vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Stockholm Truth Festival 2008

See User information
Har pratat med en kompis till mig som är chef med ett stort centrallt lokal i Stockholm och han säger att det skulle gå bra att fixa stället till oss tin en bra pris.

Ska berätta mer när jag berätta lite detaljer osv.

Min ide är att ha folk som hålla tal, visa filmer, har diskussion, BJUDA på mat och musik med en fast pris kring 100 kr eller något.

Kan även bjuda in folk, har en kontakt som har fågat en Truth Group från skottland som resar runt och informera människor...

Kanske några från America?

Skulle vara bra om det samlas lite ider kring det här, och om det går, kan man utveckla konceptet för att samla pengar till Vaken till exempel.

Ungefär slutet av Juli början av Augusti...

Antingen har vi plats for hundra pers, eller upp till 800...

Posted on: 2008/4/18 13:59
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Stockholm Truth Festival 2008

See User information
Skulle man inte kunna börja med lite sådant som du nämner och sen gå vidare med typ en fest på kvällen, båda för att locka folk som annars skulle vara ganska ointresserade och få en möjlighet att parta med människor där man inte måste hålla käften såfort politik kommer upp för att slippa bli betraktad som en "conspiracy nut"?
Bara en tanke..

Posted on: 2008/4/19 12:44
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"

"The real action is in the reaction"

"Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Föstår hur du täanker.

Jag har inte det minst oro över hur andra kommer att tänka.
Detta är ointeresanta för min del, ska inte förhindra nånting..

Bara samla och ha det roligt

Posted on: 2008/4/19 13:20
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Kom också på en till sak angående det där. Skulle man inte kunna kontakta endel band och få dem att ha gratis spelningar. En grupp som direkt kommer upp enligt mig är ju Svenska Akademin. Dem har ju i intervjuer sagt att "det finns en stark känsla av att det är maktmännen på toppen som styr oss" och att det är en sak som de väldigt starkt motsätter sig. Förstår att många av människorna här på forumet inte delar alla deras åsikter men tänk va tråkigt om alla tyckte samma sak.

Citat som "sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt, tänk på vad som sker jag sa tänk på vad som sker..." är väll iaf något som vi alla kan skriva under på...

Tack för ordet

Posted on: 2008/4/24 10:29
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"

"The real action is in the reaction"

"Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..."

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper