vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: VIKTIGT!!! http://www.ronpaulmarch.com/
du kan också föreläsa hur usa använde sprängmedel för att
riva ner wtc komplexen.
du har rätt att gå ut och prata med folk om det.
alla som säger det ger inget, är endast ute för att dölja vad usa
gjorde.
dem som säger gå ut på gatorna och prata om 9/11.
det är dem man kan lita på.

gå ut och årata om hur jävliga usa är.
jag tänker göra det idag.
jag gör det varje dag.
och vet ni vad, ingen kan göra ett skit åt det.
jag spottar dem i ansiktet som försöker säga att jag eller andra
inte får sprida budskap.

det makeliten inte vill, det är att man inte ska gå ut på gator
och säga hur det ligger till.
varför skulle dem annars avancera med polis styrkor som vissa
gör??
det finns personer som blir arga inne på vakens forum bara för att vi ska samlas den 12 i sthlm.
låt dem bli det.
dom kan ändå inte göra ett skit förutom att skriva i detta forum,
vilket är extremt lamt.

titta bara nästa som skriver nått efter mig nu...hmm novax?
kolla deras svar:

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

strong skrev:
du kan också föreläsa hur usa använde sprängmedel för att
riva ner wtc komplexen.
du har rätt att gå ut och prata med folk om det.

Klart du har.

Quote:

alla som säger det ger inget, är endast ute för att dölja vad usa
gjorde.

du är för rolig. jag vet mycket väl vad som blev gjort med hjälp av USA som fasad. Varför skulle jag vilja dölja det? Det GER att göra det till sitt mission, frågan är vad det ger...

Quote:
gå ut och årata om hur jävliga usa är. jag tänker göra det idag. jag gör det varje dag. och vet ni vad, ingen kan göra ett skit åt det. jag spottar dem i ansiktet som försöker säga att jag eller andra inte får sprida budskap.

Tycker jag du gör rätt i. Det är aldrig bra att tvinga någon till någonting.

Quote:

det makeliten inte vill, det är att man inte ska gå ut på gator
och säga hur det ligger till. varför skulle dem annars avancera med polis styrkor som vissa gör?? det finns personer som blir arga inne på vakens forum bara för att vi ska samlas den 12 i sthlm. låt dem bli det. dom kan ändå inte göra ett skit förutom att skriva i detta forum, vilket är extremt lamt.

Det är du som är arg ju i din svart/vita värld...

Du har gjort det till ditt mission att vara förbannad på USA.
Varför flyttar du inte dit och styr upp skiten?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
usa använde sprängmedel för att driva ner tornen och dödade
sina enga människor.sprängde dem i tusen bitar.
dom tog även livet på dem som påstods krascha i pentagon.
samma i shanksville så dödade dom dem säkert genom att gasa planen för att senare ta ut liken på hemlig ort.

samma i shanksville så dödade dom dem säkert genom att gasa planen för att senare ta ut liken på hemlig ort.

åhh vad det känns skönt att skriva detta och att úsa inte kan göra ett skit åt det. hahahaha döda bush's familj döda cheney...döda
alla som var med och bidrog till morden den 9/11.

jag hatar usa.jag hatar usa.jag hatar usa.jag hatar usa.jag hatar usa.jag hatar usa.

Anonym
kolla riktigt noga nu och fråga om du inte förstår.
JAG HAR HITTAT EN NY FLASH EFTER DYNAMIT!!!

efter planet träffar så exploderar tornet där planet har träffat...
det är dynamit som gör det mer möjligt för planet/planen att smälta in i byggnaderna.
eller hur, det är vi väl överrens om, eller?
........nu till det den 'nya' flashen (dynamiten) =))
kolla flashen precis vid sekunder 06.
precis vid 6 sek....en centimeter från den svarta byggnaden lite uppåt mot det vänstra tornet.
http://www.youtube.com/watch?v=JoL_-geEIV4&feature=related
hänger ni med?
ser ni.

förstår ni nu att det är en spränging runt om på flera våningar i tornen/tornet.
med dagens teknologi så är det möjligt...precis när planet träffar
detonerar dynamiten samtidigt med millisekunders mellanrum.

jag tror inte det behövs en misil till detta.
kan hände dom använde det men jag tror det räcker gott och
väl med sprängämnen.
det kan också varit så att dem fyllde planen med thermite/thermate för syftet att både försvaga tornen samt
skapa den ''pöl'' som smälte bort många bevis material såsom
sprängkapslar, icke sprängda sprängmedel osv.

right in your face bush''

Anonym
Quote:

strong skrev:
åhh vad det känns skönt att skriva detta och att úsa inte kan göra ett skit åt det. hahahaha döda bush's familj döda cheney...döda
alla som var med och bidrog till morden den 9/11.

jag hatar usa.jag hatar usa.jag hatar usa.jag hatar usa.jag hatar usa.jag hatar usa.

Patriot acts hit o dit...de kan ju forsoka ;)

Cause and Effect är Lagen som USA kollektivt kommer att bli smärtsamt medveten om under 2008 och framåt...

Som man sår får man skörda o.s.v.

Tyvärr lämnar ju råttorna skeppet först av alla men de har kanske annu varre öde att mota i framtiden...

USA är verkligen "syndens näste" med allt vad det innebär.

Men det har också miljoner goda människor som bara är ett offer av sin dysfunktionella omgivning...men kan det bli annat än jobbigt nar man latit detta ske eftersom att alla varit sa passiviserade eller uppslukade av egoismens "religion"...land of the free home of the brave?

du behöver inte hata, det gör bara att du lever kortare och blir sjukare lättare...

USA klarar av att förfalla totalt utan ditt hat :)

Anonym
Quote:

strong skrev:
kolla riktigt noga nu och fråga om du inte förstår.
JAG HAR HITTAT EN NY FLASH EFTER DYNAMIT!!!

efter planet träffar så exploderar tornet där planet har träffat...
det är dynamit som gör det mer möjligt för planet/planen att smälta in i byggnaderna.
eller hur, det är vi väl överrens om, eller?
........nu till det den 'nya' flashen (dynamiten) =))
kolla flashen precis vid sekunder 06.
precis vid 6 sek....en centimeter från den svarta byggnaden lite uppåt mot det vänstra tornet.
http://www.youtube.com/watch?v=JoL_-geEIV4&feature=related
hänger ni med?
ser ni.

förstår ni nu att det är en spränging runt om på flera våningar i tornen/tornet.
med dagens teknologi så är det möjligt...precis när planet träffar
detonerar dynamiten samtidigt med millisekunders mellanrum.

jag tror inte det behövs en misil till detta.
kan hände dom använde det men jag tror det räcker gott och
väl med sprängämnen.
det kan också varit så att dem fyllde planen med thermite/thermate för syftet att både försvaga tornen samt
skapa den ''pöl'' som smälte bort många bevis material såsom
sprängkapslar, icke sprängda sprängmedel osv.

right in your face bush''

intressant. undrar nar detta blir mainstream...kommer nog snart iom att EU borjat prata om det

Anonym
ip.

?

galen ko kommer efter dig.

See User information
Quote:

paskharen skrev:
Okej Novax då kan ju du sitta och köra en "struggle" på en "personal level" medans dom bygger upp sin militärpolis och inför martial law i hela världen. Sen när de kommer hem till dig med militärpolisen för att fängsla/döda dig så kan du ju försöka besegra dem med hjälp av det du har kommit på i din personliga "struggle". Du bör dock betänka att de kommer att ha massivt med vapen så jag hoppas att din insikt på något sätt gör dig odödlig eller ger dig superkrafter annars kommer du förlora mot deras vapen. Men berätta gärna hur det gick.
Novax med superkrafter som han fått med hjälp av sin enorma insikt mot militärpolisen med automatvapen, iaf en strid helt klart värd att se. Jag kommer hejja på dig men jag skulle betta på militärpolisen

Hej!

Dom, visst DOM är eliten och lite närmare toppen finns det inte så mycket skillnad.

"DE" tillhör samma grupper CFR, Bilderberg, Trilateral Commission.

Googla de organizationer lite, och KOLLA HÄR: http://www.dsm.nu/

En svensk site, mycket information om....(yawn yawn I know its not as fun as USA och 11 sept eller?) ESTONIA....

Lycka till, och kolla lite närmare HEMMA planet, fast jag vet , på en plan ser det ut som at USA styr världen och att Preseidenten har makt osv... detta är en fusk spel, tråkigt och roligt när man vet om detta.

Shit, Icke kan förklara bättre än jag, fast den där med ödlar...hmmm....vet inte jag.

Hur som helst...Carl Bildt, Reinfeldt och Sahlin tillhör samma grupper och vill samma sak.

If they dont listen they get what Olof got ; )

Posted on: 2008/3/13 19:30
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
bra skrivet loraxen.
helt rätt.

See User information
Quote:

Goinghome skrev:
Meningen med vaken.se är att vakna? Det kanske inte är det vaken.se är till för, att vakna ur masshypnosERNA, inte bara den minsta, men isf är jag på helt fel ställe kanske...

"Vakna" är en uppmaning att släppa taget om boxen man är i och ge något annan en chans en sekund, sluta vara vakthund för sin egen världsbild. Det funkade ju bra att vakna upp till konspirationen, varför är det så svårt för folk att vakna upp bort från konspirationen? Vill de ha en konspiration eller?

Quote:
"USA har aldrig varit eller varit tänkt att bli ett demokratiskt samhälle. Vakna..."

Det spelar ingen roll vad som var tänkt från början, folket har alltid den slutgiltiga makten i ett samhälle och en enorm folkresning skulle kunna hindra det som sker. Slutsats, det är fortfarande inte för sent.

Du har rätt i att det inte är för sent att många fler kan räddas ur vad som väntar....men det är inte som du tror...det är inte en kommande faschistisk världsregering som är det stora bekymret...

Vad är då bekymret? Om du kan se ett större problem i dagsläget än ett 1984 så vad skulle det va?

Quote:

Quote:
"Nej. Du förstår inte. USA ska OFFRAS. Det är därför det går dåligt för USA nu och bra för öst. Det är därför som en del 9/11 aktivister tror att det "händer" nånting bra när man pratar om det i Bryssel. Vakna."

Det spelar som sagt ingen roll vad som är meningen, folket kan stoppa det, hur skulle man möjligtvis kunna offra usa? Kommer landet att kollapsa totalt? du tror inte att resten av väst skulle komma till deras räddning? Eller kommer hela landet bli ett wasteland och hur skulle det då gå till?

USA ligger så jävla illa till just nu. De är verkligen riktigt mycket i skiten. Ett anfall på Iran är väl i pipelinen och det gynnar bara två grupper:

1: Cheney o co slipper kanske stå till svars för sina krigsbrott för att det blir sånt jävla kaos om de lyckas bomba Iran också (för att gå in i iran som de gjorde med irak, det har de inte folk till)...

2: Den internationella bankmaffian.

Ingen är kompis med USA längre...

NWO är inte USA så jag förstår inte varför du tror att det är någon ide att försöka bekämpa puppet-ledarskapet i USA.

Ser du inte hur maktbalansen i världen skiftar? Det är öst som gäller...det är där pengarna finns...det är där man bygger de stora skyskraporpenisförlängarna som man förr bara byggde i USA (för då fanns makt o pengar där).

USA står på knä...ligger snart...och ja wastelands är inte helt omöjligt. Det går ganska fort när livsnödvändiga resurser rycks ifrån människors vardag.

Att usa ligger i skiten det kan jag ju absolut hålla med om och att ett anfall på Iran är ett iaf hyffsat troligt framtids scenario är jag också med på men håller du inte med om att det skulle bli svårt för den nuvarande regeringen att genomföra något sådant om de hade blivit avsatta och satt i fängelse? Jag vet att NWO inte är USA men om du tänker dig det hela som ett schakspel där usa nog måste ses som damen så måste du ju hålla med om att det skulle ställa till en hel del problem för dem om du tog usa ifrån dem. Deras plan är att offra usa för att skapa instabilitet i världen, om man då ger tillbaka folket makten över landet och hindrar dem från att offra det, skiter i alla krig och bara lever på sin sida om havet utan att bekymra sig så mycket om resten.
Då skulle dem va i behov av en katastrof men stå där med byxorna nere utan någon katastrof. Detta skulle naturligtvis inte leda till något avslut men som sagt försena dem med iaf 100 år.

Quote:

Quote:

"Ja men det är meningslöst. Se ovan."

Det är aldrig meningslöst att försöka ta makten ifrån dem, då kan de inte genomföra sina planer och allting går om intet för dem. Iaf tillfälligt. Om du menar att själva processen att försöka hålla ekonomin igång så är det inte bara meningslöst utan självdestruktivt.

Vilka är "Dem"? NWO? NWO är inte USA som sagt. NWO vill se USA kollapsa så de kan slå ihop USA med canada och mexico för ökad "stabilitet och säkerhet". Kanske skicka lite NATO-trupper för o styra upp omeletten.

Och om man fixade en riktig demokrati i usa skulle de kunna genomföra det här genom att...?
Ingen kris, inget behov av "North American Union". Ge makten till folket.

Quote:

Quote:

"The conspiracy is the conspiracy. Det går att spåra konspirationen väldigt väldigt långt "upp". Till slut är det inte en konspiration längre, tro det eller ej. Men man får gräva väldigt väldigt djupt."

Snälla berätta då för mig vilka som är "the conspiracy". En fullständig lista med alla namn och adresser vore bra och när du endå håller på kan du väll ge mig ett konstruktivt förslag på hur man skulle få bort dem från sina maktpositioner. Jag har både en lista på namn och ett sätt att få bort dem från makten, visserligen bara en liten klick men det är iaf en början. Det verkar mest som att du slänger ur dig lite kritik och avslutar sedan med "vakna" för att fördumma mig och anser då att du har gjort något produktivt. På vilket sätt arbetar du för att motarbeta dem?

Jag skriver inte "Vakna" för att fördumma dig. Jag skriver "Vakna" för att du sover och det vore nice med lite fler vakna människor.

dokumentären "the ring of power" borde få dig att se hur Vatikanen, City of London(inte London) och Washington DC (inte Washington) har makten över i princip allt du ser.

När du sett detta kommer du att inse att USA bara är ett litet delprojekt. Och då har du just kommit upp ur källaren och är på våning 1 i maktpyramiden...du kanske redan vet det, men jag tar det från början.

De som studerar maktelitens egna dokument som Michael Tsarion, Jordan Maxwell och andra kommer fram till att de hemliga sällskapen styrs av jättehemliga sällskap som styrs av megasuperhemliga sällskap med utomjordiska kopplingar.

Slå inte bakut nu för att jag nämner utomjordingar, som sagt regeringar världen över pratar publikt om UFO-frågan nu!

Börja gräv i det och då måste du ta reda på hur det fungerar när man manipulerar en hel ras från en helt annan nivå...från en dimension till en annan.

Okej jätte hemliga sällskap som styrs av superhemliga sällskap osv... Det är jag med på, hur ska vi hitta dessa? Finns det någon ide att försöka hitta dessa, är inte det omöjligt? Borde vi inte då slå mot dem vi kan se och ta ifrån dem makten? Om du har två spratteldockor som du styr över och så stöller du dom mot varandra och säger till alla, "rösta på någon av spratteldockorna till eran ledare, han kommer bestämma över er". Om jag då kommer förbi och säger att "nej men det är ju du som bestämmer iether way så vi skiter i att rösta på någon av dem, vi röstar på en tredje part som du inte styr över" kommer då inte det att skapa vissa problem för honom i sin quest att ta över världen?
Jag förstår inte riktigt hur du menar att vi ska skydda oss mot dessa aliens från andra dimensioner? Vad gör dem här? Är de här för att äta upp oss eller vad är deras slutgiltiga plan? Vi kan ju släppa allt vi håller på med och börja bygga laser kanoner som vi riktar mot himlen också, det är också en möjlighet men jag tror inte det skulle ha någon konstruktiv effekt.

Quote:

Quote:

"Nej, USA kommer aldrig att överleva en attack på Iran vilket är ett naturligt steg i deras diktaturprogram. USA ska offras som sagt... vakna.."

Varför skulle de inte överleva en atack på Iran, även om Iran faktiskt har kärnvapen så har de absolut varken tillräckligt många eller tillräckligt starka balistiska missiler för att få iväg dem hela vägen till usa och spränga hela landet... Du använder vakna... Jag kanske borde börja säga "Är du korkad eller bara lurad?"

Ta en titt på mellanöstern och se hur många arabländer där är...
Dessa länder bildar oljekarteller, de sätter igång militärt samarbete m.m... vet inte hur många väst-soldater som är där men de ligger inte bra till ju mer oreda det blir där nere...

Okej så de börjar döda mer amerikanska och europeiska soldater. Många fler! Jätte många fler! Detta leder till att usa blir till ett wasteland och "inte överlever" därför att...?
Jag förstår inte, hur gör de usa till ett wasteland genom att döda folk i mellanöstern? Har det något med dimensionsportaler att göra för annars förstår jag inte alls koplingen?

Quote:

Quote:

"Det är inte USA som regering som jobbar för detta...vakna..."

Va? Är det sant? Jag som trodde att det var en regerings uppgift att förstöra sin egen ekonomi och köra sitt land i botten? Där fick du mig vekligen, jag har varit så blind^^
Varför påpekar du det självklara?

För att du verkar tro att USA är en vettig "angreppspunkt" när USA inte ens styrs från USA.

Som sagt, "ta ifrån dem damen", var ska då krisen uppstå...

Quote:

Quote:
"Ja, alla kommer att älska FN's One World...vakna."

Jag förstår inte alls kopplingen mellan det och det jag skrev, speciellt inte när du lägger till ett vakna på slutet som att det var ett påstående om att det var något i det jag skrev som jag hade missat, vad jag minns så nämde jag aldrig ens FN? Har du fått en psykos?

Nej det är det som är grejen....du tror att USA är NWO.

Detta är helt fel.

FN & Kina är modellen för NWO. FN har grenat ut sig till att idag kunna hantera alla samhällsfrågor, de har en egen arme också, NATO...

Så när det blir en jääääääääääääääävla röra i världen så är FN det naturliga valet för en världsregering...och hur får man med sig hela världen? Genom att utlova fred, oneness o.s.v. Alla kommer att älska det och gå i fällan.

Låt oss göra en sak klart, jag tror inte att usa är NWO.

FN och Kina är väldigt skilda saker, FN arbetar på vissa plan för mänskliga rättigheter och liknande. Visst FN har blivit korumperat och på de högsta planen är det någonting dåligt men iden att länder ska kunna prata med varandra och lösa konflikter utan att förklara krig tycker jag är en ganska bra ide. Genför inte FN och kina, säg då att FN är medlet och Kina är modellen, FN är absolut ingen model.

Äntligen en punkt som jag kan hålla med dig helt och hållet om. När det blir en massa röra så blir FN det naturliga valet för en världsregering. Så vad tycker du om att försöka stoppa all röran...?

Quote:

Quote:

"Dom har ju haft USA ända från dag 1...vakna..."

Är det meningen att det ska vara en ursäkt att låta dem behålla det? Folket har alltid den slutgiltiga makten tills landet blir en diktatur med militärpolis som är så destruktiv att ingen rebellrörelse kan ens börja ta form. Det finns mer vapen hos folket än hos polisen som det ser ut i usa idag. Landet skulle kunna tas tillbaka av folket. Det är inte försent ännu.

Landet skulle i teorin kunna tas tillbaka av folket ja. I verkligheten när det blir mer och mer kris så tyr sig den STORA MASSAN till landets ledare, inte till mad max-rebeller. Mad-Max rebellerna blir krossade av MP eller kanske t.o.m. NATO utan några direkta kännbara protester från den STORA MASSAN.

Du har ju rätt på sätt och vis, det blir så om inte folket ser ledarna som orsaken till krisen men det är ju exakt det som händer i usa. Folket ser Federal Reserv som orsaken till den ekonomiska instabiliteten, folket ser regeringen som orsaken till den politiska instabiliteten. Det finns en folk rörelse för att stoppa regeringen från det de håller på med och ge tillbaka makten till folket. "The seconde american revolution."

Quote:

Quote:

Det enda du gör är klanka ner på det jag har skrivit, ge mig gjärna ett förslag på någonting konstruktivt man kan göra som avslut istället för ditt eviga "vakna..." som ett mantra för att fördumma mig och sätta dig själv över mig. Har du överhuvudtaget några idéer eller är du bara här för att klanka ner på andra?

Om du inte kan ta kritik så är det ditt problem. Om du tror att höger är vänster och jag säger till dig att höger är höger och du snear ut, jahapp vad ska jag göra liksom.... Med "Vakna" menar jag som sagt att du ska vakna HELT, inte bara 10%. För att vakna mer måste man släppa en del saker...som att vara insnöad i konspirationträsket för mycket. Jag har varit det så jag vet exakt hur du tänker.

Men allright.

Konstruktiva ideer:

* Sluta bry dig om att försöka förändra nåt i USA när du bor i Sverige som har fullt av sina egna utmaningar och korrupta samhälsssystem. Folk i allmänhet är mer mottagliga för sådant som händer i deras närhet än sådant som händer på en annan kontinent.

* Se till att du klarar dig mer än en eftermiddag om samhällssystemet slutar fungera och maten tar slut och det inte finns några pengar i automaten längre. Aktivister utan mat är inte bra aktivister.

* Förändra din kost, ät 80% organic raw food, sluta med kaffe och andra droger som förstärker distortionen i din kropp som andra system som HAARP m.m. skapar. Låt kroppens immunförsvar göra sitt jobb, filtrera ditt vatten, ät spirulina och annan super-mat. Du kommer ha sjuka mängder enegi till din aktivism.

* Meditera 15 minuter morgon och kväll.

* Tänk betydligt mer på den värld du vill ha än på den värld du inte vill ha. Vi får det vi tänker på.

Förlåt för att jag blev lite sur där ett tag, jag hade bara spenderat för mycket tid i sträck med att läsa korkade saker runt om på nätet och var bara allmänt trött och grinig. Självklart måste ju du får kritisera det jag säger och komma med nya infallsvinklar och ideer. Jag ber om ursäkt för det.
Jag tror dock att konspirationsträsket är vårat allra största och mest akuta problem.
Dina förslag är väldigt bra och många av dem genomför jag redan . Att bara äta organisk kost och att inte dricka saker som kafe är ju bara vanligt sunt förnuft och samma sak med att klara sig själv när samhället kollapsar, det är ju en självklarhet. Meditera är även det ett väldigt bra förslag, då kan man få mera koll på ens tankar och vad man egentligen tycker och tänker. Sen ägnar jag faktiskt väldigt mycket mer tid på att tänka mer på den världen jag vill ha men den är ingen av er en del av (inte menat som en diss men jag känner inte er) så den anser jag inte att det finns någon ide att diskutera på det här forumet, det passar bättre en varm sommar kväll med några polare och några öl vid en utbrunnen brasa.
Så alla dina förslag är ju väldigt bra förslag, inget nytt för mig men fortfarande bra förslag. Det finns bara ett problem med alla dina förslag och det är att när de kommer med militärpolisen för att spöa skiten ur er för att ni inte vill följa den nya världs ordningen så kommer dina förslag vara värda peanuts. De kommer ha vapen och du kommer ha din kunskap om hur man bygger ett hus av två kottar och en tändsticka samt allt annat klokt du har kommit på när du har suttit och mediterat. Jag säger inte att det inte är bra saker att göra men det hjälper inte mot vapen. Du måste även antingen fixa något som hjälper mot deras vapen eller så måste du hindra dem från att bli en militärpolis. Något annat allternativ finns inte för alla andra slutar med att du dör.

Posted on: 2008/3/18 22:54
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"

"The real action is in the reaction"

"Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..."

See User information
Quote:

The Lorax skrev:
Quote:

paskharen skrev:
Okej Novax då kan ju du sitta och köra en "struggle" på en "personal level" medans dom bygger upp sin militärpolis och inför martial law i hela världen. Sen när de kommer hem till dig med militärpolisen för att fängsla/döda dig så kan du ju försöka besegra dem med hjälp av det du har kommit på i din personliga "struggle". Du bör dock betänka att de kommer att ha massivt med vapen så jag hoppas att din insikt på något sätt gör dig odödlig eller ger dig superkrafter annars kommer du förlora mot deras vapen. Men berätta gärna hur det gick.
Novax med superkrafter som han fått med hjälp av sin enorma insikt mot militärpolisen med automatvapen, iaf en strid helt klart värd att se. Jag kommer hejja på dig men jag skulle betta på militärpolisen

Hej!

Dom, visst DOM är eliten och lite närmare toppen finns det inte så mycket skillnad.

"DE" tillhör samma grupper CFR, Bilderberg, Trilateral Commission.

Googla de organizationer lite, och KOLLA HÄR: http://www.dsm.nu/

En svensk site, mycket information om....(yawn yawn I know its not as fun as USA och 11 sept eller?) ESTONIA....

Lycka till, och kolla lite närmare HEMMA planet, fast jag vet , på en plan ser det ut som at USA styr världen och att Preseidenten har makt osv... detta är en fusk spel, tråkigt och roligt när man vet om detta.

Shit, Icke kan förklara bättre än jag, fast den där med ödlar...hmmm....vet inte jag.

Hur som helst...Carl Bildt, Reinfeldt och Sahlin tillhör samma grupper och vill samma sak.

If they dont listen they get what Olof got ; )

Ja jag vet men det är inte lika akut i sverige men självklart har du rätt. Jag hade även tänkt försöka göra ett arbete om det i samband med att jag utreder hur det gick till när den nuvarande regeringen bröt mot grundlagen utan att någon reagerade. Vem vet, jag kanske rent av lyckas fästa skiten på film och skapa nånting iaf småcoolt om det men det kräver mycket mer tid och arbete från min sida. Jag tänker göra det också men det är ett mycket större projekt.
Jag tror inte fredrik är riktigt redo att ta makten ifrån oss bara för att bilderberg säger det åt honom. Vi har nog ett par år kvar.

Posted on: 2008/3/18 22:59
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"

"The real action is in the reaction"

"Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..."

See User information
Till påskharen: Tack för tipset om marschen. Jag har inte haft möjlighet att besöka forumet på ett tag så detta var en nyhet för mig. Hoppas Ron Paul och hans rörelse mot tyranniet kan få impact denna dag. Jag ska skriva en artikel om detta. Tack!

Ps: Ron Paul skriver på webbsidan några kloka ord jag tycker cynikerna här på vaken.se bör läsa om de missat det:

"I still like the idea of a national rally to demonstrate our strength and enthusiasm. However, my early reservations regarding the possible downside risk for the presidential campaign has been reinforced by logistical, legal and practical reasons.

For that reason, the presidential campaign will not be the organizer of any one event. If others are able to put it together in a dignified manner (and there are many quite capable of doing this) I will encourage it and if practical attend. I don't mind playing a key role in the revolution, but it has to be more than a Ron Paul Revolution. I have always claimed this whole effort was much bigger than one individual. It looks to me like June 21 would be a good date for an event in DC.

The succeeding organization to the campaign will consider having a strategy convention to bring together the various leaders of each meetup group and any other organization associated with us. Also, training and educational meetings can be held regionally without a need to travel thousands of miles across the country.
"

Posted on: 2008/3/27 22:32
"At lux vera quae inluminat omnem hominem venientem in mundum"

http://www.youtube.com/watch?v=ooGBMFShUVo

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper