vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
David Icke: Hur Illuminati erövrat östern
Senaste nyhetsbrevet:

RELIGION, 'EDUCATION', WAR AND WESTERNISATION ...

... HOW THE ILLUMINATI CONQUERED THE EAST

Resized Image

There were a few times this week when I saw panoramic views across Tokyo and it is a stunning sight. Even in American cities the skyscraper, high-rise landscape occupies a relatively small area, but in Tokyo it continues from horizon to horizon. In many ways Japan 'out-Wests' the 'West' in the way its traditional culture is being squeezed to the margins in the face of advertising hoardings and concrete uniformity.

There was a moment on the way to the airport when I saw a traditional and beautiful Japanese building in among a street of straight lines and concrete blocks. The contrast took me aback as I observed the real estate equivalent of the soul and the soulless.

It captured for me in that fleeting moment what the Illuminati have done to this planet and its once glorious diversity. They have taken a paradise and made it a shithole, a place where the very 'system' demands that we dismantle the planet ever-quicker to ensure economic survival, let alone 'success'.

There are people in asylums for far less.

Here is the once-magical, unique land of Japan drowning in consumption and covering its face from the pollution that its economic 'miracle' spews out by the minute. That is what the illusions peddled by the Illuminati agents in government and commerce have done to our planet. The world is becoming a soulless mono-'culture' because it has been created and imposed by soulless maniacs.

Resized Image

Resized Image

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: David Icke: Hur Illuminati erövrat östern

See User information
Jag började skratta så fprt jag hörde "David Icke"

Posted on: 2008/2/18 19:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Måste vara jobbigt att vara så programerad att man skrattar bara man ser illuminatis fiender.

Posted on: 2008/2/18 20:05
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym

Du får gärna utveckla det lite mer?

See User information
Japan är väl lite av ett skräckexempel på hur det kan gå. Deras födsloantal går väl ner, pga propagandan att allt ska vara slimmat och effektivt och man är ju inte effektiv om man skaffar barn ;) sen gör väl deras "luft" att alla blir sterila. nej ush ocgh fy för japan jag hatar allt som har med japan att göra (förutom Disclose och ps3 ;)

Posted on: 2008/2/18 20:28
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

See User information
Quote:

Arthax skrev:

He he man far inte attackera och avfarda olika IKONER av typen David Icke och tex Pro zion agenten Alex Jones, som oviktiga.

De flesta tror sig veta nat om "Illuminati" men iser inte att de bara programmerar sig sjalva att lara sig mer om ingenting.

Det blir bara en lek med ord och Orwellian Doublespeak!

Illuminati, skall egentligen heta Rotschildism, eftersom dom skapade organisationen.

New World Order skall kallas STORISRAEL.

Globalism skall kallas zionism, osv.

Visst har David sagt en del saker, men sedan jag fick reda pa att han ringde runt och snodde material av Jordan Maxwell, ja da fick man sig en annan asikt.

Det mest patetiska jag sett var nar Icke var i tv och forsvarade sig mot nan gammal tv-pajas som hade hanat honom tidigare.

Icke sag ut som en slagen man. Han kanske inte far ihop det langre?

Posted on: 2008/2/19 16:09
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

Anonym
Quote:

wiseguy skrev:
Quote:

Arthax skrev:

He he man far inte attackera och avfarda olika IKONER av typen David Icke och tex Pro zion agenten Alex Jones, som oviktiga.

De flesta tror sig veta nat om "Illuminati" men iser inte att de bara programmerar sig sjalva att lara sig mer om ingenting.

Illuminati, skall egentligen heta Rotschildism, eftersom dom skapade organisationen.

Visst har David sagt en del saker, men sedan jag fick reda pa att han ringde runt och snodde material av Jordan Maxwell, ja da fick man sig en annan asikt.

Det mest patetiska jag sett var nar Icke var i tv och forsvarade sig mot nan gammal tv-pajas som hade hanat honom tidigare.

Vem snodde Jordan Maxwell informationen av ?

Vem snodde Myron Fagans informationen av ?

Jo, jag vet att Jordan Maxwell vid något tillfälle var besviken på David, för det var Jordan som bjöd över David och introducerade David i USA.

Det verkar som det har blivit en fnurra på tråden mellan dom.

Jag tror jag slutar läsa dessa herrars alster. Det räcker ju med att fråga Dig, Wiseguy....

Jag skall prata med dom vid tillfälle så dom blir kompisar igen

See User information
Quote:

A73 skrev:

Om man forskat fram material, har man inte snott det.

Jordan har forskat i 40 ar. David Icke kontaktade jordan, och pratade over telefon, sedan postade David Icke vad han hade fatt reda pa pa sin website, 10 minuter senare som sin egen information, utan att namna Jordan overhuvudtaget!

Posted on: 2008/2/19 16:52
Resized Image

See User information
Quote:

A73 skrev:
Quote:

wiseguy skrev:
Quote:

Arthax skrev:

Vem snodde Myron Fagans informationen av ?

Jo, jag vet att Jordan Maxwell vid något tillfälle var besviken på David, för det var Jordan som bjöd över David och introducerade David i USA.

Det verkar som det har blivit en fnurra på tråden mellan dom.

Jag tror jag slutar läsa dessa herrars alster. Det räcker ju med att fråga Dig, Wiseguy....

Jag skall prata med dom vid tillfälle så dom blir kompisar igen

Jo jag hade länge servat Maxwell med info... tråkigt det där med att Icke aldrig gav Jordan Credit, eller nämnde honom, lite lågt.
Icke är ganska bortgjord tyckerjag, sedan han började att tro att han var tvungen att hänga på sig en andlig skrud, det skulle verka som det, nu blev det inte "följ min meditation" utan han lanserade en love-grej. Sedan blev raseringen än större när han lät sig gå i fällan att blev besatt genom ayahuascan i Sydamerika. Han har väl ändå mycket att komma med, men man kan aldrig veta hur han också används av olika krafter, få med någon krok, bland annat som verkar intressant, bra eller ok.

Posted on: 2008/2/19 16:56
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:

novax skrev:

Jo jag hade länge servat Maxwell med info... tråkigt det där med att Icke aldrig gav Jordan Credit, eller nämnde honom, lite lågt.
Icke är ganska bortgjord tyckerjag, sedan han började att tro att han var tvungen att hänga på sig en andlig skrud, det skulle verka som det, nu blev det inte "följ min meditation" utan han lanserade en love-grej. Sedan blev raseringen än större när han lät sig gå i fällan att blev besatt genom ayahuascan i Sydamerika. Han har väl ändå mycket att komma med, men man kan aldrig veta hur han också används av olika krafter, få med någon krok, bland annat som verkar intressant, bra eller ok.

Haller med om vad du sager!

Ayahusacan var inte fel for honom tror jag, men att han gjorde det offentligt var ett fantastiskt snedsteg! Man kan dock inte bli "besatt" av yage!

Posted on: 2008/2/19 17:01
Resized Image

Anonym
Helt klart dåligt att inte ge credit åt Jordan Maxwells arbete . Jag vet inte om det har varit någon övernskommelse dom i mellan om att Icke inte skulle kunna kunna publicera informationen.

Har han copyright på informationen han forskat fram ?

Jag känner inte personerna ifråga men tycker dom har gjort ett bra arbete , båda två.

Ja du Wiseguy. Det var du som nämde att David Icke snott informationen av Maxwell. Har Jordan Maxwell uttryckt det så ?

Hur vet du att Jordan Maxwell inte snott information från andra utan deras medgivande ?

Jag tar/forskar/snor information från höger och vänster och försöker förstå mig på den här galna världen.

Hur dom är som personer vet jag inte för jag känner dom inte .

Så mycket kan jag se , är att det inte verkar finnas något ont i någon av dom.

Är du patetisk Wiseguy ?

Är det en patetisk fråga kanske ?

Anonym
Quote:
snodde material av Jordan Maxwell,

Hmm... har Maxwell patent på informationen?

Men visst, han kunde ha sagt tack i varje fall.
Jag har själv gjort sådana blavinker ett antal gånger... hoppas inte bli ställd framför en exekutionspluton för det, i varje fall inte av någon på Vaken...

David icke vs. Zionismen...
http://sv.wikipedia.org/wiki/David_Icke

See User information
David Icke brukar faktiskt vara väldigt petig med att källförtecka osv, iaf i sina böcker.. Hmm..

Och en sak till, den där bilden på japanen med "munkavel" det är ett väldigt missupfattat fenomen, anledningen att dom har det är till 99% av fallen för att dom själva är sjuka och inte vill smitta andra, snarare än att dom är rädda för kemikalier.

Posted on: 2008/2/20 7:47

See User information
Om vi amatorer sitter och babblar tror inte jag i alla vart fall att Jordan Maxwell bryr sig det minsta om. Men om vi tar hans material och klistrar inte det i vara bocker som vi skriver for att tjana pengar pa, tror jag han tycker att det ar lite snett.

Han har forskat i 40 ar, da tror inte jag att han tycker att det ar kul att David icke kommer och postar vad Jordan sager som sin egen information som om det var David Icke som forskat fram det.

Skulle inte jag tycka i alla fall.

Vi maste erkanna dem som har tagit fram annars gar vi miste om deras kunskap.

De personer som vet nagot, maste fa sin plattform att arbeta ifran, om vi inte erkanner dem som upphovsman, och istallet forsoker gora oss sjalva till nagort pa deras bekostnad, betyder detta att vi istallet for hjalp, kommer med stjalp.

Detta ar en viktig fraga, och Jordan Sa UTRYCKLIGEN att David pratade med honom, och efter 10 minuter postade han informationen som sin egen.

Tycker du att jag ar patetiskt, da tycker du det, blanda inte in mig i vad du tycker, det ar din egen asikt om du gor det eller inte.

Jag har inga kommentarer angaende nans person.

Couldent care less.

Min personliga asikt ar att David Icke ar ett mindcontrol offer som jobbar for eliten. Men han kan ochsa bryta sig ur det om han vill, och jag tror ochsa att det kan ha skett. Men icke desto mindre tror jag vad jag tror.

Och nej, jag tror inte han ar zionist.

Posted on: 2008/2/20 10:10
Resized Image

See User information
På vilket sätt tror du Icke jobbar för eliten?
På såvis att han blir ledd till falsk info? Eller att han gör ett medvetet val? Eller att delar ut desinfo av misstag?

Eller att han blev det efter sina experiment i regnskogen?

Jag har faktiskt inte bestämt mig vad jag skall tro om icke. Gillade verkligen honnom fram tills tales from the time loop. Och jag ogillade verklgien infinite love boken.

Men children of the matrix ser jag som en av de viktigaste böckerna jag läst.

Posted on: 2008/2/20 10:26

See User information
Quote:

emil322 skrev:
På vilket sätt tror du Icke jobbar för eliten?
På såvis att han blir ledd till falsk info? Eller att han gör ett medvetet val? Eller att delar ut desinfo av misstag?

Eller att han blev det efter sina experiment i regnskogen?

Jag har faktiskt inte bestämt mig vad jag skall tro om icke. Gillade verkligen honnom fram tills tales from the time loop. Och jag ogillade verklgien infinite love boken.

Men children of the matrix ser jag som en av de viktigaste böckerna jag läst.

Jag sager bara sa har.

Pa ett bra trad, hittar man bra frukt.

Man hittar inga bananer i ett apelsintrad.

Hittar man applen i krusbarsbusken, sa vet man att nat inte stammer.

Jag tanker inte agna nan energi at David Icke, jag har bara sagt vad jag sagt. Alla far gora sin egen analys.

Posted on: 2008/2/20 10:33
Resized Image

See User information
Jo precis, alla borde göra sin egen analys, men för att göra en analys krävs att man tar del av fakta från så många håll som möjligt. Och ser vad som verkar rimligt och känns rätt.

Jag tolkar det du säger som att han säger mycket bra, men att det finns en heldel du inte håller med om, och därför inte lägger din energi på honnom?

Det finns nog ingen jag håller med om till 100%. Jag plockar lite frukter från olika träd och gör min egen sallad.

Posted on: 2008/2/20 10:37

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Jo precis, alla borde göra sin egen analys, men för att göra en analys krävs att man tar del av fakta från så många håll som möjligt. Och ser vad som verkar rimligt och känns rätt.

Jag tolkar det du säger som att han säger mycket bra, men att det finns en heldel du inte håller med om, och därför inte lägger din energi på honnom?

Det finns nog ingen jag håller med om till 100%. Jag plockar lite frukter från olika träd och gör min egen sallad.

Ja precis. Men pa den tiden jag forkastade honom visste jag inte sa mycket.

Men min radar funkar, sa mycket kan jag saga.

Manga har dock blivit lurade av Icke. Men ingen kan hjalpa nan som VILL bli lurad, och manga ar det som vill det.

Vi far tugga och spotta ut en del. En del saker kommer vi svalja. Ibland far man spy. Inga konstigheter med det!

Posted on: 2008/2/20 10:43
Resized Image

See User information
Nej, jag håller med, men vad med icke är det du inte gillar då? Reptil delen?
Eller att han inte tror att >ALLT< är zionismens fel?

Posted on: 2008/2/20 10:47

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Nej, jag håller med, men vad med icke är det du inte gillar då? Reptil delen?
Eller att han inte tror att >ALLT< är zionismens fel?

nu blir jag besviken, har han verkligen sagt att han inte tror att zionismen ligger bakom allt?

Posted on: 2008/2/20 10:49
Resized Image

See User information
Ptja, jo det har han väll.
Fast det hela är ju en deffenitionsfråga.

Jag tror som han, att konspirationen sträcker sig tillbaka tusentals år. Och att den härstammar från Anninaki.
Men, väljer man att kalla dom för Sionister så...

Posted on: 2008/2/20 10:52

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Ptja, jo det har han väll.
Fast det hela är ju en deffenitionsfråga.

Jag tror som han, att konspirationen sträcker sig tillbaka tusentals år. Och att den härstammar från Anninaki.
Men, väljer man att kalla dom för Sionister så...

Huvet pa spiken!

Klart det ar samma personer och familjer, det haller jag med om.

Det dom haller pa med idag, ar ju att skapa NWO.

Familjen Rotschild ville skapa NWO for lange sedan.

Alla dessa familjer gemensamt ar att de ar slakt med varandra.

Den storsta gruppen av dem ar Khazarerna, dom som numera kallar sig Judar, helt lognaktigt.

Dessa individer har nu tillsammans samlats for att jobba inom det vi kallar zionism. Skapandet av StorIsrael.

Problemet ar att det bara blir Storisrael kvar nar dom ar klara. En del kallar detta NWO eller Globalism, detta ar felaktigt, man skall kalla saker for dess ratta namn.

Innan zionismen skapades, skulle vi kunna kalla dem vad som var aktuellt pa den tiden, iodag vet vi under vilket tak de samlas.

Namnet maste namnas, tyvarr, men vi maste veta vad vi skall kalla dem om de skall eftersokas.

Jag tror ochsa att folk blir programmerade i media och tv, med mindcontrolltekniker, for att gora kopplingen antizionism=antisemitism.

Detta var den forsta insikten zionismens grundare kom fram till, att dom skall utnyttja antisemtismen till deras egen fordel.

Problemet med detta ar att Khazarerna inte ar semiter.

Semiterna ar de riktiga judarna, som har tagits till gisslan av zionisterna.

Semiterna levde i fred med palestinierna, och ar idag i minoritet i Israel. De jobbar ochsa for att avskaffa zionismen. Se blilden i min signatur.

Posted on: 2008/2/20 11:06
Resized Image

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper