Vakencorner

Anonym
|
Sätt människor i fängelse innan dom begår ett brott
|
|||
---|---|---|---|---|
Vetenskapsmän från Berkeley University,Kalifornien har i tester med hjälp av en "dubbed brain scanner"lyckats avläsa männsikors tankar med en träffsäkerhet på upp till med 70%-90%.Detta kan eller kommer att användas för att hindra "terrordåd" och brott i förväg.Så om du är arg över något och tänker att du skall slå någon eller döda någon, så kan du bli straffad även om du inte har för avsikt att verkligen fullfölja ditt sk tankebrott.
http://www.wiseupjournal.com/?p=181 Detta har vetenskapsmän hållt på med ett bra tag,men reslutaten i testerna är bättre än tidigare. |
||||
|
Anonym
|
Re: Sätt människor i fängelse innan dom begår ett brott
|
|||
---|---|---|---|---|
Läste en skämtserie i Galago på 80-talet som tog upp denna idé. Där ser man...
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
kanon, snart är det bara virtuella sex maskinerna från demolition man som fattas.
Posted on: 2008/3/28 10:16
|
|||
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
en sådan har jag :D
Posted on: 2008/3/28 10:17
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Quote:
Det står inget om att man kan läsa av människors tankar, det kan de inte.
Posted on: 2008/3/28 12:19
|
|||
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
tur att du vet så mycket no vax
![]() |
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
novax Re: Sätt människor i fängelse innan dom begår ett brott #6
Home away from home Registrerade sig: 2006/6/3 18:03 Från >>> Särskrivning <<< borde bötfällas Inlägg: 4191 Citat: CrushNWO skrev: Vetenskapsmän från Berkeley University,Kalifornien har i tester med hjälp av en "dubbed brain scanner"lyckats avläsa männsikors tankar med en träffsäkerhet på upp till med 70%-90%.Detta kan eller kommer att användas för att hindra "terrordåd" och brott i förväg.Så om du är arg över något och tänker att du skall slå någon eller döda någon, så kan du bli straffad även om du inte har för avsikt att verkligen fullfölja ditt sk tankebrott. http://www.wiseupjournal.com/?p=181 Detta har vetenskapsmän hållt på med ett bra tag,men reslutaten i testerna är bättre än tidigare. Det står inget om att man kan läsa av människors tankar, det kan de inte. Postat den: 3/28 12:19 _________________ Det finns bara EN sanning Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter...hahahaha |
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
paranoida tönt nullepulle nuvax!
|
||||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login