vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Den utbredda konspirationen

See User information

Posted on: 2008/2/13 12:05
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Den utbredda konspirationen

See User information
Det finns ingen på detta forum som sprider en myt om att du och huffen är dom enda i världen som tror att zionisterna ligger bakom det mesta.. Vart har du fått det ifrån? Det jag har påstått är att du beskyller en ideologi för det mesta som händer i världen men en ideologi kan inte utföra nåt på egen hand det måste till en ond människa i ekvationen oxo..

Det spelar sen ingen roll vilken ideologi denne tror på det är fortfarande den onda människan som utför handlingarna och kommer att få stå till svars dessa..

Posted on: 2008/2/13 19:58
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

TeBe skrev:
Det finns ingen på detta forum som sprider en myt om att du och huffen är dom enda i världen som tror att zionisterna ligger bakom det mesta.. Vart har du fått det ifrån? Det jag har påstått är att du beskyller en ideologi för det mesta som händer i världen men en ideologi kan inte utföra nåt på egen hand det måste till en ond människa i ekvationen oxo..

Det spelar sen ingen roll vilken ideologi denne tror på det är fortfarande den onda människan som utför handlingarna och kommer att få stå till svars dessa..

Void kan ju erkanna att han gor det, och du fyller in, och menar att denna info inte ar viktigt, enligt dig ar det aristokratin som ligger bakom.

Aristokratin och zionisterna ar samma personer.

zionism ar inte en ideologi, det ar en politisk organisation, ca 100 000 medlemmar som arbetar aktivt for NWO.

Som du resonerarfinns ingen ansvarig att finna, inta undra pa att vaken handlar om en riven byggnad! Namn namn, och undersok personerna, sa ser du kopplingen till zionismen, varken du vill det eller inte.

Posted on: 2008/2/14 13:04
Resized Image

See User information
"anti-Semitic" är bara ett begrepp dom börjar använda när man kommer för nära sanningen.

Det står ju till och med i bibeln om så kallade falska judar som inte är judar egentligen men använder det som en slags täckmantel för deras illdåd.

Posted on: 2008/2/14 14:02
Resized ImageResized Image

Anonym
Återigen en ny tråd av allas vår favorit "glappkäft"

Anonym

Anonym
Ni som ännu inte hört eugenicern Eric Hufschmid från 29 dec 2007
kan kolla här och sen ladda ned den.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=79483#forumpost79483

Jag rekommenderar _alla_ att lyssna på vad denne man står för och tycker.

See User information
Quote:

maggot skrev:

Kanns markligt att se Maggot, som ar hogerexstrimist, forsvara zionismen. Av tradition brukar de inte gora detta.

Observera att jag inte pratar har, sa glappkaft passar inte i sammanhanget.

Posted on: 2008/2/15 10:20
Resized Image

See User information
Quote:

void skrev:
Ni som ännu inte hört eugenicern Eric Hufschmid från 29 dec 2007
kan kolla här och sen ladda ned den.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=79483#forumpost79483

Jag rekommenderar _alla_ att lyssna på vad denne man står för och tycker.

Naturligtvis ar det Hufsmidt det ar fel pa, naturligtvis skall personangrepp vara diskussionsnivan.

Jag tror inte du skall rekommendera nagon alls vad de skall lyssna pa, eftersom det saknas empiriska bevis att du ens kan forsta vad nan sager.

Tror du fortfarande att Jag och Eric Hufscmidt ar de enda i hela varlden som tror att zionismen ligger bakom New World Order?

Posted on: 2008/2/15 10:23
Resized Image

See User information
Quote:

trust_no1 skrev:
"anti-Semitic" är bara ett begrepp dom börjar använda när man kommer för nära sanningen.

Det står ju till och med i bibeln om så kallade falska judar som inte är judar egentligen men använder det som en slags täckmantel för deras illdåd.

Ja visst ar det sa, dom kallas "satans synagoga"

Annu markligare blir det nar man vet att personer kopplade till frimureriet ar samma slakter, som de som senare skapade zionismen, den sk aristokratin. Vi vet ju att det troligast ar samma personer som skapade den kristna tron, ochsa den moderna bibeln, kompilerades ju av Francis Bacon, samma person som lag bakom lanseringen av det engelska spraket.

Dock vet vi att eliten alltid talar om vad de gor mot oss.

I Bibeln har det gjort det for hundratals ar sedan med denna fakta. Konspirationen ar invecklad, och utstrackt i tiden!

Posted on: 2008/2/15 10:29
Resized Image

See User information
Quote:

al-capone skrev:
jag skulle vilja påstå att den genomsyrar allt och alla personligen.

det visar sig dessutom extra tydligt i våra admins oxå, som är som besatta vid sitt härskande..

Helt klart ar Vaken.se inklusive admins PRO ZION

Posted on: 2008/2/15 11:09
Resized Image

Anonym
Wiseguy:

Jaha, vad har du för bevis för det då?

Eller är det bara tomma påståenden från din ihopsjunkna datorstol igen när du är ute på internet och leker pirat? Gör något eget vettigt projekt istället för att waesta tid på att klaga vad vi "inte gör".

Eller är det bara din mun som glappar som vanligt, men inget händer?

Ja, ja, vad är en bal på slottet...

See User information
Quote:

wiseguy skrev:

Hahaha, det var ju detta jag förväntade mig av dig när vi diskuterade i en annan tråd.. Jag skrev i den tråden att det nog inte skulle dröja länge innan du börjar kalla oss admins för zionist-agenter eller pro-zion.. Men du tycker även att alla på vaken.se är pro-zion, den taktiken börjar påminna lite om Hufschmids tillvägagångssätt där man utpekar alla som zionist-agenter eller pro-zion bara för att dom inte vill utpeka zionism som roten till allt ont i världen..

Posted on: 2008/2/15 18:07
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
JQuote:

TeBe skrev:
Quote:

wiseguy skrev:

Hahaha, det var ju detta jag förväntade mig av dig när vi diskuterade i en annan tråd.. Jag skrev i den tråden att det nog inte skulle dröja länge innan du börjar kalla oss admins för zionist-agenter eller pro-zion.. Men du tycker även att alla på vaken.se är pro-zion, den taktiken börjar påminna lite om Hufschmids tillvägagångssätt där man utpekar alla som zionist-agenter eller pro-zion bara för att dom inte vill utpeka zionism som roten till allt ont i världen..

Pa intet satt sager jag att alla pa Vaken ar prozion, flertalet borjar inse sanningen, och jag har sett att det finns flertalet anhangare av det som du sager att bara jag tycker.

Du sitter ju och postar en trad som skall svartmala Eric, och Void laser traden och lyfter den hela tiden for att manipulera, och fa den att artificiellt verka viktig.

Varfor laste han traden? Man kunde inte posta kommentarer i den?

Hur menar du att ordet ar fritt om 2 admins har en agenda att jobba emot en av de personer som ar 9/11 utredningens grundare?

Ni ar ju sa sakra pa att 9/11 att JATTEBRA, men bara JATTEBRA om man drar slutsatsen att G BUSKE gjorde detta.

Sager man som det ar, att det var MOSSAD som var inblandad i detta, jag da kommer vaken admins stormande med desinformation och personangrepp.

Alla som inte jobbar for sprida information om zionismen, jobbar antingen inte alls eller foratt sprida den.

Tsarion med fler sager, att antingen ar man en del av problemet, eller en del av losningen.

Vi vet att en stor del av problemet ar ignorans, men du vill inte sprida vilken information som helst?

Jag anser att man inte skall lagga kanslor i information.

Information ar information kort och gott. Vad vi skall gora med den ar en annan sak.

Du tror jag ar emot judar.

zionisterna ar inte ens judar.

Du forsvarar georgier pa frammars mot varldsherravalde.

Man gratulerar.

Georgien betyder forstass Rod Jord.

Rotschilds hade ett rott Hexagram som familjevapen.

Hexagram betyderas above so below.

Konstellationerna och varldsutvecklingen, som i himlen, sa pa jorden.

Rott Hexagram betyder saledes.

Som himlen styr en rod jord.

Vi vet att de anvande astrologi, och att en kalender styr deras agenda. Darav numerologi, och 2012 lanken.

I filmen War of the Worlds, ser vi pa slutet att de Sprutlackar jorden rod, med manniskornas blod.

Men alla kopplingar ar ju saklart bara tillfalligheter.

Jag maste ju ha en sjujavla fantasi som far ihop allt detta, till ett sammanhang jag kan forklara. Visst ar det jobbigt?

Men samtidigt vet jag att det kanske bara finns en enda har pa vaken, som fattar vad jag skriver.

Sa det ar for hans skull, inte for din, du kommer igen med nat skitsnack om Hufscmidt istallet. Sa jobba pa med det, kritik av andra leder obonhorligen till sjalvkritik, sen ar det slut med hyckleriet.

Posted on: 2008/2/24 10:35
Resized Image

Anonym
Jag är inte högerextrem eller extrem på något sätt din pajas!
Jag försvarar inte sionismen jag är nog en av dom på detta forum som uppmärksammat det mest.
Jag är jävligt trött på är att du bombaderar forumet med dina länkar om och om igen.

See User information
Quote:

maggot skrev:
Jag är inte högerextrem eller extrem på något sätt din pajas!
Jag försvarar inte sionismen jag är nog en av dom på detta forum som uppmärksammat det mest.
Jag är jävligt trött på är att du bombaderar forumet med dina länkar om och om igen.

du kommer med personangrepp "glappkaft" sa sluta grina nar jag gor en tvakronors analys an din politiska ideologi.

Lanken handlar om detta, och har fatt flera relevanta deltagare, sa ga och jobba pa att gora om alla tradar till att handla om Invandringen i Malmo eller liknande.

Tydligen sa ar det sa, att alla har sina olika intressen.

Du bjabbar om att invandringen ar det storsta problem planeten har sett.

Zink tex bjabbar om att 9/11 aqr lika naturligt som gravitationen.

Jag vill sprida infor om Mindcontrol, chippningen zionismen, och en del miljofragor.

Sjalvklart skall man bara uppmarksamma zionist inlaggen.

Men eftersom zionismen ligger bakom de flesta av de delkonspirationer, vissa har inte ens har bojat fatta, kan man korta av den resan radikalt.

For din del kan jag beratta att zionisterna ochsa styr ditt eget parti.

Nazi partiet i Hitlertyskland, var lika zionistiskt, som att Hitler sjalv var slakt med Superzionisterna och grundarna av bade varldsekonomin som zionismen. Nazi kommer av ordet Aschkenazi, som ar namnet pa det Khazirer som dopte om sig till Judar.

Manga hogerextrema partier bygger direkt eller indirekt pa samma typer av resonemang, allt for att fanga in personer, och rendera dem maktlosa. Fa dem att jobba for en meningslos sak.

Skuggan av en chans, man sag i en spegelbild.

Kasperteatern med politiken.

Grattis.

Posted on: 2008/2/24 11:00
Resized Image

See User information
Jag anser att zionism bör undersökas och att det finns otroligt många kopplingar mellan världsordningen och zionism.

Jag tycker dock det är obehagligt att läsa det Wiseguy skriver då han bedömmer, kritiserar och postar samma länkar flera gånger.

Jag tycker att Erik är jobbig att läsa av samma anledning.

Jag är rädd att erat sätt att skriva skall leda till att folk tar avstånd från er och därmed tar avstånd från den rörelse som granskar zionismen.

Om det är någon person som jag skulle tro jobbar för zionismen så är det Erik. Han tar fram alla bevis men smutsar ned dom med så mycket hat att en ärlig sanningssökare inte orkar vara i närheten av hans åsikter överhuvud taget.

Jag vet i alla fall att jag inte orkade studera zionismen i börjar för att Erik var så irriterande och hatisk.

Posted on: 2008/2/24 11:40
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Quote:

micro skrev:

Jag är rädd att erat sätt att skriva skall leda till att folk tar avstånd från er och därmed tar avstånd från den rörelse som granskar zionismen.

Jag kan beratta att detta ar deras strategi, a andra sidan tror inte jag i vart fall vi skall valja strategi baserat pa om du ar radd eller inte.

Du ar radd att offra nagot, tror att detta kommer bli bekvamt alltid?

I Usa chippas alla snart, har ar vi radda for ADL Anti Defamation Legue.

antizionism ar inte antisemitism, har du inte kommit dit? Detta ar problemet, man kanner med mmagen, rostar med fotterna.

Allt blirsom det blir just nu.

Avsloja alla kopplingar, och posta dem har, du kommer bli kallad MiniWiseguy, och de kommer hota kasta ut dig!

Avsloja alla kopplingar mellan Nwo och zionism, som ju ar samma sak, Rotschild skapade NWO genom att han skapade Illuminiati, det racker med att fatta denna enkla sak for att inse kopplingen zionismen 9/11 zionismen war on terror osv osv.

Ni snackar om vakna, men snacka om att hajja, varldens enklaste sak, rena fakta, man maste inte ens vara vaken.

Detta har varit valkant sedan lange, coch viktigare for var dag.

Ni stor er till och med pa att Eric sager att Sverige ar ett forlorat land, fast det ar det som ar orsaken till att ni jobbar for att vacka dem?

Ser du inte att orsaken till att du startade denna site, ar den orsak som gor att Eric sager att Sverige ar forlorat.

Har han ratt, kan ni lagga ner vaken.

Jag tror han har ratt, eftersom det enda ni kan gora for att vinna er kamp, ar att gora samma sak som honom, exponera zionismen, klarar ni inte det har ni redan forlorat.

Kort och gott, en gerillarorelse skall snabbt kunna byta strategi. Har andras dock inget.
Aldrig.

Varfor?

Posted on: 2008/2/24 12:01
Resized Image

Anonym
lungna dig nu....

du vet att usa kommer mass chippa. det är bra
att du vet.
informationen är viktig...
men..........
vänta tills usa gör det, sen lägger du fram faktan.

lägg allt på is ett tag, då vinner du respekten från admins
mm och kan föra vidare sammarbete med dem kanske.

utan dem så skulle väl vaken inte existera =)

det är ju asbra att du är driven....jag är också driven.
ibland lite för driven =) hää

men vi måste ju även komma överens och lyssna på admins
om dem har något vettigt att säga.
för hitils så har admins 99% varit neutrala och
rättvisa i sina
uttalanden.

det är ju viktigt att nya som kommer till vaken inte tror
att det är en massa nördar som sitter pratar strunt hela tiden...
det är lätt att tro när man ser många bråkinlägg osv.
bättre att hålla det seröst och respektfullt.
du vet ju hur lätt det är att döma....likadant dömer nya som kommmer hit..och det bästa är ju om dem dömer vaken som
positivt initiativ tagande tilll att sprida ärlig och viktigt
information.......

till mig kan du skicka mycket om du vill, för jag lyssnar på alla.
sen dömer jag...hehe =))

Anonym
the conspiracy is the conspiracy...

fundera på den... :)

See User information
Quote:

strong skrev:

du vet att usa kommer mass chippa. det är bra
att du vet.
informationen är viktig...
men..........
vänta tills usa gör det, sen lägger du fram faktan.

Vi maste vara forberedda, inte snacka om saker som redan hant, se bara den felaktiga strategin att koncentrera sig pa 9/11, det har tjatats om detta sedan 2003, sker samma med alla amnen sitter vi inbuntade i en godsfinka, med chippning eller avrattning att vanta.

Att agera ar inte att reagera nar saker redan skett.

Kanske darfor det tjafsas med mig om detta, for att jag berattar det innan det skett.

Nan har som kollar efter bilar innan ni korsar gatan, eller vantar ni tills ni har blivit pakorda innan ni undrar over bilar?

Posted on: 2008/2/24 16:32
Resized Image

See User information
Håller med dig wiseguy om att vi måste prata om saker som kommer att hända eller sannolikt kommer att inträffa.. Dom flesta vet ju trots allt vart vägen leder, till det nya Rom verkar det som..

Problemet är bara att nå ut till massorna, eftersom 911 är så väldokumenterat och dissekerat så är det en bra händelse att informera om , det pratas fortfarande ganska ofta om den officiella 911-händelsen i medierna, sen har vi ju våra egna avlyssningslagar som grundar sig på exakt denna händelse, namnet på den utredningen som FRA gjorde, på uppdrag av regeringen, heter just "11:e September utredningen".. Avlyssning för att stoppa grov brottslighet finns och genomförs redan, ett svepskäl med andra ord...

Då kan man fråga sig, om nu 911 var ett insiderjobb, vilka personer är all denna övervakning ämnade för om terroristerna, som alla lagar är skapade för, var CIA/Mossad/ISI's egna..

Posted on: 2008/2/24 17:10

Edited by TeBe on 2008/2/24 17:55:08

/Benjamin Franklin

Anonym
så sant tebe. klockrent svar

-----------------------------------------------------

kolla in det här med kriget mot terrorism...
jag skrev i syftet till mordet på peter...för jag tror inte att
han dog självmant?

http://archive.corren.se/archive/2007 ... l?category1=1096984640-2&

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.js ... 7966&previousRenderType=6

ksi säger allt.

dom killarna gasar lägenheter, för att senare dagen efter
personen, personerna som blivit UTSATTA ska få svårare
att utföra viktiga, känsliga uppgifter´..

dom kan döda genom anv av diverse gasningförsök.

ni vet väl att det förkommer gasning av lastbilar när dom rånar, husvangar gasas också av kriminella ligor.
dom går in själ allt, pengar osv.
http://www.kvp.se/nyheter/1.727264

ksi brukar oftast fota bevis, kolla vapen eller göra andra
suspekta undersökningar. eller enbart ute för att jävlas =)))

eller enbart försöka få personen i obalans.

googla lite på dem som har blivit gasad får ni se (rånade mm)

bieffekterna kan vara livshotande om du inte är hyfsat frisk
dåra.... koffein ökar gifterna i kroppen att spridas och är
ingen bra kombination.

man får väldigt tungt att andas dagen efter, yrsel, man
känner sig allmänt trött, rejält trött.

man kan också få aggressions utbrott mm
bieffekterna är oändliga men det finns några, liksom
tillbakakommande mönster av gasning.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=450964

http://www.snpf.org/Artiklar/fentanyl ... d%20teaterstormningen.htm

ni som inte tror på detta. ni har nog inte blivit gasade någon gång =)

Anonym
jag har själv kompisar som blivit utsatt för gasning
som dagen efter nästan har dött pga biverkningar....

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper