vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Texas nuke
Hej!

Vad tror ni, smäller det imorrn?

/ fr3D

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Texas nuke

NEJ.

Lyssna på Greg Szymanski kl 1900, RBN.

Skulle tro att vi kan få en del info då.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
RBN?..Glöm det, googlade och hittade det..

Anonym

Glöm det...

???

Anonym
Har hållit örat öppet, det finns info som säger att det smäller i morrn, jag kan bara inte tro på det. Då är dom dummare än dummast....

Hare...

See User information
Var kommer infon ifrån? Har missat det. Datumet känns inte logiskt dock, de här lirarna är ju fixerade vid numerologi och ritualer. Tror att 3, 7, 9, 12 och 13 vad beträffar sånt här är datum att hålla koll på om jag fattat saken rätt.

Posted on: 2006/1/30 21:56
Religion separerar - Andlighet förenar

See User information
Ja, det ser inte ut att bli någon kärnvapendetonation i Houston. Och det är väl bra. För övrigt har "den store ledaren" av organisationen "Ghost Troop", Captain Eric May, the commander in chief, förutsagt ett nytt "911-event" i över ett halvår, och flyttat datumen framåt, allt enligt hans missuppfattning beträffande kabalistisk numerologi.

Det är kanske inte så smart att skrika "Fire fire" gång på gång, efter det att ens spekulationer visat sig inte stämma?

dålig framtidsskådning

Posted on: 2006/1/31 14:19

Anonym
Det finns ännu gott om tid för en smäll, klockan är väl straxt före 12 i Texas nu, skit samma. Captain Eric May var väl kul att lyssna på, men det är inte bara siffror som spelar in i allt detta 'caos', och NWO... Sen så ser jag det inte som ett 100% hot så att säga, förääns fler säger samma sak, Alex Jones följer ju dokument o sånt så han borde ha snappat upp nåt i så fall också.... Ligger lite i hans intresse kanske :) ...

Hare....

See User information
Tjabba, grabbar och tjejjer(?)
Så här ser jag det som - jag tror skitsäkert att det kommer att hända något och jag brukar säga till mina vänner att vara "aktsamma" och att man kan kanske vara nästan säker på det - då man får höra/se att betydelsefullt folk - smyger iväg på något sk. "möte" någonstans...

Så, nu när tex- detta med "P-R-S"-grejen, ang. då denna danska "variant" infann sig - så kan man ju börja undra - ok, det är väl inga betydande "statsmän" och sånt som smyger iväg -

Men nog fick man anledning att "tömma" landet på europeér - Kanske, detta är ett "tecken" på att israel nu skall få sin domedag?

I alla fall hoppas ju alla på det - så den slutliga kriget skall innfinna sig och någon slags messias, skall uppenbara sig i all sin glans, plus hans farsa Jahwe/Jehova - dunder och blixtar!

Allt då naturligtvis, arrangerat av de sk. "Raelianerna"...
Ty, alla väntar ju på detta fenomen och är också medvetna om vad som fordras innan allt detta händer -

Israel, skall ju utplånas för sina synders skull - enligt profetian och den "agendan" kommer illuminaterna att hålla, stenhårt...

samt: plus: (Grymmlingen)

Posted on: 2006/1/31 18:25
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper