vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Domännamn

See User information
Från och med den 15 mars 2006 tillåter nic-se möjligheten att registrera domännamn under .se med endast siffror, eller siffror och bindestreck i kombination.

Kanske det skulle reggas 9-11.se, 911.se el dyl och som går direkt till forumet för detta ämne... :)

Om inte annat skulle den kunna innehålla samlad information om de fysiskt obestridbara bevis som trots allt finns mot de offeciella beskrivningar av det som hände / sades hända.

Exempel:

WTC:
Ifrågasättning om hur en byggnad som utsatts för brand på ett fåtal plan kan kollapsa på samma sätt och med samma hastighet som en byggnad som avsiktligts demolerats med sprängämnen.

ALLA filmer som visar det som troligtvis kan vara termite, bla det klippet som nyligen lagts in, konstaterandet att det fanns smält järn under all bråte osv. (har själv tänkt sätta mig ned och leta efter fler klipp som visar detta fenomen).

Om värmen över hela våningsplanet där planen flög in skulle ha varit så hög som det påstås, dvs så att pelarna skulle mjukna, hur kan då det stå människor där ?

Varför kollapsar husen precis på samma sätt som ett "förpreppat hus", och varifrån kommer alla explotioner 20 våningar nedanför det nedrasande tornen ?

Pentagon:
Var är alla vrakdelar från planet ? Om samtliga delar av planet smälte av den höga temperaturen, hur kunde man identifiera människor där denna temperatur varit.

Varför finns det inga bilder på gräsmattan utanför pentagon som stämmer överens med beskrivning av vad som beskrivit händelsen, "skidmarks" osv. ?

Flight 93:
Var fanns vrakdelar och efterlämningar av besättning och passagerare?

The list goes on and on.

Det viktiga är att det Måste vara Fysiskt obestridbara fakta, inga andra saker som kan ställas mot något annat. Det räcker med att motbevisa sak på sak på sak för att få svensson att börja tänka lite.

Posted on: 2006/2/17 19:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Domännamn

See User information
Köp köp köp.

Jag kan göra material till sidor, men jag vill inte ta på mig egna projekt för tillfället.

Posted on: 2006/2/17 21:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Själv har jag varken pengar eller tid just nu. Men ifall någon är intresserad så finns chansen nu innan någon annan tar domänen...

Värt att tänka på är ju att det går att lägga upp subdomäner i oändlighet under den köpta domänen sen som:

alternative.theories.911.se
official.theories.911.se

eller varför inte:
realistic.theories.911.se :)

Posted on: 2006/2/17 22:37

See User information
jag försöker boka 911.se hos mitt webbhotell men de säger ifrån: OGILTIGT NAMN!

Posted on: 2006/2/17 22:43

See User information
Som jag sa tidigare : Från och med den 15 mars 2006.

Klipper in delar av info från nic-se nedan :

Snart blir det möjligt att registrera domännamn med enbart siffror!

Från och med den 15 mars 2006 tillåter vi möjligheten att registrera domännamn under .se med endast siffror, eller siffror och bindestreck i kombination, t ex 4523500 alt. 08-4523500.se.

Om du är intresserad av att registrera ett så kallat numeriskt domännamn (t ex ett telefonnummer) ska du kontakta något utav våra ombud som du hittar här: http://www.nic.se/ombud/ombudslista.shtml

Årsavgiften för ett numeriskt domännamn är densamma som för vilken .se domän som helst, det vill säga 150:- inkl. moms (120:- exkl. moms).

Med anledning av att vi nu öppnar möjligheten för registrering av ett numeriskt domännamn kommer våra Allmänna villkor att ändras. De nya Allmänna villkoren träder i kraft den 15 mars 2006.

Det som har ändrats i villkoren är följande:

. Möjligheten att registrera domännamn med enbart siffror i(se punkt 2a i villkoren).
. Sifferkombinationer i formatet xxxxxx-xxxx som utgör eller kan komma att utgöra ett personnummer kan inte registreras (se punkt 2a i villkoren).
. IIS äger, utan godkännande från Innehavaren, rätt att överlåta sina rättigheter och/eller skyldigheter enligt dessa allmänna villkor till en helägd juridisk person eller till en juridisk person över vilken IIS ensam äger utöva bestämmande inflytande (se punkt 25 i villkoren).

Fullständiga allmänna villkor finns att läsa på vår hemsida:
http://www.nic.se/domaner/infonyaregler.shtml

Posted on: 2006/2/17 22:52

See User information
Jag måste alltså registrera den 15 mars 2006.
Jag skriver in det i min kalender!

Posted on: 2006/2/17 22:57

See User information
Jag kan inte garantera att det inte går att lägga in "intresseanmälan" el dyl, men du kan ju alltid maila / ringa ditt ombud/isp/webhotell och fråga för med exakt info. Kan de inte svara direkt, be dem då att tar reda på denna info.

Posted on: 2006/2/17 23:40

See User information
Men det kostar ju fortfarande 150 kr. Jag vet inte om det är ett så speciellt erbjudande.

Posted on: 2006/2/18 10:34

See User information
Poängen är att man kan använda Enbart siffror.. och siffor plus bindestreck...

(ska man vara lite paranoid så kanske de letar efter just någon som vill regga 911.se och 9-11.se ;) )

Posted on: 2006/2/18 18:04

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper