Vakencorner
|
Re: Malmö polisen rev ner vaken.se flyers!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jo i lund blir dom mer nedplockade helatinde, jag misstänker dock vaktmästare.
Sätt upp klisterlappar istället, så får dom jobba hårdare för att få nerdom :) Säg till mig nästa gång du skall ut, så kan vi gå en sväng tillsammans o dela ut blad o sätta upp stuff.
Posted on: 2008/2/21 15:05
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Fast det är nog inget speciellt mot vaken, näör jag var med i rku rev dom bara ner våra, och ung vänsters.
Hehe att nynazistplancherna får sitta kvar förvånar en ju inte ![]()
Posted on: 2008/2/21 15:21
|
|||
|
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
BadSushi: GO GO GO GO! Fan va bra gjort. Så jävla roligt att höra att du gjort det. Dock helt sepe med att de rivs ned så fort. Test att gå in på universitet/högskolor/folkhögskolor/gymnasier och sätt i deras korridorer / anslagstavlor.
Fråga. Såg du om _ALLA_ affischer i närheten av dina rensades, eller om det specifikt var de du hade satt upp som togs ned? Satt de där konsertafficherna och olika politiska organisationers lappar kvar? Inblood: Va ironiskt. För jag får ofta AFA/socialst/vänster klistermärken klistrade ÖVER de vaken.se klistermärken som kommer upp. Dock har jag aldrig satt ett vaken-klistermärke över någon annan organisations klistermärke. RESPEKT! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Void
Jag håller med dej, man ska inte sätta över andras, finns gott om plats i staden. Och snälla försök inte sätta nån AFA-stämpel på mej...
Posted on: 2008/2/21 15:45
|
|||
|
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Om det är sant det du säger är det väldigt märkligt
Nynazist plansher ? Jag är aktiv inom den nationella rörelsen och finns knappt några "plansher" inom den men det är en annan femma. Sedan förvånar det inte heller mig om polisen i MALMÖ gärna låter info om invandrare och krimminalitet sitte öppe (men det behövs inte tas i denna tråd men dyker korkade kommunister upp i varje tråd måste man ju säga ifrån) |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ha alltid flera infoblad och till exempel 911 Mysteries i beredskap , att dela ut till Poliser.....
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Här i jönköping har det med gämna mellanrum dykt upp hemmagjoprda affisher med slående slogans som: UT MED PACKET! och nån charmig bild under. Du bor i gbg jag i jkpg har du inte förstått att det kan vara lite skillnad mellan städer?
Posted on: 2008/2/21 18:31
|
|||
|
Fuck you FRA!
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login