Vakencorner
|
The “Black” Pope
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Här något intressant för alla vakna att undra över.
The “Black” Pope - världens mäktigaste man? Väldigt lång text på engelska: http://www.remnantofgod.org/blackpope.htm The Most Powerful Man In The World? The “Black” Pope Count Hans Kolvenbach—The Jesuit’s General
Posted on: 2005/1/17 17:48
|
|||
|
||||
|
Re: The “Black” Pope
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Shygets
Kanske skulle du ta bort det där med komunism ut din slogan och bara köra på den gula rörelsen (saftransgul kanske). Jag skulle tycka att det lät bättre, men det kanske bara är jag,.. Sen skulle jag ju byta ut order hokyzoik med andlighet också (kanske buddhism,. ha ha) Hare gott,.
Posted on: 2005/2/9 12:27
|
|||
|
||||
|
Re: The “Black” Pope
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
En artikel om färgers betydelse, om primär färger.
Så klart baseras även denna information på den amerikanska publikens tycke och uppfattning. USA, landet där man för statistik om allt och undersöker allting. "Primary Colors - You are what you wear" http://www.cio.com/archive/100100_life_form.html Artikeln avslöjar även att amerikanska politiker an- vänder medvetet färger i sin klädsel, för att påverka sin publik. -Kör du med fascistklädsel? Underlig fråga, vad fick dig att tänka på det? Jag skulle gissa att jag ej kör med fascistklädsel, oavsett att jag exakt ej kan sätta fingeret på vad som är fascist- klädsel. Menar du typ "skinhead"-klädsel? Enda skinheadsen, som är fascister eller rasister, är ju de så kallade boneheadsen. Eller vad är fascistklädsel. Eller förresten låt mig svara på frågan, då är fascistklädsel kostymen och slipsen, och det är något jag aldrig skulle ta på mig. Jag går för övrigt bekvämt klädd, i vilken typ av kläder som helst, alla färger går även. Om den gula färgen: "Yellow The happiest, most cheerful color; makes one appear positive and spontaneous" Om det är ej spräck gult, utan mer matt, med toner av brunt, då får man ta i tanke även bruna färgens betydelse: "Brown Warm, dependable and sincere; lacks authority" Sprallgult är en kul färg och beige är fint, men annar är inte gult min favorit. Om rött: "Red Most memorable; exciting and dynamic; says you can get things done " Röd är en bra färg, fin och vacker färg. Titta på naturens vackraste blommor, så ser du att källan till den röda färgen är helt annan är dessa illuminatier.
Posted on: 2005/2/11 13:38
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login