vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Läs detta! (På UUAA Radio)

See User information
Debunkad från vad egentligen? Personen i fråga yrar så mycket i nattmössan att man knappast tror hon vet skillnad på upp och ned.

Dessutom är det inte på något sätt klart vad hon påståsig vara/tillhöra osv.

Jag kan också skicka brev där jag kallar mig för "vi" och pratar om att att folk dör och dra helt sjuka paraleller till ufo vs nazityskland osv.

Så om det kommer ett nytt brev, kan du väll snälla, skriva med struktur, komma fram till något, förklara vad du vill uppnå osv osv.

Eller iaf komma fram till vem/vad/vilka du är.

Man kan springa långt om man är bunden till ett träd, dock bara i en cirkel..

"vakna"

Posted on: 2008/3/11 4:34
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Mikael Wälivaara har skälv bagatateriserat insändaren och jan kan inte helle få ut ´väldigt mycket av dem.
Önskar jag sjölv filutar ut en del, men jag kvävs nog. Nu ska jag sova och det här är min sista sag jagämnar IT om jag inte får nogot tankvårt och stort i mitt tangentbord. Farfäl unniverum, eller farväl det höga
WoW vilken kvalitet du har, i rätt tid..skandal.När man minst anar det då kommer meditationen - friheten- livet - evigheten. Utanför evigheten tittar vi men ser inget, lyssnar men hör inget, har fattat allt men inget förstått. Att titta utan värderingar, är att se.

DU har själv bagatelliserat dig till denna nivå.

Posted on: 2008/4/4 21:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

sale skrev:
Du har rätt sale.
Det är mitt mål att vara en bagatell. Jag vill inte vara viktig. Jag skäms av att betyda någonting.

Låt mig bara tillägga det att jagtycker det är oerhört tragiskt att Mikael har avlidit.
Mina tankar går till hans familj.

See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Quote:

sale skrev:
Du har rätt sale.
Det är mitt mål att vara en bagatell. Jag vill inte vara viktig. Jag skäms av att betyda någonting.

Låt mig bara tillägga det att jagtycker det är oerhört tragiskt att Mikael har avlidit.
Mina tankar går till hans familj.
TACK för din ödmjukhet.mvh sale

Posted on: 2008/4/4 21:40

Anonym
Quote:

sale skrev:
TACK för din ödmjukhet.mvh sale
Visst kan livet vara grymt ibland? Varför är dom tydligaste vägvisarna de som försvinner först?

See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Visst kan livet vara grymt ibland? Varför är dom tydligaste vägvisarna de som försvinner först?[/quote]Mitt svar är ingen lösning men tål att upprepas:

Gör som föräldrarna säger - sa i alla fall förr: "Låt BLI!" eller "Låt det VARA". Ty det som ÄR blir, BLIR hela tiden. Inget blir sedan.
Så låt bli ....men var inte rädd att fråga.

Posted on: 2008/4/4 21:50

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper