vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Matolja: drar ut toxiner ur kroppen?

See User information
Quote:

Seriouz skrev:
Quote:

novax skrev:
Quote:

Seriouz skrev:
Quote:

novax skrev:
Quote:

Seriouz skrev:
Quote:

novax skrev:
Quote:

Seriouz skrev:
What's wrong with mother nature?
Ordet "moder" natur ger ju en lite finare känsla också...

Nu hänger jag med än mindre, när det är om "känsla" också.

Det är fel av många anledningar.

En är att det inte är någons moder.

Nämen titta!!!
Jag som trodde att man inte skulle få träffa eller höra talas om personer som dig efter högstadiet eller möjligen gymnasiet.
Du vet sådana personer som känner brist på kunskap eller möjligen någon oförklarlig irritation och därför måste klaga på minsta lilla sak.

Jag hade ALDRIG svarat på ditt inlägg om inte jag kände allergi mot människor som dig.

Alltså herregud bara man läser ditt inlägg får man ju intrycket av att du är en riktig torrboll; vi kör den en gång till:

Nu hänger jag med än mindre, när det är om "känsla" också.
Det är fel av många anledningar.
En är att det inte är någons moder

Moder natur har man sagt sedan väldigt väldigt länge sedan.
Du kan få lära dig om detta genom att läsa på: http://en.wikipedia.org/wiki/Mother_Nature
Att det nästan alltid låter konstigt i meningsbyggnad beror på att det inte är ett riktigt ord utan ett uttryck.

Men min fråga är: Är det verkligen något att tjafsa om?
Du läser alltså verkligen hela mitt inlägg och stör dig på något som står på de sista raderna och känner
"nu måste jag klaga på ngt jag själv inte förstår?"...

"Hemligheter kan hämtas från moder natur" är även ett uttryck som myntas på inriktningen Farmakognosi:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Farmakognosi
om du fortsätter att läsa ifrån den sida jag länkat så står det mycket riktigt att det endast finns att läsa vid Uppsala Universitet...

Nämen ojjj vilket sammanträffande!! Där studerar ju jag.... :D

Egentligen så är det förskolenivå så jag hade inte tänkt att svara, det är överkurs detta för dig vad det verkar.

Man kan ju inte kräva att någon som dyker in här ska vara vaken, det är ju inte det det går ut på. Så varsågod och anamma det vanliga tjafset därute, länka till wikipedia osv.

Jag småskrattar lite åt din "förståelse", men kan inte anklaga dig... Tar dig tid med att vad du tror är seriös efterforskning och hämtar info från VoF-tänk.

Här står om något som fick sig en de´bunk:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=79309#forumpost79309

För att inte tala om:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=70874#forumpost70874

+

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=73518#forumpost73518

Hahaha ok, fattar inte varför du skrev så mkt skit nu men...
Let's analyze:
Du anser att jag inte är vaken och småskrattar åt min förståelse?? Vadå hävdar du att du är så upplyst?
Tur att du sitter bakom en dator annars hade du fått bevisa din tes...

1. Jag måste säga en sak: tillhör ej VOF utan befinner mig på BMC (biomedicinskt centrum) vilken(t) instutition/program/linje är ointressant precis som dina länkar...

2. Vetenskapen är inte sanning men ett verktyg för denna inget annat inget mindre, dock är undertryckandet av vetenskapen idioti.. ingen med hjärna säger exempelvis läkemedels-tänk, läkar-tänk eller forskningstänk då vård och forskning resulterat i att vi kunnat bli så många som vi är idag.
(här brinner det i brallan på dig o du vill visa konspirationsvideor på att läkemedel är de ondas produkt, men visst du får tänka så,, för du har dina små video-länkar och jag har mina ögon och min hjärna där jag sett personer blivit av med epilepsianfall, högt/lågt blodtryck, bakterie/virusinfektioner etc etc etc.....)

3. De länkar du har skickat är lika ointressanta som de flesta av dina upparbetningar till inlägg, du försöker så stenhårt att verka intelligent att du misslyckas på vägen.

Det diskuterades i ngt område av länkarna att moder jord inte existerar utan att det var NWO-tänk, är det det du också syftar på??? Är det detta du vill debunka?? Hälften av inläggen var ju vad jag kallar absurda skämt i ett område av diskussion!!! Hur i helvete kan du kalla det debunk??

Du hade i ngn länk t.o.m frågat zink varför jorden växte!!!!
Efter att du själv postat 3-4 klipp om saken...
Du är ju fan inte frisk människa!! Du länkar till saker som du är helt förvirrad över och inte förstår, sen kommer du och säger att saken är bevisad.

Var du också en av de som trodde att te märket lipton tillhörde illuminati pga att de bytt form på te-påsen till en triangulär (pyramid) påse....?? Eller är du den typen som ska filosofera om allting?? Hur mår du?? Jaaaaa det bror på hur du definerar mår...

En del av oss försöker utbilda oss och lära oss mer för att "debunka" själva medan andra exempelvis lyssnar på avdankade vetenskapsmän.
En sak är dock säker: Nötter föder nötter.....

"Var du också en av de som trodde att te märket lipton tillhörde illuminati pga att de bytt form på te-påsen till en triangulär (pyramid) påse....?"

Hade du haft några i kanoten så skulle du sett att jag postar inget sådant, så svar nej.

Vaaaakna och skärp dig - kliv ut ur din inskolade programmering - du tror du gör något bra, att du fattar mer när du går på indoktrineringsenheternas programmeringsinstitut- du tror du "lär" dig... haha. Du verkar inte ens än fösrtåvarför jag tog upp om moder jord - där har du insupit en annan yttre programmering - förhoppningsvis kan du när du mer blivit dig själv inse vad den kommer ifrån.

Men din mupp, så allt är en konspiration?? Vad har varit fel med det jag lär mig?? Vad?? Vilken jävla programmering??
Jag får se att allt jag lär mig är sanning då det kan translateras i försök efter försök...
du verkar inte hit o du verkar inte dit, fan va en man för i helvete o förklara vad du menat från början istället för att vara en skitstövel o prata i koder, lägg fram allt på bordet istället...
Allt jag lagt upp till dig har du bara förskjutit åt sidan med olika hänsvisningar, vadå är du en jävla politiker eller??
Svara på frågan istället!!!

Vad är din fråga, vad dina invektiv är ser jag. Är frågan: "Men din mupp, så allt är en konspiration??"

Jag har väl aldrig sagt det, är det någon som säger tvärtom på detta forum så är det ju jag. Varför skriver du så konstigt?

Jag brukar säga att det finns bara en konspiratör, urkonspiratör, och står därmed ganska allena mot komavaknaaktivistkoflocken - det är mycket som undgått dig, ändå skriver du som om du har fattat något, men det är ju mest bara att du postar dina fantasier och villfarelser hej vilt. Här är en post där jag skrivit om urkonspiratören, läs på, skärp dig... vakna... hehe...

Hur kan man upptäcka en konspiration?
Gå till länken som ges där:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=74209#forumpost74209

Posted on: 2008/2/11 22:25
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Du är en riktigt feg människa, gjorde en edit på mitt sista inlägg men du satt väl säkert och hoppades på att jag skulle svara så jag han inte ens ändra på ett par meningar....

Än en gång svara du inte på vad du menar utan hänvisar och hänvisar fan kolla upp dina jävla länkar innan du hänvisar till dina mp3 filer som bytt länkadress till annan fil...
Stå för svarandet själv, du läser o hör... Jag ser o tänker... :D

Posted on: 2008/2/11 22:34
Håll er till fakta, förlöjliga inte oss andra som vill komma ut med sanningen..

Svarar mer än gärna på frågor som rör läkemedel, toxikanter och fysiologiska processer..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Seriouz skrev:
Du är en riktigt feg människa, gjorde en edit på mitt sista inlägg men du satt väl säkert och hoppades på att jag skulle svara så jag han inte ens ändra på ett par meningar....

Än en gång svara du inte på vad du menar utan hänvisar och hänvisar fan kolla upp dina jävla länkar innan du hänvisar till dina mp3 filer som bytt länkadress till annan fil...
Stå för svarandet själv, du läser o hör... Jag ser o tänker... :D

Jag vet inte vad du håller på med och avser nu. Jag "hoppades på..." - vad talar du om? Du skriver konstant förvirrade saker ju. Om du har skrivit fel så är det inte mitt fel. Skulle jag vara feg för att du gjort något? Jag vet inte vad du åsyftar överhuvudtaget.

Vad är det du undrar över, eller som jag inte svarar på?

Vad menar du med utfallet: "...innan du hänvisar till dina mp3 filer som bytt länkadress till annan fil..."

Posted on: 2008/2/11 23:16

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Hej!
Jag har hört/läst att olja kan dra ut gifter ur kroppen. Kan jag tex gurgla någon matolja i munhålan och extrahera toxiner ur kroppen på det viset?

Någon särskilt väl lämpad olja? Vet någon vänlig själ här någon sida där man kan läsa om sådant?
mvh/Adebisi

Din dumma korkade människa, Tror du på fullaste allvar att du kan rena kroppen genom att gurgla olja?
Det är lika dumt som att rensa avloppet genom att tvätta brunnslocket.

Däremot blir jag rädd av männsklighetens fördummande, ex. folk kan inta längre stava, utan särskriver värre än en silverboy som tvättar sig i kolloidalt silver? .
Säg mig, när skall vansinnet ta slut? Måtte Armageddon komma snart och göra slut på galenskapen.

See User information
Wow.... gå in på din sist länkade sida...Klicka på Ljudklippet som är länkat där och spela upp det...

Du skrev ang. moder natur:

"Det är fel av många anledningar.

En är att det inte är någons moder."

Sedan detta har du bara klagat på olika saker hela tiden:
att jag är helt ute o cyklar, att min utbildning och jag är programmerad, och att det finns urkonspiratör.
Hahahah!!!!
Ja allt kan kanske sammanfattas i ett..

Min mening var att du skulle "KORTFATTAT" förklara din tes utan att länka till sajter som vidare länkar hela tiden.
Jag har ett liv vet du...

Posted on: 2008/2/11 23:39

Svarar mer än gärna på frågor som rör läkemedel, toxikanter och fysiologiska processer..

See User information
Quote:

Seriouz skrev:
Wow.... gå in på din sist länkade sida...Klicka på Ljudklippet som är länkat där och spela upp det...

att jag är helt ute o cyklar, att min utbildning och jag är programmerad, och att det finns urkonspiratör.
Hahahah!!!!

Min mening var att du skulle "KORTFATTAT" förklara din tes utan att länka till sajter som vidare länkar hela tiden.

"Wow.... gå in på din sist länkade sida...Klicka på Ljudklippet som är länkat där och spela upp det..."

Ja det är inget konstigt med klippet, en mp3-fil, det är är ånyo något på ditt håll som knas är.

Du vill ju sova. Jag har postat det som är mitt svar i inlägg 20.

Du säger att det är ointressant, så då så.

Så säger du:
"Jag måste säga en sak: tillhör ej VOF utan befinner mig på BMC (biomedicinskt centrum)"

Extremt märkligt sagt... hehe... - hur står det still egentligen? Goddag yxskaft...
- det är ju därmed just bevisat att du är inom VoF. Du är en newbie, och har din programmering och trygghet i Science-religionen - lustigt att du dyker in här och vill säga välkommen till Wikhall, vad har du sysslat med sedan du reggade dig här?

Har du verkligen inte gjort basic hemläxa det allra minsta???

Du klarar inte heller att då ens ha ett hum om varför jag skrev om "moder jord"- om du hade en suck så skulle du anat att det uttrycket är en krok, en av de stora - huvudkrok för att få människor att glömma att hon är en andlig varelse, att detta inte är hennes sanna hem.

Det ligger så mycket i /kring det begreppet - hela New Ageismen har med det att göra + miljöfundamentalistagendan, nu då med global warminghoaxet.

Så har det anknytning till de andra karamellerna de gett i korgen: kommunism>>>ateism>>>humanism>>>feminism mm.

Vi är andliga varelser, har en gång "ursprungliga föräldrar", och en skapare. Evil, det gamla kosmos, vill inte att vi ska klara oss in i det vi står inför - jag har svårt att hitta ett mer, värre begrepp än "Moder jord" - det är verkligen kontentan av vad människan har gått vilse... New Age.

Posted on: 2008/2/12 0:26

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Quote:
folk kan inta längre stava

Nej, det är alldeles tydligt. Och angående dumhet så är det inte något som somliga bör uttala sig om.

Vad vet du om livet egentligen?

See User information
Quote:

Butter skrev:
Hej!
Jag har hört/läst att olja kan dra ut gifter ur kroppen. Kan jag tex gurgla någon matolja i munhålan och extrahera toxiner ur kroppen på det viset?

Någon särskilt väl lämpad olja? Vet någon vänlig själ här någon sida där man kan läsa om sådant?
mvh/Adebisi

Din dumma korkade människa, Tror du på fullaste allvar att du kan rena kroppen genom att gurgla olja?

Däremot blir jag rädd av männsklighetens fördummande, ex. folk kan inta längre stava, utan särskriver värre än en silverboy som tvättar sig i kolloidalt silver? .
Säg mig, när skall vansinnet ta slut? Måtte Armageddon komma snart och göra slut på galenskapen.

heeee, du var ju kul. pratar om fördummade personer och tror på armageddon....jisses, släng fluorpinnen och tandkrämsburken du slickar i dig på mornarna, och använd kondom, så du inte ynglar av dig i onödan.

Posted on: 2008/2/12 11:47
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

Anonym

Wiseguy!

Vi har inte alltid dragit jämnt... men i denna kommentar får du av mig 10 poäng!

See User information
Quote:

wikhall skrev:

Wiseguy!

Vi har inte alltid dragit jämnt... men i denna kommentar får du av mig 10 poäng!

Tackar, ber att få betona, att i den mån jag inte kommer överens, är det inte pga av person, jag försöker hålla mig emot information! Vi tar nya tag!

Posted on: 2008/2/12 12:21
Resized Image

Anonym
Quote:

Ta lite sådana här, det är säkert helt ofarligt.
http://www.youtube.com/watch?v=vZArebYZzdc

See User information
kvicksilver är flytande kärlek!

Posted on: 2008/2/12 13:24
Resized Image

See User information
Quote:

novax skrev:
Quote:

Seriouz skrev:

Hahahah!!!!

"Wow.... gå in på din sist länkade sida...Klicka på Ljudklippet som är länkat där och spela upp det..."

Ja det är inget konstigt med klippet, en mp3-fil, det är är ånyo något på ditt håll som knas är.

Du vill ju sova. Jag har postat det som är mitt svar i inlägg 20.

Du säger att det är ointressant, så då så.

Så säger du:
"Jag måste säga en sak: tillhör ej VOF utan befinner mig på BMC (biomedicinskt centrum)"

Extremt märkligt sagt... hehe... - hur står det still egentligen? Goddag yxskaft...
- det är ju därmed just bevisat att du är inom VoF. Du är en newbie, och har din programmering och trygghet i Science-religionen - lustigt att du dyker in här och vill säga välkommen till Wikhall, vad har du sysslat med sedan du reggade dig här?

Har du verkligen inte gjort basic hemläxa det allra minsta???

Du klarar inte heller att då ens ha ett hum om varför jag skrev om "moder jord"- om du hade en suck så skulle du anat att det uttrycket är en krok, en av de stora - huvudkrok för att få människor att glömma att hon är en andlig varelse, att detta inte är hennes sanna hem.

Det ligger så mycket i /kring det begreppet - hela New Ageismen har med det att göra + miljöfundamentalistagendan, nu då med global warminghoaxet.

Så har det anknytning till de andra karamellerna de gett i korgen: kommunism>>>ateism>>>humanism>>>feminism mm.

Vi är andliga varelser, har en gång "ursprungliga föräldrar", och en skapare. Evil, det gamla kosmos, vill inte att vi ska klara oss in i det vi står inför - jag har svårt att hitta ett mer, värre begrepp än "Moder jord" - det är verkligen kontentan av vad människan har gått vilse... New Age.

Vad är extremt märkligt? Skulle jag tillhöra VOF skulle jag stolt säga det, inga problem min vän... Det är ju bara du som gör bort dig med din "intelligens". Goddag yxskaft??
Vad?? Är du 55 år gammal eller?
"vad har du sysslat med sedan du reggade dig här?"
Jaa du vänta..... vad fan har du med saken att göra...
ok here we go....
Jag drog ner lite 911-videor o kollade på dem vid den tiden, reggade mig vid forumet och såg att folk drog paralleler om te-påsar och illuminati så jag drog...
Hänger du med? Eller ska jag ta det igen??
Med andra ord var det för mkt muppar här då, precis sådana som du...

"Har du verkligen inte gjort basic hemläxa det allra minsta???
Du klarar inte heller att då ens ha ett hum om varför jag skrev om "moder jord"- om du hade en suck så skulle du anat att det uttrycket är en krok, en av de stora - huvudkrok för att få människor att glömma att hon är en andlig varelse, att detta inte är hennes sanna hem."

Vad för hemläxa din fjant?? Vad?
Hur i helvete ska jag ha ett hum om vad fan DU tänker om??
Är du helt jävla störd i huvudet, Jag menar allvar, är du psykiskt störd?? Vi diskuterar här IQ-fiskpinne!!!!
Vad fan har andlighet med saken att göra??
Är det en konspiration också eller?? Hahahhaha du är ju fan helt otrolig... Näe jag har inget hum om vad du tänker på och jag är inte ointelligen bara för att jag inte vet om saker som pågår hos dig...Hahahah "Att detta inte är hennes sanna hem..."
"Hennes"....???? Ok, jag får inte säga moder jord men du säger
"hennes"...... Det är folk som du som ska bort från "moder jord" då ni wierdos förstör för oss som vill presentera verkliga problem..
VAKNA MÄNNISKA!!! Moder jord är ett jävla uttryck...!!!
Om jag säger: "Den där filmen har jag sett hundra gånger" så menar jag att jag sett den många gånger och inte just "100 ggr"..
Märk ord din torrboll....!!!

"Vi är andliga varelser, har en gång "ursprungliga föräldrar", och en skapare. Evil, det gamla kosmos, vill inte att vi ska klara oss in i det vi står inför - jag har svårt att hitta ett mer, värre begrepp än "Moder jord" - det är verkligen kontentan av vad människan har gått vilse... New Age"

oooookeeejj????
Och du sa att min utbildning är programmerad???!!
Hhahahahahah... Visst är inget perfekt, jag sa att allt är ett VERKTYG för verkligheten...
Jag ser dagligen bekräftningar (kanske inte bevis "but still") på mina studier, laborerar och byter metoder för att försöka motbevisa, för att hela tiden minimera risk för olika felkällor och du säger det här... Shit..Självklart är inget system felfritt...

Näe vet du vad jag slutar med detta inlägg; du är inte värd besväret... Du sitter säkert o väljer vad för sorts kunskap som passar dig, läs ditt första inlägg i denna tråd då du skrev ngt i stil med "kroppen lagrar antagligen där gör minst skada" förutom att den förklaringen inte riktigt stämmer så har du ju som människa valt vad som är okej vetenskap och inte....
Du har ju fått tag i den informationen på ngt sätt!!!!!!!!!!!!!!

Du tycker att jag är programmerad, precis som alla andra som ser till att DU får antibiotika när du kommer grinande till akuten för öroninflammation... MEN!!! sen kan du säga att viss vetenskap är okej och att du får lära dig den för att sedan hora på ett jävla forum... Hur fan skiljer du på detta??
Din dubbelmoral är sorglig....
Jaaaaaaa men det gamla kosmos o bla bla bla...
börja inte där heller - astronomi är intressant men du har ju fått dina ideer från "the matrix" och inget annat...
Gått vilse?? Möjligen, men det här är inte en disskusion om din jävla åsikt, jag är förvånad att du som är så oprogrammerad inte fattat det än... Disskusionen var varför jag inte fick säga moder jord och vad fan du fått allt ditt skit ifrån.. Kommer du ihåg det??
En sak är säker; du kommer inte få fler inlägg från mig om detta, folk på forumet kan läsa om dina ideer och hur du undivker att svara på mina frågor samt mina tydliga kommentarer mot dig..... Varsågod!! Hit me......

Posted on: 2008/2/12 22:56

See User information
vof vof

Resized Image

Posted on: 2008/2/12 23:00

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper