vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Nån som sett Screw 911 mysteries

See User information
Vill bara höra vad ni tycker om Screw 911 mysteries. Där sågas väldigt många av argumenten till att det skulle vara en kontrollerad demolering

http://thepiratebay.org/tor/3597525/scrw911mystrs_full.avi

Något som är intressant är ju att 911-truthrörelsen lätt kan göra att privatpersoner skor sig på det

Peace!!

Posted on: 2008/2/2 18:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Nån som sett Screw 911 mysteries

See User information
Nepps, den har jag inte sätt, men jag antar att jag kan räkna ut mer eller mindre vad som sägs i den.
Har sett en hel del disifno filmer ang 911 och alla är bullshit. mer eller mindre.

Posted on: 2008/2/2 18:06
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
"So sad... what's next, "Screw JFK"...? "Screw The Holocaust"..? "Screw Titanic"..? Why not "Screw the Big Bang"?
You've lost all credibility."

Är Screw något mode-ord som dessa religiöst övertygade människorna gillar just nu? (Deras religion är då den massmediapresenterade bilden av 9-11)

Callutwice: Fattar inte meningen du skrev. Vem skor sig på vad?

Laddar ned filmen nu, ska bli ett rent nöje att ta del av hur de lyckas vrida och vända saker och ting.

See User information
Ursäkta om jag uttryckte mig otydligt. "Screw 911 mysteries" sågar filmen "911 mysteries", ni hittar den på piratebay också. Den gick på Tv4 Fakta på årsdagen. Screw 911 mysteries tar upp alla faktafel och lösryckta citat samt motsägelser som upprepar sig genom filmen. Filmen finns att köpa som DVD på http://www.911weknow.com/ . Det jag menar är att med tanke på hur stor "911 truth-rörelsen" är så lär ju de kamma in endel pengar på dessa konspirations-filmer.

Posted on: 2008/2/2 18:35

See User information
Hahaha, bara det faktum att den visades på årsdagen på Bonniers ägda tv 4 är ett skämmt nog.

Posted on: 2008/2/2 18:42

See User information
Emil du missförstod mig. Filmen som visades på årsdagen på bonniers-ägda kanalen tv4 är en film som menar på att det var en kontrollerad demolering!! Filmen jag pratar om sågar däremot den filmen.

Posted on: 2008/2/2 18:48

See User information
Jaha, nu är jag med på noterna.
Var det 911 mysteries som visades på årsdagen då eller?

Det är ju rätt mycket så deras disinfo fungerar, dom visar det på tv osv. Ett annat exempel på det är ju att dom har med "area 51" på kartan och nu har ett officielt namn på det, då är det ju inget hemligt där?!

Visa filmer om 911 och så mycket som möjligt nämna att det är en konspirations teori, är det stor del av deras disinfo agenda.

Posted on: 2008/2/2 18:54

Anonym
Kul, detta ska bli göttans!

Hade jag försökt debunka 911 så hade jag till att börja med inte gett min produktion ett namn som "Screw". Redan där faller den eventuella trovärdigheten som filmen kan bygga upp genom att presentera sig seriöst.

Varför gjorde dessa personer inte en ordentlig presentation och visar vad som är "sant" istället för attackera någon annans produktion? Även i det fallet är oseriositeten i "screw-trenden" tydlig. Att attackera 911Mysteries är väldigt sekundärt som prioritering. Varför göra det så klumpigt om man vill framstå som seriös? För dom vill väl bli tagna seriösa som gjort denna filmen?

Filmen "sågar 911 mysteries" allstå. Hade den varit seriös så skulle de istället presenterat bevis istället för "sågningar". Jag kan också såga saker med mina påståenden.

Vem är det som tjänar pengar på 911 filmer? Berätta vilka som drar in pengar och vilka filmer det är som säljs så mycket.

See User information
Jag kan bara berätta att jag seedar järnet alla 911-filmer som finns på PirateBay som vaken.se länkar till bl a Tv4:s 911 Mystiries och Alex Jones Terrostorm, Capitalist Conspiracy m fl - men jag märker ofta att jag är den enda som seedar...konstigt att inte fler seedar dessa viktiga och fina filmer...det är många svenskar och norrmän som tankar ner...jag har seedat i snitt 20 GB per film ut i det svenska folkdjupet som vaknar ...förhoppningsvis...

Posted on: 2008/2/2 19:35
"At lux vera quae inluminat omnem hominem venientem in mundum"

http://www.youtube.com/watch?v=ooGBMFShUVo

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper