vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »

Anonym
Skeptikerns fru
En fru till en "skeptiker" anklagar sin man för att ha varit otrogen.

- Har du varit otrogen?
- Nej
- Men jag såg ju själv hur du låg i sängen med en annan kvinna.
- Såg du vad som hände, var det ett täcke ivägen?
- Nej.
- Ok, då såg du mig naken ovanpå en annan kvinna då?
- Ja
- Men såg du själva penetrationen?
- Nej, aslet var ivägen.
- Där ser du, eftersom du inte kan veta med säkerhet att jag penterade henne så har jag inte varit otrogen. Alternativa teorier till att jag inte skulle ha varit otrogen måste bevisas till 100%

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Skeptikerns fru
En fru till en "truther" anklagar sin man för att ha varit otrogen.

- Har du varit otrogen?
- Nej
- Men jag såg ju själv hur du låg i sängen med en annan kvinna.
- Nej.
- Ok, då såg du mig naken ovanpå en annan kvinna då?
- Nej
- Men såg du själva penetrationen?
- Nej
Du är ändå helt övertygad utan skuggan av ett bevis.

Al-Cia kan inte svara på detta:

Vilka sprängämnen användes

Vad flög in i Pentagon

Vem eller vad orsakade hålet i Shanksville och när och hur gjordes det.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Nu är zinkedinken ute och cyklar... har du inte nog med förnekelse i andra trådar?

Anonym
Quote:

Wowbagger skrev:
Nu är zinkedinken ute och cyklar... har du inte nog med förnekelse i andra trådar?

Som vanligt "zinkedinken" och sedan en urusel motivering.

Det har inte ändrats ett dugg på detta forum under den tid jag varit borta från det utan man får fortfarande läsa dessa slagordsinlägg med obefintliga motiveringar och det tackar jag för. Det är så långt från "sanningen” man kan komma då den borde kunna klara av att göra bättre ifrån sig utan det är bara lögnen som gör så dåligt ifrån sig.

Så fortsätt att skriva slagordsinlägg alla som vill det men tro inte att det gör att förtroende ökar kraftigt för de åsikter som slagorden ska framföra.

Var är "sanningen"?

Anonym
Quote:

zink skrev:
Var är "sanningen"?
Sanningen finns om du slutar blockera den... tills dess är sanningen att du är en zinkedink och jag är Wowbagger - den oändligt utsträckte

Har du varit borta förresten?

Anonym
Quote:

Wowbagger skrev:
Quote:

zink skrev:
Var är "sanningen"?
Sanningen finns om du slutar blockera den... tills dess är sanningen att du är en zinkedink och jag är Wowbagger - den oändligt utsträckte

Har du varit borta förresten?

Fortsatta slagord.

Ta och skriv zink och inte zinkdink om du nu vill hålla dig till sanningen.

Jag ändrar aldrig på era användarnamn för att göra dem till åtlöje så moraliskt står jag på en högre nivå än vad du gör.

Anonym
Quote:

zinkedink skrev:
Fortsatta slagord.

Jag ändrar aldrig på era användarnamn för att göra dem till åtlöje så moraliskt står jag på en högre nivå än vad du gör.
Jag visste inte du tog illa upp. Smeknamn är väl bara ett tecken på uppskattning? Kärt barn har många namn... Varför så tight kompis? Du får gärna kalla mig Wowis, eller baggen eller nåt.

Jag skrev förresten "zinkedink" skulle aldrig få för mig att skriva "zinkdink", för det ligger inte rätt i munnen...

Har du varit borta zink?

See User information
Quote:

zink skrev:

Vad flög in i Pentagon

Låt mig svara då.

1. Termit

2. Ett sk Drone aircraft.

3. Vilket hål?

Posted on: 2008/4/22 23:52
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi

Anonym
När skeptiker vill slingra sig så fortsätter han vidare med sin skruvade säpo-logik.

Frun: Jag skiter i att jag inte såg penetrationen eftersom ditt arsle var ivägen. Du är lika skyldig.

Skeptikern: Men till vad då?

Frun: Du vet, man stoppar in i hålet.

Skeptikern: Vilket hål.

See User information
finner man sin fru naken tillsammans med en naken man i sängen, liggandes på varann så skiter man fullständigt i vad som har eller inte har penetrerats, hon är otrogen i vilket fall.

Posted on: 2008/4/23 3:47

Anonym
Quote:

jonte skrev:
Quote:

zink skrev:

Vad flög in i Pentagon

Låt mig svara då.

1. Termit

2. Ett sk Drone aircraft.

3. Vilket hål?

1. Håller du med D.P.Grimmer som tidigare var medlem Scholar for 9/11 Truth att de behövdes ca 1 ton termit per stålkolumn. (Jag undrar vart D.P.Grimmer har tagit vägen för det är svårt att hitta vad han gör idag).

2. Fanns det vrakdelar från ett sk Drone aircraft i Pentagon?

3. Oj vad ni märker ord. Fattar du inte vad jag menar gropen eller hålet. Det finns på bilder en grop eller ett hål i Shanksville. När gjordes den gropen och av vad?

Anonym
Quote:

Wowbagger skrev:
Quote:

zinkedink skrev:
Fortsatta slagord.

Jag visste inte du tog illa upp. Smeknamn är väl bara ett tecken på uppskattning? Kärt barn har många namn... Varför så tight kompis? Du får gärna kalla mig Wowis, eller baggen eller nåt.

Jag skrev förresten "zinkedink" skulle aldrig få för mig att skriva "zinkdink", för det ligger inte rätt i munnen...

Har du varit borta zink?

Jag har vart borta från forumet vilket du borde ha fattat.

Det går tydligen aldrig att diskutera sakfrågor utan de är hårklyverier som att man stavade ditt "zinkedink" fel.

Att aldrig på användare namn någonsin är ser du alltså inte som en bra regel för att höja förtroendet för vaken.se idéer.

Anonym
Jösses... Du kan verkligen vara snarstucken... Kul att du är tillbaka iallafall med nya friska tag.

See User information
Quote:

zink skrev:

1. Håller du med D.P.Grimmer som tidigare var medlem Scholar for 9/11 Truth att de behövdes ca 1 ton termit per stålkolumn. (Jag undrar vart D.P.Grimmer har tagit vägen för det är svårt att hitta vad han gör idag).

3. Oj vad ni märker ord. Fattar du inte vad jag menar gropen eller hålet. Det finns på bilder en grop eller ett hål i Shanksville. När gjordes den gropen och av vad?

1. Absolut inte.
Enligt Jim Hoffman och Proffesor Steven E Jones räckte det med totalt 2 ton för att ta ner en byggnad som wtc 1 el 2.
Det innebar att 10 man bar ca 20 kg sprängämne vardera 10 gånger.

2. Ja det fanns vrakdelar från ett drone aircraft. Du minns den lilla motorn som hittades inne i pentagon som enligt alla experter är på tok för liten för att ha tillhört en boeing 757. Jämför man med ett drone aircraft så är det den exakta storleken. Även det landningshjuls storlek passar ett drones. Det omkringliggande bråtet som hittades (ca två ton) och som kunde bäras bort för hand är tunt och lätt och liknar det som ett drone aircraft är byggt av (stämmer överens med vikten). En boeing 757 väger långt över 100 ton och skulle vara svårt att bäras bort för hand.

3. Det var inte meningen att märka ord. Jag har bara inte sett nåt riktigt hål el grop utan bara lite svartbränt gräs och rök och lite diffust bråte. Detta skulle kunna ha åstadkommits av lite eld exempelvis.

Posted on: 2008/4/23 19:56
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi

Anonym
Den allra mest intressanta frågan: Varför är du skeptisk, Zink?
Varför kallar du dig skeptiker? Vad motiverar det?

See User information
Quote:

jonte skrev:
Låt mig svara då.

1. Termit

Kan det kanske äntligen vara dags för bevisen !!!
http://vaken.se/modules/smartsection/ ... emid=45&keywords=thermite

Posted on: 2008/4/24 8:35
"You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe" - Carl Sagan

See User information
"äntligen", det är ju en gammal nyhet, i julas om jag inte minns fel :P

Posted on: 2008/4/24 9:00
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Fåniga skit skeptiker vill minsann påstå att det skulle gå åt alldeles för mycket thermit, (Zink, 8 ton per pelare) men i samma andetag påstå att några hundra ton flygfotogen och 21 grott blattar skulle vara tillräckligt.

http://intuitionhuckster.googlepages. ... G/Remember-full;init:.JPG

Översatt till skeptiker logik:

Skeptikern: Men det krävs ju att min penis måste vara 35 cm lång.
Frun: Du hade inga problem med att avla våra ungar med din pitt.
Skeptikern: Jo men när jag gjorde det så låg jag ovanpå och med min övervikt så gick det pga. tyngdkraften.

See User information
En fru anklagar sin man för att ha varit otrogen.

- Har du varit otrogen?
- Nej
- Men jag ser ju att du har legat i sängen och att ena sängbenet har brustit. Den finns INGA dokumenterad fall där vänstra sängbenet har brustit på en Hästensäng utan att sex ägt rumt, så du kan omöjligt ha orsakat detta själv. Dessutom hade du allt att tjäna på att ha sex med någon annan... Du har alltid velat ha en ny säng och således planerade du att vara otrogen med någon väldigt tung för att du kunde inte vara säker på att sängbenet skulle brista av att barnen hoppade i sängen.
Du kan väl inte på allvar tro att jag skulle tro att en säng som bara är 27 år går sönder av sig själv, jag har ringt Hästen och de låter meddela att "det inte låter troligt att benet bara går av av sig själv".
- Men barnen och deras kompisar har ju varit hemma hela dagen.
- Ha ! Jag vet hur lätt det är att muta barn och få dom att hålla tyst. Förresten, tycker du det verkar som en slump att ytterdörren var låst samt att jag hade rött ljus vid varje korsning och hamnar bakom en traktor som får punktering två gånger ?!? Glöm inte heller att det är DU som har bevisbördan att du INTE varit otrogen !

Posted on: 2008/4/24 11:15
"You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe" - Carl Sagan

Anonym
Quote:

jonte skrev:
Quote:

zink skrev:

1. Absolut inte.
Enligt Jim Hoffman och Proffesor Steven E Jones räckte det med totalt 2 ton för att ta ner en byggnad som wtc 1 el 2.

2. Ja det fanns vrakdelar från ett drone aircraft. Du minns den lilla motorn som hittades inne i pentagon som enligt alla experter är på tok för liten för att ha tillhört en boeing 757. Jämför man med ett drone aircraft så är det den exakta storleken. Även det landningshjuls storlek passar ett drones. Det omkringliggande bråtet som hittades (ca två ton) och som kunde bäras bort för hand är tunt och lätt och liknar det som ett drone aircraft är byggt av (stämmer överens med vikten). En boeing 757 väger långt över 100 ton och skulle vara svårt att bäras bort för hand.

3. Det var inte meningen att märka ord. Jag har bara inte sett nåt riktigt hål el grop utan bara lite svartbränt gräs och rök och lite diffust bråte. Detta skulle kunna ha åstadkommits av lite eld exempelvis.

1. Var for termiten för nu är det plötsligt vanliga sprängämnen.

2. Vad är de för liten motor du hänvisar till. Jag har sett på FLERA webbsidor där flygfolk har sagt sin mening att det var delar från Flight 77 som hittade och med bilder och referenser som ingen som ser det kan förneka som dessa:

http://pagesperso-orange.fr/jpdesm/pentagon/pages-en/wr-eng.html
http://pagesperso-orange.fr/jpdesm/pentagon/pages-en/wr-lgear.html

En fransk pilot som faktiskt är en 911 truther men som lika fullt kommer fram till att de var en Boeing 757 som flög in i Pentagon.

http://www.aerospaceweb.org/question/conspiracy/q0290.shtml

Och ännu en f.d. (?) 911 truther

http://www.rense.com/general32/phot.htm

Jag hittar allt motsats information från era egna hur i alla världen förklarar ni detta.?

3. Vad kallar du det som du ser från denna bild från Shanksville?

En bit ned på den sidan

http://911research.wtc7.net/planes/ev ... os/index.html#shanksville

Ännu en av era egna (?).

See User information
4 plan försvann. wtc 1 & 2 inge snack om saken. pentagon varför har dom inte släppt bättre kamera bilder. shanksville kan mycket väl ha varit planet som blev övermannat. men trotts detta så räcker det att titta på hur wtc 1,2 &7 föll ihop. + allt annat runt omkring. det e helt självklart sluta larva dig zink.

Posted on: 2008/4/24 12:26

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

jonte skrev:
Quote:

zink skrev:

1. Absolut inte.

1. Var for termiten för nu är det plötsligt vanliga sprängämnen.

2. Vad är de för liten motor du hänvisar till. Jag har sett på FLERA webbsidor där flygfolk har sagt sin mening att det var delar från Flight 77 som hittade och med bilder och referenser som ingen som ser det kan förneka som dessa:

http://pagesperso-orange.fr/jpdesm/pentagon/pages-en/wr-eng.html
http://pagesperso-orange.fr/jpdesm/pentagon/pages-en/wr-lgear.html

En fransk pilot som faktiskt är en 911 truther men som lika fullt kommer fram till att de var en Boeing 757 som flög in i Pentagon.

http://www.aerospaceweb.org/question/conspiracy/q0290.shtml

Och ännu en f.d. (?) 911 truther

http://www.rense.com/general32/phot.htm

Jag hittar allt motsats information från era egna hur i alla världen förklarar ni detta.?

3. Vad kallar du det som du ser från denna bild från Shanksville?

En bit ned på den sidan

http://911research.wtc7.net/planes/ev ... os/index.html#shanksville

Ännu en av era egna (?).

Denna diskussion kan pågå i en evighet verkar det som.
Om vi bara hypotetiskt säger att du har rätt zink, du vann jag/vi andra här hade fel så kvarstår ju fortfarande det kanske viktigaste av allt.
Efterspelet! Krigen! Morden på oskyldiga! Storebrorssamhällets framväxt!
Tycker du att Amerikanska regeringen utifrån 9/11 hade legitimitet att anfalla Afganistan och Irak med konsekvensen att närmare en miljon Irakier dött, däribland många kvinnor och barn?

Posted on: 2008/4/24 13:26

Edited by jonte on 2008/4/24 14:15:42

Anonym
Quote:

jonte skrev:

Denna diskussion kan pågå i en evighet verkar det som.
Om vi bara hypotetiskt säger att du har rätt zink, du vann jag/vi andra här hade fel så kvarstår ju fortfarande det kanske viktigaste av allt.
Efterspelet! Krigen! Morden på oskyldiga! Storebrorssamhällets framväxt!
Tycker du att Amerikanska regeringen utifrån 9/11 hade legitimitet att anfalla Afganistan och Irak med konsekvensen att närmare en miljon Irakier dött, däribland många kvinnor och barn?

Anta att Al-Qaida verkligen har startats av Osama bin Laden för han hatar USA och att talibanerna i Afghanistan lät Al-Qaida ha baser där.

Så låter Al-Qaida 19 kapare genomföra en attack mot USA.

Nu blir USA:s attack mot Afghanistan logiskt i den händelsekedjan.

USA får problem relationerna till sin största oljeleverantör Venezuela sedan Hugo Chavez tagit makten där 1999.

USA vill anfalla Irak dels för de har olja och dels är Saddam Hussein en instabil faktor i området där han har startat två krig, ett mot Iran och en mot Kuwait.

Att USA påstod att Irak hade massförstörelsevapen när de inte hade det har kunna spårats till att CIA litade för mycket till små rörelser i Irak som var kritisk till Saddam och som till varje pris ville ha bort Saddam Hussein. Detta är rapporterat av Sveriges Radio kort efter Irak kriget hade startat.

Så det är bara Irak kriget man kan lasta USA för att de satt igång det. Att det idag har visat sig vara ett stort misstag är bara att beklaga men så går det när man funderat mer på invasionen än hur freden efter invasionen skulle se ut.

USA hade ingen som helst idé hur freden skulle se ut. Det trodde att alla irakier skulle hylle dem efter att de fått bort Saddam Hussein vilket visade sig vara helt fel.

Många som kunde Irak visste att Irak bestod av flera olika folkgrupper och att det var sina egna grupper de identifierande sig med istället för landet Irak och därför var USA:s taktik helt fel från början.

Anonym
Fast USA har ingen som helst rätt att gå in och kriga i ett land för att dom vill åt någon som finns där. Det är som att dom skulle bomba södertälje för att det finns någon fanatisk lirare där.
Se bara vad dom gjorde i dåvarande jugoslavien... USA lider av hybris. Det är ett ungt land som fungerar som en tonåring genom att lägga sig i och hävda sig överallt. Som nation har USA ingen erfarenhet av harmoni.
De ledande i afghanistan sa dessutom att de gladligen skulle lämna över Usama bin Laden om USA kunde lägga fram konsekventa bevis mot honom.

Usama bin Laden är bara ett offerlamm för att han var döende och familjens svarta får.

Äh vad fan... Jag talar ut... I många avseenden sympatiserar jag med Usama om nu det alster jag sett är rätt översatt. USA våldför sig på arabvärlden!

Så SÄPO! Där har ni det... come and get me.

Men jag tror inte Usama är skyldig till åtminstone 9/11...
Om han är skyldig för bombningarna 1998-08-07 i Tanzania och Kenya låter jag vara osagt. Skulle det vara så är det givetvis taskig stil, men USA har mördat fler irakier och afghaner.

(1) 2 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper