vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Jag är ledsen...
#1


See User information
Det känns extra svårt när det händer i ens närmaste krets även om det är avskyvärt i alla avseenden oavsett vem det drabbar, men nu kom det nära och det plågar mig att Carina som nu driver helhetscentret http://www.frid.nu/ där jag tillbringat många fina stunder sedan starten i början av 80-talet, skulle drabbas av detta.
Men nu har han erkänt och hans öde är beseglat, det är nämligen så att barnamördare håller en osedvanligt låg status på våra fängelser där det sitter killar som av naturliga skäl inte kan träffa sina barn så jag kan tänka mig vad han kommer att möta när dagen är kommen för inställelse på anstalt.

Tänd ett Ljus för Engla och hennes närmaste........

Posted on: 2008/4/13 21:56
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Jag är ledsen...
#2
Sådant här är så vidrigt att det är inte klokt. Jag vet inte vad mer jag kan säga. Att det finns såna människor är en skam för mänskligheten

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är ledsen...
#3


See User information
Visst är det alltid tragiskt när folk dör före sin tid, men låt os inte förhasta oss.
Psykiskt SJUKA som han är ett resultat av problemet, och inte problemet i sig.

Posted on: 2008/4/14 17:13
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Jag är ledsen...
#4
Fast såna människor anser jag ska chippas så man kan hålla reda på dom. Jag tycker det är klent av polisen som inte tog det på allvar när de tipsades om att Anders Eklund dödat Pernilla Hellgren. Hade polisen gjort sitt jobb hade Engla varit i livet idag... Jag börjar fan tappa tron på konceptet... Jag kan inte försvara den personliga integriteten när det kommer till såna personer.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är ledsen...
#5


See User information
Att chippa "dom" är deras dröm, då får dom foten i dörren o snart sitter vi alla där o blinkar som julgranar.

Posted on: 2008/4/14 18:24
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Jag är ledsen...
#6
Vet fan inte... såna svin ska bort från gatorna... Fast iofs finns det ju två sidor av allt... DVS en del tjejer skapar till och med ett problem för att kunna bete sig som svin själva. Sedan slipper dom allt ansvar genom att hävda att det är mannen som betett sig illa.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är ledsen...
#7


See User information
ingen ska bort från gatorna, dom tillhör oss.

Och som sagt tidigare, det är inte sånna "svin" som är problemet, det är ett resultat av problemet

Posted on: 2008/4/14 19:28
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är ledsen...
#8


See User information
Quote:

emil322 skrev:
ingen ska bort från gatorna, dom tillhör oss.

Och som sagt tidigare, det är inte sånna "svin" som är problemet, det är ett resultat av problemet


Ord broder.

Posted on: 2008/4/15 21:40
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är ledsen...
#9


See User information
jag håller inte alls med, ett skott i huvudet och släng dom i närmaste dike och glöm bort deras existens.

Jävla dravel om att dom är sjuka hit och dit..klart som fan att dom är sjuka, hur skulle du förklara att en frisk människa gjorde nåt sånt?...mmmm han måste ha lite andra normer och värderingar än mig..därför så..bla bla bla.

En del saker vet alla att det är jävligt fel..till och med dom riktigt sinnessjuka smyger och gömmer sina sjuka drifter för dom vet att det är fel..innan nån ens förklarat det för dom.

Anta att han var riktigt full...fast frisk, då kan han ju inte heller hållas riktigt skyldig för sina handlingar?? Jo för fan sup dig grisfull och kör ihjäl ett barn av misstag, ingen jävel kommer se en förmildrande omständighet.

Kör ihjäl en barn spik nykter med berått mod..och en hel del kommer säga..han måste vara sjuk, vad ska det annars vara?

Det är synd om dom som är sjuka, men säger du att en bög kanske har en sjukdom då vill halva befolkningen "minst" korsfästa dig direkt, varför? är det skamligt att vara sjuk?

Jag tycker inte bögar är sjuka, och jag tycker verkligen inte att man ska köra bil full eller bryta mot lagen, men jag tycker att man kan ha förverkat sin rätt att leva även fast jag generallt är emot dödsstraff.

Posted on: 2008/4/15 22:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Jag är ledsen...
#10
Ja, det är fan helt sjuk att man kan supa sig full och sätta sig bakom ratten och köra ihjäl någon med berått mord och bara få några månader på kåken... Sanslöst.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är ledsen...
#11


See User information
Quote:

molgan skrev:
jag håller inte alls med, ett skott i huvudet och släng dom i närmaste dike och glöm bort deras existens.

Jävla dravel om att dom är sjuka hit och dit..klart som fan att dom är sjuka, hur skulle du förklara att en frisk människa gjorde nåt sånt?...mmmm han måste ha lite andra normer och värderingar än mig..därför så..bla bla bla.
emot dödsstraff.


ummm, andra normer?! och dom borde skutas? låter som du har samma normer...

Inte för att vara sur elak eller neggativ, men... folk som du... som förespråkar dödsstraff, du är ju exakt lika illa som lasbils snubben isf..

gudars.

detta är inte fakkin medeltiden

Posted on: 2008/4/16 10:48
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är ledsen...
#12


See User information
undra vad såna muppar som du tycker när ditt barn blir våldtäcktmördat av en svettig lastbilschaufför, och sen får du betala hans vård i 40 år med din skattepeng.

Posted on: 2008/4/16 17:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Jag är ledsen...
#13
Som 'tur' är blev inte Engla sexmördad.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Jag är ledsen...
#14
visst är d vidrigt o sorligt d som hände.

Men tycker ändå att d e för mkt hype över d hela.
D e många som blivti mördade i sverige på senaste.
O många Barn värden över utsätts för mycket hemskheter varjedag.
Detta e ännu ett bevis för hur media bestämmer för oss vem vi ska tycka synd om o vem vi ska tända ljus för.
men ändå tände jag ett ljus. men ja gjorde d inte enbart för Engla utan för alla barn o vuxna som blivit mördade.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är ledsen...
#15


See User information
Jo du har väl helt rätt, men det man inte vet nåt om känner man ingen sorg för, måsta vara skönt för dom som tror på nåt att kunna tänka på den större planen och friden i himlen osv osv.

Blev man känslomässigt involverad med allt i världen skulle man inte kunna leva alls, därför det känns så mycke när det är nära..när det kan hända.

Posted on: 2008/4/16 18:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är ledsen...
#16


See User information
Jag tror jag vet ngn som inte är så ledsen
Resized Image

Och det tycker jag vi skålar på
Resized Image

Haha, altså seriöst, jävla aftonbladet.

Posted on: 2008/4/17 20:38
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
29 user(s) are online (29 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 29

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS