vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3)

Re: Hur förberedd är du? eller Samma hotbild som i USA?

See User information
Quote:

InBlood_I_Trust skrev:
Jo jag vill mina medmänniskors väl, att låta dom leva sitt liv utan reprisalier...

Du skrämmer mej...

Ja det är ju den världen som håller på att skapas därute - en non human värld - alien och demoniskt - själlösa fd människor - allt dåligt non human har normaliserats i namn av medmänsklighet och tolerans - det är slutet på den mänskligheten. Du drar inga paralleller till varför kulturer alltid gått under, Roms/grekernas pervo och gossesex... och all pervo som var - när det är i slutet så grasserar all smuts, som det gör idag - skrämmer inte det dig.

I Pompeijis aska finns badhus där de gottade sig i pervo, en "man" tar kvinna bakifrån och tas själv i avloppet av en annan "man". Målningarna har nu restaurerats för att bli publikdragare... allting upprepas - och "människor" har för länge sedan slutat att lära sig av historien. Finito.

Ett samhälle som helt tappat andlig förståelse kan väl inte överleva?

Om du förstod lite bättre, och hade dina egna rätta tankar, och då även förstod vad som är att vilja väl - hade absolut inte gått på detta flum och resonerat som du nu gör. Du skadar dig själv och andra genom att vara så mot hur saker är upprättade i skapelsen/kosmos - yin är för yang - de är ömsesidigt skapande och ömsesidigt kompletterande - det är inbyggt - det för därför livet vidare yang>>><<<yang är mot livet, naturen, mot allting - det måste varja människa med en hjärna automatiskt fatta - annars har man stängt av sitt hjärta, sin kompass - och det är inte bra... i den tid vi går in i nu - det är ju istället så att vi måste återvända till vår sanna natur, för att klara oss - det är vad det handlar om.

...
Indianerna visste det, som jag skrev - de rökte ut det... vi har också utdrivning - men nu är problemet mycket djupare - med aliens/reptilians och även implantat + att många av dagens "människor" redan när de kommer ned är historiens drägg - det är inför den sista ödeläggelsen - och då kan det inte bli värre - och våra ledare är lika uschliga, och promotar det.
...

Ser du inte att du resonerar precis som de fått allmänheten till att bli och tänka, sedan efter sextiotalet. Inget är längre bra därute, utan rusar iväg - måttstocken förskjuts på vad som är gott/bra respektive ont/fel. Vakna ska väl stå kvar i en sund förståelse?

Du ska inte se på att bara för att saker och ting går omkring på två ben därute så är det människor - så är det verkligen inte.

Idag är det annat som rules - mycket är aliens - mycket är det aliens som inverkat på fd människor och förvridit dom, se sista länken i detta inlägg:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... 961&forum=1&post_id=25204

Läxa för yrvakna:

http://christianparty.net/malerape.htm

If you are having "sex" with a member of your own gender, then that is what you DO, not what you ARE.

Sarcasm aside: homosexuality, like alcoholism is spiritually unhealthy, and medically dangerous. We have documented evidence of homosexuals, men especially, having a life expectancy 20 years shorter than heterosexual men. The diseases associated with sexual misconduct are severe, as are the medical complications of many homosexual activities. We need to reach out in love to these people and help them beat their addiction to an unhealthy lifestyle, for their own sake, and also for the sake of society.
http://www.noapologies.ca/2008/01/you-dont-have-to-be-an-atheist.

+

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... e=&topic_id=6165&forum=12

__

Gammalt:

heterosexuella ge plats åt bögar och flator!
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=28174#forumpost28174

I landet Absurdistan

Varför knappt några kvinnor här inne?
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=74366#forumpost74366

Årets mest vidriga svenska gala (homolobbyn)
Re: gaygalan 2008 (homolobbyn)
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=80007#forumpost80007

Vakna, annars är det du som är skrämd iväg från dig själv.

Posted on: 2008/3/14 0:38
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
novax skrev:
Ja det är ju den världen som håller på att skapas därute - en non human värld - alien och demoniskt - själlösa fd människor - allt dåligt non human har normaliserats i namn av medmänsklighet och tolerans - det är slutet på den mänskligheten. Du drar inga paralleller till varför kulturer alltid gått under, Roms/grekernas pervo och gossesex... och all pervo som var - när det är i slutet så grasserar all smuts, som det gör idag - skrämmer inte det dig.

Det är sexualiseringen som skett i samhället, att sex är en vara, ett tidsfördriv som förstör oss. Sex som är något vackert, när det sker mellan 2 människor på lika villkor är fint, oavsätt om det är man-man, kvinna-kvinna, man-kvinna. Har jag redan tagit upp i en annan tråd.

I Pompeijis aska finns badhus där de gottade sig i pervo, en "man" tar kvinna bakifrån och tas själv i avloppet av en annan "man". Målningarna har nu restaurerats för att bli publikdragare... allting upprepas - och "människor" har för länge sedan slutat att lära sig av historien. Finito.

Alla imperier faller, så som USA faller nu. Och det beror inte på homosexuallitet. Politisk korruption, maktens arrogans, religiös dårskap krig och oansvarig ekonomi fäller imperium, inte homosex

Om du förstod lite bättre, och hade dina egna rätta tankar, och då även förstod vad som är att vilja väl - hade absolut inte gått på detta flum och resonerat som du nu gör. Du skadar dig själv och andra genom att vara så mot hur saker är upprättade i skapelsen/kosmos - yin är för yang - de är ömsesidigt skapande och ömsesidigt kompletterande - det är inbyggt - det för därför livet vidare yang>>><<<yang är mot livet, naturen, mot allting - det måste varja människa med en hjärna automatiskt fatta - annars har man stängt av sitt hjärta, sin kompass - och det är inte bra... i den tid vi går in i nu - det är ju istället så att vi måste återvända till vår sanna natur, för att klara oss - det är vad det handlar om.

Jag följer mina egna tankar, och mitt hjärta helt. Det har jag gjort hela mitt liv. Och vad tycker du är vår sanna natur?

...
Indianerna visste det, som jag skrev - de rökte ut det... vi har också utdrivning - men nu är problemet mycket djupare - med aliens/reptilians och även implantat + att många av dagens "människor" redan när de kommer ned är historiens drägg - det är inför den sista ödeläggelsen - och då kan det inte bli värre - och våra ledare är lika uschliga, och promotar det.
...

Ser du inte att du resonerar precis som de fått allmänheten till att bli och tänka, sedan efter sextiotalet. Inget är längre bra därute, utan rusar iväg - måttstocken förskjuts på vad som är gott/bra respektive ont/fel. Vakna ska väl stå kvar i en sund förståelse?

Du ska inte se på att bara för att saker och ting går omkring på två ben därute så är det människor - så är det verkligen inte.

Idag är det annat som rules - mycket är aliens - mycket är det aliens som inverkat på fd människor och förvridit dom, se sista länken i detta inlägg:

Aliens och sånt kan jag inte uttala mej om, är inte insatt i frågan. Nej du jag är (som jag sagt hela tiden) helt imot massmedia och vad dom gör med något som från början är bra, tex feminismen, homosexuellas rättigheter, alla slags proggresiva rörelser tex punken, proggen. Att dom alltid gör allt komersiellt, ihåligt. Som dom gjort med sex. Som dom framställer homosexuella män som kåta fjollor, och lespiska som "butches" och manshatare, vilket 99% av alla homosexuella inte är (inte dom jag känner, och dom håller med mej)

Läxa för yrvakna:

Haha religösa dårar är rätt kända för sin förvrängning av statistik

Jag håller på att vakna men inte till din verklighet och det är jag glad för

Posted on: 2008/3/14 1:31
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

novax skrev:
Ja det är ju den världen som håller på att skapas därute - en non human värld - alien och demoniskt - själlösa fd människor - allt dåligt non human har normaliserats i namn av medmänsklighet och tolerans - det är slutet på den mänskligheten. Du drar inga paralleller till varför kulturer alltid gått under,
.
Novax:Det gör inte du ,varför skulle andra göra det på DINbegäran??

- Intellektet (tanken) löser ingenting om själva livet, hjärnan kan därför inte lägga ut SIN plan för livet. Intellektet tillhör den överlevnadsprocess som vi hade i jordelivets början inför de djur som vi innan vi kom hit, hade skapt. Intellektet! tanken är ett varningssystem ur reptilhjärnan. I dag behöver vi intellektet ytterst sällan och endast då som ett redskap för insikten - intelligensen. När vi upptäckt detta kan vi leka en kär lek tillsammans i våra lekamen, lek amen. Intellektet är samhällets Gud, trots att ALLA ser att tänkandet för- intar hela jorden! Var! Ett uttänkt liv ger ett dött liv - en dödskamp - en jämmerdal. En dal där de döda begraver de döda. Dödsrikets sal. Kliv ur urspårningen/ego-bilderna! Nu! Inte sedan! Är du inte hel/egotom, kan inte "Gud" komma till dig. Gud får då inte plats eftersom Gud är hel. Helheten är det som är läkningen, inte delheten - symptomheten - enfalden.

- Gör man sig själv till en särling NOVAX via t ex ett samfund, har man fördömt de andra som inte vill vara med i samfundet. Att med tankens hjälp dra in folk i samfundet är att bygga Babels Tom - att förinta sig själv. Låt "Guds" vilja ske! inte Din! Kliv ur din mentala betonggris - ditt intellekt. Att göra en bild av något t ex av Gud, och sedan tillbe denna bild, ger förintelse. Överge "Gud", för Guds skull! "Du skall inga bilder hava". Bilder skapar samfund - partierrmotsättningar - skiljemurar. Var ETT med Gud, inte i förening med. Då kan du SJÄL V med Guds/kraftens/källans hjälp, skapa. Då först skapas det. Då är avhållande av handling, fullänndad handling. Då inte ens att försöka något, duger. Den som Är, lever i ledning - i seendet. Ty att se är att handla/välja. Att inte se, är att irra. Lätt att se! Tankarna Är det s k bländverket.

Både i Boxning och tillvaron är du din värsta fiende(zink)Att möta något du själv har skapat:

Posted on: 2008/3/14 4:32

Edited by sale on 2008/3/14 4:47:06

See User information
Quote:

InBlood_I_Trust skrev:
novax skrev:

Det är sexualiseringen som skett i samhället, att sex är en vara, ett tidsfördriv som förstör oss. Sex som är något vackert, när det sker mellan 2 människor på lika villkor är fint, oavsätt om det är man-man, kvinna-kvinna, man-kvinna. Har jag redan tagit upp i en annan tråd.

Alla imperier faller, så som USA faller nu. Och det beror inte på homosexuallitet. Politisk korruption, maktens arrogans, religiös dårskap krig och oansvarig ekonomi fäller imperium, inte homosex

Jag följer mina egna tankar, och mitt hjärta helt. Det har jag gjort hela mitt liv. Och vad tycker du är vår sanna natur?

...
...

Aliens och sånt kan jag inte uttala mej om, är inte insatt i frågan. Nej du jag är (som jag sagt hela tiden) helt imot massmedia och vad dom gör med något som från början är bra, tex feminismen, homosexuellas rättigheter, alla slags proggresiva rörelser tex punken, proggen. Att dom alltid gör allt komersiellt, ihåligt. Som dom gjort med sex. Som dom framställer homosexuella män som kåta fjollor, och lespiska som "butches" och manshatare, vilket 99% av alla homosexuella inte är (inte dom jag känner, och dom håller med mej)

Läxa för yrvakna:

Haha religösa dårar är rätt kända för sin förvrängning av statistik

Jag håller på att vakna men inte till din verklighet och det är jag glad för

Citat: Det är sexualiseringen som skett i samhället, att sex är en vara, ett tidsfördriv som förstör oss. Sex som är något vackert, när det sker mellan 2 människor på lika villkor är fint, oavsätt om det är man-man, kvinna-kvinna, man-kvinna. Har jag redan tagit upp i en annan tråd.

Vad talar du om nu - två "män" kan väl inte ha sex - så tokigt du skrev.

Nu är jag riktigt bekymrad för dig...

Vakna.

Posted on: 2008/3/14 8:40

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
kära novax, 2 män kan ha sex...

Posted on: 2008/3/14 9:31
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

See User information
Quote:

InBlood_I_Trust skrev:
kära novax, 2 män kan ha sex...

Jag skulle vilja ruska om dig lite...

Du behöver avprogrammera dig, det är fullständigt tokigt vad du säger nu.

Det är begärs/demonisk aktivitet och beteende.

Är det där normalt, sunt eller liknande, vad de sysslar med.

Är det deras sanna natur - är det vad en man ska göra?

Vakna:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=79989#forumpost79989

Posted on: 2008/3/14 9:41

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Haha jag kan inte ta dej på allvar när du skriver så där. Snälla du, alla som inte tycker som dej är inte programerade eller under mindcontroll. Om du vore lite ödmjukare och mer pedagogisk skulle nog fler lyssna på dej.

Detta har tydligen ballat ut. Vill du fortsätta diskutera kan vi väl ta det i en ny tråd?

Posted on: 2008/3/14 9:45
Fuck you FRA!

Anonym
Diskussionen fortsätter här (har skrivit en liten guideline så vi kommer någonstans med detta...)

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=83596#forumpost83596

See User information
Jag tror de som är vakna och inte avstängda med piller eller dylikt kommer få vägledning när det är dags om vad man skall göra.
Man kommer nog helt enkelt känna på sig vad man ska göra.
Det där med att rymma till skogs är jag skeptisk till.

Posted on: 2008/3/18 19:11
Human mind the last frontier

Anonym
Quote:

scofield99 skrev:
Jag tror de som är vakna och inte avstängda med piller eller dylikt kommer få vägledning när det är dags om vad man skall göra.
Jag är körd alltså?

See User information
Rymma? Det är ingen som ska rymma, vi känner bara att vi inte vill ta del i sammhället eller vad det står för. Har inget med att rymma att göra.

Och att vänta på ngn "psykisk vägledare" istället för att aktivt slåss mot illuminati, det skrattar dom sig lyckliga åt iaf.

Posted on: 2008/3/18 19:27
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Jag har en kompis som är ganska vaken. Han tror också på att han kommer att veta vid en viss tidpunkt vad det är han är ämnad för... Jag känner mig mera vilsen måste jag erkänna... Jag känner något (Som jag inte vill avslöja), men skulle nog inte våga fullfölja mitt kall. Som en "rebel without a cause" fast tvärtom

See User information
Tänkte precis om detta idag.

Man ska inte då berätta hur beredd man är (mat vapen etc) på riktigt enligt överlevnads böker sajter osv...

Märkligt att vi var bara typ 8, 9 pers på 11 som var ut och demonstrerade.

Att träffa och informera folk, och att berätta och förklara hur det är med lagstiftningar, emergency measures, ekonomi till our fellow man...

Viktigt.

Inte bara prata och funderar, desstu mera FLERA vi synns, större grupper, då ökar intresset bland de ovakna...och då bättre undvika vi situationen som vi inte vill ha...

Posted on: 2008/3/18 20:25
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Jag tror människor kommer att få det svårare och svårare att göra sånt de egentligen inte vill.
Och kommer känna intuitivt vad de skall göra, och att det kommer öka med tiden.
Det är min övertygelse iaf

Posted on: 2008/3/19 15:32
Human mind the last frontier

See User information
Quote:

scofield99 skrev:
Jag tror människor kommer att få det svårare och svårare att göra sånt de egentligen inte vill.

Tvärtom - det är alltid tvärtom.

Posted on: 2008/3/19 15:39

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Quote:

scofield99 skrev:
Jag tror dig. Jag går mycket på känsla själv

Att novax inte gillar känsla vet jag redan, men jag gillar novax. Han säger mycket bra saker även om det kommer ut en del galenskap också. Ingen är perfekt heter det.

« 1 2 (3)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper