vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Pratade med en Riksdans Beurocrat som fattade Bilderberg, och tycker att vi överdriver...
HUHRENSON: Har du någonsin bott i ett annat land? Kanske du skulle ta och flytta till ett land där du inte kan språket bara för att få lära dig ett och annat...

Hade jag varit admin hade jag bannat dig till nangijala för högförräderi mot vaken.se...du motarbetar direkt syftet med hela siten. Alla dina inlägg i den här tråden ser ut som någon som bara är här för att förstöra.

Jag uppmanad admins att banna Huhrenson tills han kommer på bättre tankar!!!

Språksvårigheter är aldrig en anledning till att håna någon för det han säger - SPECIELLT inte om det är vettiga, konstruktiva saker.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Pratade med en Riksdans Beurocrat som fattade Bilderberg, och tycker att vi överdriver...
Är din fru jude och du är en NWO agent? Det är vad Riksdans säger om Alex Jones, men eftersom det är helt ok att göra så då kan väl jag påstå samma sak om just dig? Blow it out of your ass.

Och exakt vad skulle jag bli bannad för, tyvärr du är alldeles för smart och välinformerad så du passar inte in i slöddler klientelet?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

HURENSOHN skrev:
Är din fru jude och du är en NWO agent? Det är vad Riksdans säger om Alex Jones, men eftersom det är helt ok att göra så då kan väl jag påstå samma sak om just dig? Blow it out of your ass.

Och exakt vad skulle jag bli bannad för, tyvärr du är alldeles för smart och välinformerad så du passar inte in i slöddler klientelet?

no comments really...

om du blir vuxen en dag kommer du att förstå...

Det hela är rätt enkelt...

Du vill inte samarbeta, du vill uppenbarligen bara tjafsa.

Lorax öppnade tråden som ett uppenbart försök till att skapa någonting.

Du gick direkt in och försökte förstöra genom att gnälla på petitesser som språkbruk och så vidare.

Det här handlar om att Lorax försöker med bästa välvilja efter bästa förmåga kommunicera med alla andra människor och se om någon nappar på iden. Huhrenson blir skitsne så fort någon avviker från vad han anser vara korrekt språkbruk och ger sig an att förstöra tråden. (klarar du överhuvud taget av att föra en normal konversation med någon som inte jobbar med att läsa upp tv-nyheter?)

Vi vill inte ha sådant här, det förstör forumet. Vaken.se handlar om samarbete, inte sandlådekrig på dagisnivå.

Var snäll och posta aldrig mer här igen om du inte kan komma med någonting konstruktivt. Ditt svar ovan var knappast ett bevis på att du har någon som helst självkritik.

Anonym
Riksdans Burocrat, säger allt. Blow it of your ass.

Det finns ingen anledning till att diskutera det här något mer.

Anonym
Quote:

HURENSOHN skrev:

Tack, du bevisade just min poäng ovan.

Konstruktivt förslag till vaken.se admins: Högerklicka Huhrenson, välj send to recycle bin. Klicka empty recycle bin. Dispose of carefully.

See User information
Banna honom

Posted on: 2008/5/12 12:18

Anonym
Precis som om det vore någon slags demokrati där allsköns slödder kan köra sina käftar om vad som helst och när de får höra att det kanske inte uppskattas att man kommer med påståenden tagna ur tunn luft så gör man som er. Med tanke på kvaliten på motståndarna så undrar jag varför inte NWO har kommit ur gaderoben redan nu.

See User information
Quote:

HURENSOHN skrev:

Det finns ingen anledning till att diskutera det här något mer.

Du verkar inte mår bra, går du på något medicin eller? Serious.
A REMINDER of what you agreed to EVERYTIME you posted here:

""Reglerna är

För en respektfull diskussion.

Försök skriva om ämnen som enligt administratörerna är relevanta för vaken.se:s syfte. Vet du inte så, läs här.

Håll dig till ämnet i trådarna och starta inte nya trådar om samma ämnen.

Man skriver inte nedlåtande och undvik bedömningar av andra i forumet.

Generalisera inte folkslag och grupper.

Vill man framföra klagomål och önskemål till vaken.se och administratörerna så gör man det på ett respektfullt sätt."""

Varför gör du sunder mitt tråd och bryttar mot de regler då?

Har det något med din uttalde nazismen att göra?

Du börjar visar mycket disrespekt på forummet, att bara säga Blow it out your ass ledar mest fram till att du verkar gör det själv med de svaren.

Grow the hell up and stop wasting our time.

Posted on: 2008/5/12 16:26
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
Men det här helt ok att påstå en massa uppenbara lögnaktigheter om tex. Alex Jones?

Mediciner? Tja, man kanske skulle behöva en burk sobril eller två efter att ha läst för mycket på www.vaken.se

See User information
Quote:

HURENSOHN skrev:
Men det här helt ok att påstå en massa uppenbara lögnaktigheter om tex. Alex Jones?

Mediciner? Tja, man kanske skulle behöva en burk sobril eller två efter att ha läst för mycket på www.vaken.se

Denna punkt kan du ta upp i annan tråd på forummet.

Den där med Jones är helt orelevant till min tråd här.

Att påstå och ifrågasätta är bara bra, med allting, det vet du antar jag pga dina poster om illuminati till ex.

Vi lever mitt i ett infokrig, svårt att veta vem VI är här på forummet, och inte det minsta Alex Jones osv..

Ska man fundera på konspirationer måste man klokt ifrågasätte mycket, kanske finns en här på forummet för att driva med folket och WASTE TIME...Kanske?

Posted on: 2008/5/12 17:21
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper