vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 5 ... 8 »

Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...

See User information
Läser dina :) ja det håller jag med om, utan de vanliga papegojjorna som ragglar samma argument gång på gång. Starta en tråd så är jag på :)

Posted on: 2008/5/23 16:16
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

bennybear skrev:
BRÅ jobbar aktivt med "sanningsministeriet", Forum för levande historia, världens enda statliga Historiedepartement, helt enlig George Orwells, "1984".

BRÅ är ett propagandaorgan, som Bl.a Leif B W Persson uttryckte för nåt år sedan ( Det borde ju han veta eftersom han jobbade för de. )

Jag har en bekant som gick till Tingsrätten i Göteborg för några år sedan och gick igenom alla domslut gällande våldsbrott sedan mitten på 80-talet. Det visade sig att över 80% av de dömda hade utomeuropéiskt urspung.

Angående BRÅ´s tillförlitlighet:

http://www.bgf.nu/propaganda/braa.html
Nämen? Blågula frågor"??? Kallar du detta en opartisk instans?

Fattar du inte att det är dina sk källor som är propaganda? Allt vinklat för att passa din åsikt, eller om det är du som enbart väljer källa efter din åsikt.
Audiatur et altera pars

Gick din kompis igenom alla våldsbrott sedan mitten av 80-talet? Det låter sådär lagom maniskt...
Man kan ju dessutom undra hur många våldsbrott som kan härröras till det eviga bråket mellan rasister och invandrare...?

Som jag sa tidigare skulle inte integrationsproblemen vara så starka om inte skit som "Blågula frågor" och sverigedemokraterna fanns. Hur tror du det känns att komma till ett nytt land och vara hatad av såna som du?
Ab igne ignem.

Filipino-Monkey: bennybear tog upp detta ämne om någonting så pass löjligt som svärtade hans ögon. Den muslimska mannen i hans första inlägg kommer knappast få ett öre och jag tror inte kvinnan brydde sig så mycket.
bennybears taktik är att ta upp minsta lilla ämne som har med motsättningar mellat invandrare och svenskar att göra.
Sen kommer samma dravel som vanligt där han hänvisar till statistik jag åtminstone inte sett honom presentera, förutom en manisk kompis som läst igenom alla våldsbrott sedan mitten av 80-talet. Bara det tycker jag osar hatiskt och förblindat.

Titta på detta inlägg till exempel där hans hat blir tydligt http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=90029#forumpost90029

Hans påstådda ökning av våldtäkter med anledning av massinvandringen visar ingenting. De flesta våldtäktsmän är svenskar.

Dessutom känner jag två invandarkillar som blivit dömda i tingsträtten för våldtäkt (separata fall).
I bägge fallen har det varit med en svensk tjej av överklass som först anmält våldtäkten efter de fått veta att de blivit gravida. Tydliga tecken på rädsla för vad föräldrarna ska säga om att bli morföräldrar till en halvblatte.

Bägge blev förövrigt friade i hovrätten och man kan ju undra hur många av bennybears kompisars påhitta... förlåt, uphittade 80% invandrare skyldiga till våldsbrott i tingsträtten som sedan blev friade i högre instans.

Detta är en häxjakt, ingenting annat.

Konstigt förresten att det går så bra för invandrare som välkomnas i samhället.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Wowbagger ! Det är ingen lögn att ej etniska svenskar är överrepresenterade i våldsbrott . Ta en titt på våra fängelser varför sitter där så mycket ej etniska svenskar där? Är dom alla oskyldigt dömda? Värt att nämna är att givetvis så är inte alla ej etniska svenskar kriminella. Gruppvåldtäkter existerade inte i Sverige innan massinvandringen tog fart . Alla hycklande manshatande radikala feminister var gömmer dom sig i dessa frågor?

See User information
Där alla andra gömmer sig =/

edit:
Vi ahr ju infört lagar och grejer som gör att det blir väldigt svårt att prata om det, även om en vettig diskussion i sig inte skulle bryta någon lag så ligger det väldigt nära. Lite typ nationell skam på nått sätt som i tyskland.

Posted on: 2008/5/23 17:30

Anonym
Quote:

CrushNWO skrev:
Wowbagger ! Det är ingen lögn att ej etniska svenskar är överrepresenterade i våldsbrott . Ta en titt på våra fängelser varför sitter där så mycket ej etniska svenskar där? Är dom alla oskyldigt dömda? Värt att nämna är att givetvis så är inte alla ej etniska svenskar kriminella. Gruppvåldtäkter existerade inte i Sverige innan massinvandringen tog fart . Alla hycklande manshatande radikala feminister var gömmer dom sig i dessa frågor?
Stureplansprofilerna? Hagamannen? Massinvandringens fel?
Skolmassakerna existerar inte i sverige heller... Men var så säker... De kommer och det är svenskar som kommer att utföra dom.
Tänk på att porrfilmer inte heller var så vanliga i svenska hem förr.... Det blev vanligt ungefär samtidigt som massinvandringen.
Ni som aklagar mig för att inte ange källa... Var är era källor? bennybear har jag frågat flera gånger om en rapport från en oberoende källa, men han lyckas inte prestera.

Dessutom finns det ingen källa på sunt förnuft, som jag besitter.

Är du ofta på svenska fängelser förresten? Eller är det bara någonting du hört? Jag har avtjänat ett fängelsestraff och då var det endast fyra svarthåriga invandrare där, men det var en förskräcklig mängd finnar... och svenskar ska vi inte tala om.

Det går inte att föra en diskussion med någon som anklagar allting som inte står för deras egna åsikter vara illuminati-kontrollerade, NWO eller disinfospridare, samtidigt som man enbart hänvisar till källor med rasistiska åsikter... Om du bara frågar dig själv och dina likar, hur kan man då utvecklas?
Ni hjärntvättar er själva.

Edited by Wowbagger on 2008/5/23 17:48:45

See User information
Quote:

CrushNWO skrev:

Har du någorlunda objektiva källor på det om gruppvåldtäckt?

Posted on: 2008/5/23 17:33
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

See User information
varför skulle kvinnan vilja skaka hand med en muslimsk man? Jag skulle må bättre utan kroppskontakt, men det här muslimhatet tror jag är väckt av usa och deras agenter, för en 10-15 år sen snackade ingen nånsin om muslimer..men dom fanns då också. Så är det bennybear och jag som är lurade som inte gillar muslimer..nu kanske jag lägger ord i bennys mun, men jag gillar inte muslimer nå vidare...pga deras tro.

Posted on: 2008/5/23 20:58

Anonym
ÄCKEL!

enligt ex Statiska centralbyrån ökar alla brott men folket väljer att inte anmälla det hela längre tvärtemot vad judekräck som jernesky säger...
Jag ska göra en blurb om detta om några dagar!

ang "ta i hand" kan man här se mig för ca 2 år sedan försöka diskutera det hela med "expo" men de vill inte ta debatten

http://www.youtube.com/watch?v=D3W3Jj5ZiXw

dessa svin säger oxå i början att de vet vem jag är "det brukar bli väldigt långa diskutioner blablabla"

se ND mot expo här

http://www.youtube.com/watch?v=AL596JG3IT4

Anonym
Asinus asinum fricat

...men ingen av dom hänvisar källa till rapporten

maggots problem att sprida sina rasistiska åsikter tycker inte jag hör hit för fem öre.

Ojdå... ND kallar expo för terrorister... Intellektuell terror. Det var värst. Även ND har hakat på terroristmodet... så elitiskt.

See User information
Quote:
men det här muslimhatet tror jag är väckt av usa och deras agenter, för en 10-15 år sen snackade ingen nånsin om muslimer..men dom fanns då också.

Det gjorde man visste men det var någon gång i mitten av 90 talet som folk slutade prata. I alla fall kommer jag ihåg det så.

Posted on: 2008/5/23 22:00

See User information
Jävla kärring.

Posted on: 2008/5/23 22:05

Anonym
Wowbagger kritiserar nationaliternas källor ex "ND" om att de ca 80% av de som begår överfallsvåldtäckter är invandrare.
Precis som media men de kan aldrig motargumetera de i sak utan precis lixom en psykopat som du blir de anklagade för diverse tillmälen som "rasister" osv.

Invandrare och brottslighet i Sverige

http://www.youtube.com/watch?v=S3cpreVQELY

programets chef är robert aschberg som är med i EXPO

Ditt svamlade om nordafrikaner kan du se här!

den enda grupp som har lägre antal dömda våldsmän/våldtäcksmän är ex kineser och japer som OXÅ råkar bo i förorter men kan ÄNDÅ uppföra sig

http://www.bgf.nu/faktabanken/kriminalitet/inv/ja6.html

Se även svenska våldtäcksmän som "hagamanen" de hängs ut i media men invandrare döljs det eller kallas de för svenskar
ex denna

http://www.info14.com/2005-12-02-vald ... och_hot_av_massmedia.html

(jag har en bekant som känner offrena)

Jag lovar att INGEN här på rak arm kan namnge en "icke svensk" våldtäcksman men alla känner till hagamanen

PS : "den svenska våldtäcksmanen" som jobbade för SVT som aftonbladet och expressen kallade svensk är komiker "shan the man acti"

Wowbagger du är så totalt kokt i skit!
Kan du inte få en ny "livkris" och bli "deprimerad" igen och åka in på psyket igen ???

Anonym
Resized Image

Anonym
Agnosco veteris vestigia flammae
maggot: Inte precis objektiva källor... Klippet från TV3 var dessutom avklippt innan de gick in på problematiken osv och förtydligade sig. Vad fint att de som redigerat videon bjöd på tre länkar till rasistiska organ.

Du är som en jävla papegoja... låt mig en sista gång förklara för dig att när jag bröt ihop förra året var det JAG, som tog kontakt med psyk för att JAG hade sådan insikt att det behövdes... Det var aldrig någon fråga om att jag skulle bli inlagd, men du fantiserar SOM VANLIGT ihop en massa saker och du är fast besluten om att förstöra ännu en tråd med dina personangrepp... Jag tror du skulle må bra av att prata med någon... du verkar ha mycket undertryckta aggressioner.

Varenda länk ni presenterar kommer från sajter med namn som "Blågult trams" och "Svenskt ordbajseri". Klippen från TV-program är klippta så informationen ska passa era syften. Jag upplever inte dig som så speciellt manipulativ däremot, som dina fränder... Men du är ganska manipulerad själv...
Hur kommer det sig att alla rasister är så enkelspåriga? Hur kommer det sig att det är samma mantra ni spottar ur er gång efter gång.

Anonym
Vad väntar du dig för källor i en subjektiv värld ?
Vad skulle dugga ?
Expressen aftonbladet ?

Se på efterlyst det är nästan bara invandrare som söks prata med folk som haft inbrott nästan bara invandrare osv osv.

Jag trodde aldrig jag skulle säga det till nån men jag hoppas för vaken.se skull att du snart bryter ihop igen och denna gång blir inlagd!

Anonym
Quote:

maggot skrev:
Vad väntar du dig för källor i en subjektiv värld ?
Vad skulle dugga ?
Expressen aftonbladet ?
Definitivt inte från en källa i stil med "sverige demokraterna" iallafall. Det är som att be en varg att passa fåren.

Varför räcker inte BRÅs undersökning? Den var ju från början något som basunerades ut av grupper med rasistiska åsikter... tills de faktist läste igenom den och kom fram till att nordborna var värst.

Quote:

maggot skrev:
Se på efterlyst det är nästan bara invandrare som söks prata med folk som haft inbrott nästan bara invandrare osv osv.
Jag har inte sagt att vi ska dalta med de som begår brott, men brottsligheten är ett resultat av den urkassa integrationspolitiken... Inte invandringen i sig.

Quote:

maggot skrev:
Jag trodde aldrig jag skulle säga det till nån men jag hoppas för vaken.se skull att du snart bryter ihop igen och denna gång blir inlagd!
Du har redan sagt det flera gånger, så det finns som vanligt ingen substans i dina ord... senast var två inlägg innan detta.

Anonym
Jag orkar inte med idioten !
Kan inte Vodi eller "micro" banna fanskapet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BRÅ säger ju för fan att invandrare är överrepresentaredae i brott och de sammarbetar med "träskvänsterns idiologer" såsom levande historia för att motverka rasism!

Anonym
Quote:

maggot skrev:
Jag orkar inte med idioten !
Kan inte Vodi eller "micro" banna fanskapet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klart du inte orkar med mig, du har ju inga argument. Men du är ganska tröttsam själv... först snackar du skit, sedan kommer du med personangrepp, för att sedan kräva avstängning.

Quote:

maggot skrev:
BRÅ säger ju för fan att invandrare är överrepresentaredae i brott och de sammarbetar med "träskvänsterns idiologer" såsom levande historia för att motverka rasism!
BRÅ säger att nordbor (som också klassas som invandrare) står för mer än 50% av dessa invandrare i brottsstatistiken.

Stopp där... du som envist hävdar att du inte är rasist trots dina åsikter (avsaknande av självinsikt? Förnekelse?)
Är inte det positivt då att man försöker bekämpa rasism?

Jag tänker inte diskutera mer med dig maggot, för du kommer med samma falska fakta varje gång och tillför aldrig någonting... De människor du delar ut flygblad till med din aktivism skrämmer du förmodligen iväg med ditt omogna sätt och dina personangrepp (Till och med personangrepp är du dålig på!)
Jag är glad att jag retar upp dig däremot... dessvärre retar du mig inte nämnvärt mer än en fluga som surrar i cupén när man kör bil.

Anonym
Resized Image

http://bp0.blogger.com/_qy-qMrbqle4/R ... 716728667_385694_5068.jpg

Tycker någon att denna människa ser frisk ut

(hämtat från wowbaggers blogg)

Anonym
Du är en patetisk stackare maggot. Sök hjälp.

Som du själv ser ut skulle jag fan inte snacka...
Jag antar att ditt maskineri kommer att sätta igång igen nu med mängder av telefonsamtal till void om att få mig bannad... Om någon här borde stängas av är det du... Du har ju dessutom vanan inne... Eller hur? Men du bättrar dig aldrig trots löften om det.
Du håller dig sällan till ämnet och eftersom du inte vill ta en personlig diskussion via PM tvingar du mig att inte göra det heller.

Anonym
Din förbannade lammröv du är så jävlad dum o huvet !
vad fan gör du här du förlorade omröstningen folk vill inte ha dig här ens!
du fyller ingen mening!

du är störd!

See User information
Quote:

maggot skrev:
Din förbannade lammröv du är så jävlad dum o huvet !
vad fan gör du här du förlorade omröstningen folk vill inte ha dig här ens!
du fyller ingen mening!

du är störd!

Du verkar vara en elak och ond människa när du skriver dig på detta sätt, fy fan för ditt uppförande.

Maggot allvarligt, skärpning.

Posted on: 2008/5/23 23:07

See User information
Lägg av med person angreppen. Wowbegger har sin källor som han tror på och du har dina. Det är ett sjukt infekterat ämne det här. Så jag kan inte förstå hur någon av er kan lita på era källor. Varför tar ni inte helt enkelt o tar reda på det en gång för alla. Det kommer ta ett ta men gör så att ni går till svea hovrätten respektive göta hovrätt(ligger väl i göteborg) och kollar upp alla våldsbrott. Det lär ju vara mindre där än i tingsrätten och sen blir det ingen diskussion om vilka som har överklagat och blivit friade sen.
Jag tror också våldsbrott är det mest intressanta i frågan.

När ni sammlar infon dela i följande

svenska namn, nordiska namn, latinska namn, arabiska namn, slaviska namn, asiatiska(alltså lee, leung osv), och sånna ni inte vet.

Och inget jävla fuskande med namnen för att vinna en diskussion.

Jag vet inte hur många det är men börja med en månad och ta sen en månad till tills ni fått ihop i dont know 300 kanske. Då borde man ju se en trend.

Posted on: 2008/5/23 23:10

Anonym
Läs idiotens inlägg!

Han viker ut sig totalt berättar om hans exfru om att han har kanarkat käkat schitzomedicin mm
Och så har han två barn att ta hand om men han är ALLTID online

Makteliten har inte patent på ordbajsare och psykopater även vaken.se drar till sig såna!

Jag är inte ond eller elak jag vill vaken.se bästa.

Hur skulle DU se det om vi fick in 4 wowbagger på vaken.se som alltid var online och skrev 40 inlägg om dagen om absolut ingenting ?

Vem skulle då med stolthet bära sin vaken.se brosh på jackan ?

Jag har tatt av min och även min vaken.se tröja ligger nu i tvätthögen och jag tänker inte ta på den förän jag får se lite stake från void och micro!

« 1 (2) 3 4 5 ... 8 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper