Vakencorner
|
Re: Massivt utskick
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vilken maillista använder du? Jag skickade till alla i aktivist listan men fick tillbaka många felmeddelanden på att adressen inte fans. Ska försöka ränsa upp i listan. Det enda svaret jag fått är från en på SvD som tackade för brevet. Det kan lika gärna varit någon standarmall som hon skickade iväg.
Posted on: 2004/11/1 22:07
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag brukar gå in på DN, AftonB, Exp med flera och skicka lite hit och dit. Det sparkade bakut att pumpa vissa. Men som sagt, man kan få ett kvitto att dom motagit mailet, men det är också allt jag ser nu för tiden. Förvissor så har en reporter använt mitt konto en eller 2 ggr på prisonplanet, vi får se om något smälter in och öppnar några ögon. Annars vet jag inte riktigt hur man skall bära sig åt. Jag tror fortfarande på att om 50-100 mailar samma sak så få man bätre effekt. Men att få dessa 50-100 i en lista verkar vara näst intill omöjligt. Jag skall maila till ett par sidor som har gott om medlemmar och fråga om dom kan lägga ut en blömkare om att joina en action som går ut på att pumpa media.
Återkommer. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
http://www.freepressinternational.com/tvspin.html
Ovanstående länk kanske fungerar bra att skicka, attackera media med media :) Själv tycker jag att filmen står mig upp i halsen, den borde ha samma effekt på flertalet människor... Skicka till ett par adresser vet ja! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Kul trick av Gubben Gaston....Idag har jag förärat den lokale video/dvd uthyrningsbutiken med en trave infoblad och dvd skivor...det emottogs med glädje av butiksägaren, så nu kan han lämna ut infoblad och låna ut skivor till betrodda kunder med uppmaningen att kopieramera.
Men man ska ha tur också, för det visade sig att när han såg pyramiden med ögat så berättade han att han översatt böcker, då bla böcker om illuminati och finnansmaffian i världen, så här har det upprättats en god kontakt med en uthyrare som välvilligt kommer att låna(gratis mot att han får tillbaka dem) ut dessa filmer samt dela ut infoblad till sina kunder......varför ska man göra saker idag? när andra kan göra det åt en i morgon..hahahahahahahaha
Posted on: 2008/1/16 15:38
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Fan va bra!!!
Posted on: 2008/2/7 5:43
|
|||
|
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jepp, det är bara att pumpa på, håller själv på att mobbar en redaktion där jag har några bekanta. Beträffande utlägget på videobutiken så har det kommit igång bra, efter den lilla skepsis som fanns från början så är mannen i videobutiken idag ett stort leénde hela han när jag kommer in, han har t.o.m tagit i hand och tackat. Han berättade att det blir långa diskussioner i butiken med kunder som lånat "våra" filmer och folk berättar att dom rekomenderar varandra att låna dem, så det rullar på.
Posted on: 2008/2/7 10:09
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Trevlig och inspirerande entusiasm!
![]()
Posted on: 2008/2/8 0:38
|
|||
|
-:Vestrum noscite hostem:-
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag tänkte faktiskt också lämna ut dvd skivor till en video affär. Men innan jag gjorde det tänkte jag kolla hur intresset var, så jag gick dit o snackade lite 911 och gav hon som stod i kassan "part.1" filmen. Så efter ungefär fem min snack och en film kollar hon konstigt på mig o säger "den filmen har du inte hyrt här" Jag kom inte tillbaka med mer filmer :P
Posted on: 2008/2/8 8:00
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bra jobbat, Gaston!
Posted on: 2008/2/8 11:15
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Tack TeBe......gammal man gör så gott han kan... ![]()
Posted on: 2008/2/8 11:44
|
|||
|
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login