vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

9/11 går tiden olika fort i olika filmer om WTC?

See User information
ZPZ postade en länk som visade att tornen föll på 15 sekunder, kollade en film igår, och klockade på egen hand till 11,2 sekunder, hur fort /sakta går era klockor, hur snabbt rasar tornen?
Är det ojämnheter i tidsrymden som orsakar detta, eller kommer vissa med desinfo? Skall man tro sina egna ögon?

Posted on: 2008/1/14 11:57
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: 9/11 går tiden olika fort i olika filmer om WTC?

See User information
hehe är det ingen som vill forska i 9/11 själva, vill ni bara kolla på vad andra säger?

Posted on: 2008/1/15 9:08
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det finns ett flertal torrents från archive.org på tex thepiratebay.

Just nu kommer de upp via den här länken.http://thepiratebay.org/search/911/3/3/200

"Raw 9/11 news footage."
"These raw MPEG2 files are no longer available from archive.org (403 error) and have been replaced by lower-quality streaming versions. "

Bara att börja tanka och mäta tider.

Posted on: 2008/1/15 10:02

See User information
Quote:

NisseHult skrev:
and have been replaced by lower-quality streaming versions. "

Ja det är ju inge bra om man kan se alla "jets" från explosionerna, hehe, bättre med tjafs, nejdu det där är pixelering, hehe tack för länken, jag fick det till 11.2 sekunder som sagt.

Posted on: 2008/1/15 10:07
Resized Image

See User information
Nu har inte jag någon digital klocka utan bara en sån med visare men den visar på lite drygt 11 sek. Någonting är mystiskt?

Posted on: 2008/1/28 2:11

See User information
Tidsproblemet är ytterligare en släng av disinfo i 9/11 movement, fast det existerar visst ingen disinfo där. Måste vara en tidsillation alltså.

Posted on: 2008/1/28 8:54
Resized Image

See User information
Jag tror dock inte att det är medveten disinformation, jag tror bara att när det uppstår en liknande grej så kommer det alltid finnas människor som vill "hjälpa till" och som tror att de har kommit på något coolt (som free-fall-speed-grejen) och eftersom det inte finns någon stans att verifiera sina misstankar så postar man det bara på youtube varpå det kommer någon annan och tänker att: "wow, free-fall-speed, det låter ju rimligt, jag har inte 15 sek så jag kan taima skiten själv utan jag litar på vad folk säger och sen blir det en lavin-effekt. Det är det som är problemet när det gäller hela 9/11 grejen. Det finns så mycket lögner, struntprat och idioti där ute och jag tror det var någon annan här på forumet som beskrev det som att hugga sig igenom en djungel med en smörkniv. Jag håller med honom, men det är inte omöjligt, det tar bara väldigt mycket tid. Men kolla alltid källorna, säger de ett namn du inte känner igen på en film, googla det namnet. Gå inte till filmens egna källor, klart dem kommer stämma, annars hade dom ju inte varit med där. Använd google. Jag anser personligen inte att jag har sett en film om 9/11 om jag inte har googlat varenda detalj som jag inte känner igen i den filmen. Den faktan som vi arbetar med här är trots allt EXTREMT kontroversiell därför är det nödvändigt att kunna dra upp en 10-onde källa när de har förkastat dina tidigare nio. Folk vill inte tro dig, du måste dra upp så mycket oförkastbar fakta att de inte kan fortsätta blunda medans regeringen tar alla rättigheter ifrån dem.
Men det största problemet är bristen på reaktion. Sveriges advokatsamfund går ut i SR och berättar att de är väldigt oroade eftersom de anser att att sveriges regering har brutit mot grundlagen i samband med införandet av den nya avlyssningslagen. Det hörs ett radioprogram om det på P1, det var ca 15 min långt och sen är det glömt. Lagarna finns ju kvar, inget är förändrat men vi svenskar tycker endå att problemet nu är löst. Jag menar, vi har ju pratat om det i 15 min på P1, det var väll tillräckligt jobbigt? VAR ÄR REAKTIONEN???!!!

Posted on: 2008/1/31 22:58

See User information
Quote:

paskharen skrev:
Men det största problemet är bristen på reaktion. Sveriges advokatsamfund går ut i SR och berättar att de är väldigt oroade eftersom de anser att att sveriges regering har brutit mot grundlagen i samband med införandet av den nya avlyssningslagen. Det hörs ett radioprogram om det på P1, det var ca 15 min långt och sen är det glömt. Lagarna finns ju kvar, inget är förändrat men vi svenskar tycker endå att problemet nu är löst. Jag menar, vi har ju pratat om det i 15 min på P1, det var väll tillräckligt jobbigt? VAR ÄR REAKTIONEN???!!!

Kan du ge mig en länk till det programmet??

Detta har jag ansett en längre tid och om nu även de kommer med samma så vill jag gärna höra detta.

Posted on: 2008/2/1 10:16

See User information
Som du kanske vet så sparas program på SR bara i 30 dagar och då det var ett par dagar innan nyår kan jag tyvär inte länka till det däremot så borde du om du söker på google på svenska advokatsamfundet och deras ordförande kunna få upp något om den här informationen. Hon har varit väldigt kritisk mot flera nya lagar under det senaste halvåret. Vårat land blir ju till en polisstat mitt framför våra ögon, tillochmed officiella perssoner pratar om det men den viktigaste frågan i det svenska vardagsrummet är fortfarande vem som vinner idol 2008.
Är hela världen dum i huvet?!?!?!?!

Posted on: 2008/2/4 0:10

See User information
Quote:

paskharen skrev:
Som du kanske vet så sparas program på SR bara i 30 dagar och då det var ett par dagar innan nyår kan jag tyvär inte länka till det däremot så borde du om du söker på google på svenska advokatsamfundet och deras ordförande kunna få upp något om den här informationen. Hon har varit väldigt kritisk mot flera nya lagar under det senaste halvåret. Vårat land blir ju till en polisstat mitt framför våra ögon, tillochmed officiella perssoner pratar om det men den viktigaste frågan i det svenska vardagsrummet är fortfarande vem som vinner idol 2008.

Häppp...... det fanns ju kvar!!!

Här : http://www.sr.se/webbradio/?Type=broadcast&Id=939720&isBlock=1

Nästan så att det borde sparas ned och läggas för nedladdning på vaken.se !!

Posted on: 2008/2/4 0:50

See User information
Quote:

paskharen skrev:

Finns risk att minst 95% är det.

Posted on: 2008/2/4 9:26
Resized Image

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper