vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Nyvaken söker alternativt levende!

See User information
[quote]
rediscovered skrev:
Jag tycker att personer som inte ger ordentliga svar så man kan förstå hur den personen tänker är efterblivna.

Vi är alla människor och människans viktigaste och mest utvecklade förmåga är att kommunicera och göra sig förstådd så bra som möjligt bland sina artfränder.

Jag tycker inte att du har klarat av detta särkillt bra så därför tycker jag att du nu både är oseriös och efterbliven.[/quote]Vi är alla människor och människans viktigaste och mest utvecklade förmåga är att kommunicera och göra sig förstådd så bra som möjligt bland sina artfränder.

JASSÅ... Men då så ::det är ett alternativ ..lycka till önskar jag.Men har du missat något är du välkommen tillbax.Sorry om jag sårat dig ,klupigt av mig det rår inte du för,lungt.

Posted on: 2008/3/15 22:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

sale skrev:
[quote]
rediscovered skrev:
Jag tycker att personer som inte ger ordentliga svar så man kan förstå hur den personen tänker är efterblivna.

Vi är alla människor och människans viktigaste och mest utvecklade förmåga är att kommunicera och göra sig förstådd så bra som möjligt bland sina artfränder.

Jag tycker inte att du har klarat av detta särkillt bra så därför tycker jag att du nu både är oseriös och efterbliven.[/quote]Vi är alla människor och människans viktigaste och mest utvecklade förmåga är att kommunicera och göra sig förstådd så bra som möjligt bland sina artfränder.

JASSÅ... Men då så ::det är ett alternativ ..lycka till önskar jag.Men har du missat något är du välkommen tillbax.Sorry om jag sårat dig ,klupigt av mig det rår inte du för,lungt.
Jag är som är som jag är ,passar inte alla.Men du bör ta en spegling mitt tips,

Posted on: 2008/3/15 22:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Var finns du?

Se vad jag håller på med:

www.wikhall.com/husbygge

See User information
Hej Sunrise, jag känner också igen mig själv i mkt av vad du skriver.
Fint av dig att berätta så som du gör.
Personligen är jag i ett skede där jag valt att stanna kvar i storstan (uppsala) och här skapa mig en bas. Det är här många möjligheter finns för mig just nu trots att det så ofta känns tungt att bara vistas här. Ett knep som jag har kommit på är att inte stirra mig blind på en sak utan ha många dörrar öppna samtidigt. Jag jobbar mot det jag vill göra mest av allt hela tiden. Funkar bra just nu, kommer framåt på det viset. Min dröm är nog ändå på sikt att bo i typ ett earthship el liknande och ha min musikstudio där, nära något vatten. Det hade varit något. Komma nära mamma natur - där trivs jag bäst.

Wikhall: Riktigt underbart att se och höra vad du gör. Har kollat runt lite på din hemsida - spännande och givande läsning.

Skulle vilja bo liknande ngn dag tror jag.

Posted on: 2008/3/20 2:22
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper