vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Devil Hand
En annan sida än Alex Jones efterlystes.....

http://www.yourchristianpresident.com/

mvh so88

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Devil Hand

See User information
Tjabba, so88(!?)
Först måste jag ta upp det där med "signalering" - Jag tro att jag tog upp dt en tidigare gång... Apropå den där sighten "FELGON.NET" - Där hade de "ordningsregler" - likt alla andra - att tex. man fick inte göra si eller så... Bl.a. inte sätta ut vissa nummer; 88!! som lär betyda H. H. - som du nog verkar ha "kläm" på - varför, - förbjuda detta för? Kanhända finns det en anledning!!! - Kanske ger det vissa "signaler"? Eller?
OK! Busch... Signalerar också - Varför? Fundera på det du... Jag tror själv att det ofta är rena reflexer, liksom... Men ändå - varifrån har inflytandet kommit ifrån? En viss kultur har genomsyrat hans barndom och uppväxt - sedan är det bara reflexer. liksom... Om han hade tänkt sig för så hade han nog inte "visat2 upp just sådana signaler - det tror jag i alla fall - men lyckligtvis så är han så dum i huvudet /robotiserad att han gör allt reflexmässigt - kan liksom inte låta bli... När man inte 2tänker så kan sådana här fenomen "ge sig till känna" - Likt detta som hände den engelska drottningen när hon vart överraskad av sin kammarjungfru i sovrummet - då hon inte riktigt han "shapeshifta" sig "tillbaka" till den mänskliga gestalt, som hon "antagit" i sin jordiska skepnad... En olyckshändelse liksom - som ofta händer då man inte riktigt kan tänka sig för...
Är du sas "kristen" och kan du iså fall beskriva denna uppfattning - vore intressant att ta del utav...
Jag själv skulle inte riktigt beskriva min världs och livsåskådning såsom kristet men det finns mängder med likheter och sådant som skulle kunna göra det ändå - Jesus bland annat är en av mina "förebilder"... Om du vill läsa lite mer ang. Busch-ligans djävuldyrkande så kan du söka på EAP.s hemsida och där läsa mer utförligt om deras relationer till den "mörka" sidan...
Hälsar SHYGETS (Denn "benämning" - är en "signal" - som visar på att jag är en GOJJIM-slyngel=ickejudisk ung man) 55år visserligen , men ändå - lite signalerar det väl ändå!!!
(Men jag "Heilar", - ju ändå inte någon precis!!! - Hoppas inte du heller gör det!!!)

Posted on: 2005/2/9 10:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper