vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 »

Förvirrade nyvakna (inga vaken-nördar med hybris tack! ; )

See User information
När jag började fatta att jag blivit vilseledd av media, politiker och så vidare, gick jag igenom en STOR KRIS.. Blev paranoid, rädd och vågade inte prata med folk i telefon NORMALT längre, om såna ämnen som berörde militärens inblandning (olika nationer talar vi om då detta går över landsgränser vilket många inte fattar), det berörde medias MEDVETNA lögner och multinationella karteller, företag vars ekonomi är större än länders BNP osv osv.

Ovanpå allt detta är jag kvinna, och får tamejfan jämt höra "men det ska väl inte du bry ditt söta lilla huvud med" och "fan vad du är arg, dig vågar man ju inte prata med" osv - mkt enbart för att folk

1. inte vet vad jag pratar om

2. är livrädda för att förstå, utan vill helst inte veta

3. inte vet vad de ska svara, känner hopplöshet, det är FÖR STORT

4. inte tror på mig

Så... jag fick söka själv, envis som jag är, dessutom med en sjujävla intuition... Snubblat på massor av saker som fått mig att gå in och ut ur olika faser av *chock, *förnekelse, *glädje av att inse att jag fan inte är galen ändå, *hopplöshet, *beslutsamhet

Parallellt med mitt eget "uppvaknande" har det alltid funnits en stark andlig inriktning, vetskap. Jag vet och märker att många MÄN i sverige inte fattar ett jävla skit om vad jag menar där *sucka* och det får mig att lacka ur på deras förbannade fördomar, härskarstil, dominanta vidriga vräkiga stil... så gissa hur många det finns att diskutera med, för mig. INTE så många i min ålder, typ ingen av mina gamla vänner för de är helt kvar i "Matrix" och jag vill inte brutal-väcka dom...

Har mitt kön emot mig på alla tänkbara vis, dessutom - att jag har MAGE att TRO mig veta något när alla andra fasen är så mkt mer pompösa och präktiga i sin ENORMA kunskapsrikedom *moahaha* tillåt mig småle... och sen dessutom är jag fräck nog att blanda in KÄNSLOR i en strikt akademiskt manligt dominerande mkt prestigefylld "värld"...

Som om inte det var nog, så visar det sig att nästan ALLA män i något jävla skede försöker få en i säng också?! *morr* Och dissar man dom DÅ - då avbryts GIVETVIS alla mkt intressanta samarbeten vi har inlett därför att jag hade ett större syfte med det hela, men dom jävla k**huvudena tänkte bara med en sak HELA TIDEN????!!! *uppriktigt jättelessen* Tappat tron på er karlar, hårt kränkt faktiskt!

Hursomhelst -

här är en tråd nu att diskutera allt mellan himmel och jord, samt ämnen helt utanför ämnet

Men försök vara lite värdig, håll dig ovanför bältet.

Mvh J

Posted on: 2008/2/16 17:39
-:Vestrum noscite hostem:-
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Förvirrade nyvakna (inga vaken-nördar med hybris tack! ; )
Jag känner igen det du skriver, men måste säga att jag generellt litar mer på kvinnor då de är bättre på att prata just känslor. Men ändå känner jag mig som ett fån... man kan faktist hålla igen lite vad man skriver och mörka en del, men som det var tappade jag all yta. Det är nu 48 timmar sedan jag tog neuroleptika och jag börjar känna igen mig själv lite. Tyvärr håller även locket att läggas på en del och djupet i mina tankar försvinna.
Hur som helst kan jag försäkra dig om att inte alla män försöker få dig i säng. Det var aldrig min plan. Det jag sagt råder och är total sanning, men jag hade kunnat hålla igen lite...
För att citera the narrator i "Fight Club": "You met me at a very strange time of my life"

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det jobbigaste var nog den fasen när jag inte orkade bry mig om "vanliga lyxproblem" - som att lyssna på mina väninnors tröttsamma kärleksproblem, eller snack om senaste produkten, vad ska du göra i helgen och sånt shit.. allt sånt "jordiskt trivialt" kändes fullständigt absurt att ens tänka på när jag just upptäckt
chemtrails eller fascist samhället som växer fram... hycklerier inom svensk politik och så vidare...

Det ÄCKLADE mig att se dessa svin i tv, media, stå där med sina falska leenden och uttala sig om saker som om de var satan själv - ville skrika och ropa åt hela världen att vakna upp, blev osammanhängande för jag visste inte i vilken ände jag skulle börja.. allt hängde ihop i ett sånt intrikat pussel, labyrinter och återvändsgränder, att det var helt omöjligt att dra i en tråd utan att behöva förklara parallellhistorier osv osv...

Blev tyst, drog mig undan... och gick in i en flera månader lång kris.... sökte mig till ett forum utomlands, det var så skönt att folk där visste ALLT jag pratade om... och de som inte visste var såååå tacksamma för det jag berättade om.

I sverige fortsatte jag försöka träffa nån vettig kille, men alla är antingen snygga och dumma i hela huvudet, eller så har de förstått vad saker och ting handlar om, men har helt stängt av hjärtat och är kvar i den andliga utvecklingsfasen på steg 0.

Så nu får jag välja, skaffa en älskare som är kvar i Matrix, och koppla bort den delen av mig själv som lever i en helt annan dimension...

Eller vara singel resten av mitt liv, pga att jag inte tror det finns en man som INTE är en lågbegåvad testosteron-knarkare med naiva drömmar och ett förbannat stort ego.

Jag pendlar mellan val 1 och 2. Val 3 att bli bisexuell eller lesbisk är fullständigt otänkbart!

Dessutom, vem vill och vågar skaffa barn i dessa tider OM man begriper något om vad som sker i världen just nu (inte för att ge ångest åt alla föräldrar men så tänker jag)... motargumentera gärna, för jag vill ha barn en vacker dag! = MED NÅGON SOM INTE HAR BARN REDAN OCH DÄRFÖR ASJOBBIGA EX SOM JAG MÅSTE TA HÄNSYN TILL, så jävla trött på ex, så enbart pga ex vill jag fanimej inte gå in i en relation nånsin *tvi*

Nä usch. Så anti-snubbar nu tyvärr.

MEN bara för att jag skrev så - diskutera INTE den parantesen är ni snälla, jag skiter fullständigt i ALLA män här inne, enda anledningen att jag pratar med ER är för att flera här inne är vakna, ser er inte som potentiell pojkvän NÅGON av er!!!

Posted on: 2008/2/16 17:59

See User information
Egentligen är jag jättelessen helt och hållet, för att jag inser att jag måste släppa på en kravlistan jag inte vill nonchalera.. eller inse att jag har för höga krav, eller så måste jag acceptera att jag aldrig kommer få ha en familj....

Det är värre att försöka och bli besviken, att att välja själv att aldrig ens försöka - och leva i acceptans att jag gjorde ett val.

OM jag nån dag kommer ur den här fasen, att jag vill fontän-kräkas på ALLA män som kommer för nära, så .. kanske kanske man kommer ha en relation igen..

Usch nu är jag skitlessen dumma *svär*

Hörs sen när jag återkommit till mitt centrum, måste dammsuga eller spela hårdrock nu! *skratt* ((jävla PMS))

Posted on: 2008/2/16 18:05

Anonym
Lugnt. Jag fattar det. Jag skulle gärna vilja hålla diskussionen lite mer i skymundan. Men det känns som du missuppfattar mig. Jag är inte din typ ändå.
Jag har en genomgripande bild hur allting hänger ihop, men det hjälper inte mina barn att jag sitter på internet och oroar mig allt mer. Jag är vaken... Men hädanefter tänker jag blunda på ena ögat

See User information
Det blir SÅKLART den här låten på högsta volym nu!!!

DISTURBEDs asbra video "Land Of Confusion"
http://www.youtube.com/watch?v=asnOGQ6vOIk

Posted on: 2008/2/16 18:10

Anonym
Quote:

J-Darc skrev:
Usch nu är jag skitlessen dumma *svär*
Du hittar någon som både är vaken, intelligent och snygg. Jag känner det på mig

See User information
Compu - nej sluta nu jag pratar INTE OM DIG... för jösse namn!! Pratar om hela mitt liv, jag är 35 år, har känt dig typ nån månad eller hur?!?!?!?! Finns bra många män som passerat i min sfär.

Så allt är inte en passus åt dig!

Rock on!

Posted on: 2008/2/16 18:11

Anonym
Quote:

J-Darc skrev:
Det blir SÅKLART den här låten på högsta volym nu!!!

DISTURBEDs asbra video "Land Of Confusion"
Jag kan inte vältra mig i det tyvärr... Jag hoppas du skojade

Anonym
Jag menade inte mig heller, jag menade att du hittar någon. Jag har ju redan sagt - Jag är inte din typ. Vill du vara kompis med en man som inte försöker få dig i säng vet du var jag finns. Jag känner mig redan klarare i knoppen efter 48 timmar utan neuroleptika, men du tror fortfarande jag menar andra saker än vad jag gör

See User information
SUCK jag är så trött på din negativitet nu Compu, för helvete låten är asbra! Lyssna på texten samt se först innan du dömer!

Posted on: 2008/2/16 18:26

Anonym
Ska jag vara helt ärlig är hela historien pinsam från min sida... Jag var för öppen. Hade inget filter. Allt kom ut och jag kan förstå om du övertolkar.

See User information
Compu, NU fattade jag vad du menade, och jag tror fan inte vad jag läser, är du sann människa?

Du tror, helt på fullaste allvar, att allt handlar om DIG som jag skriver, eller hur??? Jag är så trött på dig nu så jag hoppas du inte skriver till mig mer här, jag ORKAR inte bli indragen i dina tankar okej?

BANDET HETER DISTURBED, och det namnet tog dom inte för att jävlas med DIG, och jag postade låten enbart för att LÅTEN passar i text OCH video på mitt humör, ämnet SAMT på det här forumet.

Ge dig nu innan jag exploderar, seriöst som fan nu!

Du har, otroligt nog, lyckats göra mig så jävla arg så jag är svimfärdig här... fan också! Skriv ALDRIG mer till mig nu!

TÄNK!!!!!! Har älskat den där låten i FLERA ÅR och du sabbar den med ditt självcentrerade sätt att tänka! *stor suck*

Loggar ut nu och skriv inte till mig mer här! Går ju inte att diskutera något med dig - du tar allt personligt, funkar inte! Fatta det!! Lycka till, verkligen, men MIG slutar du fokusera på NU!

Posted on: 2008/2/16 18:29

Anonym
Quote:

J-Darc skrev:
SUCK jag är så trött på din negativitet nu Compu, för helvete låten är asbra! Lyssna på texten samt se först innan du dömer!
Men det var väl inte negativt
Jag kan låten... Genesis (Eller var det Phil Collins solo?)
Framtiden såsom jag ser den är väldigt skrämmande... Jag har ju försökt att förklara för dig. Äsch... Vi lägger ner. Vi kommer ingen vart.
Jag är faktist en ganska rolig kille... när man väl förstår min humor... hoppas jag

Anonym
Det är ju DU som tar för givet att jag är negativ. Jag tittade på videon och jag kan låten. Videon handlar om precis det som finns i mina tankar och jag vill inte vältra mig i det. Låten kan jag redan för det är en Genesis-låt (Eller om det var Phil Collins solo) och den är jättebra. Jag har skivan på LP i källaren. Jag hade fel om dig! Du är inte objektiv för fem öre. Du bildar dig en uppfattning och kör STENHÅRT på den utan att se om den kan vara fel. Jag vill inte få dig i säng! Har du svårt att smälta det eller att en man inte vill ha sex med dig? Dina rollspel med stereotypa blondiner som bimbos har stigit dig åt huvudet då. Det är ju du som tror att allt gäller sex och du sänder ju ut såna signaler till män när du leker blåst blondin. En del män har dom fördomarna, men DU min kära vän generaliserar alla män för något som du själv drivit fram. Driver med könsroller? Tjenare hörru! Du är en del av ditt eget problem.
Dessutom hade jag framtiden och allting klart för mig när jag träffade dig, men du presenterade något annat. En ljus framtid mitt i allt det svarta jag sett.. Är jag negativ då för att jag bara ser den delen? Kan väl fan inte jag hjälpa?
Du tar fan aldrig diskussioner! Du springer alltid iväg och stänger alla dörrar bakom dig. Du bildar dig en uppfattning och skiter totalt i att låta den andra parten försvara sig. Du flyr!
Och sen förlåt så jävla mycket för att jag inte tycker en pissoar formad som en kvinnas bakdel är rolig... Är jag torr för det?
I nästa sekund klagar du på att inte svenska män behandlar kvinnan som den skapande gudinna hon egentligen är.

Edited by computerror on 2008/2/16 19:00:54

See User information
Disturbed - Land Of Confusion - LYRIC

I must've dreamed a thousand dreams
Been haunted by a million screams
But I can hear the marching feet
They're moving into the street

Now did you read the news today
They say the danger's gone away
But I can see the fire's still alight
They're burning into the night

Too many men, too many people
Making too many problems
And not much love to go round
Can't you see this is the land of confusion

This is the world we live in
And these are the hands we're given
Use them and let's start trying
To make it a place worth living in

Oh Superman where are you now
Everything's gone wrong somehow
The men of steel, men of power
Are losing control by the hour

This is the time, this is the place
So we look for the future
But there's not much love to go round
Tell me why this is the land of confusion

This is the world we live in...

I remember long ago
Oh when the sun was shining
And the stars were bright all through the night
And the sound of your laughter as I held you tight
So long ago

I won't be coming home tonight
My generation will put it right
We're not just making promises
That we know we'll never keep

Too many men, too many people
Making too many problems
And not much love to go round
Can't you see this is the land of confusion

And these are the hands we're given
Use them and let's start trying
To make it a place worth fighting for

And these are the names we're given
Stand up and let's start showing
Just where our lives are going to

Posted on: 2008/2/16 19:04

Anonym

See User information
Quote:

computerror skrev:
Det är ju DU som tar för givet att jag är negativ. Jag tittade på videon och jag kan låten. Videon handlar om precis det som finns i mina tankar och jag vill inte vältra mig i det. Låten kan jag redan för det är en Genesis-låt (Eller om det var Phil Collins solo) och den är jättebra. Jag har skivan på LP i källaren. Jag hade fel om dig! Du är inte objektiv för fem öre. Du bildar dig en uppfattning och kör STENHÅRT på den utan att se om den kan vara fel. Jag vill inte få dig i säng! Har du svårt att smälta det eller att en man inte vill ha sex med dig? Dina rollspel med stereotypa blondiner som bimbos har stigit dig åt huvudet då. Det är ju du som tror att allt gäller sex och du sänder ju ut såna signaler till män när du leker blåst blondin. En del män har dom fördomarna, men DU min kära vän generaliserar alla män för något som du själv drivit fram. Driver med könsroller? Tjenare hörru! Du är en del av ditt eget problem.
Dessutom hade jag framtiden och allting klart för mig när jag träffade dig, men du presenterade något annat. En ljus framtid mitt i allt det svarta jag sett.. Är jag negativ då för att jag bara ser den delen? Kan väl fan inte jag hjälpa?
Du tar fan aldrig diskussioner! Du springer alltid iväg och stänger alla dörrar bakom dig. Du bildar dig en uppfattning och skiter totalt i att låta den andra parten försvara sig. Du flyr!
Och sen förlåt så jävla mycket för att jag inte tycker en pissoar formad som en kvinnas bakdel är rolig... Är jag torr för det?
I nästa sekund klagar du på att inte svenska män behandlar kvinnan som den skapande gudinna hon egentligen är.

det var inget sådant förr att denna plats var kontaktchat med massa uttalade sexgrejer, hålla sexet igång, signaler och triggningar, medvetet och omedvetet
de (verkar vara "kvinnoproblem) kan söka på de vanliga uschliga nätställena, eller fixa till vad det håller på med här och inte gömma det bakom att man är så vaken eller andlig låtsasyta - tack för ordet ---

Posted on: 2008/2/16 19:08

Anonym
Det är inget kontaktförsök från min sida. Jo, jag ville vara hennes vän.

See User information
Blåst blondin och dåliga skämt, värdigt Compu...

Bad dig att ge fan i att skriva till mig, det är inte att fly, det är att be dig låta mig vara ifred för du varken intresserar mig på NÅGOT plan, och du tillför inget i diskussionen... lägg ner nu.

Jag raderar hela tråden och loggar ur från vaken.se om du inte ger fan i att prata med mig om något som handlar om ett ev "oss" i nån slags relation till varandra, fatta det nu, sista uppmaningen! Är glad om du fått något positivt ut av det hela, det är ENDA syftet med att jag existerar på nätet, och jag gör det fan inte för att EN snubbe ska "äga" min tid, vilket jag försökt förklara, de flesta fattar, men endel är trögare och måste tjata i evighet om att de vill ha mer.

Jag är inte här eller nånannanstans för dig eller nån annan.

Jag valde att diskutera i en sk "tråd" om vilsenheten att vara medveten i ett samhälle där många sover, och jag lämnade ut personliga erfarenheter, om hur frustrerande det är att vara kvinna, bli illa behandlad pga det, samt att jag är trött på män pga deras testosteron som gör att de måste lägra en kvinna bara för intresse uppstår (de drar allt ner på köns-nivå)...

Jag tål inte dig just nu för att vara fullständigt ärlig. Och jag startade inte en diskussion för att den ska bli en dialog mellan dig och mig. Du gör den till det, gång på gång.

Tyvärr verkar du fan inte greppa läget!
Lycka till men du jagar fan bort mig från vaken.

Adjö!

Posted on: 2008/2/16 19:11

Anonym
Tror du jag vill äga dig? Herregud!
Det var INTE jag som kom med några blondin skämt. Jag respekterade dig tills du började döma mig och alla andra män. Du har själv sagt att du leker "Dum blondin"
Du behöver inte oroa dig... Jag sticker härifrån. Du tilloch med får det till mina fel när jag påpekar något hos dig... Projektering kallas det!

See User information
Quote:

computerror skrev:
Det är inget kontaktförsök från min sida. Jo, jag ville vara hennes vän.

jag menade ju inte från din sida --- undrar mer vem hon är --- verkar blandning mellan tonårspsyke och desperat surfi....... alla söker något --- och vänska och kärlek och sånt --- -- så inget fel på henne heller - --- mer att hon var omedveten om sina spelgrejer och signaler konstigt uppmixat med att slå mot andra som inte gjort henne något - - det är ju inte lätt att veta hur man ska ta en sådan person som inte är medveten ,, men tror man är det --- kom igen jdarc nu ---

Posted on: 2008/2/16 19:27

See User information
Projicering heter det...

Men hur som helst, mannen, du KÄNNER inte mig. Så sluta uttala dig för guds skull...

Och sen, jag har humor, ja.. det kallas självdistans om man kan driva med en stereotyp som man själv är kategoriserad som... inte ditt problem något av det som du tagit upp här - backa nu och tagga ner.

"Jag hade fel om dig! Du är inte objektiv för fem öre. Du bildar dig en uppfattning och kör STENHÅRT på den utan att se om den kan vara fel."

- Du känner inte mig, du kanske TROR du känner mig, och jag vet du VILL känna mig mer, och du gick väldigt hårt, fort fram också, helt gränslös.. och nu kan du inte ta att jag bett dig lägga ner dom försöken...

"Jag vill inte få dig i säng! Har du svårt att smälta det eller att en man inte vill ha sex med dig?"

- Återigen, mina inlägg här är inte TILL DIG, compu. Du förstår inte va? Du målar in ett scenario där allt jag skriver (och kanske andra vad vet jag) handlar om att det är riktat till dig?? Jag har absolut inte svårt att smälta att en ev man ev INTE vill ha sex med mig.. det är normalt. Dum och ledande fråga.

"Dina rollspel med stereotypa blondiner som bimbos har stigit dig åt huvudet då."

- ??????? *Skakar på huvudet*

"Det är ju du som tror att allt gäller sex och du sänder ju ut såna signaler till män när du leker blåst blondin."

- ???????????????????????????? Ondska kallas det där Compu.

"En del män har dom fördomarna, men DU min kära vän generaliserar alla män för något som du själv drivit fram."

- ????
1. JAG ÄR INTE DIN, jag är INTE "din" KÄRA vän.
2. Jag generaliserar ev i om min uppfattning i min frustration just nu, ja, men jag skriver också att det handlar om mina dåliga erfarenheter, fattar inte du det?!
3. Du kan väl för helvete inte lägga skulden på en kvinna för att en man inte kan hantera sin ev åtrå el attraktion? Det är precis vad idioter lägger fram som argument i våldtäktsdomar.. fy fan vad lågt du sjönk nu.

ÄVEN om en kvinna går naken och är sexig som fan, ska väl inte hon skuldbeläggas för att en man blev kåt? Jag har INTE DRIVIT FRAM något hos nån... har aldrig hört någon uttrycka sig sådär mot mig som du gör nu faktiskt!

"Driver med könsroller? Tjenare hörru! Du är en del av ditt eget problem."

- ?? Vafan snackar du om?!

"Dessutom hade jag framtiden och allting klart för mig när jag träffade dig, men du presenterade något annat. En ljus framtid mitt i allt det svarta jag sett.. Är jag negativ då för att jag bara ser den delen? Kan väl fan inte jag hjälpa?"

- Nu kör du offer-rollen och efter att du skällt ut mig och hånat mig samt varit otrevlig ska du släta över med att utmåla dig själv som att du är "bara" någon som gillade att jag öppnade mentala dörrar åt dig... manipulering Compu. Funkar inte.

"Du tar fan aldrig diskussioner! Du springer alltid iväg och stänger alla dörrar bakom dig. Du bildar dig en uppfattning och skiter totalt i att låta den andra parten försvara sig. Du flyr!"

- Känner du mig? Jag såg tecken tydligt att du är gränslös, och därför bad jag dig låta mig vara ifred. Du vill inte respektera det, och kan inte hantera det, märker jag.

PS. Varför sitter du online så mkt om du har barn, och sen säger du att du och dom mår dåligt av det? Fokusera på dina underbara barn då och ge fan i datorn... problemet löst!

"Och sen förlåt så jävla mycket för att jag inte tycker en pissoar formad som en kvinnas bakdel är rolig... Är jag torr för det?"

- Passivt aggresiv igen, vad har det med den här diskussionen att göra, hade glömt bort den bilden, jag snubblade på den när jag sökte bilder på google, och garvade till, skickade den åt dig på MSN, innan jag tagit bort dig därifrån OCKSÅ. Och ja, du blev upprörd och då undrade jag om du inte hade humor, ska jag seriöst sitta och FÖRKLARA ett skämt som hände för typ 1 vecka sen, som jag glömt bort, här och nu?!? Jesus.

"I nästa sekund klagar du på att inte svenska män behandlar kvinnan som den skapande gudinna hon egentligen är."

- Inga kommentarer... Du måste backa nu Compu. Respektera det, är du snäll. Du tar saker ur sitt sammanhang och plockar ihop i en röra, och sen kör du nåt märkligt relations-spel som inte existerar alls? Shit...

Hur ska du hämnas härnäst? Blir fan orolig..

Posted on: 2008/2/16 19:36

See User information
ingefar - varför fråga någon tredje person som INTE känner mig om vem jag är - har du några frågor finns jag här.. ska jag kategorisera dig också?

Skriva vad DU VERKAR vara? Du verkar vara en olustig prick, som inte skriver något om dig själv som driver den ursprungliga diskussionen framåt utan som enbart blandar dig i en tragisk idiot-diskussion som jag inte ville bli indragen i... och dessutom skriver du otrevliga saker om mig.

Jag uttrycker mig hur jag vill, klargjort känslor av frustration, och faktiskt ilska, efter att i FLERA ÅR försökt få kontakt med VETTIGA män som KAN hjälpa mig med flera viktiga projekt jag driver... Jag kan driva med mig själv, är inte rädd för att jag framstår som "upprörd" NÄR JAG ÄR upprörd, jag spelar inga spel.. jag gör bort mig.. det är så här det känns att vara i en situation som min =

* De flesta män i maktposition utnyttjar just makten, över mig som i det här fallet är kvinna, jag är inte först och absolut inte den sista som gör den erfarenheten...

Det vore jätteskönt att träffa och lära känna motsatsen.

* Sen beskrev jag svårigheten det är ATT vara någon som intresserar sig för vad många kallar konspirationer, och att då söka en partner, för att ha förhållande med - om man inser att de flesta INTE är varken intresserade ELLER medvetna om sådant.

Det beskrev jag. Det du gör däremot är att försöka elda på en konflikt och det tycker jag du kan lägga av med, fokusera gärna på vad jag är här för att försöka diskutera, men det går inte så bra tack vare vissa.

Vill inte prata "privat" offentligt med Compu.

ÖNSKAR JAG KUNDE RADERA HELA TRÅDEN, MEN VET INTE HUR MAN GÖR... sen vill jag bara dra härifrån... tack vare Compu och vissa andra.

Posted on: 2008/2/16 19:45

(1) 2 3 4 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper