vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Ett nytt terrorattentat - Men var ?

Ni som har sett nyheterna och Protesterna från Muslimer mot Danmark ! !

Kommer nästa terrorattentat kanske att ske i vårt närområde ?

Opinionen har kanske blivit så stark att man inte vågar genomföra ett nytt Attentat i USA.

Vad gör man då ?

Flyttar man sina aktioner till ett område där befolkningen forfarande sover ?

Hur skulle ni tänkt om ni satt i toppen ?

Jag vågar inte tänka tanken längre än så ! !

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Ett nytt terrorattentat - Men var ?

See User information
många verkar iaf snacka om en 'nuke attack', och att det kommer smälla i en storstad i USA. personligen tror jag inte att det kommer att ske i europa iaf.

Posted on: 2006/1/31 21:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Tjatigt att fortfarande se alla dessa konstruktioner som skall leda till rädsla och osäkerhet. Det blir ingen övervakningskamera hemma eller i trapphuset. Inget insprutat eller inopererat chip i handleden.

Så får vi se vad Procter & Gamble gör på svenska matmarknaden för att höja börsnoteringarna. Mer suklaros, aspartam & acesulfam i våra lightdrycker (ja till Stevia). Mer glutamat i Pringles-chipsen. Med det är en annan femma.

Posted on: 2006/1/31 21:44

Anonym
När smäller det?.... Att det smäller är jag helt övertygad om, och skall USA fortsätta sina stora steg framåt så får det nog smälla i US,... Att Sverige skulle behöva lida pga några större attentat nu tror jag inte på, vill inte heller tro det givetvis...

Om man läser på lite, om allt möjligt så riktas slangbellan och armageddon till den tid vi är inne i nu, och ännu är väl ingen fara på taket... Men jag är också säker på att denna upprustning har ett syfte, och som många sagt, dom som sitter bakom knapparna sitter också och planerar NWO, typ... Så det lär bli jobbigt ett tag framöver... Jag tror att de större händelserna sker efter intrång i Iran... Kan inte se att människan accepterar ännu ett Krig, på 0 grunder...

Hare...

Anonym
Quote:
Opinionen har kanske blivit så stark att man inte vågar genomföra ett nytt Attentat i USA.

Tyvärr inte.. Det är sjuka/besatta människor vi pratar om här. Dom ska ta Iran, frågan är bra hur..Alldeles säkert behövs det ett nytt "terror attentat" i väst för att berättiga ett krig mot Iran..

/ fr3D

See User information
nu går jag lite vid sidan om ämnet, men jag såg igår senaste avsnitt av serien "24" i vilken en i presidentens administrationen hade hjälpt 'terrorister' att fixa WMD (nervgas), som han (i administrationen) i sin tur skulle använda som svepskäl för att invadera ett land i mellanöstern och sno deras olja.

Posted on: 2006/2/1 10:09

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper