Vakencorner

Re: Darwinismen och apteorin
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Posted on: 2008/3/26 11:34
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Men okej, jag kan ge en seriösare teori.
Dvs min :P Jag tror ju givetvis på evolutionen, den är bevisad. Men hur vidare en ras kan utvecklas till en annan, det är icke bevisat, och jag har ingen aning om hur detta skedde. Vissa typer av bigfoots (yeti tex) är den "riktiga" urmänniskan. Det vi är, är inget annat än ett ca 60 000 år gammalt experiment av aninaki, för att skapa arbetare åt oss. Dena teori baserar jag på att om man följer den där "special genen" (som man bara kan följa i det kvinnliga ledet) så kan man konstatera att "vi" människor är ca 60 000 år gammla, men där har vi ju en extremt stor "missing link" vad hände mellan apan och oss? Jo inget... Apan utvecklades vidare, och vi blev planterade.
Posted on: 2008/3/26 11:40
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
med ras menar jag art >:P
Posted on: 2008/3/26 11:40
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Quote:
Du är bara okunnig... Evolutionen är inget bevisat, vill du vara en troende inom det extremt löjeväckande aphärkomsttänkandet, så varzzzågod... du menar alltså att din mamma är en slags sentida apa, om hon söker bakåt så är det apa i ledet. zzzynd. Tips: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... e=&topic_id=7010&forum=10 http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... e=&topic_id=8128&forum=27
Posted on: 2008/3/26 14:06
|
|||
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Du kanske borde läsa igenom inlägg innan du svarar på dom. Det var inte vad han sade.
Posted on: 2008/3/26 14:18
|
|||
(The Key To Joy Is Disobediance
There Is No Guilt And There Is No Shame) |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Quote:
Jag kollade efteråt... och såg att Emil hade ju skrivit en sak, och att min respons inte var helt relevant. Men i grunden så säger han ändå att människan härstammar från apan. Så jag är inte fel ute, eller?
Posted on: 2008/3/26 15:38
|
|||
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
I grunden säger jag att evolutionen är bevisad, men inte mellan arter.
Dvs att en fluga kan anpassas och utvecklas, men aldrig bli en gräshoppa. Till viss del kommer människan från apan, lite halvt. Men du novax, nu har du haft ditt roliga och istället för att försöka håna (och misslyckas rätt grovt genom att bevisa att du inte ens kan läsa) så kan du väll droppa din egen teori, komma med något kreativt och givnande? kanske...?
Posted on: 2008/3/26 17:16
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Quote:
Posted on: 2008/3/26 17:34
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Quote:
Såja, bäste... känner du dig behånad? Jag kallar det för projicering. Vad är det största hånet mot "mänskligt" tänkande, sanning - vad är den största skymfen... kan det vara att kalla sig själv för en utvecklad apa? Blanda inte ihop saker och ting som en annan vanlig vakenkomatantsdvdaktivist nu.. hehe... Smågrejer i samsara såsom olika varelser, "apor" etc är bara en liten grej, och har väldigt lite med den "omfattning" och storhet som dels våra kroppar är, "bakåt" i tid (och rum) + det som innebor det skalet, den huden (hud i vid bemärkelse - yta, nivå). Jordar har kommit och gått... det blir så löjligt att bara dyka ned i saker som Lucy, eller Nephilim och annat. Vi har INGEN härstamning från apor. Vakna.
Posted on: 2008/3/26 20:39
|
|||
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Jo, jag vet novax, det är väldigt lätt att sparka skrika gråta och säga nej, på dagis kanske det tog dig någon vart, men nu funkar det inte så längre.
Ingen är intreserad av att läsa dina snyfft, gråt och tandgnisslings inlägg. Väx upp, vakna, kultivera dig..
Posted on: 2008/3/27 12:27
|
|||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Jag tror inte på evolutionen. Däremot på evilutionen, det är mörka krafter som styrt i tusentals år...
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
as you pray, move your feet som the quakers säger.
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Japp japp, nu har alla svarat på massa saker utan att svara. Ett trick politiker kör, men istället för att påpeka det uppenbara (att darwinism inte är korrekt) så kom med alternativ, eller är detta bara ett sådant ämne alla förkastar utan att ha nåon bättre teori om?
Posted on: 2008/3/27 15:40
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Quote:
Devolutionen,...
Posted on: 2008/3/28 5:18
|
|||
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Quote:
Gnissla som du vill, om du tror det är av allmänt intresse.
Posted on: 2008/3/28 5:20
|
|||
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
novax min goda herre, inget du skriver är av allmänt intresse, det gynnar bara dig och din lekstuga, jag tilltalade dig, och inte "allmänheten", våra små intriger är nog inget som intreserar ngn annan...
Posted on: 2008/3/28 9:39
|
|||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
emil322 skrev:
Men du novax, nu har du haft ditt roliga och istället för att försöka håna (och misslyckas rätt grovt genom att bevisa att du inte ens kan läsa) så kan du väll droppa din egen teori, komma med något kreativt och givnande? kanske...? jagt skrattar så jag gråter!!! hahahaha... bra emil! |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Dessa visste vad det handlar om, därför var eliten tvungna att i princip utrota dom. Nästan 60 MILJONER !!!
Här kan vi snacka om FÖRINTELSEN !!! Skillnaden e ju att att man inte blir fängslad om man betvivlar detta. Ang. Darwinismen: LOL: 5:51: "Vi säger alltid att det kanske är ER stamfader, men inte VåR" http://www.youtube.com/watch?v=g7cylfQtkDg Snacka om visdom.
Posted on: 2008/3/30 13:47
|
|||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login