vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Mera seretonin hämmare
Som vanligt, eller rättare sagt 100% av fallen så är det NWOs psyk"mediciner".
http://www.expressen.se/nyheter/1.115 ... -ihjal-sin-5-ariga-dotter

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Mera seretonin hämmare
Ta mycket ecstasy vettja.. det dränerar serotoninet.

Usch... såna här 'nyheter' framkallar tårar på min kind. Jag mår så jävla illa över dagens värld.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Låt oss gissa, är det Prozac eller Xanax?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2440289.ab

Anonym
Gissa på du... Jag tar inga mediciner längre.

Vad är det du vill säga med dessa hemska nyheter?

See User information
Troligen att han tror förövaren använder nån sort antidepresiv medicin, vilket inte skulle förvåna mig, var och varannan knaprar sån jävla medicin nuförtiden.

Posted on: 2008/5/10 11:45

Anonym
Fast prozac stimulerar serotoninet, inte tvärtom.

Anonym
Jag förklarar en pågående kemisk attack, och det har inget med dig att göra, solen skiner faktiskt inte ut ur ditt arsle.

Personligen har jag inga problem med dessa ned drogade personer, kommer de med en yxa skjuter jag dem i pannan och kastar på soptippen. (säkert ett jätte ajabjaja enligt NWO och deras korrupta "domstolar")

Fråga "Rödeby Pappan", slödder går hem till honom med basebollträn och hotar att döda hans son men vad de menade var att säkert samla in för Röda Korset och WWF med klubborna i högsta hugg och han ens åtalas, typiskt marxistisk degeneration av rättsprincipter.

Brottsbalken.
24 kap. Om allmänna grunder för ansvarsfrihet

1 § En gärning som någon begår i nödvärn utgör brott endast om den med hänsyn till angreppets beskaffenhet, det angripnas betydelse och omständigheterna i övrigt är uppenbart oförsvarlig.
Rätt till nödvärn föreligger mot
1. ett påbörjat eller överhängande brottsligt angrepp på person eller egendom (de sprang på hans tomt med basebollträn)
[Bara det torde vilken idiot domstol som helst att komma fram till korrekt juridiskt beslut] Fast domarkåren är ju politiska horor till att börja med, skillnad mellan juridisk och exekutiv makt? hahahhahah

Korkade slampan till domare torde ha frikänt honom flat out, fast nu bor vi ju i ett kommunist land där ursäkter måste alltid presenteras. (jämf, med katolsk satanism där du alltid måste "erkänna" och betala)

Tingsrättskitarna gjorde vad som var bekämt och inte vad som var rätt, fast om man är dum nog att spendera 5,5 år på en massa bullshit, vad kan man förvänta sig?

Edited by HURENSOHN on 2008/5/10 12:51:55
Edited by HURENSOHN on 2008/5/10 13:02:22
Edited by HURENSOHN on 2008/5/10 13:06:18
Edited by HURENSOHN on 2008/5/10 13:10:29

Anonym
Fast jag tog det som att du liksom maggot försökte angripa mig för någonting gammalt.

Det ska alltid sökas efter förklaringar till dessa dåd, men jag säger som Chris Rock. "Whatever happened to plain crazy?"

Galningar överträffar varandra. Det som var ett hemskt dåd för 50 år sedan fungerar inte lika bra idag att utföra.

Anonym
Solen skiner faktiskt inte ur din anal, vi kan faktiskt tala om saker som inte rör dig personligen.

See User information
Jag tror att galningar var lika galna förr..bara det att de inte fanns en massa stora tidningar som tjänade storkovan så fort ett lustmord begicks.

Posted on: 2008/5/10 13:19

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper