Vakencorner
|
This is Revelation news time.
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Dags för Revelation att mangla ut lite irritation över allt som händer.
Nyhet 1. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2105554.ab Jajamen, våra kära och söta Maud har dubbla löner och tjänar därmed mer än våran skenheliga statsminister. Och visst är hon värd det, ummmm jag älskar Maud, hon är fin och fräsch, skulle verkligen vilja se henne i… Ja skit samma, till saken. ” Näringsministern säger dessutom att hennes topplacering i regeringens löneliga är bra – ur ett könsperspektiv.” Yeahhhhhhhhh righhhhhhhhhhhht! För vilken i helvete då, hon själv och hennes partisystrar möjligtvis, tro för fan inte att några kvinnor i den VANLIGA arbetssektorn gynnas av Mauds förbannade överbetalda fetinglön. Hela alliansen består av skenheliga lismande och egoistiska hycklare som skiter fullständigt i vad den slavande Svenssons gör, faktum är att dom skrattar åt alla lättindoktrinerade Svenssons som röstade fram detta kadaverstinkande alliansparti vars medlemmar bär på dyra kostymer och gynnar gräddan av gräddan medan dom kallar sig själva för: ”Det nya arbetarpartiet”, HAHAHA. En kyss utdelas på Mauds runda lilla nätta röv för att hon vågar att stå för att hon är en överavlönad hynda fastän hon inte öppet medger att hon är överavlönad, bara välavlönad. Nyhet 2. Bhaaa hittar inte länken i aftonbladet just nu, det hela är frågan om kungen och kungahuset som vill ha mera pengar i bidrag från staten. Tidigare fick kungen i stil med 98 miljoner varje år men regeringen höjde i år detta bidrag till 109 miljoner men kungen vill ha mer. Anledningen till detta påstås att han vill ha mera pengar till säkerhet. Vad i hela… Har kungen klarat sig med den säkerhet som är ända fram tills idag så kan han banne mig klara sig med den säkerhet som redan existerar fram till dess att han avlider. Vad är detta, monarkitrams och dekadens. Dessa miljoner kunde istället göra stor nytta i äldreomsorgen och inom sjukvården. Sedan har vi alla vanliga indoktrinerade Svenssons som tycker att det är klart att kungen ska ha mera pengar och att kungahuset gör bra reklam för Sverige. What a pile of shit. Är det några som ska göra reklam och representera Sverige så är det väl statsministern och utrikesministern för böveln och inte någon patetisk skitnödig monarkstofil som inte har en uns av makt. Nyhet 3. http://wwwc.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,70833413_852__,00.html ” Det blir allt mer omfattande säkerhet i och kring riksdagen. Bara kostnaderna för vakter har ökat från 15,8 miljoner till 22,6 miljoner från 2001 till 2007 och fler vakter har anställts. Planerna är att säkerhetskontrollerna ska likna de på flygplatser. Orsaken är en oro för att någon ska attackera politiker eller på annat sätt störa verksamheten, uppger TT. Aftonbladet text-tv Publicerad: 2008-03-24” Det kanske är en signal på att folket börjar att reagera, vakna ur sin trans. Folket orkar inte att ta hur mycket skit som helst i längden, NWO stressar för fort just nu så att dom råkar väcka en del av folket på ett sätt som är negativt för dom själva. Nyhet 4. http://wwwc.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,70833388_852__,00.html ”En röst som uppges tillhöra al-Qaidas andreman manar i ett ljudband på internet till angrepp på Israel och mål i väst som vedergällning för de israeliska attackerna mot Gaza. Bandet lades ut tidigt på måndagen på en sajt som ofta används av al-Qaida. För några dagar sedan lades ut en annan ljudinspelning som tros komma från Usama bin Ladin, där han hotade bestraffa EU för publiceringen av Muhammed-karikatyrerna. Aftonbladet text-tv Publicerad: 2008-03-24” Detta känns lite granna som när man var liten och busringde till andra människor och spelade apa. Ibland lyckades man få personen i andra ändan att tro att man var en anhörig som ringde och snackade skit o.s.v. Nuförtiden är det bara hederliga NWO som busar på nätet genom att lägga ut fejkade ljudinspelningar och låtsas vara terrorister för att skapa krig. Lite allvarligare än busringningarna man gjorde som barn kanske. Ja jag ville bara få ur mig lite irritation. Kanske fyller jag på med lite andra nyheter där jag vill delge mina egna kommentarer.
Posted on: 2008/3/24 18:50
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login