vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Alex Jones - Police state-triolgin.

See User information
Har säkerligen pratats om herr Jones förr här. Men är det någon som skådat hans triolgi om "Police State". Alex Jones är en av favoriterna inom frihetsmedierna och dessa tre filmer belyser med mycket fakta agendan i dagens USA.

Ett måste att se!

Finns garanterat på conspiracytorrents om ni inte orkar köpa filmerna.

http://www.infowars.com

Posted on: 2006/2/1 16:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Alex Jones - Police state-triolgin.

See User information
Alex Jones,

George Bush's motpol, och därför den rätte mannen på den rätta platsen. Han är den enda som kan, med samma mynt, ge Bush på truten. En riktig cowboy, mao.

Och en sak är säker. Jones drar snabbare än Bush.

Posted on: 2006/2/1 16:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Hmm, inte den enda som kan, det finns gott om Alex Jones'es :) ...

Har allt material som Alex Jones gjort, och i stort sett alla radioframträdanden har gjort... igång med DC:n bara...

De e 20 gig ungefär.... tanka tanka :) ...

Hare....

See User information
Quote:

cee skrev:
Hmm, inte den enda som kan, det finns gott om Alex Jones'es :) ...

Njae... vet inte det. tror det bara finns en. Du kanske bl a refererar till Eric May? Ja, han trivs bra med att posa framför USA flaggan - that's it!

Och visst finns det fler. Men inte som kan ge Bush på truten såsom Jones =) Smack! smack!

Personligen bojkottade jag Alex Jones tills för alldeles nyligen, eftersom jag hade tolkat det som om han var mest ute efter pengar.

Men sedan jag såg att han gjorde propaganda för att man skulle kopiera hans filmer och sprida dom, så har min respekt för honom stigit i taket.

Jaaa... vem kunde tro att jag också hade fel

Förväxla inte det med att jag skulle tycka att det han sa var dåligt. Det Jones kommer med är inget nytt (bortsett från bilderna i Bohemian grove), som han själv säger, att en femåring kan vederlägga den officiella historien beträffande 11:e september. Lite överdrivet kanske, men sant... typ.

Jag bojkottar mycket information som folk ska ha betalt för att ge mig. Om inte de fattiga ska få tillgång till det, varför ska jag?

Det påminde mig om att jag måste stoppa in pengar i vaken.se - det hade jag helt förträngt. =)

Posted on: 2006/2/1 18:33

See User information
Quote:

Idiot-88 skrev:
Du kanske bl a refererar till Eric May? Ja, han trivs bra med att posa framför USA flaggan - that's it!

Jag tror jag ändrar mig där, lite... det är väl inte försent? =)

Posted on: 2006/2/1 22:40

Anonym
Hmm, får väl rätta mig själv lite också dåra :) ...

Alex Jones, som jag ser det är han en "player for the new world"...
Dom finns det också gott om vill jag påstå... Ingen är komplett dock. Alex Drar ett stort lass med att skrika så högt han kan, och informationen är svår att säga något om, han följer dokument och vittnen mm, ett bra drag tycker jag med tanke på hur många som ställer sig tveksamma till teorier,... som ändå bottnar i fakta på något vis...

Det Alex Jones saknar har andra, såsom Icke, Tsarion, Maxwell, Hilder med flera... Alla är dom också olika... (unika) ...

Alex skriker kanske lite mycket ibland, och blir kanske lite för hatisk likaså, men vem kan säga nåt om det.... Jag förstår honom, jag med flera sitter lite i samma sits med tanke på det att man hållit på så länge, o ser så lite utveckling, nåja... det blir bättre o bättre...

Hare....

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper