Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Eisenhovers dödsläger 1 000 000 tyskar dog under några veckor.
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Zink detta är nyttigt för dig att se hur "antirassitiska ungdomar" arbetar mot rasism
http://www.youtube.com/watch?v=qzTBwE2w3Qk Sveriges mest jagade brottlingar http://www.aftonbladet.se/nyheter/article402150.ab |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Eisenhovers... Eisenhower eller... who?
Posted on: 2008/1/25 19:19
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag har varit här i tre år. Om tre år sitter du fortfarande fast i diskussionen och Hammarkullen. Tre år senare fortfarande fast.
Posted on: 2008/1/26 10:25
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Wikhall, det han menar är, eftersom jag accepterar min indoktrinering av massmedia, som sanning, kommer jag aldrig behöva ändra mig, tills massmedia ändrar sig och börjar sprida sanningen istället för lögner. den dagen kommer, och det kommer bli många jobbiga stunder för dem, när de kommer kunna läsa i Aftonbrallan: Månlandningen var fejkad, Göran Person frimurare, och 9/11 truth movement var nedlusat med infiltratörer och säkerhetstjänster. Vart skall dom då vända sig?
Posted on: 2008/1/26 10:29
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Är Göran persson frimurare vilken loge ?
Vad är felet med att diskutera ett område där 11åringar rekryteras till krimmela gäng som i sin tur leder till mer övervakning ? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bevisa att han inte är frimurare.
Posted on: 2008/1/26 11:23
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Är ju du som kommer med fakta och anklagelser då måste du ha något att stå upp med. men okej denna sida nämner inte att han är frimurare http://www.kulovajude.se/kulovajudepurim.html inte denna heller www.free6.com |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
vissa anklagelser far man ta for vad de ar, spekulationer, men du nekade ju i sten till att Tony Blair var frimurare ochsa, det tio sekuinder att bevisa detta, GP ar ju bilderbergare, ett frimurare toppmote. Du har sa lag logik, att man bryter ryggen for att krypa ner till dig i sandladan. Vill man fa deig att ta reda pa nat, maste man snacka indvandrarhat eller liknande, skulle jag pasta att GP var syrian, skulle du grava fram det sjalv, men har man ingen wiki lank pa att han ar frimurare, ja da ar det osant, fast de flesta som forstar dessa saker, vet att oddsen pekar pa att det ar sant, ingen rok utan eld. Gp har ju ochsa uttalat sig om att han vill bli EU president, Tony Blair kandiderar, jag sager bada frimurare, ar GP mansklighetens kandidat tror du? Intressant site du postar som "bevis" gjord av en 12 aring, man kan lasa: Hej alla barn! Det är jag igen, Duvan Dina. Vilka roliga månader vi har haft sedan webbsidan öppnades. Ja, det verkar definitivt som att barn i Sverige tycker det är väldigt, väldigt kul o va jude! Över 1100 besök på webbsidan säger mig att det är väldigt populärt att vara jude. Det verkar som om alla vill läsa judiska berättelser, lära sig om de kommande högtiderna, pa den andra ser man vad som kan ha varit GP's feta arsel nar han spankas, jag anser det ar han, bevisa motsatsen.
Posted on: 2008/1/26 19:04
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
I filmen "illuminati" spekuleras det kring att Blair skulle kunna vara frimurare men han finns inte med i någon martikel dock skulle det inte förvåna mig om han och GP var frimurare. Tony blair och Bildt är dock katolska bilderbergare. Göran persson har gästat bilderberg det stämmer men det gör han inte till frimurare då många kvinnor även gästat detta möte. Jag bär inget hat mot invandrare dock har jag invandrare i min närmaste bekantskapskrets |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
man måste vara frimurare för att vara bilderbergare, ordet bilderbergare syftar på berg, topp summit, pyramid, hiearki. dom som bygger pyramiden, berget, Kvinnor har sina egna ordnar.
Personligt tycker jag det är blaj med frimurare, dom är lurade från topp till tå. Dom kommer ingenstans med sina planer eller trick. att vi sitter i denna sits är vårt eget fel, vi kan enkelt avsluta allt om 10 minuter. Men de flesta vill inte. Jag vet dock att man kom till denna värld, med en uppgift, och har gjort sitt val. När man har varit här återvänder man ifrån där man kom. Gäller även frimurare, frilurade. "I filmen "illuminati" spekuleras det kring att Blair skulle kunna vara frimurare men han finns inte med i någon martikel " Jag har berättat och bevisat att du har fel för en vecka sedan, har du redan krupit in i DENIAL igen? Han kan vara frimurare utan att hans martrikel finns på internet, har du hajat begreppet secret society? Kan kan tex vara Knight of Malta, vilket jag tror, eller annan gren, okänd gren.
Posted on: 2008/1/27 9:50
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vad har du för bevis på att alla människor som är med i bilderberg är frimurare ?
Du bara snackar så jävla och det värsta är att du har god kunskap om många ämnen men reklamerar dig själv så jävla dumt när du kläcker ur dig dina "hemma gjorda teorier" som sanning. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag har varken tid lust eller ork, att omreferera allt jag lärt mig och vet, bara för att du inte vet eller lärt dig detta. Om jag har information tillgänglig, kan jag posta denna, men har jag ingen, eller till och med en kunskap, som jag inte kan bevisa, förbehåller jag mig rätten, att svara vad jag vill, hur jag vill, och om jag vill. Avsaknaden av google eller wikipedia information bevisar ingenting. Tyvärr är det så här, eller så får du läsa ikapp mig, men det tror jag inte du klarar, jag läser böcker och dokument, ser filmer och liknande ca 10 timmar per dag. Man kan inte komma ihåg allt, och veta vad allt man sedan förstår kommer ifrån, detta har inte ens en funktion, du kan inte katalogisera mig, då kommer du missa chansen att vara maggot. Så kan vi ju inte ha det, jag är jag och du är du. Eftersom sanning inte enskilt ens kan verifieras eller bevisas, kan man hellker inte skapa en egen sanning, eftersom nåt virtuellt inte existerar. OBS! Logiskt problem, kan inte googlas eller liknande. OBS!
Posted on: 2008/1/27 10:32
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login