vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

1 a maj (2)

See User information
Jepps, jepps, som sagt, snart är det första maj igen.

Vilka här skall ut o tåga? Vem ska ni gå med och var?

Har sett fram emot denna första maj ett bra tag nu, och är riktigt peppad. Och dessutom skall stalinälskaren Lasse Ohly hålla tal, hade gärna sett han ............................ (:P) men dessvärre måste jag hinna med både lund och malmötåget, så det blir ingen stalinkärlek för min del.

14.00 börjar RF, allt åt alla och SUF i lund, 16.oo på möllan sammlas SAC osv, eftersom tåget i lund är relativt kort, kommer man antagligen hinna med båda, eller iaf halva lund och hela malmö.

På kvällen (19.30) är det även efterfest, där röda kappelet skall spela, jag är dock inte införstådd med om dom syftar på det gammla balla kommie bandet eller typ ungvänster fjantarnas fjantiga fjant kör.

Hursomhelst, nu jävlar gäller det

Emil, det är inte första gången du skriver om att utöva våld eller liknande mot andra människor, Sluta upp med det!

/TeBe_Admin

Posted on: 2008/4/28 10:58

Edited by TeBe on 2008/4/28 15:14:18
Edited by TeBe on 2008/4/28 15:14:48
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: 1 a maj (2)

See User information
Dessutom så får du gärna fira Illuminatidagen, jag tänker dock inte göra det!

Posted on: 2008/4/28 15:17
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Tebe, du tog orden ur munnen på mig.

Emil, novax hade vid detta tillfälle sagt,

Vakna.

See User information
Jag säger bara en sak till er två Snark.
Ni är så otroligt fasst i deras fälla, kan bara se neggativa saker. Det finns inte ett endaste datum man inte kan hitta något som relaterar till illuminati på, varför? Jo för att dom gör saker helatiden och har gjort det sedan babylon and back... Detta betyder inte att allt annat som inträffar denna dagen är "dåligt".

Att folk vill träffas, ha trevligt och visa sitt missnöje med makteliten, är inget jag ser som en "illuminati grej".

Men visst, sitt ni kvar i nattlinne och sura, se vadfasen ni uppnår med det.

Vakna.

Posted on: 2008/4/29 6:17

Anonym
1:a Maj skall jag fira min Systerdotter, som då blir en fjortis, enligt henne själv.

Innan dess kanske man skull gå med i Första-Maj-tåget och lägga en stor j-a brakskit.

PS.

Till Säpo :

Brakskit är ett kodord för Stinkbomb, så ni inte tror något annat.

Ds

See User information
emil, körde med rf och sen sac i jkpg blev en riktigt bra dag. synd att jag inte kunde komma ner till dej idag :) blev efterfest hemma hos mej ensam tyvärr

Posted on: 2008/5/1 22:26
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

See User information
Heheh, gjutet med efterfest hemma.
Själv knatade jag med suf i lund och sac i malmö.
Var dock jäklarns i havet bakis sen valborg, men blev rätt pepp rätt snabt.

Posted on: 2008/5/2 8:03

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper