vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



H5N1! Svenska respiratormasker?
#1


See User information
Hallå!

Jag undrar om det går att köpa respiratormasker i Sverige, över disk eller via postorder? Det är såna respiratomasker som filtrerar luftburet virus och ska användas vid utbrott av till exempel fågelinfluensa, tänkte köpa ett par till mig och ungarna i fall att.. Ni får också gärna tipsa om var dom är billigast (såna tips mottages tacksamt) respektive seriösa/oseriösa sidor..

Det är såna här masker det handlar om:
http://www.pandemic.info/vogelgrippe.htm

Tack och ha det gött!

Posted on: 2006/2/13 15:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: H5N1! Svenska respiratormasker?
#2


See User information
oj har du precis bokat tid på hjärntvätteriet?

Posted on: 2006/2/13 17:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: H5N1! Svenska respiratormasker?
#3


See User information
har du bra immunförsvar och bra hälsa i övrigt klarar du dig nog gallant. tänk på att fler dör varje år pga vanliga influensan, så chansen att drabbas av fågelinfluensan är ytterst och löjligt liten.

don't worry, be happy.

ps. köp frukt för pengarna istället :)

Posted on: 2006/2/13 18:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: H5N1! Svenska respiratormasker?
#4


See User information
jag vet att den JUST NU är ofarlig, jag vill ha maskerna ifall det utvecklas till en pandemi. Och barn har sämre immunförsvar än vuxna så.

Om ni bara ska jävlas, dra från tråden tack, jag ställde en seriös fråga och bad om hjälp och vill ha seriösa svar.

MVH/mrnice

Posted on: 2006/2/14 13:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: H5N1! Svenska respiratormasker?
#5
Inga jävelskap här tack...

Känner man att man vill köpa på sig lite säkerhetsprylar så skall man göra det. Jag tänkte faktiskt leta efter ett par. Vad vi ser i dag är inte så farligt, men vi vet inte vad som kommer, stå med svansen mellan benen o smålé kommer man inte långt med, det är små slantar det är frågan om, och hög säkerhet...

Jag skall se om jag hittar nåt, hellre slänga iväg några hundringar på det än att köpa brännvin o Mc Donalds käk... O har man barn så tänker man lite annorlunda har jag märkt...

Hare...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: H5N1! Svenska respiratormasker?
#6


See User information
Sverige har en hel del masker till alla svenskar som har hyffsat skydd. Troligen inte så bra som du vill ha. Dess masker finns troligen i skyddsrum mm. Vet inte hur man får tag i en sådan, men det måste ju gå. De finns för barn och finns i fina färger dessutom.


Posted on: 2006/2/15 10:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: H5N1! Svenska respiratormasker?
#7
LOL zaaki..!

man måste kunna ta ett litet skämt samt ha överseende för folk med barn.. (föräldrar)

som en annan anti sa, deras imunförsvar räddar dom fler ggr om/än en skyddsmask.

svarta i afrika har till och med utvecklat imunitet mot aids..
där snackar vi om imunförsvar, och det viruset är oxå framtaget av jänkare i labb.


det gäller trots allt att vakna och det borde ens barn oxå få chansen till..



 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: H5N1! Svenska respiratormasker?
#8


See User information
Tja
Ja dom surrar ju om att " Den kommer till Sverige till sommaren "

så om det nu är så att dom vill skapa hysteri för att bygga Vaccinations fabriker eller hur det än står till,så offrar dom säkert några liv på vägen...

Jag tar inte det hela på allvar men som sagt, det skadar nog inte att ha nån mask liggandes!?

fredens....

Posted on: 2006/2/15 12:12
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: H5N1! Svenska respiratormasker?
#9


See User information
Jag har några vanliga arbetsmasker utan ögonskydd i källaren. Dom fungerar ju i alla fall om det är stora partiklar i luften.

Posted on: 2006/2/15 13:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
22 user(s) are online (22 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 22

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS