vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Övervakningskamera som ser ut som en fågel
#1


See User information

Posted on: 2008/3/5 17:55
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Övervakningskamera som ser ut som en fågel
#2


See User information
att upfinna en sådan fågel utan intag av droger är en omöjlighet. Att det var i amsterdam bekräftar mina teorier :D

Posted on: 2008/3/5 18:07
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Övervakningskamera som ser ut som en fågel
#3


See User information
Hehe den var bra Emil322.
Men det är hemskt att folk säkert kommer att se det som nåt häftigt eller att tänka åh nu känner jag mig ännu tryggare.
Jag ska be för dom.

Posted on: 2008/3/8 9:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Övervakningskamera som ser ut som en fågel
#4


See User information
The I-R.A.S.C

http://blog.wired.com/gadgets/2008/02/cctv-busting-in.html

Fucks with the cameras directly.

Jag har tänkte på det här länge sen, men inte att kam ska ser ut som ett djur.

Snart tror jag kommer kameror att kunna MÅLAS överallt, att genom nano tech kommer vi kunna be traced överallt, med olika techs, små partiklar i mat, vatten, luft osv, som levar på kropps värmen och kommunicera till varandra...

Its a natural evolutionary step

Posted on: 2008/3/8 13:06
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Övervakningskamera som ser ut som en fågel
#5


See User information
Ja det är riktigt läskigt. Än så länge funkar ju ett stabilt järnrör för att släcka dom, får nog skaffa lite sam-missiler snart då ;)

Men måste det fortfarande vara skyltat där det finns kameror i sverige?

Posted on: 2008/3/10 0:47
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Övervakningskamera som ser ut som en fågel
#6


See User information
Quote:

The Lorax skrev:
Jag har tänkte på det här länge sen, men inte att kam ska ser ut som ett djur.
Jag med i natt hörde jag på radion(p3/p4)runt05.00-0700 på nyheterna att man skall använda insekter,djur,typ hajar, råttor,hästar" u name it"detta skulle vara säker å svårt att kontrolera,för oss man skall bygga in ett batteri i DJUREN,,,har ingen direkt källa just nu men det kommer var så säkra. Detta måste dom visa på svt/senare i dag ,annars får vi ta upp det .

Vad är det för mäniskor som gör"djurförsök"bara så där?Har dom ett tomt hjärta ?Må visa sig senare på RESAN.

Här är vidare i tråden ,men detta blir snart sågat.Det är ren lögn att det är utanför djuren, http://www.aftonbladet.se/punktse/article1894031.abDet finns spioncam,i dom stakars djuren .

För deras del är detta oförsvarbart tyvärr.

Dom kommar att operera/transp,, in kam i djuren i jaketn på bin ladin antar jag ATT:

Spioner och spioner som spionerar på spioner -

Posted on: 2008/3/10 8:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
29 user(s) are online (29 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 29

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS