vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Vaken i Amsterdam på 9/11 träff

See User information
Läs om vår resa på http://vaken.se/modules/smartsection/item.php?itemid=220

Frågor:

Skall vi göra en grupp som styr upp 911truth.eu från stockholm?
Vilka vill jobba med att underhålla den sidan?

Posted on: 2008/3/4 18:41
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Vaken i Amsterdam på 9/11 träff
micro du vet att jag är driven och gör allt för att hjälpa till.

om du vill på nått sätt att jag hjälper till så finns jag där
för dig.

kan inte så mycket om att driva websidor men kommer
du på nått annat jag kan göra så säg till.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
"En detalj med Michael är att han i en intervju vädjar för att vi skall införskaffa en ny världsordning styrd av FN."

vääääääääääänta nu lite här...den här japanen tycker alltså att vi ska ha en ny världsordning styrd av FN.

det går av ungefär fyra miljoner varningsklockor i mitt huvud nu...

jag höll tyst under hela mötet och observerade mest.

några kommentarer:

* många var välmenande men här har inte den blekaste aning om vad de pratar om.

* en eller flera del var där för att sabotera/från någon myndighet och/eller sprida disinformation, vibben var helt fel.

* varför ställdes kravet på namnskyltar (och varför följde många det?)

See User information
Going, det är Michael Meacher, parlamentarikern från England som har sagt det , MEN han sa att det kunde vara en bra ide men inte med dom nuvarande inavlade idioterna som håller i taktpinnen..

Posted on: 2008/3/4 23:56
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Bra jobbat grabbar,ni/VI är ett levande bevis på som jag försökt förmedla att vi/ni... är ett par näbbar & klor i ansiktet.

Det handlar om spegling och åter spegling på hur dom mår just NU NICE.

ps.Vilken tur ni hade i tullen:):)det finns variant med engångshandskar(med puder)::)bend over :) men men skämt å sidor

ang: namnskylt så slår "sale"alla ok på det stället som AMD är .SJUKT att få köra bil fjuttad är ok men inte gå på zombimöte i Något ytterligare nytt regelv(värk)iett av världens flippigastl-friaste,, är dukat får(ö) lågvatten.

muhhamed bilderna var ok,,eller hur tx.respons från flera håll.

Posted on: 2008/3/5 6:48

Anonym
Quote:

TeBe skrev:
Going, det är Michael Meacher, parlamentarikern från England som har sagt det , MEN han sa att det kunde vara en bra ide men inte med dom nuvarande inavlade idioterna som håller i taktpinnen..

OK, tack, makes sense....for han verkade ju vettig och stabil den japanen och forstar inte hur han kunde sagt en sadan sak utan att han tror att han ska bli "pakommen"...

Anonym
Michael Meacher har ringt på /alla mina varningsklockor i flera år nu sedan hans:
"Nobody want an endless era of terrorism and counterterrorism going on endlessly which can not be millitary controled. We need a new world order, and i think if we got to the truth about 9/11, that could be the biggest trigger to what this world needs more than anything which is a new political world order, led by the UN not by anyone state claiming world hedgemony"

Som jag ser det är det kanske den viktigaste pusselbiten i hela 9/11 rörelsen.
Hur kan man ha tilltro till någon som vill ha NWO?
Och den där japanen som promotar honom, har ju då visat sin färg.

När jag och micro intervjuades i radio P3 om just 9/11 så nämde jag bland annat just att 9/11 kunde vara en dubbelfint för att få en världsregering.
Micros del av programmet (han talade endast 9/11) låg kvar minst en månad på SR hemsida, medan delen med mig försvann efter en vecka.

See User information
Going, Japanen och Michael Meacher är inte samma person...

ArtMan, Du menar att 911-Truth rörelsen hjälper till att införa en ny världsordning då den nuvarande världsordningen inte fungerar eftersom USA hela tiden startar omotiverade krig o.s.v.?

FN är väl menat att ta över USA's militär och allt annat, dom har ju mer eller mindre redan konfiskerat USA's nationalparker..
FN har tyvärr ett för bra rykte "ute där" och ALLA gillar ju FN, för dom har ju aldrig gjort nåt dåligt, eller hur..!?

Dags att sprida lite riktig info om FN/EU, så folk inser vart vi är på väg..

Det största hotet är att USA faller, deras suveränitet försvinner och all makt överförs till FN, vi ser detta ske i slowmotion just nu, men faller USA ekonomiskt så blir det kaos och FN kommer att ta över USA position med deras arme och allt annat, så det är bara att hoppas på att revolutionen i USA inte stannar av..

Posted on: 2008/3/5 11:15
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Quote:

TeBe skrev:
Going, Japanen och Michael Meacher är inte samma person...

Nej det var det jag menade med mitt inlägg ovan, japanen verkade ju vettig!

Anonym
vilken tur du finns här på vaken tebe.

jises alltså...

det kan ju också vara så att japanen bara vill väl, och inte
vet så mycket om vissa onda människor försök till att
införa nwo.

han agerar ju inte för 9/11-truth för att han vill illa, eller ?? =/

Anonym
Quote:

TeBe skrev:

ArtMan, Du menar att 911-Truth rörelsen hjälper till att införa en ny världsordning då den nuvarande världsordningen inte fungerar eftersom USA hela tiden startar omotiverade krig o.s.v.?

Javisst.. så länge man uteslutande håller sig till 9/11 är det för mig helt oklart om man gör nytta eller skada.

Som det har sags flera gånger.. Inget som sker i politiken är slump, allt är menat att hända. Så när RIKTIGT stora politiker börjar sjunga 9/11 valsen så är det dags att se upp!

Anonym
Quote:

strong skrev:

jises alltså...

det kan ju också vara så att japanen bara vill väl, och inte
vet så mycket om vissa onda människor försök till att
införa nwo.

han agerar ju inte för 9/11-truth för att han vill illa, eller ?? =/

Av alla människor som finns in 9/11 rörelsen så väljer japanen att promota den fulaste fisken, den största förrädaren.. Du tror att det är en ren slump ?

Anonym
jag syftar på japanen.

herregud ska vi hålla oss till topic el???

vad kan ni hjälpa micro med, det är ju det han frågar efter?

fan det blir ju sandlåda av allt tjafs.

vissa är ju värre än fruntimmer.

ja skriv nått hemskt tillbaka nu då'

gå ut på stan och andas lite frisk luft och dela lite info istället.

Anonym
hahah..ehh trodde jag var i en annan tråd.

jo man ska se upp, helt rätt.

min mening är attt jag tror lite att japan vill smutskasta usa.

då kan dem använda sig av en politiker och ge sken att dem
är neutrala i hans ärende, men igentligen uppmuntras han
av sin regering av fullfölja smutskastningen.

kan hända...

Anonym
Resized Image

Anonym
men det man också ska se upp med är när man är
ute och delar ut info 0m 9/11....
det finns gubbar som fotar och håller på att indentifiera när man
är ute´.
frågan är ju då är det ok att ta foto på dem och spara,samt
lägga ut på nätet?

skriva lite komiskt under bilden, agent? =)

Anonym
jo jag var i rätt tråd.

det där är du hopppas jag

Anonym
hehe det påminner mig om en bild jag hade på ravekommissionen när de rökte fet tillsammans med ungdomar på en fest...

See User information
"Today, America would be outraged if UN troops entered Los Angeles to restore order. Tomorrow they will be grateful! This is especially true if they were told that there was an outside threat from beyond, whether real or promulgated, that threatened our very existence. It is then that all people of the world will plead to deliver them from this evil. The one thing every man fears is the unknown. When presented with this scenario, individual rights will be willingly relinquished for the guarantee of their well-being granted to them by the world government." - Henry Kissinger (Bilderburg Conference 1991 Evians, France)

Jag har länge tänkt att om 9/11 frågorna blir för stora och för många ser igenom den officiella konspirationsteorin, så kan dom vända kappan efter vinden igen så att dom går med på att avslöja 9/11 för vad det är, för att använda det som anledning till att en ny världsordning styrd av FN måste införas, och FN går in i USA för att folket där ber om hjälp!.

Bra att flera är uppmärksamma på det här!

Posted on: 2008/3/5 15:45
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

See User information
Michal behöver ju inte vara en ful fisk. Många är ignoranta så man kan aldrig veta.

Japanen kan också vara välvillig. Han verhade det, men han var inte helt skarp tyckte jag.

Även Mi5 agenten kan vara bra. Men hennes bidrag var inte mycket att ha. Vilket är nog för att hon inte bör vara någon frontfigur för rörelsen.

Posted on: 2008/3/5 17:00

Anonym
håller med micro.
och sen skulle jag, och säkert många fler vara glad att du är en av dem ledande figurerna i europa 9/11 truth-rörelsen.
det är du ju redan också på sätt och vis.
synd att detta forum på många punkter blivit en slags
tävlan för vissa att visa hur smarta och dem är och pratar
om helt oberoende fakta i jämförelse med 9/11.

jag röstar på dig micro i fronten.
samtidigt som jag röstar på zack i rage agisnt the machine.
han om någon skulle få mycket starka personer med sig.

tack än en gång micro för att du orkar driva vaken!
samt dem andra också som lägger ned mycket möda på
att förbättar världen.

See User information
Void, HWO, TeBe samt alla ni andra inte att glömma

Posted on: 2008/3/5 19:03

Anonym
Void, HWO, TeBe samt alla ni andra inte att glömma....
tack ni också för att ni startat infodrivningen'
hoppas jag snart får träffa er så jag får krama er rejält.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper