vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Kerry - Bush - Aftonbladet
www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,551385,00.html

Kul att de upplyser, men vad gör det för skillnad? Ingen lyfter ett finger ändå och journalister påpekar inte ens negativa konsekvenser av detta.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Kerry - Bush - Aftonbladet

See User information
Mer och mer information kommer i dagens ljus. Undrar varför? Denna information har varit tillgänglig för media i många år, utan att man rört vid den. Är det någonting på gång? Kanske vet för många för att man kan dölja det längre?

Posted on: 2004/10/24 10:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Tänk på att vi trycker på nu också, jag skickar mail efter mail varje dag. Jag skickar bilder, text om historia mm mm. Tar upp en liten bit i taget. Jag skall svära för en gång skull, sätt fart nu för fan när det börjar funka...

Jag håller fortfarande fast vid min teori, ju mer tryck ju mer vaknar dom, maila maila maila..... Dom är också vanliga människor precis som vi, media står som sagt bland oss övriga, längst ner i pyramiden...
Hare gott...

Kolla också Expressen.

Kolla ocklså vad dom skriver om söte Bill O på Fox news :)

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,551768,00.html

Anonym

See User information
Tjabba, allesammans och särskillt du MICRON, förståss - för det är din anmärkning, jag tänkte komentera:"Undrar varför?" -Skulle vilja säga samma sak
- Vad F-N är det på gång, för någonting och jag tror nog att det faktiskt är något också... Men vad?
- På Webben - så går ju snacket att det är ett storkrig på gång: "The Clasch of the civilisation" felstavat men - som det kallas - av någon sk "synarkist" i vita huset, som hittat på denna bok eller rättare sagt -"blue-print" - för det stundande kriget - Iranierna håller på att beväpnas - Israel och halva amerika skall åka på däng - genom atom bombskrig - bara för att mänskligheten efteråt skall bedja om det där; - "NEVER MORE"- tjaffset - som dom tjatar om var gång de slutat ett krig - larvigt!Men också - så kommer väl allt sånt här "småskit" framföras för att vi skall uppmärksamma detta och senare få stopp på det... de påstår ju i deras "krigshandbok" Sions Vises protokoll - helt tydligt - att när det är "dags" - så kommer dom att göra sig utav med alla "nyttiga idioter - Bl.annat Frimurare och andra underhuggare som har en kultur som inte går ihop med den fascistiska regim som väntar oss... Jäklar, där fick jag allt - till det, liksom... Phu!
Nåja - det fixar sig nog - på slutvarvet... Hälsar; - shy-ABRAC - Fasco da Lama ... osv.

Posted on: 2005/2/14 23:55

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper