vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

« 1 2 3 (4)

Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com

See User information
Grejen är ju den, att just nu diskuterar vi inte Zionist konspirationen, utan Eric Huffpuff.
Jag tycker det är rätt intresant att höra han snacka då han utan konkreta bevis eller ens något i närheten kallar alla zionister.
Argumentet "många dumma är zionister, så därför måste alla dumma vara zionister" håller inte.

Att Eric sedan delar många av NWOs filosofier gör det hela ännu mer spännande.
Så då kan man fråga sig, vad är det egentligen han jobbar emot?
Zionismen? Men han delar ju så många teorier med dom, depopulation och bort med de "inproduktiva".
Huffpuff är i mina ögon inget annat än en elitistisk socialdarwinist som är sur på världen.

Posted on: 2008/2/19 9:25
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Och wiseguy, vad voidan tycker och tänker har inget med saken att göra. Jag håller inte med dig, men bara för det kallar jag dig inte lurad osv i varannan tråd.

Om du ny tycker void och vaken är så dåliga och dumma, är du välkommen att hitta en sida som mer passar dina ideal.

Posted on: 2008/2/19 9:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
emil322 skrev:
Umm, Är det inte Hitler Jr. som snackar?
Har han tagit sina texter från "guidestones" eller?

Hitler war zionist och en av Rotschilds familjen, att dom startade NAZI partiet, beror pa att namnet kommer fran AschkeNAZI, som deras judeskap kallas. En av orsakerna till att Rotschilds startade andra varldskriget var att skapa Staten Israel, las pa om Balfour Deklarationen, en annan av huvudorsakerna var att bilda FN. Som Skall leda till den gamla Rotschild drommen NWO las pa om Wien konferensen!

Intressant att du forsoker sla en zionist i skallen pa Eric, man garvar ihjal sig, LOL

Herregud. Och hur kan man gämföra att prata om abort som att runka?...

Pa samma satt som ni gillar att orera och spela viktiga och vakna, kan andra runka mentalt genom att vara miljovanner osv, fattar du inte vad han menar skall du inte attackera det, trimma din hjarna sa du borjar forsta, Eric ligger fore har, helt klart en mycket smart person. Sana attackeras alltid.

Han verkar messt vara sur för att han inte får ligga..
zzzz...
Du kanske skulle erbjuda dig?

Men jaja, fortsätt att prata om hur dåliga människor är på att göra saker och tro att ni uppnår något bra.

Eric far stor respekt pa andra hall i varlden, han erkanns av de flesta inom omradet som en expert pa zionismen. Att manniskorna i varlden inte ar speciellt bra, kanske vi kan vara overens om, hade de flesta inte varit dumma i huvudet, hade vi inte haft det pa detta viset. Det kan vara hart att inse detta, men det gor det inte mindre sant!

Posted on: 2008/2/19 9:31
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

See User information
Att Hitler var släkt med rotchild osv är väll ingen ursäkt för att Eric skall ha samma ideologi som han?
Jag tycker mer det är sorgligt än roligt med nazister.

Sättet han pratar om aborter och att folk snackar om det verkar mer ligga i att han vill ha en ren genopol och slippa alla "inproduktiva idioter"...

Du kanske skul;le erbjuda dig?

Nej, jag tycker han är rätt ful

Eric far stor respekt pa andra hall i varlden, han erkanns av de flesta inom omradet som en expert pa zionismen. Att manniskorna i varlden inte ar speciellt bra, kanske vi kan vara overens om, hade de flesta inte varit dumma i huvudet, hade vi inte haft det pa detta viset. Det kan vara hart att inse detta, men det gor det inte mindre sant!

Jag tycker det snarare är folk som skall mäta människors värde i hur smarta dom är som är dummt.

Och det är ju det jag säger Eric vill mäta hur värda olika personer är osv. Hans ideologer är inget annat är världselitens ideologer, varesig han nu kan mycket om zionismen eller ej...

Posted on: 2008/2/19 9:37

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Att Hitler var släkt med rotchild osv är väll ingen ursäkt för att Eric skall ha samma ideologi som han?

Sättet han pratar om aborter och att folk snackar om det verkar mer ligga i att han vill ha en ren genopol och slippa alla "inproduktiva idioter"...

Jag tycker det snarare är folk som skall mäta människors värde i hur smarta dom är som är dummt.

Och det är ju det jag säger Eric vill mäta hur värda olika personer är osv. Hans ideologer är inget annat är världselitens ideologer, varesig han nu kan mycket om zionismen eller ej...

Man ar inte antisemit for att man ar antizionist! Las min signatur!!! Erics citat BTW!

Visst fan ar han ful! Men han ar smart, sjalv ar jag bade vacker och smart! Ligger dock bara med tjejer, hehe

Visst kan det verka fel att de smarta styr over de dumma, men det ar redan sa, och det maste forbli sa, men vi kan inte fortsatta ha personer som ar bade smarta, och korrupta, och med en ideologi som vill morda alla andra! Vi maste fa ett smart ledarskap som vill bevara planeten och hela manskligheten!

Inte ta kal pa 100% som zionisterna (NWO) vill!

Nar man har kokat ner allt som eliten vill, kommer man snart till slutsatsen att mycket av de de sager ar bade sant och riktigt.

Jag har sjalv ramlat ner i en del av deras resonemang, detta betyr dock inte att jag kommer ta kal pa andra manniskor, starta krig osv.

Zionismen ar en mordarmaskin, som i realtid, tar kal pa folk i Iraq tex, just idag, som igar, som imorgon. Nya krig ar planerade, nya virus skall slappas ut. NWO (zionismen) skall ta kal pa 95% av alla!

Jag tror inte Eric dodade nan, varken idag igar, eller kommer gora det imorgon.

NWO leder till POST HUMAN society. Dvs mansklighetens utrotning. Valj sida grabben!

POST HUMAN Betyder EFTER MANNISKAN!

Posted on: 2008/2/19 9:48
Resized Image

See User information
Jag har inte sagt att någon är antisemit. jag har sagt att eric har samma ideologi som många socialdarwinister, däribland hitler.

Jag tycker det är du, eller snarare eric som borde välja sida, man bekämpar inte makteliten genom att ha samma ideologier och åsikter som dom.

Det är eric som pratar om hur horibelt överbefolkad världen är och om problemet med alla inproduktiva.
Den propagandan känner jag igen, från Erics bästa vänn Adolf Rotchild.

Posted on: 2008/2/19 9:54

See User information
Quote:

wiseguy skrev:
Quote:

emil322 skrev:

Man ar inte antisemit for att man ar antizionist! Las min signatur!!! Erics citat BTW!

Visst fan ar han ful! Men han ar smart, sjalv ar jag bade vacker och smart! Ligger dock bara med tjejer, hehe

Visst kan det verka fel att de smarta styr over de dumma, men det ar redan sa, och det maste forbli sa, men vi kan inte fortsatta ha personer som ar bade smarta, och korrupta, och med en ideologi som vill morda alla andra! Vi maste fa ett smart ledarskap som vill bevara planeten och hela manskligheten!

Inte ta kal pa 100% som zionisterna (NWO) vill!

Nar man har kokat ner allt som eliten vill, kommer man snart till slutsatsen att mycket av de de sager ar bade sant och riktigt.

Jag har sjalv ramlat ner i en del av deras resonemang, detta betyr dock inte att jag kommer ta kal pa andra manniskor, starta krig osv.

Zionismen ar en mordarmaskin, som i realtid, tar kal pa folk i Iraq tex, just idag, som igar, som imorgon. Nya krig ar planerade, nya virus skall slappas ut. NWO (zionismen) skall ta kal pa 95% av alla!

Jag tror inte Eric dodade nan, varken idag igar, eller kommer gora det imorgon.

NWO leder till POST HUMAN society. Dvs mansklighetens utrotning. Valj sida grabben!

POST HUMAN Betyder EFTER MANNISKAN!

Samhället är post human.

God morgon.

Posted on: 2008/2/19 9:56
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:

novax skrev:

Samhället är post human.

God morgon.

Nar jag vaknade i morse var jag fortfarande kvar, sa du har fel.

POST betyder efter

Human betyder manniska.

Manniska kommer fran ordet man i sko

intressant ochsa att ett gammalt ord for slav, var ordet tvabening

tva ben utan huvud = Man i sko

alltsa skulle man kunna saga, POST HUMAN betyder, efter slav samhallet.

Allts samhallet utan slaven.

Slavarna ar val vi, som inte har makten?

Posted on: 2008/2/19 10:08
Resized Image

See User information
Quote:

wiseguy skrev:
Quote:

novax skrev:

Samhället är post human.

God morgon.

Nar jag vaknade i morse var jag fortfarande kvar, sa du har fel.

POST betyder efter

Human betyder manniska.

Manniska kommer fran ordet man i sko

intressant ochsa att ett gammalt ord for slav, var ordet tvabening

tva ben utan huvud = Man i sko

alltsa skulle man kunna saga, POST HUMAN betyder, efter slav samhallet.

Allts samhallet utan slaven.

Slavarna ar val vi, som inte har makten?

Vad sa du att du gjorde i morse... hehe...
Jo, jag vet hur betydelsen, eller synsättet, eller förståelsen är därute kring tex post human. Vilka står kvar i human, vad är human, en human, human behavior etc?

Naturligtvis ser inte det sjuka onda samhället och dess grejer på två ben som går däute på sig självt/själva som det är... de är ju med i fallet, rutschbanan utför, den allt mer accelererande ökningen bort från vad som är human - det normaliseras hela tiden på måttstocken på en annan nivå, måttstocken ändras - och folk ser det inte, för de är själva med däri - de ser tex inte att det nu är väldigt alien och själlöst.

Då är det inte ens meningen att vi ska vara människor här, det är inte vår sanna natur.

Posted on: 2008/2/19 10:18

Edited by novax on 2008/2/19 10:42:58
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Jag menar inte rent filosofiskt, vilket man ochsa som du gor, skulle kunna gora. Jag menar fysiskt.

Utan manniskor, varken de vet att det ar det eller inte.

UTAN.

Posted on: 2008/2/19 10:23
Resized Image

See User information
Har under nagra dagar mailat Eric och undrade om han inte ville komma och bemota kritiken.

Tyvarr vill han inte det. Han maste forsorja sig, och jobba med sin sida, han har ingen tid for forum. Han svara dock pa mail.

Maila honom och kom tillbaka med era fragor och vad han svarade!

Posted on: 2008/2/21 16:07
Resized Image

See User information
Dear Eric HUffpuff, have you heard of regain?
Why are you such an angry person.
FIY you are confusing swedish moped boys.

Your friend Jermulke.

Posted on: 2008/2/21 16:11

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Dear Eric HUffpuff, have you heard of regain?
Why are you such an angry person.
FIY you are confusing swedish moped boys.

Your friend Jermulke.

Jag har mailat lite med Eric, han har aldrig varit aggresiv, faktist alltid pa defensiven.

Regain ar nog bara det svenska namnet pa medicinen.

Posted on: 2008/2/22 17:26
Resized Image

See User information
Det finns olika kvaliteter som man kan odla.

*Intelligens som i IQ handlar om att kunna göra komplexa resonemang.

*Intelligens som i minneskapasitet handlar om att kunna komma ihåg och citera mycket information.

*Empatisk intelligens som i EQ handlar om att kunna ha förståelse för andra personer och tillåta andra sätt att vara på.

Jag anser att EQ är viktigast. IQ kommer sedan och minneskapacitet sist om man vill bygga ett behagligt samhälle, då vi alla är olika och det är lättare om vi kan tillåta det som det är.

De som inte har så mycket EQ vill gärna förändra och kontrollera världen så att de personer som inte passar dom inte skall störa.

Det betyder dock inte att vi inte säger ifrån om vi har hög EQ. Man kan säga vad man tycker på ett ärligt sätt och även agera för att hindra någon att göra skada på din peson eller andra.

Posted on: 2008/2/24 12:04
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
läste lite fel först och skrev en meter om hur tokigt det där lät men, börjar om från början :)

håller med :)

Men..... man kan ju inte tillåta allt och samtidigt ha regler för hur samhället ska fungera.

Någonstans måste det ju gå en röd tråd, finnas en riktlinje där man placerar saker som är okej för samhället på ena sidan och det som inte är okej på den andra sidan.

« 1 2 3 (4)

Register To PostTopic is Locked

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper