vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

1 maj

See User information
Dags att hålla andan igen då?

http://www.fema.gov/news/newsrelease.fema?id=43299

National Level Exercise Begins In May
Release Date: April 24, 2008
Release Number: HQ-08-063

WASHINGTON, D.C. -- The Department of Homeland Security's Federal Emergency Management Agency (FEMA) National Exercise Program (NEP) will conduct National Level Exercise 2-08 (NLE 2-08) a combined functional and full scale exercise from May 1 through May 8. NLE 2-08 will merge the objectives of U.S. Northern Command's (NORTHCOM) Ardent Sentry 2008 exercise, FEMA National Continuity Program's (NCP) Eagle Horizon 2008 exercise (formerly known as Forward Challenge), and FEMA Disaster Operation's Hurricane Preparedness Exercise (HPE).

The purpose of NLE 2-08 is to exercise national capabilities to prepare and respond to multiple incidents including both natural disasters and terrorist incidents. The exercise was designed to include scenario elements addressing hurricane preparedness and response, national continuity capabilities, and Defense Support to Civil Authorities coordination in response to weapons of mass destruction terrorist attacks. The exercise venues involve a Category 4 hurricane impacting the Mid Atlantic Coast and the National Capitol Region and multiple terrorist attacks in Washington State.

Also during NLE 2-08, the Chemical Stockpile Emergency Preparedness Program (CSEPP) will test it's response to an accidental chemical agent release at the Umatilla Chemical Depot in Oregon. Canada will also participate through their Staunch Maple Exercise.

The exercise allows Federal officials to implement continuity plans, test communications connectivity, operations and procedures for performing essential government functions from alternate locations, and interagency coordination. Additionally, it serves to demonstrate that essential functions can be effectively conducted during threats and emergencies.

NLE 2-08 is a NEP exercise conducted within the five year exercise schedule. The NEP is the nation's overarching homeland security exercise program, provides the federal government with a national, interagency wide program and a multi-year planning system to focus, coordinate, plan, conduct, execute, evaluate and prioritize national security and homeland security preparedness-related exercise activities.

FEMA coordinates the federal government's role in preparing for, preventing, mitigating the effects of, responding to, and recovering from all domestic disasters, whether natural or man-made, including acts of terror.

This release has been modified from its original version.

http://www.youtube.com/watch?v=0P-hvPJPTi4

http://www.sfgate.com/cgi-bin/article ... hw=endgame&sn=001&sc=1000

Posted on: 2008/4/28 7:28
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: 1 maj

See User information
Börjar propagandan för en Al-Qaida attack mot städer nu?

Al Qaeda wouldn't hesitate to blow away a city, says ex MI6 boss
http://www.dailymail.co.uk/pages/live ... id=562276&in_page_id=1770

"He says of Al Qaeda: "Should it ever obtain the means to blow away a complete city, I fear, with good intelligence that supports my fears, that it would not hesitate to try."

Posted on: 2008/4/28 9:17
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det behöver inte nödvändigtvis vara en Al-CIAda hoax den här gången, det har varit väldigt oroligt i marken den sista tiden med massor av små och medelstora jordbävningar över hela UsAB, så mitt tips blir att det blir en naturkatastrof som triggar martiallagarna.....

http://www.branschnyheter.se/article18489.php

Posted on: 2008/4/28 9:35

See User information

Posted on: 2008/4/28 14:29

Anonym
Somliga hävdar ju att HAARP kan trigga ett jordskalv. Jag säger inte dom har fel, jag har inte så stor kunskap om HAARP ännu, utan bara yttrar mig utifrån det jag hört från lite osäkrare källor.
Möjligt att det kan vara pga jordskalven som FEMA upprustar. Kanske 'äntligen' san fransisco ska sjunka som jag fick lära mig i skolan... Skulle vara tragiskt, förutom det faktum att min far bor där.

Jag är övertygad om att det kommer bli martial law pga ett atombombsanfall... MEN om det blir via en naturkatastrof blir jag övertygad om att HAARP eller någonting annat kan trigga en jordbävning.

Har jag fel ska du få en Williams F1 jacka av mig.

See User information
May 1st/ Satanic Holiday "Beltaine"/ Birthday of the Illuminati there will be a FEMA/NORTHCOM martial Law drill.

MAY 1st - 8th FEMA/Northcom Martial Law Prepareness Exercise
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message541686/pg1

ALERT-Nation wide FEMA "Drill" during Satanic Holiday dedicated to human sacrifice, Beltaine (May 1st)

Is this the Time the Illuminati will choose to set off ANOTHER false flag attack,
BIGGER than 9/11,
as an excuse to NUKE IRan,
and finally declare MARTIAL LAW on the USA, take our guns,& round Americans up in CAMPS??

*Note-FEMA/CIA had an "Anti-terror drill" on 9/11!, during a significant occult event/planetary alignment

http://www.youtube.com/watch?v=yH8MkWK2hmc

http://www.youtube.com/watch?v=cmgFScDSR9c

Posted on: 2008/4/28 20:48

Anonym
Träningar mellan polisen och demonstranter har iofs pågått i sverige också under flera år. Mitt ex vars stora barns far brukar vara statist under såna övningar. Han förresten är gammal nazist och har sedan ledit en organisation på fryshuset som hjälper stackars förvirrade skinnskallar på fötter igen.
Frågan är bara om ränderna går ur tigern, eller om den bara ändrar taktik.
Ska jag vara helt ärlig känns det som jag har nära i ledet till fiendeskap.
Visst finns det vikt att träna fasta situationer, men min varningsklocka började ringa redan när jag först hörde om dessa övningar.

Jag har väldigt svårt att smälta att de skulle kunna styra naturkatastrofer. Eller menar du dom väntar ut lämplig katastrof? Det låter inte rationellt.

Händer det du och förhållandevis jag också oroar mig för är jag övertygad om att naturkatastrofer kan framkallas... Vilket kan betyda att tsunamin i indiska oceanen 2004 var en träning.
Däremot finns det ju redan upplägg för en ny tsunami som kommer att drabba USA:s östkust, genom en vulkan på kanarieöaarna kanske kan falla sönder. De varnar för en våg som kan bli 5-600 meter hög, en sk "megatsunami".

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper