Vakencorner
|
DAVID ICKES REVANSCH!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
I början av 90-talet var David Icke med i Terry Wogan show i England och blev gjord till allmänt åtlöje över sina påståenden.
Den här sändningen är från i år och visar Davids comeback hos Terry: http://conspiracycentral.net:6969/sta ... 3f6fc4e9102e02a0afe414981
Posted on: 2006/1/26 12:06
|
|||
|
Religion separerar - Andlighet förenar
|
||||
|
||||
|
Re: DAVID ICKES REVANSCH!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
F-N, - 88,an... Det där var väl lite taskigt sagt (sarkastiskt?) - Jag tyckte i alla fall att det var en liten, sas. "revange"... Det får f-n, i mig ta de år, det måste - det grejar sig nog - på slutet... Hö, hö...
Jag tycker om David icke han har "glimten" i ögat och det betyder ju i alla fall - att det finns "liv" i denna kille... jag såg och hörde honom på xxxxx(?) i stockholm - vill inte skriva ut namnet på detta socialdemokraternas äckliga tillhåll - men det var av den anledningen att det inte fanns något annat ställe som kunde ta så mycket folk - David icke körde ju slut på ÅSÖ gymnasium - alldeles för "fjuttigt", - för en man av hans kaliber, hö, hö... samt: plus: (Grymmlingen)
Posted on: 2006/1/26 15:36
|
|||
|
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"
Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: DAVID ICKES REVANSCH!
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Grrr... hur stor e filen?... Kommer inte åt den alls, the document contains no data... Grr... Kan nån ladda hem den o dela ut den i Olles hub... Plz...
Hare... |
||||
|
||||
|
Re: DAVID ICKES REVANSCH!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hej =)
Den här filmsnutten var tungt bra! Han fick nu chansen att prata, som han inte fick för 15 år sedan. cee: Jag delar nu med mig den bland de andra David- Ickefilmerna Så det är bara att ta för dig =) Ha det så bra allihopa! Frid och kärlek mvh Feffe
Posted on: 2006/1/26 18:31
|
|||
|
Joh 3:16
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: DAVID ICKES REVANSCH!
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
dumt å ge en ribba i onödan..
fixa länken eller lägg ut filnamnet åtminstone tack.. ?? plzzzz.. |
||||
|
||||
|
Re: DAVID ICKES REVANSCH!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
"David Icke Wogan 2006.mpeg"
Jag tror bara trackern ligger tillfälligt nere. Lite tålamod så ordnar nog det sig säkert också. Ho ho. Shygets? Sarkastisk? Va fan menar du? Muckar du gräl eller? =)
Posted on: 2006/1/26 20:24
|
|||
|
||||
|
Re: DAVID ICKES REVANSCH!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Conspiracy central ligger nere ett par timmar ibland, det är därför inte länken funkar just nu. Lär nog ha ordnat sig till imorgon bitti.
Posted on: 2006/1/26 20:28
|
|||
|
Religion separerar - Andlighet förenar
|
||||
|
||||
|
Re: DAVID ICKES REVANSCH!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Fruktansvärt bra revansch även om han inte fick möjligheten att prata direkt ostört. Men 20 år efter så visar han vart det blå skåpet skulle stå.
Klockrent!
Posted on: 2006/2/1 15:52
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: DAVID ICKES REVANSCH!
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Tänkte ni osså på Wogans ansikts-ut-tryck :)))
Så mer eller mindre rädd ut :) ... Gött.... Hare... |
||||
|
||||
|
Re: DAVID ICKES REVANSCH!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tänkte mest på att det första han gjorde var att han bad om ursäkt.
Posted on: 2006/2/1 18:18
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: DAVID ICKES REVANSCH!
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Härligt han satte straffen... Men. Det var en av tio... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: DAVID ICKES REVANSCH!
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Skall bli kul o se effekterna efter detta framträdande, o som sagt, ursäkten var helt på sin plats o mys mys :) ....
Förra gången så reagerade många o skrattade, skall det vara rätt så skall alla dessa gå hem o surfa järnet nu istället :) ... Hare... |
||||
|
||||
|
Re: DAVID ICKES REVANSCH!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Allright - 88án -
Vi tar det i repris, Jag citerar: "Om det (medvetenhetshöjningen) ska accellerera i denna hastigheten femton år till så blir det ännu godare nyheter." Jag kanske missförstod det där - en vad menar du då? samt: plus: (Grymmlingen)
Posted on: 2006/2/2 0:46
|
|||
|
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"
Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet! |
||||
|
||||
|
Re: DAVID ICKES REVANSCH!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag menar det, att eftersom folk hurrade när han klev in, istället för att dom buade och skrattade ut honom, som de gjorde för femton år sedan, så vittnar det om en slags medvetenhet (acceptans). Och om denna stiger lika kraftigt i femton år till, så kanske Illuminati förlorar sin makt. Den enda anledningen till att de har makt är för att de lyckats blåsa majoriteten av jordens befolkning. Men denna majoritet är inte längre så blåst som man kanske kan tro. =P
Posted on: 2006/2/2 0:57
|
|||
|
||||
|
Re: DAVID ICKES REVANSCH!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Allrigt, då - jag "tog" det för att jag trodde - du ansåg - att det gick alldeles för långsamt...
Snabbtänkt, som man är, hö, hö... =P(?) (va - f-n, betyder det där?
Posted on: 2006/2/2 1:31
|
|||
|
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"
Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet! |
||||
|
||||
|
Re: DAVID ICKES REVANSCH!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
=P
är detsamma som =) fast tungan är ute, riktad mot någon, jag undrar vem?
Posted on: 2006/2/2 1:39
|
|||
|
||||
|
Re: DAVID ICKES REVANSCH!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2006/2/2 1:54
|
|||
|
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"
Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet! |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Vilka är Online
Nya medlemmar
|
test_user |
01/01/2020 |
| brifrida | 09/05/2019 |
| Turbozz | 08/15/2019 |
| Fr4nzz0n | 07/30/2019 |
| Egenerfarenhett | 05/19/2019 |
Bloggar o Länkar
I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

samt:
plus:
(Grymmlingen)







