vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Beställningen från Infowars har kommit..

See User information
Pm:a mig eller skriv i denna tråd vad ni har beställt så hör jag av mig på pm angående pris och betalningalternativ, det blir antingen kontoinbetalning eller postförskott (+50:- )

Jag har även två stycken av dessa till salu så om nån vill köpa så säg till, pris 35:-..

9/11 was an../ Infowars.com
Resized Image

Posted on: 2008/2/10 14:38

Edited by TeBe on 2008/2/10 23:46:53
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Beställningen från Infowars har kommit..

See User information
Jag hade som sagt beställt en sådan där drycks flaska.
Jag tar även gärna ett sådant armband.

Jag kan föra över till konto, eller om du har ngt annat förslag?

Posted on: 2008/2/10 18:42
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det star ju fel pa armbanden. 9/11 ar ett "outside job" ett "zion job" sista gangen jag kollade lag Israel i mellanostern.

Posted on: 2008/2/11 12:13
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

See User information
Så du påstår på fullaste alvar att den amerikanska regeringen inte visste något om det?
Och att israel, genom att vifta med en trollstav fick norad att inte ingripa osv?

Dessutom, Zionismen är inte "trädet" det är bara en gren.
Och även om det var enbart en zionistisk handling, så är ju tex silverstein i amerika, en amerikan osv.

Dvs även om man förvrider det så att det bara skulle varit zionister, så är det ändå i amerikas regering, dvs ett inside job..

Posted on: 2008/2/11 12:26

See User information
emil322 skrev:
Så du påstår på fullaste alvar att den amerikanska regeringen inte visste något om det?
USA ar nedlusat med zionister

Och att israel, genom att vifta med en trollstav fick norad att inte ingripa osv? Jag pastar inte att jag vet exakt hur det gick till, men klart ar att ISRAEL visste att attackerna skulle ske, och det finns massor med bevis for att de har hjalpt till. Nufortiden hjalper zionisterna till och bringar oreda i 9/11 thruth movement, vilket man marker bland annat pa zion alex, och Loose zion change ganget.

Dessutom, Zionismen är inte "trädet" det är bara en gren.
Och även om det var enbart en zionistisk handling, så är ju tex silverstein i amerika, en amerikan osv.

Ja inte behover jag vanda mig till dig for att fa vata nat, du har alltid fornekat att zionismen ar viktigt att prata om. Din teori om Amerikan visar att du inget fattar om zionisterna. en zionist ar inte amerikan lika lite som en afrikan som ar frimurare fortfarande ar afrikan. Sin nationalitet ar det forsta de ger upp. Okunnigt EMIL, in i snickerboa.

Dvs även om man förvrider det så att det bara skulle varit zionister, så är det ändå i amerikas regering, dvs ett inside job..

Om du gor din hemlaxa ser du att lagar som infordes efter 9/11 infors over hela varlden, vi kan tydligt se att 9/11 ar en del av en storre konspiration.
Eller menar duatt NWO ar amerikanske regeringen nu?
Zionisterna har forsokt med NWO sedan 1600 talet, framst familjen Rotschild, som forsokte med NWO genom WIEN konferensen. Denna konferens har NEOCON JEWS doktorerat pa!!!
In i snickerboa, och las pa!!!!!

Posted on: 2008/2/11 12:39
Resized Image

See User information
altså, jag vet inte om detta är en nyhet för dig, men Zionister är inget folkslag som bor Israel...

Jag hade kunnat rabbla upp hur judar blev tilldelade israel osv, men det känns olönt, då båda vet detta..

Däremot borde du inse att även om zionister var involverade i 911 attacken gör det inte det hela till att allt kommer ifrån israel.

Zionister finns överallt...

zzz

Dessutom försöker jag verkligen inte "nedtona" zionisternas roll i det hela, jag bara säger min syn på det hela. Och min syn är att Zionisterna är skapade av Illuminati (altså inte bajerska illuminati) och att dom är helt klart en del av problemet.. Men det är inget jag har snöat in på.

911= Inside job. med eller utan zion...

Posted on: 2008/2/11 12:46

Anonym
END OF ARGUMENT. Håll er till ämnet i denna tråd.

De som vill ha sina produktyer från tebe skriver här, eller de som är intresserade av att köpa klistermärken / t-shirts från honom och som inte beställt skriver här.

De som vill diskutera Zionism PM:ar Wiseguy och håller det privat. Det är ändå ingen som orkar höra han jollra på om det i forumet. OBS - Wiseguy misstänker (men vågar inte erkänna här) att orsaken till varför solen går upp på morgonen är pga zionisterna också.

See User information
Jag är faktiskt sugen på både t-shirt o klisterlappar.
vad kostar en tröja? hur ser den ut?
Vad kostar klisterlappar och hur ser dom ut?

Posted on: 2008/2/11 13:20

See User information
Lyfter tråden

Armbanden kostar 20:-/st, räknade fel på dom..

Ni som hör av er, skicka med eran adress när ni skriver vad ni skulle ha för nåt..

Posted on: 2008/2/11 14:58
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Quote:

void skrev:
END OF ARGUMENT. Håll er till ämnet i denna tråd.

De som vill ha sina produktyer från tebe skriver här, eller de som är intresserade av att köpa klistermärken / t-shirts från honom och som inte beställt skriver här.

De som vill diskutera Zionism PM:ar Wiseguy och håller det privat. Det är ändå ingen som orkar höra han jollra på om det i forumet. OBS - Wiseguy misstänker (men vågar inte erkänna här) att orsaken till varför solen går upp på morgonen är pga zionisterna också.

vad är detta, skall man hålla sig till ämnet nu ochså? Varför det, jag minns när jag postade en tråd om detta, att man bör hålla sig till ämnet i alla trådar, men fick bara skit för det, vad är det för speciellt med denna tråd, kan man inte diskutera vad som helst här, precis som i alla andra invandrar och Ufo chatt trådar?

Jasså zionism skall pmas privat, och du har hela tiden förnekat censur, ser du vad du själv skriver, att vissa åsikter är ej önskvärda? Varför klipper du inte av sladden till internet, så vi får lite riktig tomhet VOID?

Posted on: 2008/2/12 11:29
Resized Image

See User information
Quote:

emil322 skrev:
altså, jag vet inte om detta är en nyhet för dig, men Zionister är inget folkslag som bor Israel...

Jag hade kunnat rabbla upp hur judar blev tilldelade israel osv, men det känns olönt, då båda vet detta..

Däremot borde du inse att även om zionister var involverade i 911 attacken gör det inte det hela till att allt kommer ifrån israel.

Zionister finns överallt...

zzz

Dessutom försöker jag verkligen inte "nedtona" zionisternas roll i det hela, jag bara säger min syn på det hela. Och min syn är att Zionisterna är skapade av Illuminati (altså inte bajerska illuminati) och att dom är helt klart en del av problemet.. Men det är inget jag har snöat in på.

911= Inside job. med eller utan zion...

du vet ju inget om zionismen. Judar blev inte tilldelat Israel. zionister är en politisk rörelse. Zionister skapade Illuminati. Samma familj som betalade kalaset Israel, skapade Illuminati. Rotschild. Kan du nån gångh läsa på, så att du vet vad du snackar om? Känns ju löjligt att vara nere på denna nivå.

Ni kommer alla "förnekare" få äta upp er ignorans. Läs historien om Rotschild, så du lär dig stava till zionist.

http://www.erichufschmid.net/TFC/Rothschild-timeline.htm

Posted on: 2008/2/12 11:34
Resized Image

Anonym
I den här tråden är det väl ganska uppenbart att man kan försöka hålla sig tillämnet? Right?

Den handlar ju om produkter som vi köpt och förmedlats. Tycker du det är rimligt att börja diskutera din zionism här. Snälla gör det annanstädes, tack.

See User information
Quote:

void skrev:
I den här tråden är det väl ganska uppenbart att man kan försöka hålla sig tillämnet? Right?

Den handlar ju om produkter som vi köpt och förmedlats. Tycker du det är rimligt att börja diskutera din zionism här. Snälla gör det annanstädes, tack.

Om du kan läsa, kan du se att min kommentar har relevans. Armbandet säger att 9/11 är ett inside job, jag säger att det är ett Outside job. Om jag anser det, får jag väl tyckla det utan att STASI rycker ut och skall cencurera. Du brukar inte hindra folkm från att diskutera UFO'n i alla möjliga sammanhang, eller invandrarfrågor i ALLA typer av trådar. Så för att åtminstone verka vara konsekvent, kanske du inte borde göra ett undantag nu heller.
Annan kul info som är relevant i denna tråd, är att Alex Jones, som de där billiga plastbitarna kommer ifrån, av många anklagas för att vara fejk, och zionist.

Du får nog nöja dig med att man har rätt att säga vad man anser sant, eller får du ju öppet erkänna att du cencurerar vaken, vilket du hela tiden förnekar, men vi vet att du ljuger.

Posted on: 2008/2/12 12:35
Resized Image

Anonym
Kan du inte göra egna armband och sälja från en sida om du inte gillar dessa armband?

Eller så gör du en sida om din bevisning om outsidejob och står för din åsikt om det, istället för att harva här om det?

See User information
Quote:

void skrev:
Kan du inte göra egna armband och sälja från en sida om du inte gillar dessa armband?

Eller så gör du en sida om din bevisning om outsidejob och står för din åsikt om det, istället för att harva här om det?

Är vi inte intresserade av att sprida sanningen här, erkänner du öppet att Vaken, skall sprida Åsikter, och inte sanningen, eftersom du på förväg bestämmer vad som ar riktigt och korrekt information?

Skall man fråga dig vad som är sant innan man postar det?

Är det inte lite väl uppenbart nu? Bevisa att jag har fel. Jag har inte för avsikt att gräva ner mig i 9/11, men har jag nåt att säga gör jag det. Är inte det vad yttrandefrihet brukar betyda, att man har rätt till sin åsikt, och att presentera den?

Skall vaken jobba för att förminska zionist konspirations kunskapen?

Om jag tillverkar billigt plastskrot, med tryckt antizionist propaganda på, skulle du köpa den i såna fall? Eller köper du bara plastarmband med prozion argument på?

Posted on: 2008/2/12 12:49
Resized Image

Anonym
Starta en tråd om det du vill få fram. Inte här, ok?
Det går inte fram någon sanning genom att bara reptera åsikten:
"det heter faktiskt outside job, yadda yadda yadda".

Vänligen skriv i fortsättningsvis i denna tråd om du har önskemål till tebe angående de produkter som köpts och ska distribueras till de som beställt.

See User information
Quote:

void skrev:
Starta en tråd om det du vill få fram. Inte här, ok?
Det går inte fram någon sanning genom att bara reptera åsikten:
"det heter faktiskt outside job, yadda yadda yadda".

Vänligen skriv i fortsättningsvis i denna tråd om du har önskemål till tebe angående de produkter som köpts och ska distribueras till de som beställt.

I sjalva verket är det tvärt om, genom att påstå att det är ett Inside job, kan man inte få fram nån sanning, eftersom detta strider mot händelseförloppet. Ett enkelt sätt att sluta diskutera denna sak, är att du inte lägger dig i saken mer, eftersom det då inte finns nån anledning att svara dig.

Jag fattar inte varför denna tråd skall "skyddas" när du skiter i alla andra trådar. Starta en tråd om varför det är så.

eftersom du fortfarande pratar med mig, anser jag att jag har rätt att svara. Men jag vill inget mer, så återkom inte med mer nonsen du heller.

Posted on: 2008/2/12 13:09
Resized Image

Anonym
1. Har du startat någon tråd om det du vill få sagt än?

2. Har du börjat tillverka dina plastband med sionism-outsidejob, så man kan beställa dem?

Eller är det fortfarande bara mycket snack och väldigt liten verkstad från dig?

Tebe: Du behöver inte skicka till mig, vi tar det när vi ses ist.

See User information
void skrev:
1. Har du startat någon tråd om det du vill få sagt än?
Inte idag, men jag har gjort det tidigare. Idag har jag postat relevanta kommentarer i alla trådar som jag har sett att jag kunde skriva nåt, jag tyckte var kul, eller relevant. Om vi skulle posta nya trådar, istället för att posta kommentarer i befintliga trådar, skulle inte detta bli en väldigt massa nya trådar i onödan?

2. Har du börjat tillverka dina plastband med sionism-outsidejob, så man kan beställa dem?
Jag försökte mig på en billig marknadsundersökning, ett viktigt steg om man skall tillverka billiga plastarmband. Fick däremot ingen relevant information, så jag har inte kunnat ta ställning till om det finns en marknad för antizion armband.

Att marknaden för prozion information är fet, ser jag redan. Tror det är svårt att göra $$$ på sanningen, inte många fattar den. Folk vill nog ha mer lättsmält mainstream disinfo tror jag.

Så vill jag göra $$$ får jag nog köra kopior pa Alex Jones disinfon "9/11 är inget zionistjob" , vill jag sprida sanningen blir jag nog fattig. Jobbar dock utan lön, och skänker i den mån jag kan, inga pengar till zionisterna.

Eller är det fort bara mycket snack och väldigt liten verkstad från dig?
Du gillar ju att snacka med mig, och jag har en sjujävla verkstad. Vad har du gjort då? Är detta en tävling för dig, hur tävlar vi, och skall vi ha regler, eller skall vi köra utan?

Hur många armband har ni krängt nu? Känns det viktigt att sprida halvsanningar om 9/11? Kan ni inte ge Alex pengar direkt, utan att ta omvägen via fraktat plastskrot runt planeten, verkar inte vara bra för miljön!

Posted on: 2008/2/12 14:11
Resized Image

Anonym
Duracellsteffo. Har ni andra lika roligt som jag har av det här?

Steffo: Ja, du har rätt i allt du säger, jag har fel. Tack för att du hjälpte mig förstå.

Nu kanske vi kan hålla denna tråd till att handla om de beställningar som gjorts från infowars?

See User information
void skrev:
Duracellsteffo. Har ni andra lika roligt som jag har av det här?

Steffo: Ja, du har rätt i allt du säger, jag har fel. Tack för att du hjälpte mig förstå.
Jag använder inte mitt konto med namnet Steffo, trodde vi var överens om detta?´Försöker inte heller dölja det på nåt sätt, eller förneka vem jag är. Jag vart bannad för att jag skrev att "Alex är en zionist", ligger väl risigt till fortfarande antar jag. Jag tycker inte att du har fel i allt du säger. Men du borde inte förneka allt jag säger, då blir det för mig till att svara för mig. Ser inget annat alternativ. DURACELL Javisst, vad får dig att tro att jag ger en läggmatch. Gör du det? Är Steffo bannad, kommer han inte krypandes och ber om ursäkt.

Nu kanske vi kan hålla denna tråd till att handla om de beställningar som gjorts från infowars?[/quote]
Jag sa ju till dig att du kan sluta tilltala mig direkt så jag slipper svar dig, så har jag inte mer att säga, skall vi ta det en gång till?

Steffo är död, länge leve Wiseguy!

Posted on: 2008/2/12 14:54
Resized Image

Anonym
Är det verkligen någon som ens längre orkar läsa hushits eko ?
Han har väl i stort sätt brytit mot alla regler här som finns så frågan är varför han inte bannas ?

Han ljuger
Han upprepar sig
Han är otrevlig mm

Anonym
Offtopic:

maggot: Jo, det är ju sant det du säger. Dags för wiseguy att bege sig härifrån och starta sin egen webbsida och sätta sitt engagemang/agerande i samma focus som han snack är.

All agree?

Topic:

Skicka tillbaka allt jag beställde. Ska inte ha det. Alex Jöns är Zionist-agent och jag vill inte ha de där klistermärkena, de är bara lögner. Alex Jones vill bara tjäna pengar och har ingen själ. Han ljuger och döljer, jag tänker inte stödja det längre!!!! Usch å blä! ;-P

Anonym
Radera hans konto regel tre "man håller sig till ämnet" sedan är regel fyra jävligt barsnlig så den kan ni ta bort

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper