vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Nibiru numera ett faktum

See User information
jag saknar steffo ungefär lika mycket som jag saknar pluto.
niburu får bli ersättaren.

Posted on: 2007/11/29 1:11
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Steffo skrev:
skall vi ha nya planeter vill jag ha tillbaka PLUTO först, maila illuminati eller frimurare om det plz
Pluto är en dvärgplanet (enl wikipedia. Jag vill kalla Pluto för måne). Glöm Pluto.

Nibiru heter Rupert enl wikipedia

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Var håller förresten wiseguy/Steffo hus. Han skulle behövas här för uppstyrning.

Posted on: 2008/3/24 12:42
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Crap film det där. Visa massa bilder domedags bilder från olika filmer i 15 minuter för att få en i rätt mood. Sen komma med massa strunt påståenden. Det bästa tycker jag var "THIS PICTURE IS REAL" så visaras något ljust objekt på himlen och det står att det bara går att se den från det allra sydligaste delarna av planeten. Så är det en palm brevid fotot =) Finns inga palmer ås långt söder ut ^_^

Dom var coola bilderna på giant skeleten iofs. Finns det någon som helst grund i dom påståenderna? Jag har hört tsarion prata om det där men jag tror inte ett skit på tsarion. Han har en skön filisofi och blandar den med påstånde om massa atlantis och hobbits och använder böcker och filmer som fakta underlag och typ. Do you think Tolkien just made this upp?? of course he didnt! hobbits and unicorns excisted in ireland 4000 years ago!

Jag skulle gärna vilja se en tv serie som är baserad på hans ideer där varje säsong handlar om olika eror, det skulle äga =).

Men snälla grabbar och tjejer tro inte på sådan där skit. Det finns inga som helst tro värdiga bevis för det bara massa lösa kopplingar typ, från filmer, sci-fi , myter , religion och ord som liknar varandra. Det är en bra historia och sekterna, föreläsarna som håller på med sånt här tjänar bra med stålar på det. Thats it.

Posted on: 2008/3/24 14:48

See User information
Quote:

monitor skrev:
På denna länk
http://www.zetatalk.com/theword/tword232.htm
hittar du det mesta som zetatalk har förutspått och annat
läs och gråt eller skratta
vad vet jag mitt gamla fnask sa prostinnan,.

haha... zetatalk, dont be fooled. Alienstuff... hon sägs vara CIA-agent. Enligt henne så skulle niburu bli synlig för oss 2003, när det inte blev så så hittade de på annat.... för att underhålla oss och sno vår tid - så har domt hållt på så länge jag kan minnas.

Posted on: 2008/3/24 15:05

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

Filipino-Monkey skrev:
Crap film det där. Visa massa bilder domedags bilder från olika filmer i 15 minuter för att få en i rätt mood. Sen komma med massa strunt påståenden. Det bästa tycker jag var "THIS PICTURE IS REAL" så visaras något ljust objekt på himlen och det står att det bara går att se den från det allra sydligaste delarna av planeten. Så är det en palm brevid fotot =) Finns inga palmer ås långt söder ut ^_^

Dom var coola bilderna på giant skeleten iofs. Finns det någon som helst grund i dom påståenderna? Jag har hört tsarion prata om det där men jag tror inte ett skit på tsarion. Han har en skön filisofi och blandar den med påstånde om massa atlantis och hobbits och använder böcker och filmer som fakta underlag och typ. Do you think Tolkien just made this upp?? of course he didnt! hobbits and unicorns excisted in ireland 4000 years ago!

Jag skulle gärna vilja se en tv serie som är baserad på hans ideer där varje säsong handlar om olika eror, det skulle äga =).

Men snälla grabbar och tjejer tro inte på sådan där skit. Det finns inga som helst tro värdiga bevis för det bara massa lösa kopplingar typ, från filmer, sci-fi , myter , religion och ord som liknar varandra. Det är en bra historia och sekterna, föreläsarna som håller på med sånt här tjänar bra med stålar på det. Thats it.

Det där med giant skeletons/Aramco är ett välkänt hoax.

Posted on: 2008/3/24 15:13

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Quote:

novax skrev:
Enligt henne så skulle niburu bli synlig för oss 2003, när det inte blev så så hittade de på annat...
Varför envisas du med att kalla den Nibiru? Enligt min tro och wikipedia heter den Rupert. Nibiru är en myt från det sumeriska riket, men Rupert är verklig och döpt. Planet X är inte döpt till Nibiru.
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=82524#forumpost82524

"Last week astronomers had announced that they had at last discovered a tenth
planet, out beyond the orbit of Pluto. They had been searching for it for years, guided by
certain orbital anomalies in the outer planets, and now they'd found it and they were all
terribly pleased, and everyone was terribly happy for them and so on. The planet was
named Persephone, but rapidly nicknamed Rupert after some astronomer's parrot -- there
was some tediously heart-warming story attached to this -- and that was all very wonderful
and lovely."

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper