Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Sydsvenskans Peter Melin död
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag uttryckte mig nog lite skevt.
Jag menade egentligen inte att "eliten" (på det här planet) förlorar. Men båda polariteterna förstärks. Det sker jättemycket "gott" samtidigt som det sker mycket "ont. Det finns även "gott" i det "onda". På ett högre plan som vi inte förstår ännu tror jag att det hela handlar om att vi ska "fall in line" med resten av universum (allt medan vi pekar på eliten som är onda som vill att vi ska "fall in line" med dem och vi vill att de ska "fall in line" med oss. Känn dig inte som en mygga, vi människor är långt ifrån ensamna i det här. Detta spel sker som tur är på långt större spelplaner än bara här på jorden... http://www.alien-ufo-pictures.com/ancient_aliens.html http://www.consciousmedianetwork.com/members/ggreen2.htm Och det kan man också fastna i... http://realitysandwich.com/getting_out_2012_head_space Att hålla på och vara emot det och det är meningslöst. Att själv försöka vara tvärtom det man annars hade varit emot finns det massor av mening i. Du skrev i någon annan tråd om att ta reda på vad man bör äta och inte äta. Det är ju bara såå mycket mer givande än att se den hundrafemtionionde 9/11 filmen i ordningen... ska själv läsa upp mig på sådant denna vecka... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
...om jag fått en tia för varje gång jag öppnat vaken.se eller godlikeproductions.com ... eller huga... aftonbladet.se ... Quote: Och precis som du säger, våld löser inget, vi måste besegra dom med kärlek. och intelligens och jävlaranamma. Quote: Och om du är intreserad av äta/inte äta osv så kan du ju haka på o jobba på den "boken" :) jag är intresserad, problemet är tid... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ah, tid är något många saknar. Men jag kan hålla dig underrättad, så ser vi om du får en lucka någon gång
![]()
Posted on: 2008/2/20 13:31
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Var har du fått det ifrån? Ord. New Age. För varje dag som går så blir de fd människorna allt mindre sig själva, hur kan det som håller på att bli helt non humans sägas vara inom onesess med någonting. Det är bara agn därutifrån, du har läst om det - det är New Ageism - har inget som helst förankring i verkligheten. Punkt.
Posted on: 2008/2/20 13:55
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Contradiction... man kan inte besegra någonting därute. Det därute finns bara som inverkan/"hot" osv för att det är så vi avvikit från vår sanna natur. Det man ska besegra, eller överkomma är sitt ego, sitt eget monster - då kommer det inte dyka upp några hot eller monster därute - jag har sagt detta 100 gånger. Jag har även 97 gånger lagt in om Theseus/Ariadne att Theseus skulle besegra Minotauren, odjuret/sitt ego/lägre natur/sin avvikelse från sin sanna natur. Varför sover ni om det viktigaste? Jag har även sagt 36 gånger om att slåss mot väderkvarnar, om Don Quijote - varför är det enklaste för komavakna det svåraste? Om de dessutom inte förstår "kärlek", hur ska man besegra dem med det? Dessutom så säger jag för femtioelfte gången att det där med kärlek är så löjligt, att man inte ska snacka om det, att det är inget vi förstår nu - så har jag sedan även lagt in om vad Insider skriver om det, sover ni... Repost, jag tror det står med om love här: Insider: Do you know that not just spoken words but also written words emanate a frequency which have a direct effect? And I would say that a vast majority of the written words here are not helping the cause you think you are fighting for. You get what you deserve, that is how this universe works. Q: Is Earth a prison? A: Yes and even worse. The ones who believe the contrary will never escape. Re: earth is a prison ... Are you referring to Light trapped in matter? If yes, then I´m beginning to see all the points you´ve alluded to so far. A: Trapped would be the wrong word, it would imply that the Divine had wrong intentions. Rather, contructed in a way so... or envelopped through... You are confusing a few matters. There is just 1 struggle and it is now, here on this planet and on a personal level....meaning you only. There is no enemy you can attack except yourself. If you are busy attacking something else, you are wasting precious energy and you will fail. The Divine Law has a purpose for you and it is not on this planet. Prove you are worthy again to be released. The distraction is part of that. It is about knowing who is and who is not. The ones who support any of these known faces are failing. A: It is the task of every soul to accomplish that while in this human shape. There is a part that can be called escaping which will be followed by transcending....if failing, reincarnation. However the word "love" is misunderstood....it is not meant to be the love in human terms which humans are enslaved by. That is the corrupt version of the real one. The Divine Law controls what is called karma, but it is much broader and "harsher" than people want to accept. Example: someone who gets cancer and dies a slow painful death deserves it, that person is being corrected, it is for his own good. Sounds "harsh"? That´s the way it works. Just because it comes across as negative in this realm does not mean it is negative in the big picture. What you are talking about (reincarnating into the opposite of your former life), there is no universal law which states that will definitely happen. Reincarnation is a fact though, but if you achieve your task there is no reincarnation, no need to experience all levels of life on Earth for they are mainly pointless to experience. Do you know who manufactured this new age nonsense you just promoted? If this prison is a "true illusion", get out then right now, I dare you. It is not like in the movies. You play the victim part. You do not even accept you have free will, therefore you will always be ruled over, never prevail and deserve everything you get according to universal laws. A: You used 12 words and 1 number, without realising it you started a part of a ritual...are you a "being of lucifer"? Different beings have different characteristics which makes it easy to identify them during rituals. If it was a "malicious" being guiding me, I would not be talking in the way I do. Someone who is lead by "malicious" forces cannot utter/write certain words, phrases without it affecting him. The ones who are lead by them also cannot accept hearing/reading certain things without getting overly mad/agressive (see the thread for examples). This is when "malicious" beings are present: Everytime you cuss, talk negative, plot a scheme, get violent, utter lies, support murder, get sexually aroused, get afraid, get jealous, even laugh out loud, being overly joyfull (so all related to emotions/passions/desires), they appear near you.....one, two, three, or more of them. "Malicious" beings are from this realm, this is their home. You cannot hate them for they are doing their task, their rightful duty and it is connected to your behaviour....understand, you are the perpetrator, they react. They never instigate, you do. If you do hate them you are missing an important part of the reality....respect them up to a certain point. This will also show you are conscious about them and that will be recognised. I type "malicious" because they are not malicious, they only appear to you in your manufactured perception to be so. People are perpetrators who play the victim part
Posted on: 2008/2/20 14:09
|
|||
|
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Novax, jag håller med dig i väldigt mycket av det du säger. Dock har du en tendens till att vara extremt petig i hur folk uttrycker sig. Det har sin poäng också, ord är vibrationer... men...
Det finns saker på den här jorden som har glömts bort av de flesta. Och så finns de dem som aldrig glömde. Maya-folket i Guatemala till exempel. De som aldrig blev attackerade av spanjorerna hogt uppe i bergen som idag ger tillbaka informationen till de som vi normalt kallar för Maya, de i Peru och Mexico. Detta är anledningen till att vi har en f;rvirring mellan Dreamspell och Mayakalendern. Dreamspell bygger på inkomplett information och den kalender som Calleman avkodade bygger på lite mindre inkomplett information. Ändå säger guatemalas mayaelders att mexikomaya saknar mer än hälften av den information de har. Och 2012 är inte det enda datumet. Det finns ett annat mycket viktigt datum år 2013. Jag har varit med på dessa mayaindianders ceremonier. Inga molekyler inblandade. Detta skedde i skogarna utanför Umeå. De hade rest dit för att connecta med alla native tribes i skandinavien för att någonting mycket viktigt vilar här och det är dags att den energin vaknar upp så sakteliga. Detta var ca 8 år sedan. De förberedde sin ceremoni som om hela universum hängde på att det blev rätt. Som de alltid gor. De öppnade hjärtat på 50 personer i samma ögonblick. Det var ett otroligt kraftfullt ögonblick. Vi andades som En. I det ögonblicket kom mitt hopp tillbaka för mänskligheten. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
novax skrev:
Quote:
Man lär sig inte mer om det genom att inte prata om det Novax! Om allt vi har är vår romantic love version av kärlek (vilket är väldigt svart och vitt sätt att se på det) så är det i alla fall bättre än total avsaknad av kärlek. Jag är ingen robot. Du har mycket vettigt att säga som sagt, men din success-ratio i att få fram meddelandet till mottagaren skulle öka mycket om du lade fram informationen på ett lite mer empatiskt vis. Get out of your mind. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja yin och yang hör ihop... annars skulle inget funka, nu funkar snart inget därute. Men så länge man är programmerad och förgiftad med ordet kärlek så kommer man att bli allt mer lost. Om några tror att tex "Vakna" är sagt utan att bottna i empati, så vill jag bara säga ett stort och klart: Vakna.
Posted on: 2008/2/20 15:14
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Tack Novax.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Mina föräldrar är sionister, de är för staten Israel.
Posted on: 2008/2/20 18:39
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
ok, jag för in det i journalen. /Dr Klot
Posted on: 2008/2/20 18:46
|
|||
|
Särskrivning borde bötfällas
Det är aldrig för sent att ge upp - förrän det är för sent... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
börjar tänka på låten "e du för eller emot"
"ee du fööör eller emoot, varje timme npgot nytt, varje sekund något stort..." http://youtube.com/watch?v=4mn1tRx3f60 |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
http://archive.corren.se/archive/2007 ... l?category1=1096984640-2&
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.js ... 7966&previousRenderType=6 ksi säger allt. dom killarna gasar lägenheter, för att senare dagen efter personen, personerna som blivit UTSATTA ska få svårare att utföra viktiga, känsliga uppgifter´.. dom kan döda genom anv av diverse gasningförsök. ni vet väl att det förkommer gasning av lastbilar när dom rånar, husvangar gasas också av kriminella ligor. dom går in själ allt, pengar osv. http://www.kvp.se/nyheter/1.727264 ksi brukar oftast fota bevis, kolla vapen eller göra andra suspekta undersökningar. eller enbart ute för att jävlas =))) eller enbart försöka få personen i obalans. googla lite på dem som har blivit gasad får ni se (rånade mm) bieffekterna kan vara livshotande om du inte är hyfsat frisk dåra.... koffein ökar gifterna i kroppen att spridas och är ingen bra kombination. man får väldigt tungt att andas dagen efter, yrsel, man känner sig allmänt trött, rejält trött. man kan också få aggressions utbrott mm bieffekterna är oändliga men det finns några, liksom tillbakakommande mönster av gasning. http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=450964 http://www.snpf.org/Artiklar/fentanyl ... d%20teaterstormningen.htm ni som inte tror på detta. ni har nog inte blivit gasade någon gång =) |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Sapo anvander gas i sin mindcontrol.
Posted on: 2008/2/24 17:41
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
fast säpo har inte så bra
vänskap med ksi.... för att ksi använder destruktiva otillåtna medel för att skada männsikor. jag har sjävl vart med om det....kärringen hade andningssvårigheter som jag....höll på svimma flera gånger på en dag... har aldrig hänt mig förut.aldrig. jag tänkte ta ett blodtest men sjukhuset hade aldrig hört något liknande förut.... det är vanligt i öststaterna. europa mm effektivt som fan* fast det blir ju en massa gifter i kroppen om man använder starka medel.... och dem kan man dö av...speciellt om man har dåligt hjärta. fråga mig inte hur jag vet det här.. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
sen är säpo mer inriktade på säkerhet för politik,
politiker...skydd av speciellt utsatta människor med mer. besök av utländska topp politiker mm. nee sanningen om ksi kommer ingen att få reda på. ex militärer som kör runt i bilar som står som släp tillexempel... kolla detta nummer aye540 . ring till vägverket och fråga varför detta är ett släp, när det igentligen är en reanult....hrmm vad säger dem? =) |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
apropå gasning....
kolla in den här srkämmande artikeln..... vem tusen har dumpat den här senapsgasen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?? http://www.gt.se/nyheter/1.1061810/klumparna-i-havet-var-senapsgas spara denna länk för gt.se har tydligen tagit bort den???? ehh varför ???? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
.............. jag tar tillbaka det jag skrivit om KSI..............
på alla bemärkelser, och allt jag sagt om ksi. KSI har asbolut inget att göra med detta, och har inget intresse i att medvetet orsaka obekvämheter inom sitt beskyddande av svea rike. mina uppgifter var helt grundeslösa och jag fick uppgifter från en icke tillförlitlig källa. jag sörjer med peter melins nära, och värnar om att inte diskutera mer om hans tråkiga bortgång. och med det sagt ber jag om förlåtelse till peters anhöriga, samt till ksi. och ber dem fortsätta deras seriösa viktiga arbete för ett tryggare sverige. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login