vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Afrodite var knappast korthårig
joey_division!

Håller med dig där mer behöver inte sägas!

Emil!
Nu har raggatan på jobbet slutat och jag tänker aldrig mera ringa in hon som vikarie.

Sedan håller jag med novax i det mesta i det här med "sex" "fri-sex" är något som tyska illuminater diskuterade på 20talet för att sedan praktisera det på 60talet i "flower power" rörelsen.

När man ser två människor på krogen som är ute efter sex handlar det inte om att "ta till sig andra energier" eller utbyta något utan endast att "bli av med sina" lätta sin ångest projecera ut sina problem.
(oftast med alkohol som början)
Där av många ångrar sina "one night stand" (om det vore så att vi bara var en gående köttbit utan karma så hade vi inte fått ångest av att ha sex)
Vi får det ändå pga av att vi "gett bort" något "heligt" och sålt vår integritet till en människa med lika primitiva betenden
(Få ur sig ångest och få bekräftelse i ett instabilt tillstånd)
D.V.S oftast sker dessa "utbyten när man är berusad och har då givetvis enklare att ta till sig fel intryck)
Det är säkert oxå därför som MC-donalds med sina ORANGA NEONSKYLTAR lockar till sig så mycket kunder på natten.
Människor som inte ens är hungriga "förknippar helt plötsligt" skylten med mat och mer behov.

Tröstäta
Missbruka sex
Missbruka alkohol mm

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag vet att du tycker så om sex. Och jag delar inte din meing.

Jag tycker man skall göra det man känner för, mår bra av och tycker är roligt. Så länge det är mutual då givetvis.

Jag går inte ut för att ha sex, men eftersom att jag är en sånn sexbomb får jag det ändå
höh

Visst är alkohol ett av illuminatis vapen, men jag finner det roligt att supa, kröka och förlora mina energier.....

Lets just agree to dissagree?

Posted on: 2008/2/22 18:09
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

emil322 skrev:
Jag vet att du tycker så om sex. Och jag delar inte din meing.

Jag tycker man skall göra det man känner för, mår bra av och tycker är roligt. Så länge det är mutual då givetvis.

Jag går inte ut för att ha sex, men eftersom att jag är en sånn sexbomb får jag det ändå
höh

Visst är alkohol ett av illuminatis vapen, men jag finner det roligt att supa, kröka och förlora mina energier.....

Lets just agree to dissagree?

Både du och jag vet att jag inte är den som spottar i glaset jag är kanske snarare den som dricker upp spottet ur glaset om det är blandat med 50% öl längst ner.

Många människor behöver en förmyndare eller en "ledare", "guru" ,"vägvisare" mm
(även jag har mina)

Barn älskar godis de har inget stopp och affärsmanen älskar att sälja godis både för att få se barnen glada (orgasm) och för att tjänna pengar (mer egen njutning)
Men konsekvenser sker ändå om man missbrukar det.

Barnet får ont i magen (ångerfullt sex) och säljaren som "bluffar på tjänster" kommer drabbas av "ödeslagen"

Visst vi behöver inte diskutera detta mer men jag ska bara ha sista ordet

See User information
Där i inlägg 23 så gav jag en länk - där finns en del fina/intressanta bilder + text som jag tror kan vara av intresse för somliga, jag tänker då främst på utdrag från Zhuan Falun och föreläsningar av Li Hongzhi.

Annan (vet det är utanför trådens ämne...):

The Arrival of King Angolmois
http://www.pureinsight.org/pi/index.php?news=1084

Posted on: 2008/2/22 23:01
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Telling the Truth Why Our Culture and our Country Have Stopped Making Sense

While writing this book, I came across a particularly haunting story. It was about
Michael Bullock, a math teacher in Fairfax County, Virginia, known for enlivening
his instruction with a sarcastic humor that his many admirers appreciated,
although other students were sometimes offended. One day in the spring of
1993, a female student, joking around with Bullock (and, according to one
account, repeatedly poking him in the chest), remarked how large his chest was.
Bullock, who was greatly overweight, was irritated and responded with a
comment about the small size of the student’s chest.

She filed a sexual
harassment complaint, causing school authorities to put Bullock on administrative
leave and launch an investigation. When their efforts turned up other students
who said Bullock had made inappropriate remarks to them, authorities met with
Bullock and left him with the impression that he was about to be found guilty of
sexual harassment for having created a "hostile environment." On the following
weekend, Bullock, who had been teaching for more than twenty years, committed
suicide.

A few days after the Washington Post reported the Bullock story, a reader wrote
in to ask, "What on Earth is happening to our society?"

Resten:
http://www.scribd.com/doc/2012197/Tel ... Have-Stopped-Making-Sense

Posted on: 2008/2/25 17:42
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
angående den bilden som wikhall postade på kvinnan med kort grått hår. om man tänker bort frisyren så ser man att hennes ansikte är rent och kan föreställa sig att hon när hon var ung hade långt hår. gör då motsatta föreställningen att varje ung tjej med långt hår om några år kommer att gå omkring men nån jäkla kapad frisyr? Hur psycho får man bli? Hundratusentals tjejer och kvinnor är helt hjärnskadade, rubbade och doublebubble fucked up i huvet.
I

Posted on: 2008/2/26 17:08

See User information
på tal om ingenting eller ja på tal om ungefär det där.

sinnesjukt att
bara för att man på vaken.se inte heter något som anspeler på sex eller något feminint så utgår alla från att man är kille?Det hade varit normalt ifall killar alltid hette ngt överdrivet anspelande på manlighet typ Store starke adolf eller BjörnPappan eller DeBetongarmademannen.
Då tycker jag att det är normalt attt tjejer heter något gulligt!
Men nu blir det ju bara som att alla är androgyna hermafroditer förutom tjejer?
vaken är ju ett ovanligt forum i den bemärkelsen att det inte är angivet intill användarnamnet vilket kön man har eller en bild eller ngt.

Men det är klart det hela kanske bara beror på att det bara är killar här. fast grejen e att man kanske tror det bara för att inga användare heter ngt typiskt tjejigt?

Posted on: 2008/2/26 17:13

Anonym
Kvinna på bilden är genusforskaren Tiina Rosenberg som var med och grundare FI och är en flitig pride deltagare

See User information
Det här är inte Spraydate :)

Posted on: 2008/2/26 17:29

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper