vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Chippet ---> Allt man nånsin vill veta

See User information
På denna sida kan ni läsa och ladda hem dokument, om den nära förestående lobotomeringen, med elektroniska implantat. Läs på nu, imorgon kan det vara försent.

http://forums.myspace.com/t/3463702.a ... eaction=forums.viewthread

Posted on: 2008/2/13 11:33
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Chippet ---> Allt man nånsin vill veta

See User information
Quote:

wiseguy skrev:
På denna sida kan ni läsa och ladda hem dokument, om den nära förestående lobotomeringen, med elektroniska implantat. Läs på nu, imorgon kan det vara försent.

http://forums.myspace.com/t/3463702.a ... eaction=forums.viewthread

zzzpännande. Lobotomera mera. Jag vet inte om de behöver införa allt det där, de har redan verktygen för det, först gör de folk illa, sedan uppfinner de elapparater som söver ned dom då de söker hjälp för det...
QXCI/SCIO
Oberon
DDFAO
e-Lybra®

hehe...

varsågoda och skölj...

Går "utvecklingen" framåt, i motsats till att det är fullkomlig allmän degenerering därute..., skulle teknikerna som kommer vara något som står i motsättning till felsynen, förfallet etc - eller är det en del av det?

Posted on: 2008/2/13 12:06
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Chippet kommer avskaffa manniskan, om man inte kallar det "forfall" vet inte jag.

Forst kommer lagen, alla skall ha brainchip.

Vissa vagrar, avverkas direkt.

Resten tar chippet.

Nar alla har det, drar man i spaken, och stanger av hjarnan pa alla chippade farskallar.

Sedan samlar man ihop dem och gor sig av med dem.

Alan Watt vet mer.

Posted on: 2008/2/14 13:19
Resized Image

See User information
Quote:

wiseguy skrev:
Chippet kommer avskaffa manniskan, om man inte kallar det "forfall" vet inte jag.

Forst kommer lagen, alla skall ha brainchip.

Vissa vagrar, avverkas direkt.

Resten tar chippet.

Nar alla har det, drar man i spaken, och stanger av hjarnan pa alla chippade farskallar.

Sedan samlar man ihop dem och gor sig av med dem.

Alan Watt vet mer.

Livet blir också självuppfyllande.
Inga som förstår närmare tex vad Insider skriver, fortfarande?

Watt tycker också, om andra promotar det vidare, så blir det just det som eliten vill, så dras agendan. "Illusionzzzanningsrörelsen" blir de som också låter allt det dåliga hända.

Om man upprepar du detta så starkt ofta så var kommer man att hamna, vad beställer man åt sig?

Det här med "fårskallar", men man får acceptera att det har blivit så också. Såg någon som stolt stolterar med det i sin footer att man är programmerad av valigt tänk utifrån - helt bakvänt, inte se vad som kommer ut ur garderoben, inte alls fatta vår tid.

Man kan inte begära av andra... de vill ha en liten box. Inget där ett plus ett ser ut som överkurs. Då är ett symptom skilt från ett annat. Det kan bli tiotusen trådar om olika tillstånd/sjukdomar. Vi ser den senaste psoriasisen. Rent fysiskt så är det ingen skillnad på sådana saker, om man vill pula med ytan, det är alltid fysiska byggstenar, på en nivå, som man kan ta till, vitaminer, mineraler och fettsyror, där att höja sitt ph är en grund.

Försöker tex jag vidga det hela lite, då blir det "ointressant", elakt, och att ska "ändå prova". Det är fråga om nivå, vad gäller att förstå, och att ta sig an det som dyker upp som symptom.

Utanför den lilla lilla trygghetsboxen som vissa försvarar, så finns det som jag tar upp om hela tiden. Då kan människan återfå det som är hälsa, i grunden, annars blir det bara pulande, maskerande och undertryckande av symptom. För den där lilla boxen är också ett symtom, något vi har där vi fått förutsättningarna här, livet i denna miljön. Det är då om karma och devolution, där vi blivit så dåliga att vi fått en fysisk kropp här.

Nu är det 2008, NASA-gubben tar fram apparat som kopplar upp aliens får, och kör programmet i dom. Bakom NASA så är det aliens ju, mycket. Jag tänker på The Secret också. Det går snabbt nu, de vilsna nappar så kvickt på krokarna.

Apropå footer...

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=71583#forumpost71583

Posted on: 2008/2/14 13:53
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Quote:

novax skrev:
zzzpännande. Lobotomera mera. Jag vet inte om de behöver införa allt det där, de har redan verktygen för det, först gör de folk illa, sedan uppfinner de elapparater som söver ned dom då de söker hjälp för det...
QXCI/SCIO
Stopp! Inte sövs man väl i QXCI/SCIO? Varför sa du i så fall inte det i tråden jag frågar om den?

See User information
Quote:

novax skrev:

Watt tycker också, om andra promotar det vidare, så blir det just det som eliten vill, så dras agendan. "Illusionzzzanningsrörelsen" blir de som också låter allt det dåliga hända.

Later det daliga handa..... Jag tror det enda val man kan gora, om man inte blir terrorist eller soldat, liknande valdsmetoder, ar att avsta fran att saga Ja, nar dom kommer med chippet.

Om man svarar nej, kan det leda till patryckningar, fangelse/internering eller dodstraff.

Tror mest pa de tva sista.

FEMA Camp eller dodstraff. Eller forst FEMA sen dodstraff.

Posted on: 2008/2/21 16:02
Resized Image

See User information
Quote:

computerror skrev:
Stopp! Inte sövs man väl i QXCI/SCIO? Varför sa du i så fall inte det i tråden jag frågar om den?

Nej det gör man inte

Novax är bara väldigt rädd för allt som inte finns i han själv.

Posted on: 2008/2/21 16:04
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Finns så många trådar angående Chip visste inte vart jag skulle
lägga denn länken, aja det fick bli denna.

Kollade på denna dokumentär som går att tanka ner här,

http://thepiratebay.org/tor/4046154/C ... y.2007.COMPLETE.NTSC.DVDR

Ge den lite tid det är inte direkt ngn Konspirations film,
den handlar om Rastafarai och derras kultur, men en bit
in i Dokumentären börjar dom snacka om NWO och Chip
m,m.

Respect

Posted on: 2008/2/27 19:23
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.

The way some people find fault, you`d think there was a reward.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper