Vakencorner
|
Frimurarna i Turkiet
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
![]() Rötterna av Turkisk frimureri går tillbaka till mitten av 1800-talet. Källor om ämnet talar om fem faser av frimureri i Turkiet, den första av dessa var perioden före 1909. Ett antal av loger blev grundade under Ottomanska imperiet, men kunde inte få ordentlig organisation, då Sultanen Abdulhamid systematiskt förhindrade detta. Vid detta stadie, logerna berodde på loger utifrån imperiet, som dessutom försåg deras ledning. Första perioden (1839-1876) är översatt och publicerad: http://www.alternativmedia.net/transl ... frimurarna/turkiet01.html
Posted on: 2008/3/22 15:47
|
|||
|
||||
|
Re: Frimurarna i Turkiet
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tror Zagami är från Italien och att han bara var muslim? Inte säker dock.
Posted on: 2008/3/23 14:12
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jo, jag tror också det är något sådant, men han är nog inte född i italien. Eller?
Posted on: 2008/3/23 14:14
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Han är väl född in i Illuminati? Tror han härstammar från Sicilien och den högsta bloodlinen där. Fast man kanske inte räknar Sicilien till Italien?
Posted on: 2008/3/23 14:21
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Sicillienare gör nog inte det iaf :P
Att han skall vara superduper bloodline är inget jag hört, bara att han ska ha en "tradition" av att vara med i hemliga sällskap i hans släkt.. Vilket nu när jag läser det efter att ha skrivit det innebär att han är bloodline :P Fast ingen av dom major skulle jag tippa.
Posted on: 2008/3/23 14:30
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Kanske inte, nej :D
Jag googlade lite på det och fick fram: Born into the satanic New World Order by his aristocratic bloodlines, his mother being related directly to the famous Queen Mother (Lyon Family) and his father being the son of the Marchesa Di Gregorio, one of the most prestigious noble families of Sicily in charge for many centuries of the Sicilian Knights of Malta.
Posted on: 2008/3/23 14:36
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Om fallet är så tänker jag aldrig igen röra något som kommer från Z.
Blod är tjockare än det mest (utom din mämma) och den pressen bloodline folket har på sig tror jag inte är något man kan bryta sig ut ur. brrrr..
Posted on: 2008/3/23 14:39
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Leo Lyon Zagami är från Italien, hans fru var anhängare av Fethullah Gulen:
Quote: "The Norwegian Police loves this insane NWO agenda and their Turkish brothers from the Fethullah Gulen Movement , a right wing Movement secretly manipulated by the CIA and the Vatican Illuminati (including Jesuits like Thomas Michele SJ) and spiritually driven by the most corrupt descendants of Prophet Mohamed , sick said families like the Suslu family of my wife who think of themselves as the elite of the illuminati , people that think they have a special reserved place in Heaven and the right to act as they wish above the law even in western countries like Norway thanks to the support of the usual suspects ...."
Posted on: 2008/3/24 12:38
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login