vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Britney Spears kanaliserad av BAD SPIRITS?
Lite intressant när en människa går från oskuldsfullt barn till självdestruktivt monster på några år. Visst har drugs varit inblandade men är det hela sanningen. Har hon i sitt uppfuckade medvetande öppnat upp för ren och skär ondska?

Visst är popfenomen ytliga och löjliga så nu lägger jag in överväxeln och frågar om det är någon som ser sambanden. Att det var strax efter hon introducerades i Kabbalah via Madonna som allting i hennes liv förändrades till en mardröm. Hennes röst förändrades till ett mörkt osymmetrisk mansläte och kan inte längre hitta rena toner. Hennes temperament är instabilt på gränsen till destruktivt. Hennes barn har hamnat i skottlinjen för Britneys nya medvetande och drogintaget växer i takt med olusten. Vilken djävulskt ond cirkel hon trampar runt i!

Kabbalah: Lyssna i slutet av intervjun när hon försöker förneka att den person som introducerade henne i den judiska svartkonsten Kabbalah är accepterad av Britney. Den det handlar om är Madonna och i mina ögon är det uppenbart att hon blåljuger p.g.a. att hon inte vill hamna i mer trubbel än hon redan klistrats fast i.
http://www.youtube.com/watch?v=GprUu55Z17Q&feature=related

Out of tune: Bevis på att denna en gång änglalika röst omformats till något djävulskt odefinierat läte.
http://www.youtube.com/watch?v=ZyXXlvJZhW8

Stoned: Personlighetsförändring på gång?
http://www.youtube.com/watch?v=jBMMc3QAWCs

Tranformed!
http://www.youtube.com/watch?v=TTBbHMEs0Uw&feature=related

Ok! Lite kommentarer på detta utan naiva självklarheter om skräpkulturens egentliga värde. Jag inriktar denna tråd mer på ämnet Kabbalah och andra obskyra religioner med tveksamma avsikter.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Britney Spears kanaliserad av BAD SPIRITS?
Det råder inga som helst tvivel om att hon är mindkontrollerad och påverkad av demoner.

Hånglade med madonna på MTV-galan sedan rakade av sig håret blev narkoman och idag har man kunnat läsa att hon lider av personlighetsstörning.

Denna kvinna var i TV redan som 8åring hur länge sionisterna i hollywood har haft planer för hon är svårt att säga

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Ska vi starta ett nytt forum för sådana här "nyheter":
"Kändisar som är besatta av demoner eller på att sätt konstiga"

"Rykten och skvaller forumet" (under övrigt) finns ju annars tillhands för de som vill. Ok?

Anonym
På tal om besatta kändisar void var är stormästaren micro ?

Har du nåt skvaller att förmedla ?

See User information
Besatt är klart hon är - inte "kanaliserad" av.

Alla är det, det som inte är en själv är något annat. I sluttampen inför "den sista ödeläggelsen" så är det mesta som går på två ben därute non human.

D Icke blev också förändrad/besatt av Ayuahusca, det är den djupare meningen med att sådant finns. En del tror fortfarande på sådant där... klänger fast vid (fast det är ju inte "dom själva" som tror det, utan just det som besatt dom, som tänker åt dom) tror att medvetandet är något som kan "utvidgas"... hehe... ofta samma personer som tror på att det som kretsar kring 2012 och det, är något som är att något utvidgas/utvecklas - det är sorgesamma vilsegånga och lurade.

Posted on: 2008/1/30 22:13
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Ja, skvallret här rör sig kring hur det här med "Sovereign Citizen"/"Freeman" fungerar. Mycket intressant ämne. Själv fick jag först nys om det genom Maxwell när han tog upp Maritime Law och liknande. Sen stötte jag på det genom det här med dom som inte betalar "federal income tax"

Ex. Syzmanski har ju nån bakgrund inom Juridik och från han kan man nubeställa paket/brev/hjälp med hur man går tillväga för att bliv en Soverign Citezen och inte bara vara en "Juridisk Person" ungefär.

"File Your Petition To Get Back Your Sovereign, Christian Name As Citizens Did Prior To The 14th Amendment When We All Became Corporate, Federal Slaves....Here's How Click Here"
http://www.sovereigndocs.citymaker.com/home.html

Googla: "Montana Freemen" är ett bra start-tip och läs vad som dom gjorde under en tid. De verkar helt splittrade nu när de två drivande figurerna sitter i finkan till 2018. Eller är de redan släppta kanske? Intressant ämne på många sätt. :)

Anonym
Här är en extremt bra film som berättar ganska ingående om religionen som sträcker sig så långt bak i historien som Babylon och förmodligen ännu längre.

Ett mycket intressant filmklipp med Texe Marrs och Freeman visar den koppling till satansdyrkan och brainwash via Kabbalah som Britney Spears utsatts för!

http://www.youtube.com/watch?v=mmIuW6XfQrQ

Den utåt sett mesiga kyssen med lesbiska förtecken som Madonna gav Britney skall ha varit början på sexuell ritual. I intervjun nedan säger en av de tillfrågade att Madonna såg "amerikas sista symboliska oskuld" som ett verktyg för sin egen karriär! Visst kan det ha varit så, men snarare då för att göra karriär bland demoner i hennes nya satansreligion!

http://www.youtube.com/watch?v=YdoJrSsh1HU&feature=related

Alla skeenden och invigningar i Kabbalah bygger på rituella sigill med sex som viktig ingridiens. När kyssen som var början på introduktionens sista fas var Britney klädd i vitt och Madonna i svart. Oskuldens offer till mörkrets krafter? Efter ritualkyssen kom hon ut vitklädd som brud. Symbolik för satans brud eller?

De berättar också om Albert Pike som skall ha deklarerat att allt frimureri bygger på Kabbalah som bygger på nekromani. Kommunikation med de döda!

Enligt Marrs introducerades Britney långsamt redan i barndomen till Kabbalah riter via hennes arbete som artist på Disneyworld! Ett sällskap i Disneyworld som kallas Club 33, kanske influerat av den 33:dje graden i Scotish Rite lär ha fångat denna flicka utan att hon medvetet anat att det skedde. Kopplingen mellan Disneyworld och försvarindustrin är också läskig i denna intervju.

Texe Marrs berättar även om en annan ockuperad själ, Michael Jackson som uppträdde för miljontals barn i en PR-video för Disneyworld i en djävulsinspirerad kostymering under namnet kapten Eon... ett namn som i den gamla babylonska tron var namnet på Satan själv!

Anonym
Quote:
Void! "Rykten och skvaller forumet" (under övrigt) finns ju annars tillhands för de som vill. Ok?

What the fuck? Varför inte skicka iväg mig till Hänt Extra, eller nån annan skvallertidning också! Detta är ju precis den typen av automatiserade svar jag undanbad mig för att inte hamna i lågvattendiskussioner om populärmusik eller idolisering. Det var inte detta jag var ute efter när jag startade tråden!

Du förvånar mig fruktansvärt mycket nu Void! Vad är det som händer med dig när ordet Britney Spears poppar upp. Definierar mig som en skitsnackare som far med rykten och skvaller i ett ämne som berör en av svartkonstens värsta religioner helt klart kopplat till ledare världen över.

Rykten! Skvaller! Har du inte ögon och öron att se och höra själv vad som hänt med denna varelse under så kort tid! Jag har via mina yrkesmässiga kontakter som jobbade med flickstackaren innan hon blev totalt uppfuckad fått kännedom om fler märkliga saker som hänt. Vill inte återge dem här eftersom de är alldeles för privata och vill inte kasta sten på den som ligger. Britney Spears är definitivt inget hatobjekt för mig.

Flytta gärna tråden till papperskorgen eller världens ände om du vill Men att försök att förlöjliga detta ämnesval så känner jag mig manad dra härifrån för tid och evigheter! Vad fan är detta för insinuationer?

Håll dig för fasen till att plocka ner skyltar men mina ämnesval kan du väl ge fan i att försöka plocka ner eller dissa! Det suger!

Anonym
Maggot bad på ett kul sätt om skvaller ovan, så jag tog två flugor i en smäll. Berätta va vi tjöta om idag och flytta då tråden. Det är ju bara att diskutera på för den som är intresserad i detta forum. Vad är problemet med det? Det här är ett forum som är till för att användas, annars hade man ju inte kunnat skriva här.

Jag vet ingenting om Britney, det står en massa i tidningar, med vad är sant kan ju ingen veta.

Att det är en cirkus/skvaller/saga/teater/följetång/ryktes-hittan-dittan som hållt på i flera år i media kring henne är väl inget nytt och det "känner"/tänker väl alla när det talas om henne, så det gör väl inget om det ligger här.

Edited by void on 2008/1/30 23:18:16

Anonym
Micro tyckte att det fanns någon anledning att flytta tillbaka den.
Hoppas ni har användning av den på ett sätt som belömnar och stimulerar er.

Anonym
Resized Image

Besatt? Absolut. Och vad är skillnad mellan det och mindcontrol?
Jag tror Britney varit ett offer sedan länge för mind control och utnyttjats på alla vis och seda forslats runt mellan olika utnyttjare. Madonna är likadan, först ett offer som sedan blir förövare, ja, det skriver icke t o m i en av sina böcker...

Jag sätter peng på att Britney begår "självmord" och sedan blir ikon som Marilyn...

See User information
Quote:

Anonym skrev:
Här är en extremt bra film som berättar ganska ingående om religionen som sträcker sig så långt bak i historien som Babylon och förmodligen ännu längre.

Ett mycket intressant filmklipp med Texe Marrs och Freeman visar den koppling till satansdyrkan och brainwash via Kabbalah som Britney Spears utsatts för!

http://www.youtube.com/watch?v=mmIuW6XfQrQ

Den utåt sett mesiga kyssen med lesbiska förtecken som Madonna gav Britney skall ha varit början på sexuell ritual. I intervjun nedan säger en av de tillfrågade att Madonna såg "amerikas sista symboliska oskuld" som ett verktyg för sin egen karriär! Visst kan det ha varit så, men snarare då för att göra karriär bland demoner i hennes nya satansreligion!

http://www.youtube.com/watch?v=YdoJrSsh1HU&feature=related

Alla skeenden och invigningar i Kabbalah bygger på rituella sigill med sex som viktig ingridiens. När kyssen som var början på introduktionens sista fas var Britney klädd i vitt och Madonna i svart. Oskuldens offer till mörkrets krafter? Efter ritualkyssen kom hon ut vitklädd som brud. Symbolik för satans brud eller?

De berättar också om Albert Pike som skall ha deklarerat att allt frimureri bygger på Kabbalah som bygger på nekromani. Kommunikation med de döda!

Enligt Marrs introducerades Britney långsamt redan i barndomen till Kabbalah riter via hennes arbete som artist på Disneyworld! Ett sällskap i Disneyworld som kallas Club 33, kanske influerat av den 33:dje graden i Scotish Rite lär ha fångat denna flicka utan att hon medvetet anat att det skedde. Kopplingen mellan Disneyworld och försvarindustrin är också läskig i denna intervju.

Texe Marrs berättar även om en annan ockuperad själ, Michael Jackson som uppträdde för miljontals barn i en PR-video för Disneyworld i en djävulsinspirerad kostymering under namnet kapten Eon... ett namn som i den gamla babylonska tron var namnet på Satan själv!

Det där med "röd" och the beast handlar om kommunistpartiet i Kina, den röda draken.

Walter Veith har inte heller förstått book of revelation riktigt.

Posted on: 2008/1/31 23:17
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper