vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: DMT

See User information
Det är rörflen som behövs.

Posted on: 2008/4/18 17:55
Himmeln är blå, det är det enda jag förstår.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Rörflen är Phalaris arundinacea.

Posted on: 2008/4/19 17:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det var en jäkla inriktning på att DMT ska köras in analt.

Nå vart får jag tag på DMT om jag skulle vilja testa?

Bieffekter? Nån skrev att man hosta mycket och stämbanden blev irriterade?

Posted on: 2008/4/23 8:04

Anonym
Rent DMT har jag inte hittat på marknaden, men det borde ju finnas någonstans om du hittar rätt kontakter. Extrahera själv från en DMT-haltig växt kanske är ett alternativ?

Ett enklare sätt att få prova är att googla "ayahuasca kit", beställa örterna (som fortfarande är lagliga) och tillaga brygden i köket..

Jag tyckte det skulle kännas tryggast att prova DMT/ayahuasca i ceremoniell miljö, så jag åkte ner till Amsterdam för att få det gjort. Känner till två ställen i Amsterdam dit man kan åka och vara med på ayahuscaceremonier. De brukar flyga dit shamaner direkt från djungeln, kan verkligen rekommendera det.

Den som är nyfiken på Amsterdamceremonier kan ju PM:a.

See User information
Att få tag på ren DMT på svarta marknaden är inte det lättaste, du bör känna någon som håller på med extrahering. Antingen det eller så får du utföra det själv, men att extrahera kräver lite kunskap inom området.

Om du hittar DMT via svarta kontakter så bör du vara uppmärksam på vad det egentligen är du köper. DMT har en speciell doft men det är svårt att beskriva det, doftar enligt mig riktigt gott tills man förbränner det till rök, då doftar det mindre trevligt.

Posted on: 2008/4/24 11:45

See User information
"svarta kontakter" hahaha

Posted on: 2008/4/24 11:56
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Jag har velat testa dmt i snart 10 år men otroligt svårt att få tag på. Sen e jag tveksam att jag kommer klara av att röka det. svamp o lsd har jag tagit många gånger men e inte intresserad längre... förrutom om jag e full .. =( same old story varje gång. Fick tag på ayuhasca en gång, kokade ihop det i köket men tror vi gjorde det fel. Smakade mag syra, pallade inte att dricka det.

En kul grej däremot för flera år sedan hittade jag en anti drog flyer i stan. I den stod det om hasch, amfetamin, kokain heroin och DMT hehe. Hur fan det hamnade i den flyern fattar jag inte. Beskrivning var typ "används av tunga narkomaner för att utforska dödsrikets gränser" eller nått liknade. När man ser en sån så undrar man ju om den verkligen kom ifrån anti eller pro drog världen. Det är ändå inte så många som känner till DMT och det finns typ inte på marknaden heller.

Posted on: 2008/4/24 12:08

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper