vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: SKANDAL! "Obligatoriskt cancervaccin till alla flickor" !!!

See User information
Quote:

anti skrev:
Quote:

wiseguy skrev:
Det dar ar inte sant. Den viktigaste strategin rubbas inte av vad du laser i tidningarna!

Daremot vill dom fa det, till det, distrakttion kan man ochsa kalla det, funkar bra pa almanne Svensson.

Vi har dock ingen nytta av Svensson, just av detta skal, han gar pa varenda trick dom har i boken.

Jag anser givetvis att du har helt fel -- vem ska väcka Svensson om inte vi? OK, vissa vill/kan inte "väckas" (i brist på bättre uttryck) men det betyder inte att dom förtjänar att få dessa dödsvacciner i sig?! Man måste värna om allt liv på jorden, fattig som rik.

Bevisa att det du sager ar sant. Ni har tavlat i 9/11 mot denne Svensson, men han har inte fattat det, efter tre ars idoga "infokrigande"

Inte en small av en atombomb kan vacka Svensson!

I sjalva verket ar det bara ett tidsfordriv, men ni har inte fattat det. Det blir varken sant eller viktigt, bara for att man sager det, sa paradoxalt nog, gor ni inte mer skillnad an vad ni pastar att jag gor, nar ni helt lognaktikt och felaktigt pastar att jag inte gor nat, bara for att jag inte gor vad ni tror pa.

Ni har skapat en sekt, inse det. Man maste tro pa ledningen, annars aker man ut, typiskt sektbetende, "livets ord" kan lara er om infokrigande, be om seminarium. Dom finns i Uppsala.

http://www.livetsord.se/default.aspx?idStructure=918

Infokrigare Ulf Ekman
Resized Image

Posted on: 2008/2/24 11:23
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Så berätta vad som är "rätt" då? Fattar du inte att det du säger kan användas emot dig? Du verkar mycket vilsen och otydlig.

Vad gör du för att få samhället att bli en mer behaglig plats att leva i?
Klaga på sionisterna? Du gräver din egen grav...

Posted on: 2008/2/24 11:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

anti skrev:
Så berätta vad som är "rätt" då? Fattar du inte att det du säger kan användas emot dig? Du verkar mycket vilsen och otydlig.

Vad gör du för att få samhället att bli en mer behaglig plats att leva i?
Klaga på sionisterna? Du gräver din egen grav...

Om du inte ar dig sjalv, bli dig sjalv, dock inget man kan gora at folk, och 95% av de som inte gjort det, vill inte, och de ar darfor de inte kan det. MAO de kan inte vackas for de vill inte vakna.

Mitt livs erfarenheter av manniskor och mig har get mig bevis for detta.

Som sagt jag sitter inte pa internet och glassar med vadjag jobbar med, men jag vet ju att de flesta har inte ens har en strategi, jag har postat flera tradar, som handlar om detta, skaffa egen strategi, men till och med du fragar mig, ser du problemet, du borde rakna ut vad jag vill inte fraga m,ig, da skulle du komma nanvart, ja faktiskt, vi skulle kunna ha riktigt kul.

Men de flesta forsoker attackera mig, sa jag ger igen. Sa ni lar er.

Eller att andra ser er.

Kanske den enda vinsten, det kan ju du svara pa?

97% av admins kommentarer ror min person. Aller mina asikter, eller nan annans person, inte en enda gang bemots de fakta jag presenterar.

Jag kan bevisa vad en zionist ar, men bemots av personangrepp.

Hade admins en psykos nar de skrev sina egna regler, minnesforlust?

Vem overvakar overvakarna?

Gud?

Posted on: 2008/2/24 11:44
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

See User information
"Med stor tvekan beslutade Socialstyrelsen på tisdagen att vaccination mot infektion med humant papillonvirus ska ingå i det allmänna barnvaccinprogrammet. Vaccinerna bedöms anses vara mycket lovande och kan troligtvis förebygga många fall av livmoderhalscancer."

Vadan denna stora tvekan om det är så himla lovande?
Himla lovande att skada väldigt många unga flickor?

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=597&a=746607

"Livmoderhalscancer drabbar årligen cirka 450 kvinnor i Sverige och cirka 150 dör i sjukdomen varje år."

Därför ska vi bekosta samhället miljarder kronor för något som skadar våra kvinnor ännu mer, så att läkemedelsföretagen ska tjäna ännu mer på oss. Vidrigt.

--

Mailade samma mail som jag hade skrivit till den andra journalisten tidigare, fick svar nästan direkt:

"Hej. Väldigt intressanta länkar. Jag ska ta mig en titt på dem efter lunchen. Vi uppdaterar artikeln löpande, kika gärna på den senare.

Mvh
Philip Ramqvist
Dagens Nyheter"

Skulle uppskatta om fler mailade honom och uttryckte sin oro över detta vaccin! Hans mail är: philip.ramqvist@dn.se

Posted on: 2008/2/26 10:51

Anonym
Självklart!

Ett namn till till listan till förbrytartribunalen: Lars-Erik Holm!

Anonym
apropå skandal...kolla denna länk om senapsgas...

ruggigt alltså...

gt.se har sedan tagit bort den rubriken, sámma med expressen
hmmm.... känslig information som läkt ut i fel händer...

kolla även det jag skrev om peter melin...om hans död.

http://www.gt.se/nyheter/1.1061810/klumparna-i-havet-var-senapsgas

funkar inte länken..googla: senapsgas gt

helt otroligt sjukt alltså.

Anonym
Från min grävande journalist:

http://www.euroinvestor.se/news/shownewsstory.aspx?storyid=9746985

· Sanofi Pasteur MSD: Förslaget om allmän vaccination av sv...
Förslaget om allmän vaccination av svenska flickor i skolåldern för att förhindra livmoderhalscancer är ett stort steg i det cancerförebyggande arbetet Solna, 26 februari 2008 - Dagens besked

Affärsvärlden - Börsen idag: Pressmeddelanden - 20080226 - 13:29:40

· Sanofi Pasteur MSD: Förslaget om allmän vaccination av svenska flickor i skolåldern för att förhindra livmoderhalscancer är ett stort steg i det cancerförebyggande arbetet
Förslaget om allmän vaccination av svenska flickor i skolåldern för att förhindra livmoderhalscancer är ett stort steg i det cancerförebyggande arbetet

Dagens Finans - Pressreleaser - 20080226 - 13:23:53

· Förslaget om allmän vaccination av svenska flickor i skolåldern för att förhindra livmoderhalscancer är ett stort steg i det cancerförebyggande arbetet
Solna, 26 februari 2008 - Dagens besked från Socialstyrelsen om att rekommendera allmän vaccination av svenska flickor i årskurs fem och sex för att förhindra livmoderhalscancer, är ett stort

Aktiesajt.com - Pressreleaser - 20080226 - 13:20:28

· 2008-02-26 13:11
Förslaget om allmän vaccination av svenska flickor i skolåldern för att förhindra livmoderhalscancer är ett stort steg i det cancerförebyggande arbetet

Waymaker - Non listed companies - 20080226 - 13:20:14

..själv arbetar hon på en bok & har inte tid att skriva. jag får göra det själv.. återkommer.

Tills dess, citat Peps Persson igen, Onådens tid, 1974:

"...dessa stinna girigbukar - Ja, rentutsagt, dessa jävla KUKAR!"

See User information
Jo vi såg väll detta komma tänkte jag drar la up min gammla
länk, ganska pasande.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=40174#forumpost40174

Kollade igenom länkarna vissa sidor finns inte längre :(
men dom flesta länkarna är kvar.

Tog 1 år och några måndaer innan det dök up här till Sverige
HPV vaccin tvånget.

Många vänner säger att det kommer nog alldrig gå igenom
med tvång´s metoderna men men det återstår at se.
Som det ser ut nu så vill dom ju driva igenom det.

Undrar villken kommun blir först?

Respect

Posted on: 2008/2/26 15:11
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.

The way some people find fault, you`d think there was a reward.

Anonym
Jag kan ge mig fan på att det blir Alingsås...

See User information
Läkemedelsindustrins jättar är likt mefistofeliska entiteter vars giriga pengarhungriga hjul bara snurrar i en allt eskalerande och alarmerande hastighet. Frågan är om maskineriet går att stoppa eller om hjulen redan snurrar så fort att det är försent. Gardasil är ett hot, en briserande bomb som kommer att visa sina förödande effekter några år efter att tjejerna har blivit injicerade med det kontaminerade vaccinet. Låt mig gissa att majoriteten av dessa tjejer kommer att bli sterila eller få allvarliga sjukdomar vilket inte kommer att förknippas med vaccinet. Dom är luriga och kontamineringen är väl designad för att inte generera misstankar som kan dra ned på användandet av vaccinet. Merck är den sista jag skulle lita på, jag säger Vioxx och jag säger Merck sedan får dom läkemedelsindoktrinerade propagandisterna tänka lite själva.

Vi måste ju få bukt med populationsproblemet enligt NWO så att det helt plötsligt börjar att dyka upp vacciner mot både det ena och det andra är inte så mystifikt. Vad kan vara bättre än vacciner i ett obligatoriskt vaccineringsprogram.

Posted on: 2008/3/4 0:21

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper