalisera honom som nazist eller liknande..

Intressant att "du sväljer info" Jag brukar analysera den, och dra slutsatser, kom inte och påstå att jag vill nån skall svälja info, man skall begrunda den, jag har ingen lust att ÄTA upp mina hårddiskar 5 st.......Ditt ologiska resonemang stödjer sig på din dyslexi, du kan inte anklaga andra för din oförmåga att tyda det skrivna ordet. zionister och semiter är inte samma sak, man är inte emot Judar, för att man är emot zionister, tvärtom är massor av judar emot zionister, se den judiske Rabbi längst ned, man behöver inte ens vara Jude, för att vara zionist, vilket i verkligheten är fallet med 90%a av zionisterna, dom är falska judar.

Vad lustigt, jag kallar vaken pro zionistiskt, och 2 av 3 admins här försvarar zionismen, Micro ochså så det är 3 av 3, den som tiger samtycker. Han har ju inget att komma med, så jag förstår att han inte bidrar, det skulle bli tarvligt att se hela vakens ledning försvara massmördare.

Jag som trodde att Huffen ogillade sionism som ideologi men det verkar ju som om att han tycker illa om alla judar eftersom han drar dom slutsatserna om Sverige, vart står du i denna fråga wiseguy..

Eftersom du verkar stamma ochså, kan jag stamma tillbaka, du kanske fattar detta om du läser en gång till.......Ditt ologiska resonemang stödjer sig på din dyslexi, du kan inte anklaga andra för din oförmåga att tyda det skrivna ordet. zionister och semiter är inte samma sak, man är inte emot Judar, för att man är emot zionister, tvärtom är massor av judar emot zionister, se den judiske Rabbi längst ned, vad lustigt, jag kallar vaken pro zionistiskt, och 2 av 3 admins här förvsrar zionismen, Micro ochså så det är 3 av 3, den som tiger samtycker. Han har ju inget att komma med, så jag förstår att han inte bidrar, det skulle bli tarvligt att se hela vakens ledning försvara massmördare.

Tycker du illa om alla judar eller bara dom som är sionister? Nu kan det ju vara svårt att veta exakt vilka som följer den ideologin så det kanske är lika bra att utgå ifrån att alla judar är sionister, eller?

Jag har inget personligt hat mot zionister, detta är inte vad som driver mig, jag ogillar däremot deras metoder, och vill avslöja vad de håller på med, andra kommer döma dem, inte jag, jag presenterar de fakta jag har, och försöker i den mån jag kan, presentera detta korrekt och utan personliga omdömen, men de jag ogillar mest, det är de som försvara zionismen, speciellt de som är "nyttiga idioter" som tex du, som inget kan och inget vet, men på "magkänsla" blir deras "obetalde stormtrooper", i lögnens tjänst. Man undrar vad du har för bakgrund, eller ens intellekt, du verkar ha kollat endgame på repeat, och tror att detta är ALLT, ja hela sanningen. Du hade fel, det fanns mer än så. Men du nöjde dig med mindre, och grävde inte vidare, och nu skall du läxa upp mig i zionism, hehe, du är lurad.

Du vet inget om zionismen, du vet inte vad en jude är, hur kan du anklaga folk, som inte ens kan läsa, zionister är de som vill ha ett storisrael, världsherravälde, Judar är de som praktiserar Torah religionen, jag har redan sagt att massor av judar är emot zionismen, många, ja hundratusentals lämnar just i denna tid Israel just pga av zionisterna, och de flesta zionister är Khazarer, Georgier, som konverterade till Judendom, dessa är inte äkta, utan falska, ochså detta vet massor av äkta judar, och försöker protestera emot, dock har de ingen framgång i media, som ju ägs till 95% av de falska judarna.

Börjar du förstå min synpunkt på det som Huffen håller på med och hans åsikt!?[/quote]
Jag väntar på att DU skall förstå DIN EGEN ÅSIKT, och skaffa dig relevanta fakta, du vet inget om denna fråga, eller vad varken jag eller Eric tycker, du verkar vara på fyllan om du frågar mig, jag tycker du skall skärpa dig!

Posted on: 2008/1/19 14:03
Resized Image

See User information
Det man kan konstantera är alltså att man är pro-sionistisk bara för att man inte vill skylla allt som händer på sionism?

Lägg av med spydigheterna, du framstår som en idiot när du kastar ur dig massa onödiga kommentarer och kvädesord!

Jag väntar bara på den dagen när du kommer att tycka/tro att hela vaken är en sionistisk underrättelseverksamhet och admins är agenter för sion.. Ofta i dina kommentarer så verkar du nästan redan ha den åsikten..

Kan du förklara för mig exakt vad fan Huffen menar med detta uttalande?!?

"Of course, you're not likely to have much success in Sweden. That country seems to be thoroughly dominated by Jews. Sweden seems to be hopeless.

"Självklart så kommer ni inte ha så mkt framgång i Sverige. Det landet ser ut att vara rejält dominerat av judar. Sverige ser hopplöst ut."

Nån annan än mig som tycker att han, underförstått, tycker att alla judar är av ondo, kanske t.o.m sionister..?

Posted on: 2008/1/19 19:33
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Här är en sida där ni kan fördjupa er i Sionismen i Sverige om ni inte redan gjort det.

http://www.radioislam.org/historia/ims/20sionis.htm

Vem är det nu som kontrollerar - Styr Median i Världen ?

Sedan kan man fråga sig hur det kan var möjligt att i stort sätt hela Värdens Media är med på mörkläggningen av 911 ?

Hur långt skall vi våga gå när det gäller " Sanningen " ?

Hur högt skall vi våga prata ?

Vilka är dom som vill att Mänskligheten skall Micro-chippas ?

Dokumentärer :

http://www.stage6.com/user/AceDuce/vi ... ael-was-founded-by-terror

Anonym
Tack så mycket A73 för länken! Stod mycket intressant där!

Precis börjat nysta i Zionismen så den här infon var kanon!

Ska se dokumentären i morgon!

See User information
Quote:

TeBe skrev:
Det man kan konstantera är alltså att man är pro-sionistisk bara för att man inte vill skylla allt som händer på sionism?

Lägg av med spydigheterna, du framstår som en idiot när du kastar ur dig massa onödiga kommentarer och kvädesord!

Jag väntar bara på den dagen när du kommer att tycka/tro att hela vaken är en sionistisk underrättelseverksamhet och admins är agenter för sion.. Ofta i dina kommentarer så verkar du nästan redan ha den åsikten..

Kan du förklara för mig exakt vad fan Huffen menar med detta uttalande?!?

"Of course, you're not likely to have much success in Sweden. That country seems to be thoroughly dominated by Jews. Sweden seems to be hopeless.

"Självklart så kommer ni inte ha så mkt framgång i Sverige. Det landet ser ut att vara rejält dominerat av judar. Sverige ser hopplöst ut."

Nån annan än mig som tycker att han, underförstått, tycker att alla judar är av ondo, kanske t.o.m sionister..?

Det finns ingen mer än du som når upp till Kung Beskyddare av Zionismen, sug i dig, var lite stolt över dig själv, du zionismens beskyddare, återigen postar du dina beskyllningar, och nu vill du samla åsikter att hufscmidt tycker illa om judar, han sprider information om zionismen, inte propaganda mot Judar.

Överst på hans sida kan man läsa detta:

fritt översatt

"Var inte en idiot, man är inte antisemit för att man är emot zionismen"

Men just det du kan ju inte läsa, bara titta på bilder.

""Of course, you're not likely to have much success in Sweden. That country seems to be thoroughly dominated by Jews. Sweden seems to be hopeless.
"
Betyder, att han tror Sverige är hårt infiltrerat. 3 av 3 admins i Vaken tycker illa om zionist information, och avsikten att avslöja dessa kriminella. Om det är så i vaken, varför inte i regeringen ochså?

Är det en slump att vi stödjer Israel, och skiter i Palestina? Är det en slump att Anna Lindh mördades någon vecka efter att hon öppet kritiserat Israel? Hon sägs vara släkt med Olof Palme, en hemlig dotter, ochså han mördad, är detta slumpen Tebe?

Har vi en zpz som admin i vaken nu?

Och nej jag kallar inte Vaken för pro zionistisk lednincentral, även om jag tror du försöker leda vaken till en sån position. Void och micro verkar mest vimla med ögonen och kommer givetvis bli ett enkelt offer för detta. Har man ingen egen kunskap faller man offer för andras. Många av Vaklens medlemmar postar inget här, de vet att de genast blir attackerade.

Dom kan tänka själva, och vet att man inte måste exponera sig. Jag skiter i vilket och orkar ta obehaget att prata med såna som dig, som skall försvara zionisterna, har aldrig pratat med nån tidigare, som oavbrutet kommer med falska beskyllningar och lögner, allt till förmån för att stödja de som ligger bakom 90% av tillgångarna i Världsekonomin.

Dom behöver ditt stöd Tebe kämpa på, men mig lurar du inte, och ju mer skit du kastar, desto mer stänker det på dig, så kom med mer falska anklagelser, så skall jag klä av dig, så du står där naken, men dina prozion attacker. Ps dom belönar inte sina nyttiga idioter, "all is exendable", tro mig, du är bara en Goyim för dem (mindre värd än boskap), dom garvar brallorna av sig, så fort dom inser att dom har fått hjälp av ytterligare en Goj, som inte kunde ta sig ur sin misär, och förstå hur det ligger till.

Men visst det är inte enkelt, man får lägga lite energi på dessa frågor, du har inte gjort det, och detta sätter dig i en svår situation, Man kan undra varför du tar en attityd som du inte ens kan verifiera, och gör den till Vakensanning, men jag tror inte du kan lura många, så fortsätt med vad du vill, jag uppmanar dig inte att sluta, tvärtom, hjälp mig exponera okunnighet, just genom att vara dess förkämpe!
´

(*Bannad av Micro för att ha skrivit att Alex Jones är zion agent, *du och *void försvarar och förminskar möjligheten att zionismen är bakom konspirationen, *Void kallar Hufscmidt och mig loonies, och *du kallar dessa ideer "galenskaper", ni har därmed en gemensam plattform att försvara zionismen, och du har en tydlig agenda att försöka beskriva zionism som antisemitism, två vitt skilda saker, men en lekman som du, som inte är påläst, fattar inget om den skillnaden, du försöker dock "verka" som om du visste nåt i din egenskap som "ledare här" och snackar om att du kollat in och "vet" men du har inte ens läst till rad tre på http://www.erichufschmid.net/ )

Resized Image

Kolla denna artikel som lär dig basfakta om judar
JUDENDOMEN - ETT STORT FALSARIUM
http://www.radioislam.org/historia/ims/06falsa.htm

Posted on: 2008/1/20 11:53

Edited by wiseguy on 2008/1/20 12:19:50
Edited by wiseguy on 2008/1/20 12:22:46
Edited by wiseguy on 2008/1/20 12:26:03
Edited by wiseguy on 2008/1/20 12:29:41
Resized Image

(1) 2 3 4 »

Register To PostTopic is Locked

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper