vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Vilka vapen kan tänkas finnas och övas med i Sverige idag???

See User information
Sverige verkar idag vara övningsområde för i första hand fält/vågor och microvågsvapen.

Hur funkar de??Vilka fördelar kan de tänkas ha?

Teori 1: Påverka stora grupper = HARP etc som jag tidigare nämnt

Enskilda individer:
Alt 1
Fokuserad microvågsstråle från satelit ev 3 st från lite olika vinklar, ingenting får lämnas åt slumpen. Tränger igenom ALLT.

Alt 2
Låt mobilen skicka in stark puls som inducerar en rejäl strömpuls i hjärnan. Jämför blixt vs dator. Lämnar förmodlingen inga spår vid vanlig obduktion.

Alt 3
Skicka microvågsstråle alt mobil(läs sändare) som stör/släcker ut hjärtatsarbetsfrekvens(kanske när vederbörande sover).
Inga spår lämnas.

Alt 4
Skicka microvågsstråle alt mobil(läs sändare) som skapar elakartad cancer.
Klassas som "relativt" naturlig dödsorsak.

Alt 5
Att med tex mobil sända de frekvenser som kan skapa mentala problem tex mega depression, gör att du hör röster etc tillslut orkar objektet inte mer och tar självmord. Inga spår.

Listan kan nog göras lång.

Känner man till kroppens arbetsfrekvenser finns det många möjligheter.

Posted on: 2008/3/15 15:18
Human mind the last frontier
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Vilka vapen kan tänkas finnas och övas med i Sverige idag???
Ligger det till så är ju motstånd lönlöst. Jag föredrar i så fall att vara galen. Men du har säkert rätt... Det skulle förklara varför det var så viktigt för mitt ex att jag skulle byta från GSM till 3G.

Men jag röstar nog på att en av oss förlorat greppet litegrann.
Eller kanske bägge två rentutav.
Men jag tror inte du är i kansas längre... Året är 2008, vilket år har du?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Motstånd lönlöst är ett sätt att se det.

Ett annat kan vara följande:
Att så länge slavarna inte gör motstånd och uppror så fortsätter försöken i det fördolda och folk lever i okunskap i den skenbara demokratin. Slavarna fortsätter att jobba på och slavägarna(läs makthavarna) är nöjda.

Men det är ju klart, utbryter oro i leden så vill nog makthavarna kunna känna sig trygga med div exotiska vapen. Och tekniken har gått framåt. Microvapen är ju inget nytt precis. Inte ELF heller.
Gammalt men utbyggt...world wide

Motstånd kan nog ske på andra nivåer. För den som vill.

Info spridning kan vara bra annars skulle allt för många leva i en lögn.

Posted on: 2008/3/15 16:31

Anonym
Låt mig säga såhär... Det finns en gräns mellan fantasi och verklighet och jag är osäker på hur du definerar den.

See User information
Jag ser det mer så det som det många upplever som verklighet tex skrivs i tidningar,tv etc och det som är sant. Sånt som är hemligt och ej för allmän beskådan kallas ofta fantasier. Men när det läckt ut och folk ej kan förneka det då är det plötsligt sant.
Skillnad mellan fantasi och verklighet kan vara hur mycket man vet. Fantasi för dig kan vara verklighet för mig.

Posted on: 2008/3/15 17:32

Anonym
Men det finns bara en verklighet... eller ok... två kanske

Anonym
Tre då... MAX!

See User information
Quote:

scofield99 skrev:
Jag ser det mer så det som det många upplever som verklighet tex skrivs i tidningar,tv etc och det som är sant. Sånt som är hemligt och ej för allmän beskådan kallas ofta fantasier. Men när det läckt ut och folk ej kan förneka det då är det plötsligt sant.
Skillnad mellan fantasi och verklighet kan vara hur mycket man vet. Fantasi för dig kan vara verklighet för mig.

Antingen så är något verkligt/sant, eller så är det inte det - det har inget med hur man ser på något, eller tror, personligen.

Posted on: 2008/3/15 18:06
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Jag håller med novax. Hans, min och din verklighet... tre! Så nu räcker det

Anonym
Många blandar ihop strålning och strålning...

Microvågor är lika med vanlig jämra radarstrålning. Inget nytt under solen alltså.
Man får INTE cancer av microvågor...däremot kan man bokstavligen bli kokt...många är de radartekniker som aldrig kunna få barn, för deras testiklar har blivit förstörda av backlobernas reststrålning, som de utsätts för hela tiden.
Jag har själv flera gånger, redan på 80-talet, av misstag blivit "belyst" av stark, stark radarstrålning - satans jävla obehagligt, och jag lovar: man KASTAR sig i skydd och springer därifrån fort, fort, fort.

Den strålning (som pga frekvensen inte riktigt kan kallas för mikrovågsstrålning, men ändå är elektormagnetisk strålning, liksom...öh...ljus) vi får i oss från mobiler är extremt stark, för att vi håller den direkt mot huvudet. Allt sånt här avtar med den berömda kvadraten på avståndet. Så det är alltså dubbelt så bra att ha den dubbelt så långt bort. och dubbelt så jävligt, varje gång man för nallen närmare huvudet. Hands free for everyone.

Mobilerna skickar inte några "starka strömimpulser in i hjärnan" (om man inte råkar ha inopererat någon metallprotes innan dvs). Däremot kan man mäta upp en tydlig temperaturökning av hjärnvävnaden redan efter några minuters samtal (hej, det räcker ju att känna hur varm man blir i örat efteråt).

Jag kan inte låta bli att garva åt de som säger sig ha bildskärmsproblem, pga strålningen, som utan att tveka pratar i mobil eller trådlös telefon utan hands free.

Den konstanta utsattheten vi är från mobilmasters effekt och andra starka radiokäller är väldigt icke-undersökt, vad gäller långsiktiga effekter. Jag vet inte om man undersökt folk som bor nära t.ex. Nackamasten mår efter 20-30-40-år. Otroligt dåligt egentligen.

HAARP är ett jävligt märkligt projekt. Vad håller de på med egentligen? Luktar Tesla lång väg, tycker jag.

Quote:

scofield99 skrev:
Sverige verkar idag vara övningsområde för i första hand fält/vågor och microvågsvapen.

Hur funkar de??Vilka fördelar kan de tänkas ha?

Teori 1: Påverka stora grupper = HARP etc som jag tidigare nämnt

Enskilda individer:
Alt 1
Fokuserad microvågsstråle från satelit ev 3 st från lite olika vinklar, ingenting får lämnas åt slumpen. Tränger igenom ALLT.

Alt 2
Låt mobilen skicka in stark puls som inducerar en rejäl strömpuls i hjärnan. Jämför blixt vs dator. Lämnar förmodlingen inga spår vid vanlig obduktion.

Alt 3
Skicka microvågsstråle alt mobil(läs sändare) som stör/släcker ut hjärtatsarbetsfrekvens(kanske när vederbörande sover).
Inga spår lämnas.

Alt 4
Skicka microvågsstråle alt mobil(läs sändare) som skapar elakartad cancer.
Klassas som "relativt" naturlig dödsorsak.

Alt 5
Att med tex mobil sända de frekvenser som kan skapa mentala problem tex mega depression, gör att du hör röster etc tillslut orkar objektet inte mer och tar självmord. Inga spår.

Listan kan nog göras lång.

Känner man till kroppens arbetsfrekvenser finns det många möjligheter.

See User information
En microvåg och en modulerad mikrovåg är inte samma sak.
Tex en amplitud modulerad mikrovåg där man ändrar amplituden dvs höjden på vågen och där igenom skapa en ny våg ovanpå tex ELF-våg är onaturlig. Vanlig antennlära inga konstigheter.

"Mobiler skickar inga starka signaler in i hjärnan".... inte i normala fall men jag snackar om vilka möjligheter de kan ha byggt in i mobilen dvs kunna ladda kondingarna max och skicka en puls som tex HAARP. OM HAARP skulle köra pulsat skulle effekten motsvara ca en vätebomb i timmen film(förmodligen mer). För mer info se "Holes in heaven" http://www.youtube.com/watch?v=NkQ1RcNPK3g

Jämför gärna mikrovågsstråle med de partikelstråle som Tesla uppfann för länge sedan. På den tiden kanske det var ett relativt nytt fenomen. Idag....gammal teknik men utbyggd.

Posted on: 2008/3/16 13:40

See User information
Läste nånstans att Tesla skickade i väg en partikelstråle mot nordpolen för att visa några som var på expedition där verkan av strålen. Vilken skulle ha en effekt världen aldrig tidigare skådat. Den skall dock ha hamnat några grader fel och hamnade i tunguska. Sant??? Men Tesla var inte känd för att ljuga eller överdriva snarare tvärtom. Låter troligt i mina öron.

Posted on: 2008/3/16 14:58

Anonym
Scofield,

det är uppenbart att vi båda har bra kunskaper om mikrovågsstrålning, även om vi drar lite olika slutsatser när det gäller mobiler.

Jag håller verkligen med dig om att HAARP känns satans märkligt. Vafan håller de på med egentligen? Har hört allt från att skapa väderkaos på olika platser på jorden till att generera "guds röst" från himlen (dvs skapa akustiska vågor som örat kan uppfatta...bokstavligen från himlavalvet).

Vad gäller mobiler är jag personligen betydligt mer oroad över deras potential till avlyssning.
Även en avstängd mobiljävel har ett slags standby-läge. Jag minns även en svensk poliskonstapel (var det herr Holmér) som i en misstagen bisats tillstod att polisen visst kunde avlyssna mobiler som var avstängda, så länge batteriet satt i.

Jag har själv flera gånger märkt hur högtalare börjat "blippa" när jag haft avstängd mobil i närheten...och tänkt tanken att "vem var det som satte på vad nu i den här apparaten".

Någon som har mer info.

See User information
Idag kan Männsikan styra en råtta med fjärrkontroll och
spela in hjärnans aktivitet från en apa.
I snar framtid kanske det är vi männsikan som blir fjärrstyrd

http://video.google.com/videoplay?docid=2160815834239891699

Posted on: 2008/3/17 1:09
Bara dom som är indoktrinerade tror på sagor.

See User information
Religon, Tv, snabbmat och politik, vad får dig att säga att vi inte redan är fjärstyrda?

Posted on: 2008/3/17 6:50
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Vet fakta(inside info) när det gäller avlyssning å så.
Men å andra sidan sunt förnuft kan man komma väldigt lång med.

Posted on: 2008/3/18 18:25

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper